- Windows 11
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mozilla Firefox
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Proxmox VE
- SkyShowtime
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Linux - haladóknak
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz brumi1024 #283647 üzenetére
Múltkor valaki jól összeszedte, talán itt a fórumban vagy valahol máshol olvastam magyarul.
Szerk: asszem EQM írt róla.Tavaly addig jutottam, hogy a faceliftes, alapmotoros elég stabil konstrukció, nem FSI és nem szenved az IMS csapágytól (annyira???), illetve az DSG-s. Majdnem vettem egyet*, szépen megy, jól fekszi az utat.
* Telek lett helyette, nem bánom. A konkrét példány műszakilag rendben volt, viszont esztétikailag hagyott kívánnivalót.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz RudiLicenc #283650 üzenetére
Ha nem igy lenne nem erne meg nekik a biztositas.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Nyílt egy Habgenerális a 16-ban. Azt próbálta már vki innen? Vagy a név kötelez alapon nyugodtan menjek oda?
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #283655 üzenetére
Ami itt volt moso az nem volt nagy durranas aztan felujitottak es meg rosszabb lett. Vmi masik helyet kell keresnem.
#nincsbennetarcsi
-
Szada85
aktív tag
válasz Kickass #283602 üzenetére
"befér a család, el lehet menni vele pl. az adriára, de ha odalépek neki azért elmosolyodok."
Esetleg egy [Leon Cupra puttonnyal]? #reklám
Bár hasonló, mint egy Oktáv RS, viszont tüzesebb, és mellé "olcsóbb" is. -
ArthurShelby
addikt
válasz radi8tor #283490 üzenetére
Egyszer legyen nekem annyi türelmem hogy 110-re állítsam a tempomatot meglásd!
Na igen, ezzel én is így vagyok, nekem már illene a golffal valami szép alacsony számot virítani.
Egyébként azt néztem, hogy a bömbös 5.-ben 60nál kb 7-8l-es fogyasztást mutat (mivel nagy motor van nyomaték), itt még nem szenved a motor.
Szóval, ahogy itt is mondták anno az alacsony fogyasztást a nyomatékból menő kis fordulat és a magas fokozat okozza saját tapasztalataim szerint (ok, erre ti már rég rájöttetek, én csak most jutottam el ide)
Tervezem is, hogy majd a jövőben cserélek egy 6-os váltóra (e39 540i, vagy e46m3: valamelyik ugyanez az áttét +1 fokozattal) (csak ez a kívánság lista túl hosszú, illetve észszerű döntésnek egyáltalán nem nevezném, hogy erre a kocsira ennyit költsek).A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
Kickass
őstag
válasz rbalint88 #283641 üzenetére
Áhhh az a Cayenne iszonyat overkill minden szempontból.
Még eszembe jutott a 4.4 V8 S80.
De az Oktáv RS lenne az ultimate svájci bicska mint focvisnak a GTI.Szada85: Áhh nekem ez a Seat nagyon sivár belül. Akkor inkább O3.
Az Insi OPC csikol még nagyon régóta, lehet bele kellene vágni max. kiábrándulok belőle. -
Szada85
aktív tag
válasz ArthurShelby #283661 üzenetére
Arról csak a nyugalom megzavarására alkalmas képek vannak jelenleg, apránként ujjáépül alváz, sajnos pepecs meló:
-
Szada85
aktív tag
Ma voltam megnézni/próbavezetésen [ezt a G7.5 GTI PP-t], az autó maga kellemes benyomást keltett. A kéziváltó bejött, a kuplung megszokós, a többi meg...sztenderd Golf.
Ami "fura":
Érzésre olyan, mintha magasabban lenne az üléspozíció (legalsó állásban), mint a Cuprában, ezt a rövid próbaút alatt nem sikerült megszokni.A kipufogó nem tudom, hogy más-e a FL Performance esetén, mint a FL elötti GTI-n, de hidegindításnál is iszonyat prosztó, és menet közben is sokkal morgósabb, ezt még nem tudom eldönteni, hogy tetszett-e, vagy túl sok volt.
Legközelebb meglesek egy nem Performance csomagos GTI-t, meg lehet egy Cupra300-at is kézivel.
-
válasz ArthurShelby #283658 üzenetére
Thx
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
joshua7
veterán
válasz Szada85 #283665 üzenetére
Cupra viszonyítási alapon nincs, viszont én is lent ülök teljesen a GTI-ben, amennyire csak engedi. Amaz még alacsonyabb lenne?
A nem-Perf. hidegindítása is morgós, de nem tolakodó. Sőt, még nem is bánnám, ha morgósabb lenne. Aztán menet közben vagy nem hidegindításnál meg teljesen szofisztikált - ilyenkor örülnék, ha sportosabb lenne.
Gyári rendszer van azon?
Ha nézel simát is, kíváncsi vagyok, mit tapasztalsz.Semper Fi
-
Alusky
aktív tag
[link]
Azért ez a kocsi nem ronda.Megcsinálta! Megcsináltaaa!!! Starship IFT-4 *WD40-es plazmacsúsztatás*
-
Szada85
aktív tag
válasz joshua7 #283667 üzenetére
Nem tudom megmondani, hogy maga az ülés pozicíoja ennyire más lenne (gyanítom az azonos platform miatt nem állhat ez fent), de pl. blueprint-eket nézegetve a G7-nél az elsö ülölap - plafon távnak (üvegtetö nélkül) 1018mm van rajzokon, míg a Leonnak 1042mm.
Ami még optikailag becsaphat, az talán a müszerfal kialakítása, a Leonban érzésre sokkal magasabban fut a felsö éle, illetve a fentre rakott kijelzö is becsapós lehet. Plusz jobban rá is döl az emberre a müszerfal, a Golfban inkább mintha elöre lenne döntve. Ez is okozhatja az optikai csalást, nem tudom.
A szalonos figura szerint teljesen gyári a kipuff is, "Mód-választó" nem is volt rendelve az autóba.
Meg fogok még lesni szerintem pár PP-t is, meg 1-2 simát, én is nagyon kíváncsi vagyok rá. Idöm van, egyelöre egy betü nem jött a Cuprára, úgyhogy az eladás réme nem fenyeget.
@Munez:
Nyilván a szalonos azt mond, amit akar/tud, de szerinte mindene gyári az autónak, se program, se más módosítás nincs rajta. -
norbert1998
veterán
válasz RudiLicenc #283648 üzenetére
Szinte ugyanez a szitu, de nekem a lökhárító még nem került le, de nem számítok törésre alatta, csak robogó jött nekem. Én 134 ezret kapok. Nem fogja fedezni, mert új, és magasabb felszereltségi szinthez tartozó lökhárítót veszek, de akárhogy is erőlködik az ember, 10 év felett 50% avulas van mindenre.
5 évtől 30, kozotte meg a kár szakértő jó fej napjától függ. Ezt a kárszakértő mondta mondjuk
Hozzám tök jó fej emberke jött ki, elbeszélgettünk, stb. -
Reaper
őstag
Én oda járok (már ha az ikarus mellettire gondolsz), mindent lehet kártyával fizetni és még úgy is jó lesz a végeredmény, hogy én elég béna vagyok hozzá. Kb 3000ből mosom körbe, habbal, viasszal, öblítéssel.
A porszívók is mennek paypassal, mivel én utálom az aprót, nekem ez nagy előny -
Hachiko95
aktív tag
válasz focvis #283651 üzenetére
Ez lesz az: [link]
987.1-nél az alap motor a 2.7-es elvileg rendben van, de vétel előtt én alulról és felülről megkameráznám a hengereket. A 3.4-es garantált bore scoring és erős fejfájás, ha még nem volt megcsinálva (gyáritól jobb technológiával).
987.2-nél a 2.9-es jó motor, a 3.4-es már direkt befecskendezéses. Ezeknél nem szokott lenni bore scoring. A kocsi többi részéről nem igazán tudok nyilatkozni megbízhatósági szempontból, a motor az első aminek utána nézek.
Viszont a 987.1-nek egyszerűen jobb hangja van, belül jobb az a Porsche-s szívóhang.Ezeket a Porschekat úgy kell elképzelni, hogy sportautók, de "mindennapi sportautók", amikkel együtt tudsz élni relatív könnyen. Egy MX-5, GT86-BRZ sokkal inkább "driver's car".
Ha már Porsche, én egy 986-os Boxstert (Cayman 986 nincs) választanék, ott a 3.2-es motor is oké, de meg kell kamerázni. A kisebbek mindig biztosabbak, IMS csapágyat ki lehet cserélni. Ár-élmény arányban ez a TOP a Porsche-k közül.
A 986-os nyersebb mint egy 987.1, több élet van az autóban.987.1-ről (Cayman S azaz bore scoring verzió) ez egy elég jó videó, ami átadja milyen az autó, hogy kell elképzelni: [link]
-
-
veterán
válasz Hachiko95 #283676 üzenetére
Bocsánat, rosszul rémlett, hogy EQMontoya...
Azt még írni akartam délután, de siettem, hogy az eladó (Cayman facelift 2.9 DSG) elmondása szerint egyszer sikerült 10 liter alatti fogyasztást hoznia, akkor a családi autójukat - benne feleség, gyerekek - kísérte egy alföldi, országúti kiránduláson.
Jól ment* az autó, élvezetes volt vezetni. (*Nem tépi le a fejedet, de dinamikus.)
Az MX-5 is alkalmas mindennapi használatra, egyetlen kihívás a csomagtartó. Pont ma váltottam rá, tök kényelmes az üléspozíció.
Lehet, holnap délelőtt feldobom aminőségiGoodride 4S-eket.[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
Nem tudom mennyire figyelitek mi megy most az autós médiában, de most már a második ember hívja fel a figyelmet, hogy kina letarolja az eu gyártók jó részét, hamarosan. Egyre nagyon teret nyernek az elektromos autok ez biztos, kiváncsi vagyok milyen szankciók/adók/kedvezmények lesznek ezeknek állami koordinálására/sápolására.
Téligumit ki mikor tervezi feltenni? Én azt látom, 3 hét még van kb nyárin.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz cOxeR #283682 üzenetére
Jövő hét végén terveztem, de lehet még várok vele kicsit.
Ugyanakkor ha most rakom fel akkor nem a hidegben kell szuttyognom vele (meg a nyári felnik takarításával).
Szóval lehet nem várom meg az "igazi telet"Apropó fotózás: nézted most a Holdat? [kép]
22:14-kor volt a részleges holdfogyi maximuma[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
brumi1024
veterán
válasz cOxeR #283682 üzenetére
Ezt már mondják régóta, de megnézve pár BYD tesztet egyik sem tűnt kihagyhatatlan vételnek, sőt. Hajtáson, hűtésen, futóműn rendesen spórolnak.
Téli: november közepe-vége, de ha minden hétvégére van program lehet megejtem a jövő héten. Decemberben szerintem lesz Alpok célpont. Pedig nedves 6-8 fokos úton pont kezd játékossá válni a PS4S.
[ Szerkesztve ]
-
-
kulturg
csendes tag
Hali, kgfb kérdésem lenne. Autót cserélnék, de a bonus fokozatomat szeretném megtartani. Ha sikerül előbb eladni a régit, majd megvenni az újat, akkor nincs probléma. De ha előbb veszem az újat, akkor annál A0-t kell fizetnem. Viszont ha utána röviddel sikerül eladnom a régit, tudom-e érvényesíteni az új kocsira a bonus fokozatomat? És mikor legközelebb, csak évfordulókor? Köszi
-
Kickass
őstag
válasz Vismajor01 #283679 üzenetére
3 éve ezt a kört lefutottam, iszonyat kicsi a csomija. Tetőcsomagtartó meg pont a lényegét veszi el.
Új hozzászólás Aktív témák
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Bestbuy játékok
- Háztartási gépek
- Computex 2024: a jövőt vázolta fel az NVIDIA
- Dragon Age: Origins
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Óvodások homokozója
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen