- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 11
- Proxmox VE
- SkyShowtime
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Linux - haladóknak
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
- Milyen routert?
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Open Broadcaster Software OBS
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
szabonagyur
félisten
Scross szinte városi fogyi 8,2L. De ma legalább 20 perc alatt beértem 30 helyett
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
macilaci78
nagyúr
válasz kulturg #288130 üzenetére
Rendőrt kell hívni. Amikor én voltam a hibás, akkor 15 eFt-ba került most nyáron, kb ez volt a legkisebb költség a sztoriban.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
-
macilaci78
nagyúr
Tesla 1,9 millió km-rel.A 4. akku és a 14. motor van benne, de még mindig megy.
Tehát akkor kb 500k km az akku élettartama és kb 140k km a motoré.Ezzel szeretném szembe állítani az 1.9 TDI-t.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Villa7
tag
válasz macilaci78 #288157 üzenetére
az egyik motor 780k kilómétert ment... gyanítom a többi selejtes volt,
fél millió km / akku azzal a régi akku technológiával sem rossz[ Szerkesztve ]
-
tototos
őstag
válasz macilaci78 #288157 üzenetére
Almát körtével hasonlítani?
Költségeket lehetne összehasonlítani meg mondjuk meghibásodás miatti állásidőt.
Azért az 1.9tdinél is van mondjuk 300 ezer km-ként kettőstömegű csere, a turbó is biztos lebukik róla többször. -
brumi1024
veterán
válasz macilaci78 #288157 üzenetére
-
Teasüti
nagyúr
válasz Tsebacsi #288128 üzenetére
Brit Kresz vizsgában van interaktív Dinomen-helyzet felismerés. Az elméleti részén túlmenően. Valamint elég szubjektív az elfogadható reakcióidőre kiszabott idő ablak, amikor kattintani lehet. 5 pontot ér egy "tökéletes időzítés", majd minden elhalasztott másodperc után levonnak egy pontot. Viszont nem kattinthatsz mindenre a kocsi körül, hanem konkrétan azt kell felismerni, ami ki is megy eléd az útra. Többszörös kattintás diszkvalifikációt vonhat maga után az adott videóban. Illetve ha esetleg előbb kattintanál, mint az időablak, nyilván az is nulla pont. Szóval tapasztalt sofőrök hátrányban. Én harmadikra mentem csak át ezen a teszten (15 éves jogsival) és rohadt ideges voltam rá, mert nem fair. Ha nem abban a másodpercben reagálsz, mint amit vki hasraütésre könyvjelzőzött a videón, akkor így jártál.
Mindemellett az elméleti részén ilyen 99-100%-okat műveltem. Az interaktív videókat én szerencsejátékként tudom leírni. Mit gurítasz a kockával aznap...[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Tsebacsi #288166 üzenetére
Ez így elsőre nem hangzik rosszul, de elhiheted nekem, hogy nem teljesen fair a teszt. 15 videó van csak, szóval 15*5 pont max, ahol egy másodpercbe kellene belekattintani a max pontért. Két tizeddel előbb kattintanál, mert már három másodperce a furgon mögötti lábakat nézed és várod kilép-e, akkor nulla pont. Ha esetleg volt előtte két másik dolog, amire kattintottál és a rendszer azt találná, hogy DoS támadást indítottál az egérgombról, akkor diszkvalifikáció. Valamint nekem oktatóként a határ is magasabb volt azt hiszem, mint a sima jogsi teszteken. Meg kétszer annyi kérdésem is volt. Nem kellett sok a buktához, egyszer egy érvénytelenített videón hasaltam el, egyszer meg egy beszivatásnak ültem fel, ahol az előttem haladó kocsi index nélkül berántotta a kormányt kis ívben balra és satuzott a gyalogos miatt. Ennek nem mutatta előjelét, ezt a való életben is benyalja mindenki. Ezért van a követési távolság. Máskor meg elaltat a táblánál megálló traktor, amit már jó messziről figyelsz, majd mikor odaérsz, gondol egyet és kihajt mégis... Nem olyan egyszerű ez, mint amilyennek hangzik. Ezek technikailag már nem kialakuló helyzetek mint ami a lecke lényege lenne, hanem már vészhelyzetre való reagálás. Gondolnád ez is rendben van, aztán utána visszanézed a gyakorló videón, hogy hova tették az időkeretet, kikockázod, h mit lehet látni abban a pillanatban és elmondasz egy szaftos a jó édes anyukájukat a bajszod alatt.
Nekem még probléma volt a gyakorló videóknál, hogy olyan példákat vettek fel, ami nekem el se érte az ingerküszöböm. Pl két autó széles sáv, párhuzamosan parkoló autók mellett mész és vki kinyitja az ajtót. De olyan kényelmes távolságban haladsz, h kormányozni se kell, semmi. Ügyet se vetettem rá. Majd nézem lement a videó és semmi nem történt és nulla pont... Vagy olyan is volt, hogy kicsit szűk az (üres) út és a tanuló kocsi megállt a szembejövőnek, pedig ott még egy busz is negyvennel ment volna el. Élesben meg nem mutatják meg hol hibáztál, csak a végeredményt kapod meg. Fellebbezni nem lehet. Viszlát legközelebb![ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Tsebacsi #288175 üzenetére
Ebben a demó alkalmazásban (Play Áruház) van 8 videó a Hazard Perception / Practice module alatt. Intróban elmondja mik a szabályok. Nyilván ellenőrizni nem tudom ki hányszor ugrott neki, de mernék rá fogadni nem sok vállalkozó kedvű kolléga fog 5 csillagot elérni mind a nyolc videóban elsőre.
-
avl
aktív tag
válasz Teasüti #288174 üzenetére
persze nem Neked cimezve !
szerintem a Kresz ismerete egy picike resze a normalis közlekedésnek; ...szerintem nem is a legfontosabb és nem is minden eleme a Kresz-nek "életbevágóan" fontos
lasd: elsöbbsegem volt, de nem adták meg (jo sokra ment vele)
a figyelem, kulturalt haladas, óvatosság (defenziv vs. offenziv), elöretekintes, forgalmi szitu áttekintö képessége (ne csak 1db elötte levö jarmüvet lasson ...aztan egy kihajtasnal ha kicsit másabb a szitu lemegy a Nap és még mindig ott áll) igencsak fontosak
-
Teasüti
nagyúr
Meg az EQ is baromi fontos. Amíg a mögöttem jövök 90%-a tol sebességhatárnál, addig én úgy gondolom, hogy fejben megragadtak az emberek valahol a tinédzser szintjén. Pedig hamar megvan a baj. Ha személyi sérülés nincs is belőle, de simán megduplázhatja a biztosítását egy ilyen malőrrel. Épp nem rég gúvadt ki a szemem egy kezdő jogsis srác 4000 fontos éves biztosítására (átlag fizu kicsivel 20k felett, ha jól rémlik. Minimál az olyan 16k körül mozog sacc kb - szóval irgalmatlan), mert nekiment az 1500 fontos kocsijával egy hasonló értékű parkoló autónak. Lökhárító felfogta mindkét autón. De leírták mindkettőt, mert egy új lökhárító 2000 fontban áll meg. A mostani kocsiját megvehetné háromszor a biztosításából.
Odahaza mennyit ugrik vki biztosítása egy töréskár esetén?
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
Egyebkent jo lenne ez a videos teszt, ha lenne tanulsaga, nem csak azt kapnad a vegen, hogy 0 pont. Ha elmagyarazzak, hogy ezeket kellett volna eszrevenni, igy kellett volna es ekkor reagalni, akkor tok OK, sot, hasznos es implementalando az itthoni rendszerbe is. Ahogy kivettem Teasuti szavaibol, neki se az elvvel, hanem a megvalositas modjaval van baja.
-
lazac_
tag
válasz Teasüti #288177 üzenetére
Hát ez tényleg egy g.ci... Elsőre nem is nyomtam semmit, mondom nincs itt semmi hazárdírozás, aztán megnéztem, hogy szerinte hol lett volna veszély. Másodikra sem sikerült pontot szerezni...
-
brumi1024
veterán
válasz macilaci78 #288186 üzenetére
A pohár félig tele hozzáállás az, hogy volt egy jó!
-
macilaci78
nagyúr
válasz tototos #288162 üzenetére
Személygépjárművet hasonlítanék személygépjárműhöz.
Almát hasonlítasz körtéhez. A leeső turbó miatt nem kell motort cserélni.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Qru
MODERÁTOR
-
macilaci78
nagyúr
válasz brumi1024 #288187 üzenetére
Azért az érdekelne, hogy ha megkotlik egy Tesla motor, akkor annak van előjele? Vagy csak az égett amperszag és meg is áll ott helyben?
Qru: de ha nem is megy tovább, legalább el tudod húzni, ha manuális váltós.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Qru
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #288190 üzenetére
Kivéve ha Subarud van. Azokat még manuális váltóval sem szabad vontatni (kinyírja az awd rendszerben a középső difit).
Pontosítok: max 50 km/h-val és maximum 30 km-t lehet húzni a manual szerint. De ezt sem ajánlott igazán, erősen javasolt ún. flatbed towing.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
brumi1024
veterán
válasz macilaci78 #288190 üzenetére
Gyanítom utóbbi. A hűtés/fűtés így romlik el az X-ekben.
-
polonic
félisten
Egy fogyasztás adat. 5,18 MM 95.
-
Reggie0
félisten
válasz macilaci78 #288190 üzenetére
Ezek altalaban mechanikai hibak, nem elektromosak. Pl. motorcsapagy. A vezerles ilyenkor korlatoz/letilt. Az I3-as motorja is szeret megkotlani.
[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
Hajónapló Golf8
Ma Start-Stop hiba, rángatás 80 felett gyorsításnál, villogó csekkendzsin, utóbbi újraindítás után megszűnt. Flottás srác válasza: majd frissítés megoldja
Kezdődik…
Új hozzászólás Aktív témák
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen