- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Open Broadcaster Software OBS
- Proxmox VE
- Jelszókezelők
- Kanada feltalálta a Netflix-adót
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
- Linux kezdőknek
- ASUS routerek
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- PHP programozás
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
w333
félisten
válasz Declare #28749 üzenetére
Igen biztosan gyári a fényezés ... és sajnos az utcai parkolás és időjárás megeszi!
Az hogy miért hullámos azt nem tudom (szerintem csak így tükröződőd vissza) illetve a rányitásra volt fókuszálva gondolom ezért, élőben szerencsére nem ilyen.
De azt is tudomásul kell venni hogy ez nem metál fényezés hanem Akril ... nem volt még ilyen fényezésű autóm, de a jövőben biztos hogy nem lesz
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Declare
őstag
nem tudom milyen az az akril, lehet azert van akkor ilyen különbseg.
A metalnak is megvan a hatranya amugy....mosni es tisztitani könnyebb, de ha javitani kell, akkor az nehezebb. Nekem pl a motorhaztetön az autopalyas nagyobb köfelverödesek latszanak sokkal jobban, mert a festek, amivel bepöttyögtettem a metal fenyezestöl elüt azert.....de meg mindig jobb, hogy mosasnal latom közelröl, de legalabb nem rozsdasodik a lyuk
az viszont tuti, hogy automosoba mosatot a kocsit, mert azok a körkörös karcok maskülönben nem keletkeznek....1 ev alatt meg ennyi plane nem tessek kezzel mosni, vagy textil mosoban...ez egy opel, megerdemli....nem holmi japan lemez....
-
w333
félisten
válasz Declare #28754 üzenetére
Na látod ez a baj hogy nem tudod milyen ... pedig elég lenne megnézned egy sötétkék G Astra -t (az is akril)
Úgy képzeld el hogy bogároldóval nem lehet befújni az elejét mert azonnal megmarja a festéket és foltos (pöttyös lesz) lesz
Akril fényezésen is ugyanúgy meglátszik a kőfelverődés (sőt) !
Saját magamnak mosom, az én autóim még soha nem láttak gépi kefés mosót és soha nem is fognak az biztos (8 évig autókozmetikáztam) szóval nem vagyok h*lye ... ennyire sz@r az akril fényezés elmész mellette a kabátoddal és azonnal látszik rajta a karc ... nálunk ráadásul a parkolóban akkora forgalom hogy pl. ha eset 20 óráig nem parkolsz le akkor a legközelebbi parkolóhelyet reggel találod, arról nem is beszélve hogy rengeteg a kutya amik összeugrálják az autókat szóval ez is egy + tényező ami karcol ... de ez kivédhetetlen, ez van ezt kell szeretni
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
tomiii.
aktív tag
Sierrához most árulnak komplett hátsó hidat 3.000ft-ért Egyben, összerakva.
-Dobfékek új betétekkel
-difi
-féltengelyek
-lengőkarok
-lengéscsillapítók
-bölcső
-difi konzol
-fékcsövek
-jó szilentekkelDrágán fenntartható jármű, de már értem tőlem miért nem viszik 5.000ft-ért
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
Nemhogy nincs Európában alkatrész a váltóhoz, de Japánban sincs! Le kell gyártani.
Az eszem megáll.
A március 22-i héten fog talán ideérni.
Viszont a Fiesta jól fogyaszt: a szokásos M0-M3 bevezető-Árpád-híd darálóban 5.1 volt az utolsó 750km átlaga.
[ Szerkesztve ]
-
válasz szőröscica #28760 üzenetére
Naaa, azért ennyire ne legyen már japán, hogy most hogy a hírét veszik egy azaz 1 váltó tönkremenetelének, egy egész üzemet kell a gyártására újraképezni mert a régi bagázs kollektíve hara-kiri-t követett el a hír hallatán.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
tomcsi23
veterán
válasz Mágus2 #28731 üzenetére
Borzalmas amúgy tényleg, legalábbis a premier. DS-hez nem volt szerencsém. Eleve kisebb is a betét felülete, mint kéne szvsz.
Na meg a lassú mozgásnál is recseg/nyikorog. Ja, melegen is nyikorog. Onnan szoktam tudni, hogy üzemmeleg....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
veterán
Korulottem mar megjottek a papirok a teljesitmenyadorol, de en nem kaptam. Januar 13-an vettem a kocsit. Fogok kapni, kell jeleznem, hogy nem kaptam?
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
-
-
Reaper
őstag
válasz Ironizer #28609 üzenetére
Hoppácska, 4gen Z28, gratulálok hozzá nagyon. Jó ez a szín, volt itthon sárga, az élőben nem nézett ki jól, a sima piros meg olyan "snassz "
Pesten lehet majd látni? Amúgy jók ezek az LT1-ek, simán elmennek 15 liter körül T56tal, csak majd a vízpumpa tömítésre figyelj, mert ha elengedi magát, a vizet megkapja a gyújtás elosztó. Keress rá, LT1 Opti Spark. Más baja nem szokott lenni, sok élvezetes mérföldet -
-
deicide
veterán
Nekem kb 2 évet és kb 40k km-t fog bírni az első szett gyári tárcsa+betét. Nem is ez a gond, mert adok nekik rendesen, hanem hogy a márkaszerviz 450k+munkadíjat mondott cserére.
Még meggondolom, hogy leszarjam-e a garanciát és vigyem maszekhoz, aki ugyanazt "valamivel" olcsóbban is megoldja. Mert értem én, hogy 355mm-es tárcsak, de azért na...Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
Skillet
addikt
válasz deicide #28772 üzenetére
vicces. De nekem inkább az, hogy ezen még gondolkodsz is.
Amúgy meredek egy méret. Enyém picivel 300 alatt van (294mm), de micu (és amennyire tudom, úgy eleve a japók) sosem a fék túlméretezéséről híresek. Autó is majdnem 1.6 tonna. Az is igaz viszont, hogy kellemes a fék, nincs vele bajom. De azért a nagyobb, csak jobb... kivéve a kasszánál.Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
deicide
veterán
válasz tomcsi23 #28773 üzenetére
Még nem, legalább is én a tárcsán nem látok vállasodást, csak nemrég egy fékezésnél remegett a kormány eléggé, de aztán elmúlt, elvittem szervizbe gumicserére és akkor már megemlítettem és erre mondták, hogy fogyóban mindkettő. (Azért fenntartásokkal kezelem a csere szükségességét). És igen, csak az első tengely, a hátsók jobb állapotban vannak.
Skillet: Hát, nem nagy matek, még ugyan nem jártam utána, hogy mennyi lenne boltban véve, de akár fele ennyi is lehet gondolom. A te közel 300mm-ed se kicsi, gondolom az sem 2 fillér.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
Skillet
addikt
válasz deicide #28775 üzenetére
Kicsinek nem mondanám, de azért van némi különbség a 355-öshöz képest ugyanakkor a súly gondolom nagyobb, teljesítmény meg sacc ugyanannyi?
Régen úgy gondolták, ez is elég?
Zimmermann szerintem jó. Abból nálam kijön a 4 tárcsa (meg valami betétek) 100-ból... szerintem.Most elsőket találtam 15ezerért darabját. Akkor ez inkább 100alatti történet. Talán 80is lehet... vagy kevesebb?
A lukacsos zimmermannak 28e darabja, elsők.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Declare
őstag
-
deicide
veterán
Köszi mindenkinek, szerintem is csak lehúzásféle lehet benne, mert amúgy azóta sem csinálja. Mintha valami apró kavics szorult volna be ideiglenesen, aztán le is morzsolódhatott.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
Declare
őstag
válasz deicide #28775 üzenetére
Az ha remeg a kormany lehet azert is mert valamiert rosszul kopott, vagy volt rajta valami kosz/lerakodas szerintem. Ilyenkor ha jol tudom fel tudjak szabalyozni a tarcsakat es az megszüntetheti ezt.
(#28781) [rvilike] arra mondtak, hogy ez egy uj opc....ott meg könnyen be lehet dumalni egy tarcsa cseret, hisz ugyis nyomja neki, ugyis elhiszi, hogy elfogy, a szerviznek meg ugyis jol jönne pont az ev elejei uborkaszezonba egy fekcsere de lehet csak rosszindulatu vagyok szegeny szervizzel szemben
-
veterán
válasz bitpork #28769 üzenetére
köszönöm és neked is aero.
19550 Ft lenne az éves adó, nem is rossz ennek a felét megspórolni. kijönnek belőle a csomagtartó teleszkópjaimás, vettem egy ilyet, mert se nem szeretek, se nem tudok és se nem szabad vezetés közben telefonálni, néha viszont kell: [link] nagyon tuti kihangosító, igazi out of the box megoldás. feltölt, felrak, párosít és működik szuperül
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
veterán
válasz MunezXBK #28787 üzenetére
nem félévente jön erről csekk? most meg októberben? a szülők legalábbis ezt mondták, gondoltam az őszi akkor már az én nevemre fog érkezni.
+ Qru: ez viszont így még jobb hír így akkor a műszakit spóroltam meg.
[ Szerkesztve ]
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Reaper
őstag
válasz Ironizer #28778 üzenetére
Ejj de kár, pedig ösze tolhattuk volna a szekereket. Igen nekem is Camaro van, de '85ös IROC-z, szintén kézi váltóval. Amit tudok, azt meg csak azért, mert nagyon sokat szívtam vele, hozzá nem értő szerelők gagyi új alkatrészek, stb; most is kb 20 méterre van a motor a kasztnitól.
Persze pár dolgot én is meg tudok már csinálni rajta, de az LT1ről pont azért tudok, mert sokáig benne volt a képben, hogy ilyen motort rakok az enyémbe, így utána néztem mik lehetnek buktatók, előnyök. Volt aki meg is csinálta, én azért nem, mert inkább maradtam a gyáribb kinézetnél.
Ha már nem tudunk majd összefutni, akkor képeket még tolhatsz a vasról, bár szerintem láttam már élőben, nem is tudom 5-6 éve talán, Pesten egy kereskedésben, meg 1-2 alkalommal Lacházán.[ Szerkesztve ]
-
gooool
őstag
válasz bandus #28786 üzenetére
Jó hogy említetted ezt a kihangosítót, mert nekem is kellene. Egész nap nem keres a kutya se, csak nyilván akkor amikor azt a cirka 1 órát autóban töltöm...
És ugye akkor nadrágzsebből előhalászni és a többi, nem a legbiztonságosabb megoldás.Mi a legolcsóbb és használható megoldás e tekintetben?
Ez tetszik, amit Te vettél, de ennyit nem feltétlen áldoznék az ügy érdekében.Köszönöm a segítséget!
Üdv, Balázs
-
veterán
-
lenko
aktív tag
válasz gooool #28793 üzenetére
Ennyiért veszel, na jó picit többért BT kihangosítós fejegységet, és nincs + cucc az autóban.
2008óta használok ilyet, enélkül már el sem tudnám képzelni.(előtte sem vettem fel autóban, mert mindig zsebben felejtem a telot, és lusta vagyok kivenni)[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
veterán
már a BT kihangosítós fejegység is plusz cucc, ha a gyári rádió helyére akarod betenni és az szvsz sokkal kevésbé mutat jól, mint ez a kis cucc a napellenzőn.
tboy:
szuper, nem mintha földhöz vágna, de tényleg örülök neki, hogy nem kell befizetni"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen