Új hozzászólás Aktív témák

  • szőröscica

    addikt

    válasz bandus #283926 üzenetére

    Elso 30km alapjan.

    Kulso es meretek: kicsinek erzem, az O3 szerintem utasterben is, csomagterben meg fokepp tagasabb. A kozepso konyoklo nem emelheto eleg magasra. A ket tukorben van led, ami a foldet vilagitja, egy kb fel meter atmeroju korben, Hola felirattal. Ez egyertelmu parasztvakitas, az O3-e sokkal nagyobb teruletet vilagit meg, annak van haszna, ennek semmi.

    Fenyszoro: ledes, de nem matrix, legalabbis nem kapcsolgat semmit, meg automata tavfeny sincs. Ettol fuggetlenul brutal jol latni vele, ez tetszik nagyon.

    Motor, valto: teljesen mas kavehaz mint az 1.6TDI. Nagyon csendes, vibraciomentesen jar es nagyon finoman valt. Fogyi ugyanazon az utvonalon ugyanugy hasznalva +1.5l/100km. Menesre semmi extra, pont eleg. Egyszer kiforgattam, hangja sima 4 hengeres, semmi lelkesito, tobbszor nem eroltetem. Az mintha hallhato lenne, mikor kethengerezik, legalabbis megjelenik egy eco felirat kis terhelesnel es kicsit mas a motor hangja ilyenkor. A fekpedal erzekeny, konnyen bolintosat lehet fekezni kis simitasra is.

    Menetkomfort: zajszint ok, halkabb mint az O3, de abban is foleg a motor zajos. Szel es kerekzaj van azert itt is M0 temponal. A futomu razos - stabil, de nem simitja ki az utat annyira, mint az Octavia, ez szerintem egyertelmu suv hatrany. Ulesekrol egyelore nem nyilatkozom, majd a hetvegi utat kovetoen. Van benne valami labtervilagitas menet kozben, ezt remelem ki tudom majd kapcsolni, eleg gagyi a klasszik szofita sarga izzoval megvilagitott gumiszonyeg latvanya.

    Infotainment: carplayt nem tudtam probalni, mert csak USB C van az autoban, olyan kabel pedig nem volt nalam. Holnap osszelovom, itthon van. Minden tovabbi velemeny ugy szuletett, hogy nem tudtam meg elolvasni a hasznalati utasitast, igy kizarolag a rendszer intuitivitasara tudok hagyatkozni. 28 eve, kisgyerekkorom ota szamitogepezem, barmikor osszerakok egy pc-t, fejbol tudtam a windows95 telepitokodjat, stb - nem vagyok analfabeta. A digitalis muszerfal egy fos. Egyreszt vorosben pompazik, mintha folyton racse lenne. Masreszt semmi, de tenyleg semmi plusz informaciot nem tud megjeleniteni, mint egy analog muszercsoport+kis lcd kombo. 3 kulonbozo allasa van, klasszik ket szamlapos nincsen, es a legalapvetobb sebesseg + fordulatszam infok leolvasasa mindharomban nehezkes, rengeteg a kihasznalatlan hely es aprok a betuk, szamok. Az uzemanyagszintet 8 szegmenses led pilacs mutatja, ez szerintem nem eleg reszletes.

    A kormanyon hagyomanyos gombok vannak, ez tok jo, az elrendezest szokni kell kicsit. A tempomat szabalyozhatosaga rossz. A +\- gombok a legkozelebbi tizeshez allitjak a tempot, majd utana minden gombnyomasra +/-10km/h-val allitjak a sebesseget. Ez tragikus, gyakorlatilag tempomattal finoman gyorsitani vagy visszavenni a tempobol nem lehet. Remelem csak beallitas kerdese. A valtofulek nagyon kicsik es rossz helyen vannak, nem tudom kenyelmesen fogni a kormany hatuljat 9 es 3 oranal. Az alul csapott format szokni kell, nekem a teljesen kerek kormany elsore jobban tetszik. Az autoban van onparkolo rendszer, aminek hozomanya, hogy elol-hatul-korben mindenhol radar van. Emiatt mindenre csipog minden iranybol egy szukebb helyre beallaskor, egyaltalan nem lehet erezni, hogy mikor van tenyleg veszely. A tolatokamera minosege atlagos, a latoszoge fura, szokni kell. Fura, hogy a start stop kulonallo fizikai gombbal kikapcsolhato, de az ESP nem, azt a kozepso kijelzon lehet kinyomni, allandoan virit egy ASR felirat, ha nem valamelyik menuben allsz. A szoftvert egyelore nem kommentalom, nagy nehezen sikerult megtalalni a radiot benne es kivalasztani egy kivant csatornat. A ma estet a hasznalati utasitas olvasasaval fogom tolteni. Mivel nalunk lesz vagy 2 hetig a kocsi es hosszabb utra is megyunk vele, nem bannam, ha megtanulnank a hasznalatat.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák