- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mozilla Firefox
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Windows 11
- Proxmox VE
- SkyShowtime
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Linux - haladóknak
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
Ertem én a plusz súly dolgot, vezettem dízelt, meg volt is dízel.
Csak általában 80%-ban egyedül, 18%-ban ketten használjuk az autót, a maradek 2% az, amikor vagy nagyobb csomag és / vagy több ember ül benne.
Szóval minden felhasználás függő.[ Szerkesztve ]
-
z123456789
addikt
Erősen gondolkozom rajta amúgy, csak most marhára nincs 100e Ft-ocskám sem erre.
Valószínű az lesz hogy kivonom ideiglenesen a forgalomból, aztán fél év alatt megpróbálom összetákolni.A probléma az hogy 4kilóért már papírral, működő ilyen típust veszel, 100e km-rel kevesebbet futottat. Sőt, még olyat is láttam hogy első tulajos... :-/
Magyarul szerintem, ha a szerelő és lakatos fél misit mondott, akkor én minimum 200e FT-ot rá kell hogy költsek. Na most a büdös életbe nem fogom eladni 400 000 Ft-ért az összerakott kocsit 362 000 km-rel. Annál olcsóbban meg nem sok értelme lenne. Adjam 300e-ért? Akkor 100e Ft-ot mentettem ki belőle, de vállaltam egy rizikót, hogy a nyakamon marad, a beleölt 200e Ft-os javítással együtt. Pedig ez a kramanc még pont jó lenne valakinek eljárni pecázni, vagy akármire, ahova nem kell más, csak hogy guruljon.[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
Pont illik ez a TC cikk az itt elemezgetett gyorsulás, súly, nyomaték, lóerő beszélgetéshez.
Kicsit hosszú, de vannak benne jó dolgok leírva: [link] -
nagyúr
Én azt tudom, hogy a kuvik önmagában nem autópályás kocsi, de még városba se mondanám. Pályán 130 és afölött érzi jól magát, mert már 3-4000 között van a fordulat, van kraft. De kis emelkedőn 80-ról kínkeserves, és most tök mind1, hogy klíma van vagy nincs, vagy 2-en, esetleg 5en ülnek benne csomagokkal. A rugózása tömegelve kicsit jobb lesz, ennyi A 2,7-es sörötös merci dízel az megy, h ketten ülnek benne, ha 5-en. Az letojja. És már az 1.6os tdci Focus is, ami ráadásul pályán halkabb a civic-nél, 3 literrel kevesebbet eszik és szintén jól megy, de majd letesztelem a cégessel.
Montoya: Ez a gázpedál-euro5 és automata bénázás ez nem igaz, legalábbis amit manapság tapasztalok. Fenetudja milyen 1.5-1.6 ecoboost focus halál volt, úgy húzott, mint az én civic-em, turbós létére ez gáz. A VAG 1.4TSI DSG-vel az ismi octávjában zseniális. Ugrik, megy, kényelmes, nem zajos. Nekem a dízel mellett az az egyetlen benzines alternatíva szinte. Esetleg a BMW de ott megint nem fogok 10 alatt kijönni (cserébe legalább halad majd a kocsi, nem csak ordít). Szóval dizli a csucsi nekem. Vennék én V8-at, a 4.4-es BMW V8 atom volt, csak kell mögé egy benzinkártya
Ez a visszaszúrok kettőt padló, na ebből nőttem ki. Az üveghangon ordítás a város közepén nekem már nemgyerebe. A dizli szépen "csendben" kat-kat-kat és ugyanott vagyok, kevesebb naftából ordítás nélkül a préselés "hamis" de kellemes érzetével.
Lőjjetek
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Ironizer
tag
válasz Tsebacsi #30807 üzenetére
"Ez a visszaszúrok kettőt padló, na ebből nőttem ki."
Ez rendben van, csak akkor legalább olyanokat ne írj, hogy "De kis emelkedőn 80-ról kínkeserves", mert ez így baromság. Vagy írd oda, hogy "mert lusta vagyok visszaváltani" vagy azt, hogy "nem értem a nyomatékváltó működési elvét".
Tudom, hogy reménytelen harc, de én ettől falnak megyek, hogy odavannak az emberek attól, hogy "fú, milyen nyomatékos a dízel, és hogy tol". Nem a nyomatéktól gyorsul az autó, hanem a teljesítménytől.
-
stickermajom
addikt
válasz Tsebacsi #30807 üzenetére
Ez a visszaszúrok kettőt padló, na ebből nőttem ki.
Akkor lehet soha nem is voltam fiatal? A mindennapi használatra nekem sokkal jobban megfelel a dízel, jobban bejön a karakterisztikája. Mondom ezt annak ellenére, hogy utolért a kettőstömegű baj. Huligánkodni nem ezzel kell, de közúton azt úgyse szabad ugye.
-
Declare
őstag
válasz Tsebacsi #30807 üzenetére
Total +1
Egy ilyen V8 M3 brutal jo lehet...de a kisebb benzinesek nekem sem jönnek be (mondjuk 2.0 motorig tudok nyilatkozni. A 320i e46 de a 165 lovas mazda 6 sem tetszett igazan). Ugyan ez amit irsz, ha megterheled nem megy, üvöltetned kell, hogy meginduljon es egy elözesnel a nyomatek szegenyseg miatt nem is fog tudni ugy kilöni, mint egy turbos.
Azt alairom, hogy szep hangja van es 0-100 sprintet ugyanugy futja, de a hetköznapi hasznalat közben ezek nem elönyök.
-
nagyúr
válasz Ironizer #30808 üzenetére
Nem tudom kiféle miféle vagy, de leharapom az orrod
5 éve vezetem ezt a szekeret, évente 10x járok vele balatonra, jártam vele újvárosba, tudom mit csinál autópályán. 80-ról ez az autó nem szeret gyorsulni, kettesbe meg nem fogod neki visszaszúrni 80-nál szerintem. Ennél azért jobban szeretem a kuplungot meg a váltót...
A nyomatékváltó hogy is jön ide egy kézinél???
Az meg, hogy mi mitől függ... Biztos hülyeségből csinált az audi is R18 TDI-t. Meg hülyeség hogy a nyomaték függvénye, hogy egy dízel egyedül és pakolva is kb. hozza ugyanazt a gyorsulást, ellentétben a kisköbcentis szívókkal.
Szóval ha kedves az orrod élete, ne kóstolgass, mert én harapok is, nem csak vonyítok!
Szlobi: Nemtudom hogy van áttételezve a váltó. Furcsán. 6 sebességes ez is. Szerintem UFO civicben már nincs 5-ös, úgy rémlik az 1.4-es is 6 sebességes volt.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Ironizer
tag
válasz Tsebacsi #30812 üzenetére
"kettesbe meg nem fogod neki visszaszúrni 80-nál szerintem."
Hát pedig de. Ha annyira félted, akkor egy gázfröccsel megoldható, hogy sima lesz a váltás.
"A nyomatékváltó hogy is jön ide egy kézinél???"
Huh... Nyomatékváltó a neve annak az eszköznek, ami a motor és a kerék között van, és amit kézi esetben te, automatikusnál meg az automatika pakolgat egyik sebességből a másikba.
"dízel egyedül és pakolva is kb. hozza ugyanazt a gyorsulást"
Huh #2... ezt gondold át mégegyszer. F=m*a.
-
lenko
aktív tag
válasz Tsebacsi #30807 üzenetére
Azért ez az üveghangon ordítás, csak a 4 hengerre igaz többnyire.
A V5-m 6e-s fordulaton sem ordít, inkább kellemes hangja van.
Most hogy már megvan az ecu finomhangolás is, immáron kb. 180ló/235nm áll rendelkezésre, és eddig se kellett túl sokat váltogatni, de most még jobb lett. 2e-fordulattól lehet előzni 5.-ben is.Az embereknek fáj az igazság!
-
nagyúr
Jelenleg a civic-ről van szó, ami sornégy, minek hoznék ide mást akkor. Pardon, hoztam, a BMW V8-asát (E39 540i), az is ég és föld, tény, nem is vitattam. A sornégy ilyen, tudom. Volt 5 évet, elég lett. Finomabb hangra vágyom, mélyebbre, amit jobban elviselek, meg a körülöttem lévők se néznek hibbant boyracernek, mikor csak a lámpától akarok ellépni hogy elérjem a köv zöldet vagy elékerüljek egy csigának. Ennyi az egész.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-
nagyúr
Ki kéne egyet próbálni, hogy hogy húz, és mennyire kemény az a futómű a 18as kerekeken. Ha ráz, mint a civic, meg nem veszem Egyelőre még mindig BMW-Merci-Ford-Skoda a befutó a dízelek között, majdnem ebben a sorrendben, és 1.4 TSI DSG oktáv a benzinben. Minden attól függ, hogy jövőre mit ad a magyar/német autópiac.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Qru
MODERÁTOR
Szívóban még a 2.0 se mutat túl sokat. Legalábbis próbáltam egy 2.0 FSI-t B6-ban az elég gyalázatos volt...
Nekem az a bajom a TDI-vel (a hangján kívül), hogy 1750-től ott a 350Nm és sokszor ha nem is akarok akkor is kilövök mint atom pedig éppen csak ráléptem a gázra arról ne is beszéljünk, hogy pl nedves aszfalton ki akarok kanyarodni a főútra picit lendületesebben mert közelít a kalapos Suzukis. Na akkor ott aztán van kormánycsavargatás meg ASR villódzás szépen a szekér meg közben nem halad.
mod:
Mágus2: Ízlés, mert nem technikai sorrend az látszik.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Zola007
veterán
valaki tud kisméretű kompresszort, ami nem ez a gagyi 3e Ft tescos kategória és megy 12V és 230V-ról is?
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
nagyúr
válasz Mágus2 #30828 üzenetére
Én nem csak motor alapján veszek autót, akkor igencsak szomorú lennék. Sokmindent számba veszek, tetszen kívül-belül, legyen benne extra, amire szükségem van (vagy azt higgyem), jó automatája legyen, stb.
A lista nem sorrendlista, írtam is. Nagy bajban lennék, mert hasraütésre BMW 320d vagy hasonló lenne az első, utána C250 vagy 250d, aztán fej-fej mellett az új Mondeo kombi 2.0 dízellel vagy nagyobbal vagy pedig a Focus ST dízel kombi, illetve a Skoda Octavia DSG-vel és 2.0 CR TDI vagy 1.4 TSI. Szóval az lesz, amelyik a legtöbbet adja minden térem, kényelem, menés, technika, váltó, kinézet tekintetében. Amúgy a VAG csoportból csak az Audi tetszik igazán, de hogy a listámban miért nincs. Nemtudom, kevés szép van itthon belőle, de tegyük be a német kettős mögé
Természetesen az egész lista ahogy Qru írta a saját izlésem tükrözi, ami olyan, amilyen. Letojnám, ha nem lenne jó a BMW dízele ha minden másban az tetszik a legjobban
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
TheProb
veterán
Mivel lehet még alábakolni a verdát, ha nincsen célszerszám (3lábú bak)? Tűzifa elbírhatja a punyeszt? Netán más megoldás.
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
EQMontoya
veterán
Tudom, kényelmes vagyok és nagyok az elvárásaim, de én azért szeretném azt, hogy az autóm lámpánál egyenesen induljon el normálisan gyorsítva (nem padlógázon) akkor is, ha épp telefonálok, vakarózok, hosszú combot simogatok a J1-ben, tehát nem a kormányt markolászom.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz rbalint88 #30839 üzenetére
Erre nema hajtas helye az ultimate megoldas, hanem a sperrdifi.
Is-is. Sperrel is fogja tekerni rendesen a kezedben a kormányt, de legalább lemegy az útra a kraft zöme.
Amugy egy kezzel konnyebben megfogsz egy kiporgo elso, mint hatsokerekest.
Ameddig nem nagyon sok, addig hátsókerekesnél elég egy kicsit nyitni a kormányszögön vagy szimplán lerúgni a kuplungot. Igen, a szokásos beidegződés (fééékkk, bazze!) rossz megoldás, abból perec lesz.
Same rules apply!
-
Skillet
addikt
igaz. meg fölötte sem
(#30844) Mágus2
osztom. vagy hátul, vagy awd.(#30829) Qru
nekem régen a 2 literes szívó galantnál is ugyanez. pedig az ugye benzines vas. kis eső és már kezelhetetlen volt, nem lehetett normálisan elindulni. a hóról, jégről inkább már ne is beszéljünk.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
TaaT
veterán
válasz szőröscica #30818 üzenetére
Párszor már leírtam, simán odaadnám a szívó egyhatot ezért a mociért. [link]
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
Új hozzászólás Aktív témák
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen