- Windows 11
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mozilla Firefox
- Proxmox VE
- SkyShowtime
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Linux - haladóknak
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
sagesz93
addikt
A kritériumok azok voltak, hogy 10 millióig találni egy viszonylag tágas, megbízható technikával rendelkező, alacsony fogyasztású benzines autót ami automata, és a legnehezebb: új legyen, mert a 3-4 évesek is új árban mennek, csak azért, mert azonnal megvehető. Ezen kívül még üvegtető volt a cél, az nem jött össze. Megbízhatóságot tekintve eléggé Toyota hibrid pártiak vagyunk, toyotából elérhető közelségben és 10millio alatt Yaris Cross hibrid lett volna fogható. A Corolla nem vehető jelenleg, rendelni lehet a facelift utánra 11.5ért fapadot. CH-R / RAV4 / Camry esélytelen ennyiért már.
Ami még nagyjából szóbajött, kia ceed/Hyundai i30, ssangyong korando, Suzuki s-cross, esetleg vitara hibrid(ami sajnos sokkal gyengébb megoldás mint a Toyota). A kritériumoknak igazából egyik sem felelt meg.
Egy Facebook bejegyzésnek köszönhető, hogy megtudtam az egyik szalonban áll egy lemondás alatt levő Swace. Ahol hirdettek pl tesztautót azokért is nagyobb pénzt kértek mint a listaár(10m környéke, pedig a listaár 8.9) mint kiderült azért csinálják így, mert újonnan se tudod ennyiért megvenni, hisz keszletes autó nincs, ha rendelsz pedig árgarancia nincs, és az elmúlt két hónapban folyamatosan emelik az árát.Buci30: 5 liter városban = prius 1 vagy valami sdi dizel vag konszern, esetleg mjet dizel olasz. De már lehet ezek is mind elhagyták az 1 milliós árat.
[ Szerkesztve ]
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
És hogy sikerült ennyit fejlődni?
A végén már behajtott tükrök, kiszerelt hátsó ülések, 3bárra fújt eco gumik, leszerelt ablaktörlő, félig tankolt tank és te is lefogytál 10 kilót?Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
-
veterán
Hááát, ahol van valamennyire releváns tapasztalat, azt abból próbálom levezetni.
A többit a vizeletemre bízom. 🤗Qru: A legjobbam 2.6 V6-tal asszem 7,8 volt (vagy 7,2), majdnem egy egész tankra. De ez ~20 éves érték, azóta mindannyian fejlődtünk.
A challenge-hez elég egy >100 km-es táv. Összehozod.[ Szerkesztve ]
-
Én az okát nem tudtam, de megfigyeltem, hogy az 1,25 nem sokkal gyengébb, mint egy 1,4, de sokkal jobban fogyaszt
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
veterán
Onnan indult, hogy tavaly júniusban Zegről a Balaton déli partján végiggurultam 4,8-cal egy 2.0 TSI Golffal, majd megkértem az 1.4 TSI VAG-osokat, hogy csináljanak egy 3,9-es átlagot minimum 100 km-en.
Ez reális célérték. Volt 1.4 TSI-m és az ~1,5 literrel alacsonyabb fogyasztást tudott több tízezer kilométeres távon. Innen már csak odafigyelés kérdése, hogy tudja-e /akarja-e a t. fórumtárs.A 2.5 boxer, AWD, 4S gumik -> némi tapasztalat és nagy adag hasraütés. Az autó tömege legalább hasonló, és Qru se tegnap vette a jogsiját, össze fogja hozni.
-
opr
veterán
Ugyan nem engem kerdeztel, de eddig a szemelyes toplistam:
- Horvatorszag verhetetlen. Autopalya a hegyekben, ahol egyik oldalon a hegy, a masikon alattad a tengert latod, es kozben folyamatosan valtogatja egymast ez meg az alagut, plusz sok kis fotozkodos/bameszkodos kiallo van. Regen voltam, de megmaradt.
- Spanyol palya, mondjuk egy Gibraltar - Malaga kor. Ez is eszveszejtoen gyonyoru, szinte vegug a part mellett megy, de ugy, hogy kozben van minden. Tenger, hegy, alfold, szinek-szagok, minden. Gyonyoru, es haladni is lehet.
- Szlovenia. Nyugis, hegyes, vezetes kozben nezelodos. Benyomod a tempomatot, aztan lehet taott szajjal nezelodni.
- Eszak-Olaszorszag. Del fele nem erdemes menni, dogunalom, orszag kozepen megy nyilegyenesen a pusztaban a palya, raadasul rohadt hosszu, nagyon agytompito az egesz. Viszont eszakon, esetleg egyik vegen tenger, masik vegen az Alpok, na az ugy nagyon utos. Ebben is van minden, bar itt nem ugy, hogy folyamatosan egymast valtjak, hanem ugy, hogy kb atmesz egyik vilagbol a masikba par ora alatt. Nagyon nagy elmeny ez is. Amiert ennyire lent van, az az, hogy nagyon nagy elmeny a palya melletti wc is... Csak nem a jo iranyba.
- Angol "nyomjad, ha mered, b+" tipusu utak. Dombos szerpentin, folyamatosan kanyarog, fel-le kell menni, ketiranyu, de csak 1,5 sav van (jobb esetben), gyonyoru termeszetben, sokszor lovasokkal meg mindennel... 60mph-s (~95km/h) korlatozassal. Es valahogy tul szokas elni. Pedig mindenki megfeleloen szokta elvezni.
- Franciaorszag, autopalya melletti autout (az ingyenes): Ez azert hatalmas elmeny, mert tiszta Magyarorszag, es ezt soha nem gondoltam volna. A tajak, novenyek, hazak, minden, egy-az-egyben mintha Magyarorszagon lennel. Es ezt pont Franciaorszagban latni, az nagyon durva.Igy hirtelen ennyi.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
tboldi
nagyúr
Alapvetően csak azt tankolok/tankoltam.
Leginkább az E5 miatt, de úgy tűnik, hogy igaz az az állítás is, miszerint a Bosch ECU-s, big blockos Jazzek tudnak is kezdeni valamit a magasabb oktánszámmal, a ScanGauge-dzsel látom, hogy 100-assal kisebb az előgyújtás mindenféle üzemállapotban. -
tboldi
nagyúr
Na, ennyire nem vagyok pro, csak wannabe.
A Honda elég "szűkszavú", a ScanGauge-dzsel csak annyit oszt meg, hogy IGN, és mellette van egy számérték (talán fokban, de a kijelzőre már nem fér a mértékegység), ami minél kisebb, annál közelebb gyújt az FHP-hoz. De ugye i-DSI-ről van szó hengerenkénti két gyertyával (ha jól rémlik, neked is az van, 1.2-es), amiket eltérő időpontokban is képes gyújtani, nem csak egyszerre, ezekről semmi bővebb infót nem ad.
Ráadásul egyedül a meleg alapjárat az, ami viszonylag állandó és ezáltal összehasonlítható, így sima 95-össel 5-6 szokott lenni, a 100-as eleggyel 1-3. Menet közben meg bár rápillantok időnként, azért az utat is kell figyelnem, 2 pontosan ugyanolyan körülmény sincs ilyenkor, illetve egzakt értékekre már nem is emlékszem; kicsit túlzó volt kijelentem a minden üzemállapotot konkrét bizonyíték híján, my bad.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Gyújtásos ScanGuage képem per pillanat nincs, de itt egy másik, ha maga a kütyü érdekelne. Egyébként az itt látható throttle position sensor értékét cseréltem az ignitionre.
-
radi8tor
MODERÁTOR
Dehogy felelőtlenség, nem kell átesni a ló túloldalára.
De 4500 Ft sokkal kedvezőbb, mint mondjuk 250k egy vontatással egybekötött szervizre.
Oké, hogy utólag kapod meg az összeget, de akkor is.Meg ugye az EU egészségügyi kártya nem téríti meg szerintem a hegyimentő helikopter díját sem. Alap dolgokra jó az EU-s kártya, de extra dolgokra nem.
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
rbalint88
addikt
Ez nem/nem csak egeszsegbiztositas. Jarmure, poggyaszra is szol, valamint extremsportok eseten erdemes kulon arra szolo biztositast kotni. Egyaltalan nem haszontalan dolog, de nem is kotelezo. Fonoknek jol jott, amikor osztak sielesnel a hegyen kapott defektet. Egy gumi a cicasautora es 20km trelerezes 400€ lett volna, ha nincs bizti, akkor zsebbol.
-
nagyúr
Én 4 napra mentem Rómába múlt héten és kötöttem utasbiztosítást. Mondjuk én főleg a repülő miatt, de bármi egészségügyi problémád akad külföldön akkor is igen jól tud jönni. Most 4 napra volt 8.000Ft 2 főre. Ennyit szerintem rohadtul megér a biztonság, hogy lemondott gép esetén fizetik a szállást stb stb. Autóval meg főleg nem árt, mert legtöbbször a gyártó által kínált assistance egy rakat szar. Egy defekt vagy bármi és már visszajön az ára többszörösen.
[ Szerkesztve ]
-
-
macilaci78
nagyúr
Úgy érted, hangos könyvként?
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
Lehet, régen volt már. Valami olyasmire emlékszem, hogy a víz fajsúlya 4°C-on a legnagyobb, ezért ez süllyed le a tó aljára, ez fagy meg legkésőbb és ezért fagy meg teljesen egy tó a halakkal együtt. 30 éve volt ez egy szösszenet fizikaórán.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
Új hozzászólás Aktív témák
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen