- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
- ASUS routerek
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- PHP programozás
- Kanada feltalálta a Netflix-adót
- Open Broadcaster Software OBS
- Hálózati / IP kamera
- Milyen switch-et vegyek?
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
1 hibám lett bakker.
#nincsbennetarcsi
-
EQMontoya
veterán
válasz Declare #29553 üzenetére
Még nem, szerintem még várat magára kicsit a dolog, mert vennem kell két új nyári gumit, amit sikerült valami éles tárgynak kinyírnia az M3-on.
Qru: a sorhatnak is van bőven hője, de ha más nem, körbetolja az ember hővédő fóliával.
Teszt: 15/15.
Mit rontottál el?[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
-
nagyúr
Na berendeltem a bosoko lapátokat, kíváncsi leszek milyen a a fórum hypeolt ablaktörlője
-
Mi a különbség egy 170k-s és egy 30k-s szélvédő között? Ugyan az a gyári szám, ugyanúgy van benne eső és fényérzékelő meg csík meg minden kutyakuki.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Melack
veterán
Pug806 és a Chrysler Grand Voyager közül ti melyiket választanátok? Benzines az egyetlen kitétel.
Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
-
-
nagyúr
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bitpork #29582 üzenetére
A 30k-s nem olyan vastag és biztos, hogy nem többrétegű. Nem csak a sérülékenység miatt nem jobb a vékonyabb, a hangszigetelés miatt is fontos. A szélvédőnek merevítő funkciója is van és nyilván egy vastagabb üveg jobban merevít a hőtűrése is rosszabb (könnyebben reped) a kavicsokkal szemben is kevésbé ellenálló. Pl ahol egy vastagabb csak egy kagylós nyomot kap ott egy vékony már megreped(het) és akkor azt már nem lehet javítani a teszkó parkolóban az üveges tótnál.
#nincsbennetarcsi
-
trassher
addikt
Elfogulatlan írás, of korsz. Csak nehogy a nagy tartóssággal úgy járjanak mint anno a w124-essel.
Redmi Note 7
-
TaaT
veterán
válasz trassher #29584 üzenetére
"Elfogulatlan írás, of korsz."
"Utálom az új Merciket. Nekem már a 124 is bűzlik, ha ez nem jött le az eddigi cikkeim alapján, akkor a hiba az olvasó készülékében van. Egyáltalán - rettenetesen butának tartok bárkit, aki egy márkára felesküszik, mert nincs olyan márka, amely a teljes történetében, egyenletesen jó autókat gyártott volna (vagy éppenséggel rosszakat). A Mercedes teljes 1995-2005 közötti produktuma az ócskavassal egyenlő, s ami azóta jön, az is enyhén szólva - vegyes. Ám az S kiemelkedik a sárból. Az összeesküvéselmélet-gyártókat egyébként nagyon szeretem! Az élet minden területén, nemcsak autóson. Panírozva, finom fűszeres dresszinggel. :-))))"
Csikós Zsolt
Give them hell Ukraine!
-
-
-
trassher
addikt
Ha gonosz lennék azt mondanám, hogy a szerelem és a pénz két külön dolog. Lehet csak számomra ennyire részrehajló a cikk hangulata.
Úgy gondolja, hogy tíz év után még biztosan, nagy valószínűséggel tizenöt év múlva is a forgalomban mozognak majd, de nem kizárt a harminc év sem
Ezzel kapcsolatban továbbra is fenntartom, hogy ez csak rizsa a mercedes részéről. Pont ők azok akik majdnem csődbe mentek mert olyan tartós autót készítettek mint a w124-es e osztály.[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
zack
nagyúr
válasz trassher #29594 üzenetére
Mai napig is megkérik az árát egy szép E500-ért.
Hozzáteszem, nem alaptalanul. Gondolkodás nélkül átülnék a Mondiból. V6 után vééé nyóóc lesz.
W124 S is jó volt. A 600-as nem, mert a váltót hamar kinyírta a nagy nyomaték. De az S500 mai napig jó választás, pláne aki szeret tankolni.
Ha a pénz nem lenne tényező, csak CLS-be ülnék, ebből is a 6.3 AMG-be.[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
gooool
őstag
Ti mit gondoltok mi az a szint, amire már azt mondják, hogy egy ember fanatikusan szereti az autóját?
Hétvégén baszkuráltam a Lagunám, és közben azon gondolkoztam, hogy te Jézus Mária, a szélvédőn van egy kavicsfelverődés és már megvan az időpont a javításra, most szereztem Renault-s rendszámtábla keretet és vatta új csavarokat hozzá, a régi törött, rozsdás helyett, nem beszélve arról, hogy hétvégén minden egyes beltéri csavart egyesével utána húztam, hogy meg se nyikkanjanak, a kárpitot újrafeszítettem ahol a kötése elengedte és a többi.
Teszem mindezt egy 19, lassan 20 éves autóval.
Most kap vadonatúj TRW fékszettet és erősen gondolkodom egy szép kormány és váltógomb bőrözésen is.Persze van 1-2 hibája, pl. a fűtőradiátornál való fagyálló eresztés (ezt valószínűleg sikerült orvosolnom a tömítés csavarjainak meghúzásával, mert azóta nem hiányzik a fagyállóból és a szőnyeg is felszáradt), illetve a vezető ajtó alsó élén tapintható a korrózió, illetve a tanknyílás sapkáját rögzítő elemnél korrodált egy ujjnyi területen, bár ez nem látható, csak nyitott fedélnél.
Ez már karcolja a fent feltett kérdésem körét vagy csak egyszerűen ez lenne a normális?
Üdv, Balázs
Új hozzászólás Aktív témák
- Formula-1
- Politika
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Diablo IV
- Hardcore café
- Computex 2024: az ASRock monitorok is a gaming szegmens krémjét vették célba
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Bluetooth hangszórók
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- További aktív témák...
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen