- Windows 11
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mozilla Firefox
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Proxmox VE
- SkyShowtime
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Linux - haladóknak
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz bulikavagyok #283100 üzenetére
Nekem az 1,6 benzin kombi tud 750- 800km-t, de csak országúton ~900-at
Az más kérdés, hogy 400-500km után mindig megtankolom most 25 literrel mentem el majdnem 400km-t[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
veterán
mondjuk legutobb en is otthin vagattam le a hajam, ha mar otthon voltam a masik kedvelt turisztikai cel, a fogorvos miatt. mondjuk a neki kiperkalt 300+k nem tudom itt mennyi lehetett volna, de tippre a haromszorosa
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
nagyúr
-
válasz bandus #283102 üzenetére
Én még 2010 tájékán mentem el egyszer fogorvoshoz, mert muszáj volt. Reggel bedagadt fejjel ébredtem. Egy gyökérkezelés volt 300 euro, TB felét visszafizette
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz bulikavagyok #283103 üzenetére
Mekkora a tank? Mert nekem csak 53 liter. Olaszországban 80 literrel tettem meg 1350 km-t, 90% autópálya, a maradék város.
Amúgy volt egy 1,4 crdi kombi i30-am, azzal sikerült 3,7- es fogyit is csinálni országúton, autópályan meg 5körül fogyasztottEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
nagyúr
válasz bulikavagyok #283096 üzenetére
Igazi hosszútávú dízel ....
A Galaxy is kb. ennyit tudott, 70l-es tankja volt. 😁
(1.9pdtdi)B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
veterán
válasz kisza25 #283104 üzenetére
basszus, koszi. nem is gondoltam volna, hogy ennek egy reszet vissza lehet igenyelni a TBbol, pedig 3 perc guglizas utan ugy tunik, hogy de ha eljutok valaha egy autostalira jovok egy pizzaval/sorrel
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
nagyúr
válasz kisza25 #283105 üzenetére
Elvileg 75 literes. Az egész útra (több mint 6000 km) 7.6 volt az átlagom, de 130-as egyenletes tempónál kb 7 litert fogyasztott.
Nekem a legkisebb fogyasztás amit saját szememmel láttam (és emlékszem rá), az egyik haverom Passátja volt, 2000-es évek eleje, 1.9 TDI, országúton betartva a sebességhatárt 3.5-öt evett neki.cappa72: Jaja, tényleg egy faxa utazó autó, csak ez a magasság nem kéne hozzá. Egy A6 kb ugyanazt a kényelmet nyújtja, de szerintem egy literrel kevesebbet fogyaszt.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz bulikavagyok #283096 üzenetére
X5 mutogatott szülőknél ilyesmi számokat tankolás után, de a legtöbb kúton megőszültél, mire megtankoltad (90 liter ). Ehhez képest éles váltás az iX 350-es hatótávja.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
brumi1024
veterán
válasz bulikavagyok #283111 üzenetére
Jogos. Nem bánták meg szerintem, hoz annyit a kényelem és az újdonság/érdeklődés oldaláról, hogy pozitív az összkép. Ami inkább zavarja őket, hogy sok a bug miatti szalonlátogatás. Viszont reálisan látják, európai grand tourra nem indulnának el vele, maximum a síelés.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bulikavagyok #283109 üzenetére
Az nem is olyan veszesen nagy, Passatban is 70 literes volt.
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz brumi1024 #283112 üzenetére
Hmm, az a baj, h az újdonság varázsa viszonylag hamar elmúlik. És engem azért néha fel tudnak bosszantani az ilyen kisebb-nagyobb bugok, a szervizlátogatásokról nem is beszélve. És egy drága autó esetében ez hatványozottan igaz. Sajnos az Audi sem tökéletes. Közel sem.
Egy-másfél éve egyébként még én is nézegettem a használt e-tronokat, de végül (szerencsére) maradtam a belső égésű vonalon. Én is arra jutottam, h hosszú útra nem igazán alkalmasak még ezek az autók.
Qru: Jaja, simán lehetne 90 literes is. A8-ban/Panameramában úgy tudom, h annyi.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz bulikavagyok #283114 üzenetére
Igen. Itt jellemzően (komfort)elektronikai problémák voltak, egyik sem kritikus, de zavaró folyamatosan visszajárni.
Más:
Még egy kép a “világvégéről”, szerpentint rajzolni itt is tudnak: -
őstag
válasz bulikavagyok #283100 üzenetére
Rav4 hybridnél sem láttam 880-nál többet. Télen meg benyögi a 750-et is teletankolás után...
-
Szada85
aktív tag
válasz bandus #283067 üzenetére
Igazából az egész gondolatmenet onnan indult, hogy most rendben van autó, viszont korából/futásteljesítményböl adódóan lassacskán arra a mezöre ugrunk, hogy bejöhetnek megint combosabb kiadások, és ezeknél a modern vasaknál már gyorsan pörög a pénztárgép.
Egy gátló már elköszönt tavaly elött, ebböl kiindulva a másik három is bármikor követheti, az is lazán beleszalad egy 1000€-ba a DCC miatt, a vezérlést is 30-50 ezer km múlva cserélni illene, az is egy óvatos becsléssel 1500-2000€ közötti mutatvány.
Illetve azért vannak "hobbiszerelö" ismereteim alapján pici aggályaim, hogy a DSG folyamatos 1500 alatti nyektetése miatt idövel a kettöstömegü is nyugdíjba készülhet. Néha vélek érezni enyhe vibrációt, nem tudom eldönteni, hogy az elöbbi, vagy pusztán hipochondria.Az autó eladási árára pedig ezt a fenti marék pénzt rádobva már egy 3-4 évvel, és feleakkora futással bíró vasba lehetne átülni. Meg valamiért beakadt, hogy kicsit még kéziváltóznék, mielött végleg kikopik az is.
Igazából formára nagyon tetszik pl. a Formentor is, az utolsó elötti C-Klasse is, de egyszerüen annyira drága belölük egy kraftosabb motoros verzió, amennyit egyszerüen nincs gyomrom kiadni egy autóért akkor sem, ha pénzügyileg beleférne. Inkább tolom befelé a felesleget a piacokra.
Végiggondolva a "szenvedés" oka is csak a használhatatlan márkaszerviz, illetve az emiatt hónapokon át tartó pingvinezés volt, ha már akkor ismerem a szerelöt, aki végül javította, akkor két hét alatt rendben lett volna az autó...
-
ArthurShelby
addikt
Nyugszom megfele. 7,1 és 7l-es átlagokat mentem tegnap, tegnapelőtt. A vicc, hogy a 7l-nél nagyobb volt az átlagsebesség (nyugisabban lehetett menni).
Pedig az elején egy új rs6 mögött mentem (max 5km-ig), a golf 210-nél elfogy, 217 nagy nehezen (nem tudom ez mennyire szoftveres korlát, illetve ugyanez a motor van 150 helyet 19x lóval). Anno leejtőn mentem vele 232vel óra szerint (érdekes, ennek az órája csak 5km/h-t csal, ilyen nagy sebességnél sem hinném, hogy 7-8nál többet). Aztán megnyugodtam, 150tempomat.Egy benzinkúton megálltam szélvédőt mosni, mert tiszta bogár volt. Mellettem egy új zöldrendszámos panamérában 2 csaj, a sofőr csinos is volt (tapi lovaglós gatya, biztos valami verseny volt), pont egyszerre indultunk (nem nem én ügyeskedtem így). Elég egyeletlenül mentek akkor, nagyon volt a forgalom, de akkor is mikor nem volt előttük senki, belső "bérelt sáv" (150-160, majd 130-120, gondolom dumcsiztak).
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
6030D
Ármester
válasz ArthurShelby #283124 üzenetére
Én valahol szerinem lemaradtam a történetben. Neked van/volt a fekete E90, meg a törődős E39, nem? Most meg van egy Golf is?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
veterán
válasz ArthurShelby #283124 üzenetére
Kiírják az esetleges Vmax limitert, simán el tudom képzelni, hogy van benne. Csipsszel a DPF miatt lennék óvatos.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz ArthurShelby #283124 üzenetére
Ma én is 7,2-es átlagot mentem. Belőttem a tempomatot 130-ra és 4 személlyel+csomagokkal. Szabolcsban még nagy szél is volt.
⭐ Stella
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
ArthurShelby
addikt
válasz focvis #283129 üzenetére
Nem nagyon lesz ez chipszelve, tudom hogy simán lehetne, de ez így okés. Arra lennék kíváncsi, hogy tényleg van-e benne limiter, ha igen, akkor azt viszont kiiratnám. Pont ma nézegettem a vcds-t, csak félek tőle, hogy elrontom. Sok yt tutorialt kell még néznem hozzá, meg most lementeni minden jó beallítást
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz ArthurShelby #283137 üzenetére
Azért jöttem ma mert holnap tuti halál az M3-as.
Amúgy szerencsére nem volt nagy forgalom - 14 óra előtt indultunk és 17 órára értünk Szabolcsból Dunaújvárosba.A legnagyobb dugó Budán volt a rakparton, mert a felső rakparton ment a fáklyás menet.
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
Qru
MODERÁTOR
válasz ArthurShelby #283135 üzenetére
Vmax kiirasa kb ugyanannyi mint a chippeles. Akkor meg mar hadd szoljon.
#nincsbennetarcsi
-
MC Pite
veterán
válasz Szada85 #283123 üzenetére
Arról épp (3000 hsz kimaradt) lemaradtam, végül mi lett a megoldás?
Hatótáv: A benzines szarjaim nem ritkán írják 1060-1160km-re a megtehehető km-t. 50 és 57 liter.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
szabonagyur
félisten
Na már ilyet is mutat a JSZP, csak fejlődik valahova
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
MC Pite
veterán
válasz MC Pite #283141 üzenetére
Lejárt a szerkidő: A kicsivel ahogy nézem sokszor mentem bőven 900 felett tankolni, sőt, kétszer 1000 felett. Úgyhogy nem is faxság amit tippel. 1019km-re 43,67l ment rá, azaz bő 6l még maradt benne (ez 4,29, abban laza 100 km benne lehet ha nagyon kéne).
X Picassoval (1.6) 939 volt a max, a többivel csak 8xx km-ek. Piros meg nem régóta van meg/alig mentem vele, 911km, 51,22 ment rá.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
Sokadik autónak nem gáz ez sem. Meg, valjuk be, nem is olyan rohadt fontos egy stabil 600-700 km-en túl, mert úgyis megáll az ember.
Jó, én fele annyiszor tankoltam egy hónapban a 208ba mint kollégám a stiftbe , szintén napi 100km-el, azaz kb heti egy 10 percet spróroltam vele .
Hm, azt hittem annak is 36-38l a tankja, de a 2(azaz 4es, vasaló) swiftnek elvileg 45l most rákeresve.
Bár abból haverom a dízellel tud csak annyivel elmenni, mint mi az 1.2VTi-vel, pedig ő sem kezdő, összkerekes 1.9 passattal nem ritkán megy ennyi, vagy akár kevesebb fogyival (ezen ki van akadva ).[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
nagyúr
válasz brumi1024 #283116 üzenetére
"...jellemzően (komfort)elektronikai problémák" - többnyire nálam is, de azért előfordul más is.
Nagyon komoly a kép!
Tom1939: Az teljesen rendben van! Mondjuk 700 felett minden jó szerintem. Bár az elektromosak tudnának ennyit. És nem egy kamion mögött szélárnyékban.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bulikavagyok #283147 üzenetére
Meg mondjuk a toltes is olyan gyors lenne mint egy tankolas...
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
Jaja, az is fontos lenne! De egyébként ha 5-600 kilométerenként kéne megállnom max 15 percre, azzal simán együtt tudnék élni. Mondjuk a töltő előtt sorakozó autók látványa (autópályán) kicsit aggasztóbb a jövőre nézve. Mert hiába lesz meg a technika az autókban, ha nem lesz elég töltő.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz bulikavagyok #283149 üzenetére
Az aluminium-levego elemes range extender meno lenne.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Külpolitika
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Spórolós topik
- Revolut
- Autós topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen