-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
EQMontoya
veterán
És amúgy tényleg szükséged van ennyi lóra? Ezek a hot hatchek tényleg mennek, mint állat, de minek? Mert - bár futómű is van alattuk - igazán szórakoztatóan soha nem fognak viselkedni.
Szerintem felesleges 200+ ló élvezetes hétköznapi közlekedéshez.
Ott van a 350z, ami azért mégiscsak hátul hajt, van sperr, de 300 ló brutál sok. Persze, megy, mint állat, de gyakorlatlan kézben leginkább arra jó, hogy egy vizesebb kanyarban csokorba szedje vele az ember a villanypóznákat és felköszöntse vele a trafóházat.
Nem tudom, mennyi rutinod van erős autókkal, de ha nem sok, akkor én nem kezdenék a helyedben 250 lóval. Mókázni 140 is elég.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
HoaryFox
őstag
válasz stickermajom #29797 üzenetére
Az én F Astrám nyekereg ha tompítottat/helyzetjelzőt égve hagyom és nyitom az ajtót. Nektek nem?
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
EQMontoya
veterán
Ha az első kerekes coupe is szóbajöhet, akkor szerintem az utolsó szériás Celica is egy egész jó választás, már a 144 lovas verzióval is. (Sőt, utazóautónak főleg, elég hosszúra van áttételezve egy jó hatos váltóval)
Csak az amerikai piacos, hátul dobfékes példányokat kell kerülni.Same rules apply!
-
deicide
veterán
válasz szőröscica #29804 üzenetére
Egyrészt ezt tanúsíthatom. Másrészt meg sok olyan is van (X6, S8, amikkel legtöbbet találkozom) akinek derogál lehúzódni, ha egy vacak Opel jön mögötte és gyorsabban akar menni, mint az ő 190-200-a. Szinte érzem, hogy személyes sértésnek veszik...
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
EQMontoya
veterán
válasz deicide #29809 üzenetére
Egyébként érdekelne, hogy hová mentek itthon 160-170-nél gyorsabban?
Mondjuk Nyíregyháza-BP távon van kb. 210km autópálya, amin tudod nyomni.
Ez 160-nal 78 perc, 210-zel ugye pontosan egy óra. A gyakorlatban viszont esélyed nem lesz ennyivel végigmenni, még 160-nal sem, mert úgyis eléd bóklászik valaki minden tíz kilométeren. Tehát jó esetben nyersz tíz percet, és ezen a távon elégettél minimum plusz 5 liter naftát.
Persze, van az a szitu, amikor az embernek tényleg sürgős, vagy időre megy, de általában nem erről van szó.Same rules apply!
-
Declare
őstag
válasz Integrale #29795 üzenetére
Nyilvan most ez csak egy dolog...minden megszokhato es megtanulhato...de en nem akarok atszokni, meg megtanulni, mert nekem ugy jo es az kell, ahogy es amit fritzek megepitenek
[link] mondanam hogy nagyits ra....ja de itt nincs ra szükseg, mert latszik es egyertelmü(#29796) joamilestoné vagy az audinak a külön bajuszkapcsolo oldalt az index alatt...nekem az tetszik a legjobban. H astraban is agyrem az index kar vegen a tempomat....neha villogok es indexelek, pedig csak növelni akarom a tempot
(#29803) EQMontoya 140 lo? Mokazasra? Hat egy könnyü kis hatso kerekesben akar....amugy elsöre en is igy gondolnam....de a 320i e46 utan mashogy gondolom....meg a 2.0 160 lovas mazda 6 utan is. Manapsag komoly elektronika van a kocsikban amig segitenek megtanulni a dolgokat szvsz. En szerintem azert a moka es a have fun, hogy huz az auto, megindul az olyan 180-200 lonal kezdödhet.....egyik ismerösünknek van egy panamera turbo S....rutintalanul sem enged az elektronika semmi rosszat csinalni, pedig ott azert van menes.....es nem igazan leirhato az elmeny, amikor a palyan mondjuk egy kamion elözes utan a belsö savban nyomsz egy kickdownt es eltünnek mögötted az autok es hatba ver az üles de minden kis piroslampanal törtenö elindulas, vagy varostabla vege, vagy csak 1-1 gazfröccs olyan elmeny, hogy hihetetlen... es mindehez nem kell sebesseghatart többször atlepned, mint barmilyen mas autoval
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz EQMontoya #29813 üzenetére
Ha kérdezed, nem tudjuk elmagyarázni. Ez egy olyan dolog, ami vagy lázba hoz, vagy nem. Engem lázba hoz, de ilyenkor mindig előjön a félős énem, hogy rendőr, fotó, elémjönegyhülye, defektetkapok, 10+ litert eszik a kocsi. Kb. ha 3-5 percet megyek extrém gyorsan, aztán vissza 130-140 közé és nyugalom, béke, (csend nincs mert 3500-on ordít a motor... ).
140 ló max turbóval élvezhető, a szívó benya akkor, ha könnyű a kocsi és igen, esetleg hátsókerekes. A Civic csak látszatörömködés, megy, de se nem tépi le a hajam, se nem érzem a kirobbanó erőt. Egyedül a sportos futómű a peresebb gumikkal ad valami pluszt egy sima mezei kocsihoz képest.
Egy 1.4TSI se megy sokkal jobban, mégis azt érzed, az már ráncigálja a hajad, a civic az csak ordít, de nem száguld.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
deicide
veterán
válasz EQMontoya #29813 üzenetére
Nem vagyunk egyformák. Nekem okoz némi örömet, amikor elzúgok egy 130-140-el menő mellett jóval gyorsabban, nem azért mert sietek, csak mert jó. De emellett előzgetni is szeretek ha főúton haladok, mert tetszik, hogy oda is beférek, ahová az F Astrammal nem.
Declare: ahogy mondod, 140 körül visszarakom 4-be és amint félreáll, jön a móka, persze nem egy Panamera szintjén, de azért megy. Csak aki ezt nem élvezi, annak nehéz elmagyarázni.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
Qru
MODERÁTOR
válasz EQMontoya #29813 üzenetére
Látom neked sem benzin folyik az ereidben.
Declare: Kormiban is olyan van, az nekem kicsit ilyen olcsójános kíniai Homasita feeling még akkor is ha tudom, hogy gyári. A kormányról vezérelhető nekem is jobban bejön.
Tsebacsi: Anno mikor autót kerestem pont ezért esett ki az ufó kuvik (1,8i) meg a CT200h is.
deicide: 4.-ben meddig gyorsul? Azt nézted már?
#nincsbennetarcsi
-
Declare
őstag
válasz Tsebacsi #29815 üzenetére
+1
En ezt szeretem a TSI motorokban....lehet szidni öket, meg van ok is neha ra....de igazabol ezek valtottak le az 1.6 szivobenzint kb.....es szvsz sokkal elvezetesebb öket vezetni.
(#29816) deicide az az OPC mar untig eleg a mosolyra en a 110 lo val sem tudok olyan faradt lenni, vagy annyit vezetni az autopalyan, hogy ne elvezzem es ne ugorjon picit legalabb föl az adrenalin, ha összeakadok egy olyannal, akivel lehet egy kicsit "versengeni"
(#29817) Qru "deicide: 4.-ben meddig gyorsul? Azt nézted már?"
Aaaah, szerintem tuti nem nezte ....vagy legalabbis, maximum egy privat elkeritett versenypalyan
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Declare #29818 üzenetére
Az enyém 4.-ben 160 fölé szalad. Pontosan nem néztem meddig megy mert 4.-ben, 6000-nél (ott pont 160-al megy (gps szerint tehát kvázi vehetjük valós 160-nak) már szúrom az 5. fokozatot. De ugye az én gépem egy alulmotorziált talicska az OPC-hez képest.
#nincsbennetarcsi
-
-v-
addikt
válasz deicide #29816 üzenetére
Csak aki ezt nem élvezi, annak nehéz elmagyarázni.
Igazából ha már felmerül a "miért jó az" kérdés, nem érdemes folytatni.
Ráadásul azok között is sokféle van, akik szeretik az autózást, van aki nem a sebességet keresi, csak egy jót akar kanyarogni egy mx5-ben, van aki nem is vágyik sportos autóra, csak egy erős dízelt akar amit néha elrugdal, és azt élvezi mekkorát tol alulról, van aki gyorsan menni szeret, van aki lámpától gyorsulni néha egy jót stb. stb. -
SzlobiG
félisten
Szép lassan kúszik felfelé az üzemanyag ár.
Nyárra tuti átlépjük a 350-et vagy még előbb is.
-
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #29825 üzenetére
Meg az USD/HUF is
-
nagyúr
válasz szőröscica #29825 üzenetére
Látom, és továbbra is azt mondom, hogy nem éppen párhuzamos a nálunk történő dolog a világpiacéval. Pár napos (hetes) lemaradásban vagyunk, most vagy ez a normál tendencia, vagy megint csak az igaz, amit írtam, hogy ezek igazából hasraütésre csinálják az egészet.
Nem ez lenne az első és egyetlen példa, hogy szembemegyünk a világpiaccal, mert csak.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
szőröscica
addikt
Igen, de a forint még a tegnapi kamatvágás ellenére is erősebb mint december-január táján volt, ellenben az olaj ára szépet ugrott január közepe óta (akkor 30 dollár alá is benézett, most meg 41-42 körül mocorog), úgyhogy jelen esetben inkább utóbbiban kell keresni a konstans áremelkedés okát.
Nem vagyok egy commodities expert, szóval az olajárat nem jósolnám, de a forint gyengülni fog még valószínűleg, így még várható áremelkedés a kutakon.
Tsebacsi: a csúszás adódhat abból, hogy a MOL vélhetően nem spot vásárolja az olajat, mikor rájön, hogy fogyóban van a finomítóból, hanem gyaníthatóan futures ügyleteket köt.
[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
válasz Tsebacsi #29827 üzenetére
A nyersolajárhoz képest a finomított termékek piaca nyilván kicsi csúszásban van. Ezen felül a MOL is nyilván raktároz. Itt tudnak esetleg annyiban trükközni, hogy az árcsökkenés később ér el hozzád, mint az áremelkedés. Persze itt pár forintokról és napokról beszélünk.
Same rules apply!
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #29829 üzenetére
Ja de pl. elmúlt héten meg a kamatcsökkentés óta sokat gyengült a forint, szóval most azért is lesz emelés.
-
nagyúr
válasz szőröscica #29829 üzenetére
és EQMontoya:
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Integrale
veterán
válasz Declare #29814 üzenetére
Egyértelmű, igen. De nekem nem esik kézre, és felesleges egy ekkora tárcsa plusz gombként és felületként, ha megoldható egy 2,5cm átmérőjű gyűrűvel a bajuszkapcsoló szélső harmadában és egy gombbal a végén.
De idővel úgyis feltalálják az Audinál is a spanyolviaszt, a kevesebb gomb és az ergonómia érdekében.
Akkor gondolom majd úgyis jó lesz, mert 4 karika/fritz.
Cordobában és Golfban is ilyen megoldás van, 100-as Skoda jutott eszembe róla, tekerni, húzni. 1970[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
w333
félisten
válasz runner 125 #29834 üzenetére
Attól még lehet szeretni az udvaron ... és a buszról integetni neki !
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
gzbotii
veterán
Sziasztok.
Kicsit láma kérdés lehet, de: ti, ha más országba (nagy távolságra) mentek autóval, viszitek magatokkal egy második kulcsot is az autóhoz? Annak esetére ha elhagynátok/elromlana az egyik, stb..
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Qru
MODERÁTOR
Ebben nincs ilyen móka de nem is nagyon hiányzik. Gyorsan nem lehet kanyarodni vele, egyenesben meg minden hülye tud gyorsan menni az nem kunszt.
mod:
gzbotii: Igen. Volt hogy nyaraláskor kinyitottam a csomit, kulcsot a kalaptartóra raktam kivettem a táskám, majd azzal a lendülettel lecsuktam a csomiajtót. Ami azért volt gáz, mert magától reteszel lecsukáskor. Így a másik kulccsal simán kinyitottam de ha nincs nálam az elég nagy szívás lett volna.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
gzbotii
veterán
Tavaly a barátnőm Polo-javal voltunk egy roadtrippen, az is ezt játszódta el: becsuktad az ajtókat, zárt. Lehetett a kulcs a kontakhazban is
Azért nem kis fejfájás lehet ha Odesszában pl elszál a chip es nem indítja a kocsit. Szóval szerintem viszem en is.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
válasz runner 125 #29834 üzenetére
Keressek neked hondás vontatós képet?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Kornel
veterán
válasz runner 125 #29845 üzenetére
EU assistance
-
válasz runner 125 #29845 üzenetére
Milyen arányok? Jaaa hogy az S klassze nagyobb? Hát ez van. Kamiont is kell vontatni.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- BestBuy topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Milyen légkondit a lakásba?
- Hardcore café
- Mozilla Firefox
- Milyen processzort vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen