- Windows 11
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mozilla Firefox
- Proxmox VE
- SkyShowtime
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Linux - haladóknak
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Alusky
aktív tag
Megtöröm a szentséget egy ilyen remekművel. Nem, nem a mérés nyugi.
[link]Megcsinálta! Megcsináltaaa!!! Starship IFT-4 *WD40-es plazmacsúsztatás*
-
Alusky
aktív tag
válasz lazac_ #270809 üzenetére
Itt a direkt link hozzá, mert nekem nem adja ki a videót, gondolom a blokkolók miatt. Bezzeg a mindmeghalunk propagandaszart azt megmutatja így is, hiába fut három belőle...
Nálunk a Lidl parkolóban lassan vastagabb a gumi, mint a térkő.
Én már leszoktam ezekről a gumigyilkos dolgokról, mert amióta megvan a nagykocsi is pofáraejtően gyorsan megeszi az első gumikat, a sima dobozosokon jóval tovább bírták.[ Szerkesztve ]
Megcsinálta! Megcsináltaaa!!! Starship IFT-4 *WD40-es plazmacsúsztatás*
-
Alusky
aktív tag
válasz Vismajor01 #270817 üzenetére
Közúti veszélyeztetés, igen. Ha tiltásról rúgod meg a pirosnál, de 50-nél nem gyorsulsz tovább arra is rá lehet húzni. Rendőre válogatja.
A jogsielvétel erős volt itt, pláne üres úton éjjel, itt valami nagyon bögyében lehetett az intézkedő rendőrnek, valószínű már kergették korábban is (nyilván nem ez volt neki az első) aztán most sikerült végre elkapniuk így oda is vertek neki mindent amit csak lehetett jogszabályban.[ Szerkesztve ]
Megcsinálta! Megcsináltaaa!!! Starship IFT-4 *WD40-es plazmacsúsztatás*
-
Alusky
aktív tag
válasz Tom1939 #270853 üzenetére
Ennek a poénjához tudnom kéne ki ül a G-ben, bár így is átjön az autókon keresztül, de biztos nem véletlenül ő ült benne. Azt látom Wikin, hogy híres német focista, de valószínű németnek kéne lennem, hogy megértsem az emberi oldalát is a viccnek, nem csak az autósat.
Megcsinálta! Megcsináltaaa!!! Starship IFT-4 *WD40-es plazmacsúsztatás*
-
Alusky
aktív tag
válasz Reggie0 #271156 üzenetére
Majd amikor egy rosszabb napodon nem adja ki a lépés és kicsit rosszul is reagálsz egy helyzetre, ezt meg pont lekapja egy dashcames gyökér mögötted és szétszednek a kommentekben akkor is pártold így ezt a felfogást.
MHVlogot sem azért jelentette fel a valaki, mert ő egy tiszta lelkű magyar ember aki a törvényt betartatja egy szebb és modernebb jövőért, miközben Árpád vezérünk csillogó szemekkel néz le reá az égből, hanem mert b#szta az oldalát hogy valakinek egy kicsit is jobban megy vagy ismertebb, olyat dolgozik amit szeret autóbütyköléssel, vagy csak simán boldog és mosolyog és ezért felnyomta a g###be, nehogymár jobb legyen a másiknak, Youtuberek ismertségük miatt nagyobb céltáblák.
Életem legjobb döntése volt elköltözni a semmi közepére, ha nem olvasok bele internetes kommentekbe nem is tudnék róla, hogy az emberek mekkora marhák és ráadásul saját maguknak generálják.
[ Szerkesztve ]
Megcsinálta! Megcsináltaaa!!! Starship IFT-4 *WD40-es plazmacsúsztatás*
-
Alusky
aktív tag
válasz radi8tor #271212 üzenetére
Valamelyik Renaultnál gond is volt, hogy megállt a tálcában a víz. Másik gond lehet még, hogy a pollenszűrőt mennyit cserélgették vagy menny falsot tud mellette szívni, mert ha bejut egy kevés por is, az ráragad a légcsatornára azon már meg tud telepedni a baktérium, gomba aztán jön az ázott szőnyegszag. Ha olyan vastag akkor a hőcserélőn is, hiába van kék bevonatos mikrobaellenes réteg rajta, ha fél mili vastag por már rajta van akkor megindul a tenyészet. Ez inkább autófüggő és nem ki-be kapcsolásfüggő. Én sose kapcsolom ki, motorral indul, motorral áll le. Még nem büdös pedig így használom mindig. A tetőklíma az még tavaszi szerelés, azt nem tudom mit fog produkálni szagban hosszútávon.
Megcsinálta! Megcsináltaaa!!! Starship IFT-4 *WD40-es plazmacsúsztatás*
-
Alusky
aktív tag
válasz macilaci78 #271232 üzenetére
Rosszul fogalmaztam, mert egybe akartam a két dolgot írni csak nem adta ki. Aki a Vlogos srácot feljelentette az egy nyomorult, az ilyen emberek nem azért jelentenek fel másokat, mert hihetetlen törvénysértés történt és indokolt volt, hanem mert frusztráltak. Ez pont olyan, mintha a kihalt úton nem indexelésért rögtön felnyomna valaki. Engem pláne felbosszant, mert én is voltam már ilyen nyomorékság által feljelentve kutyás ügyben a régi helyen.
A BP vamzerek meg teljesen jogosan van így nevezve, mert ők sem azért működnek, hogy az életveszéyles közlekedők ki legyenek szűrve, hanem minden szirszar videóért örülnek amivel az átlag frusztrált ember haragja kivívható és kattintás generálható vele, a videókat meg ingyen küldi nekik a nép. Az igazság nagyobb része van ott, hogy vamzer channel mert ebből is áll, a kisebb része az, hogy a törvénysértők vamzereznek. Itthon túlteng az emberekben ez a viselkedés, nem első dolog az, hogy aki vamzert kiált az rögtön valami sötét alak, hanem simán csak ennyi a vamzer.
Ha valaki lát valami apróságot és van kamerája már önti is el a dopamin és a nyomorult lelke vigyorog, rohan haza, hogy tölthesse a fel a videót nekik. Erről szól az a csatorna. Legalábbis régen ez volt, nálam le van tiltva a Youtube-on régóta, de kétlem bármit is változott volna.Hogy a Mercis vadmarhával mit lehet kezdeni azt okos emberek sem tudják, miért tudná egy fórum akkor. Lehet itt írogatni ötleteket, de lásuk be a vége ugyanez. Aki ilyen az ilyen marad. Kötheted különvizsgához, meg fogja csinálni és elüti azzal is. Korlátozhatod a teljesítményt, akkor a kisautóval fog ugyanígy menni. Egy 86 lovas 700 Kilós Swift is pusztítani képes ha csak egy járdaszegély meg egy korlát áll a csupasz gyalogos és a kocsi között, ez pedig mindenkinek elérhető autó. Büntetheted halállal, de abban a pillanatban mégis érdekelni fogja mikor letapossa a gázt? Ő abban a hitben teszi, hogy a gép úgy viselkedik ahogy akarja. Nem úgy viselkedett. A kéz és nyelvkivágás ellenére is loptak és hazudtak a középkorban, tehát a halálbüntetéssel se megyünk semmire.
Olvastam valahol, hogy az EU XY évre nullára akarja csökkenteni a halálos és a komoly közúti balesetek számát. Na ez lehetetlen, álomvilágban meg nem célszerű élni, mert csak a pofáraesés van belőle. Lesznek ilyen balesetek és semmit nem tudunk tenni ellene. Az meg szintén majdnem mindegy, hogy húszas évei elején járó srác vagy egy 50-es tapasztalt vezette a gépet, ha hülye akkor szintén ugyanez a vége. Ez csak abból a szempontból releváns, hogy az embereket jobban hergeli mikor egy ilyen fiatal embernek ilyen értékű autója van, a baleset részéről lényegtelen. Annyi ismerősöm van aki 25 éves fejjel is életképtelen gyerekként gondolkozik, mégis meddig kellene akkor kitolni az elméleti jogsi korlátozásokat, ami nem érne semmit a fent felsoroltak miatt.Megcsinálta! Megcsináltaaa!!! Starship IFT-4 *WD40-es plazmacsúsztatás*
-
Alusky
aktív tag
válasz tboldi #271252 üzenetére
Én eret is vágnék klíma nélkül. Nem szeretem a meleget. Be van kapcsolva mindig és motorindulással megy is rögtön, csak a ventifordulatot állítom, meg azt, hogy hova fújjon. Mást nem is lehet, mert sima manuális. Ha 500m-re megyek akkor is, mert fél perc után már kezdi fújni a hideget és hiába 50 fok még a kocsi belül, ha már rám hideget fúj akkor jót érzek.
[link] A tetőn meg egy ilyen van a raktérhez, csak az olcsóbb manuális verziója. Ki lett szedve a raktér felé az ablak és közös erővel is tudnak hűteni ha arra forgatom a kifújóit az utastérhez, de még nem volt olyan meleg, hogy kipróbáljam mit fog érni igazán melegben, az eddigi előnyarat még tudták jól hűteni. Le lett szigetelve padlószőnyeg szivaccsal+OSB a raktér+fehér kocsi, a fóliázás még visszavan a 3 üvegre (két hátsó+oldalajtó).
Meg még chipre akarom vinni majd valamikor. 150/350 volt a legnagyobb motorja, ez a harmadik legnagyobb 120/290, elvileg 150/370 kijön chiptuninggal ebből, hát én nagyon vigyorogni fogok, ha az összejön. Sajnos a +klíma+OSB ~250Kg plusz súly csak üresen az ~1900 alapsúlyhoz. Többet nem költök rá, mert átestem a lovon így is. Eredetileg egy Trafic volt tervben...
Megcsinálta! Megcsináltaaa!!! Starship IFT-4 *WD40-es plazmacsúsztatás*
-
Alusky
aktív tag
Szerintem nem, a legtöbb autós így indul el. Ha jó állapotban van akkor semmi para. Meg egyébként ha 100 Km-re robbanna le az pont olyan probléma, mint a 700, a távolság már keveset nyom a latba, mindkét esetben a többi az ami körülményes (tréler, ismerős, szerelőt hívni, guberálni stb.).
Amúgy se tudsz mindenre felkészülni. Egy ismerősömnek a szervószivattyú csapágya kotlott meg, beállt teljesen. A szíj levágás nem opció továbbmenni ősember kormánnyal, mert az hajtotta a vízpumpát is, erre mégis hogy lehetne felkészülni és megjavítani magunkkal vitt szerszámkészlettel, valamennyi rizikó mindig benne van.
A pótkerék legyen felfújva, legyen meg hozzá a cserélőkészlet, esetleg alap szerszámok, víz-olaj, de többet nem hinném. Vontatókötél, de ne olyan ami 20 éve molyrágódik az ülés alatt mert elszakad úgyis. Bikakábel, de abból is valami vastagabb, ne az amiben 1 hajszálnyi a rézvezeték. Nekem is csak ennyi van a kocsiban szerszámnak.[ Szerkesztve ]
Megcsinálta! Megcsináltaaa!!! Starship IFT-4 *WD40-es plazmacsúsztatás*
-
Alusky
aktív tag
válasz macilaci78 #271329 üzenetére
Ebben teljesen egyetértünk, kicsit olyan ez mint a túlnépesedés kérdés, hogy annakidején kellett volna jól lépni, utólag már aligha lehet bármit is tenni. Ugyanúgy annak idején kellett volna nem elengedni az általános stressz, elégedetlenség, agresszió szintet meg a kivagyiságot a maira és sokkal jobb lenne a helyzet, most már nehéz bármit is tenni, óvatosan meg lassan lehet javítani ezen, de nem két törvény módosításával. Ehhez okosabb emberek kellene, mint én az biztos. Pont ezért írtam azt is előtte, hogy minél több ember, minél urbanizáltabb helyen él valaki annál súlyosabb ez, minél távolodik annál jobb. Illetve más problémák (talán jobban kezelhetőbbek) veszik át a helyüket.
Én amióta a nagy kocsival megyek, most már WC-re is, azóta sokkal jobban érzem magam, átlátok a nagy SUV-k fölött is, ott van az érzés mikor a parkolóban visszafordulok, hogy ez igen, megint elfoglaltam három helyet keresztben az Aldi hátsó részén és már nem igazán zavar ha valami történés van előttem az úton. Megelőzöm, kikerülöm, megállok neki, elengedem, ha nem tudom akkor megyek mögötte hatvannal stb., nem bosszant már fel annyira mint régen, csak megyek és jó érzés, elnyújtom magam, bedőlök az ajtó felé, könyök letámaszt és chill. Kicsit önelégült, de pozitív értelemben.
Aztán nem kizárt, hogy ehhez embertípus is kell, lehet, hogy másokból meg pont az állatot hozná elő, de engem a nagy kocsi pont hogy megnyugtatott.Megcsinálta! Megcsináltaaa!!! Starship IFT-4 *WD40-es plazmacsúsztatás*
-
Alusky
aktív tag
Még esetleg azt lehet, hogy előtte megy egy kisebb kört a kocsival 100-200 Km-t vagy amit jónak érez, főleg ha nem gyakran megy vele ennyit, aztán ha azon nem jelentkezik semmi probléma, nem tűnik folyadék, nem zörög, nyikorog, csöpög az alja, büdösödik stb., akkor még nagyobb eséllyel ki fogja bírni a 2x700-at. Alap MacGyver szerszámok, pótkerék, vontatókötél, bikakábel, olaj, víz. Mást tényleg felesleges, mert ha van is speciális szerszám, alkatrész nem lesz úgyse.
Megcsinálta! Megcsináltaaa!!! Starship IFT-4 *WD40-es plazmacsúsztatás*
-
Alusky
aktív tag
válasz molnarpeter #271443 üzenetére
Ezek bírják azért se foglalkozom vele. Furgonos csoportokban előfordul bőven a kifogyott téma Master/Trafic dobozossal, platóssal és nincs semmi bajuk, melósok kitapasztalják ezeket jól, jobban ismerik az autót a végére mint a mérnökök akik megálmodták.
Üresre nem szoktam amúgy, csak jelzésig, abba meg a gyártó bőven beleszámoilja még ezt a hűtést.
Nekem egy tank az másfél-két hónap, ~1000 Km hál Istennek nem sokat megyek. Az ársapkás nyomorgásnál így is volt amikor 6 kútra kellett elmennem mire megtelt. Volt ahol 5 litert adtak, most azt hova 110 literes tankba.[ Szerkesztve ]
Megcsinálta! Megcsináltaaa!!! Starship IFT-4 *WD40-es plazmacsúsztatás*
-
Alusky
aktív tag
Megelőztem valami toszorgó idiótát, mert végig 50-nel ment előttem a jó minésű úton, a többiek már kielőzték korábban, nekem jöttek szembe pont. Aztán beleértem a 40-es település táblájába az előzéssel, mert akkor lett csak szabad a szembesáv, én meg nem fékeztem be 40-re előtte nyilván, csak motorfékkel begurultam 70-80 körül. Nem ki volt téve a traffi....
Visszamentem mert nem volt kocsi a közelében sehol, kiszállok, egy üres kamudoboz antennával. Fogtam aztán elfektettem az oldalára.[ Szerkesztve ]
Megcsinálta! Megcsináltaaa!!! Starship IFT-4 *WD40-es plazmacsúsztatás*
-
Alusky
aktív tag
válasz MunezXBK #274232 üzenetére
Az én adóm is benne van amiből vették, nem akartam megrongálni. Meg tényleg hátha kamera figyelte, csak elfektettem az oldalára.
Szerencsére mikor elindultam újra az akit megelőztem már elkanyarodott valahol, mert nem értem utol megint.Megcsinálta! Megcsináltaaa!!! Starship IFT-4 *WD40-es plazmacsúsztatás*
-
Alusky
aktív tag
válasz Reggie0 #274312 üzenetére
Én a klímát kapcsolom rá télen is, tekerőt addig lerakom hidegre, hogy ne vegye le a langyosat a fűtőradiról közben, meg rákapcsolom a tompítottat, ködlámpát. Kap egy kis terhelést a motort ezzel, magától is emelni fog a fordulaton picit, meg eleve a befecskendezett üzemanyag is több lesz, minimálisat emel az amúgy is hideg miatt magasabb lambda értéken. Ez meg több pazarlás, több hő. Sokkal gyorsabban elindul a mutató. Terhelés meg mégis kisebb, mintha gurulnék vele. Fiatal autók főleg nagyon gigaeco módban tartanak alapjáratot, azokon láthatóan rengeteget gyorsít a klíma/lámpa vagy az ha picit rálépsz a gázra, ha csak 1000-ig nyomod már azzal is gyorsabban melegszik mint a 800-as alapjáratán. Tuti, hogy az ECU mást is módosít nem csak a fordulat lesz több 200-zal.
Nem szoktam túlparázni amúgy, nyáron megvárom amíg a kijelző alaphelyzetbe áll ez Rönónál 30s a narancs kijelzős műszerfalainál, télen ennek 2-3x idejét várom vagy amíg a jeget lekaparom a sörösrekeszen ácsorogva. Hallani a hangján is mikor hagyja abba a hideg miatti karattyolást. Aztán megyek, mivel nincs főút a közelben így a kíméletes bemelegedés adott az utcákon végighaladva, ha meg mennem kell napközben valamennyi langyos mindig marad a blokkban télen is, akkor meg semmit nem várok már, meg ott is végig kell mennem megint utcákon.
Leállításnál meg 10 sec, csak amíg megáll a pörgettyű, ha megküldöm neki főúton, mire végigmegyek a lakotton és megállok már lehűlt. Csak akkor szoktam járatni, ha pályán küldésből ki kell állni kútra, mert ott a lehajtón nincs elég ideje.
Meg én csináltatni szoktam pótkulcsot immo nélkül ami ajtózárásra való, kesztyűtartóba van aztán ha bemegyek a kisboltba két perc péküsti, kávé, citromos sör akkor nem állítom le csak bezárom. Klímagréta meg a német polgárok biztos kezemet törnék érte, de ők miért nem tennék.Aki nem főút mellett lakik közvetlen vagy nem mélygarázsból kell kijönnie vagy nem a pattogós forgalomba azoknak annyira nem bonyolult ez a része. Autós topikban amúgy is ismeri mindenki a motorja mélylélektanát melyik mire érzékeny, annak megfelelően is használja.
Megcsinálta! Megcsináltaaa!!! Starship IFT-4 *WD40-es plazmacsúsztatás*
-
Alusky
aktív tag
válasz brumi1024 #274313 üzenetére
Ha hangyányit meggurulsz vele, hogy mutasson számot a sebességmérő akkor már engedi tiltásig. Azt mondjuk nem próbáltam, hogy ha megint megáll 0-ra a kocsi akkor visszaveszi-e 4000-re padlón tartva.
Megcsinálta! Megcsináltaaa!!! Starship IFT-4 *WD40-es plazmacsúsztatás*
-
Alusky
aktív tag
válasz MunezXBK #274613 üzenetére
Én kétszer is, megkaptam mindkettőre a fél évig érvényes palsztikkarit, de hát már a kutya se emlékszik az egészre, meg értelme se volt.
Sima Neo Citrannal meg két nap sorozatnézéssel le volt tudva, aztán mentem melózni. Egyedül vagyok ev, úgyhogy nem volt gond azzal másokat megfertőzök, ez volt a lényeg, a többi nem érdekelt.
Le is lépnék olyan melóból ahol mindennap az agyamba akarnának dugni pálcikát, elég volt az a kettő is a dokinál, azok miatt is csak azért mentem be, hogy megkapjam a kártyát és akkor fél évig csendbe vannak legalább, egyébként nem mentem volna. Aztán végül csak környezetszennyezés lett az egész műanyagkártyás dolog is, soha nem kellett egyszer se sehol. Bánom is, hogy elmentem a dokihoz önként a teszt miatt, az volt az utolsó eset, hogy én beadtam a derekam ilyenekben, mai napig haragszom magamra érte, itthon kellett volna maradnom és leszarni az egészet.
Mindegy, nem offolok, meg nem hergelek senkit, 3 éve ezért kaptam egy hónap tiltást.Megcsinálta! Megcsináltaaa!!! Starship IFT-4 *WD40-es plazmacsúsztatás*
-
Alusky
aktív tag
#on
Reggel kocsi indít minden ok. Első hely, második hely, harmadik hely ok. Negyedikről jövök ki nyomom a kulcsot a tudatalattim felfogta, hogy a központi zár közel sem kattant akkorát, mint szokott, de a tudatos részére az agyamnak már nem került át, simán kinyitottam az ajtót, bedobta ma cuccot, beültem, öv, kulcs, fordít, nyöh, nyöööhhhh, tr-tr-tr-tr..... Ó te büdös ##&@! élet.
Nézek körbe hol van valaki az autójánál, kotrom elő a bikakábelt, de sehol senki... Szerencsére lejtett egy picit a hely, bár tolnom is kellett rajta ami inkább megszakadás volt, de elekzdett gurulni szép komótosan, beugrottam, vártam amíg még meglendül picit, közben még egyszer gyújtásra raktam, hogy tutibiztos izzítva legyen, gyönyörűen be is indult. Nem sok kellett neki mert meleg volt amúgy is.
Semmit nem hagytam rajta ami lemerítette volna, ez tutira cellazárlatos lett egy évesen... Meg kell még keresnem a papírjait, hátha garis még.Utána még bementem pár helyre, csak nem állítottam le, kiskulccsal zártam be. Tankolni is voltam, ott is járt végig, kiskulcs nyitja a tanksapkát is szerencsére. Jött oda egy faszi, na mondom ez tuti elkezd majd baszogatni miért járatom a kúton. Aztán szerencsére csak annyit mondott, hé nem holnaptól drágul a gázolaj? Mondom nem tudom, én azt se tudom most mennyibe kerül.
Fűnyíráshoz meg a kisgépekhez kellett benzin, aztán ha már ott vagyok értelem szerűen rakok a kocsiba is gázolajat hiába volt félig még, ilyenkor nem várom meg a jelzésig, annyival kevesebbet kell kútra mennem. Ott se fogadott szép látvány.
[link][ Szerkesztve ]
Megcsinálta! Megcsináltaaa!!! Starship IFT-4 *WD40-es plazmacsúsztatás*
-
Alusky
aktív tag
2007-es, ez még bírja. Meg hát kényszerben sok opció nincs.
Amúgy mi történt itt az elmúlt években? Most volt a siófoki macsótalin Somatom, nem?
És Vakegér meg Eastman, Neduddki is?
Integráról hetekig beszéltek és minden évfordulónál is, MurdR asszem moderátor volt azért ismerték. Meg volt még valaki.... Ilyen elképesztő blogokat írt logoutra... Guga volt asszem.
A többieken ledöbbentem, Neduddkit még pár hete említettük is néhányan milyen idegesítő volt a Rejtő Jenő szóhasználata, aztán a szabályzatba ómagyar nyelv bekerülés után ő elment a fórumról, de ezek szerint végleg is.
Azért ez félelmetes.Keresztet már beszéltük Kalandorral Integra idején is, inkább ellenezték, nem jó dolog kidekorálni senkit utólag, tisztább ha érintetlen a fiókja mindenkinek.
Reggie0
Ha rögtön elindul akkor annyira nem para, ha sokat szenved valaki főleg aki nem jártas benne hogyan guruljon be, akkor teleköpi benzinnel ami utána ott is gyullad/durran be, rosszabb esetben sérül a szerkezete. Ezt akár hibás gyújtással, gyertyákkal is el lehet érni, a Ladás korszakban még nem volt lényeges ha puffogott kicsit meg durrant, manapság már sok mindent elér annak az ereje.
Az olajos láncfeszítők se szokták kedvelni, át is lehet ugrasztani. Nekem ezekből egyik sincs szerencsére.
Önindító az elég puhán teker és viszonylag finoman is kezdi el, ehhez képest a kuplungot ráereszteni az rúgásszerű. Általában nem gond, de ez nem 100%.[ Szerkesztve ]
Megcsinálta! Megcsináltaaa!!! Starship IFT-4 *WD40-es plazmacsúsztatás*
-
Alusky
aktív tag
válasz Vismajor01 #274533 üzenetére
Ilyenekbe már én is belefutottam. Megyünk a 40-es tábláknál 55-60-nal ahogyan kell, az egész sor. Rendőr utolér minket és elkezd előzni, se villogó, se sziréna és megy szépen előre és a sor elejéhez érve ment tovább dolgára azzal a tempóval. Az legalább 70-75.
Olyan nincs, hogy nem vette észre, mert láthatta, hogy senki nem húzódik le, tehát nem villogott. Meg ilyen manőverhez szerintem már mindenképp kell a villogó és sziréna együttes használata.
Kétszer láttam, hogy a gyalogos állt a zebránál és a rendőr nem állt meg neki. Se villogó, se sziréna.
Itt vidéken ezeket normálisnak tekintem, az emberek élni szeretnének, nem a másikat csesztetni álladóan és a rendőr is emberből van. A rengeteg tilosban parkolástól kezdve, a szabálytalan megfordulókig mindent elnéznek, hacsak nem volt kifejezetten veszélyeztető. Mi is elnézzük nekik. Kéz kezet mos, urambátyám, ha így jobban hangzik. Működik. Budapest/nagyobb városaink azért nem szoktak ennyire ilyenek lenni, de lehet tévedek.Szirénát itt kapcsolgatják bőven, ha autó kerül látótérbe akkor visít, de amúgy le van kapcsolva a hang, ha kiüresedik az útszakasz és csak villog. Gondolom hallgatják eleget ők is.
Mamához mikor jöttek a tűzoltók egyet se lehetett hallani a négyből, hétköznap késő délután már hazavonult mindenki, üresek voltak az utak, nem volt kinek szirénázni.[ Szerkesztve ]
Megcsinálta! Megcsináltaaa!!! Starship IFT-4 *WD40-es plazmacsúsztatás*
-
Alusky
aktív tag
Nincs, majdnem kőegyszerű 2.5 motor.
El is felejtettem reggel előttem a villanyrolleres csávó a városban mezítláb ment. Biztos nagyon felszabadult érzés amikor megbotlik vele vagy csak meg kell állnia a kavicsos, üvegszilánkos, fémreszelékes úttesten. Elveszíti az egyensúlyát 30-nál aztán meg akarja támasztani magát lábbal, akkor felértékeli majd a cipőtalp védelmi hatását.
[ Szerkesztve ]
Megcsinálta! Megcsináltaaa!!! Starship IFT-4 *WD40-es plazmacsúsztatás*
-
Alusky
aktív tag
válasz Rivaul #274679 üzenetére
Banner, ha nem lehet kapni akkor a nevükkel ellentétben a Best Energy meg a Starline is jó. Sima ólomsavasokból, mi mást sose vettünk nem ismerem a többit, amelyik kocsiban volt S-S vagy motorfékes gyorstöltés azok ki lettek iktatva chipesnél, utána már mehetett bele sima akku.
Megcsinálta! Megcsináltaaa!!! Starship IFT-4 *WD40-es plazmacsúsztatás*
-
Alusky
aktív tag
válasz radi8tor #274704 üzenetére
Volt pár éve az a részeg/bevalamizett sofőr üldözés ahol egy órán át kergették meg a hangszórón kiabáltak neki , mert nem akartak a kocsijához hozzáérni, bennem még az él a mai napig. Ezek szerint fejlődés történt.
Megcsinálta! Megcsináltaaa!!! Starship IFT-4 *WD40-es plazmacsúsztatás*
-
Alusky
aktív tag
válasz Dare2Live #274712 üzenetére
Nem, ez egy sima személyautó volt, de már legalább 5 éves sztori. Kiabáltak neki a hangszórón, hogy Uram az Isten szerelmére álljon már félre és mentek utána, pedig sokszor meg lehetett volna lökni finoman és vége is a dolognak, de ők csak követték.
Ezek szerint ma is ilyenek, a fenti eset az véletlen volt, hogy nekiküldték a korlátnak.
Tipikus példája annak, hogy mennyi mindenre érvényes az aranyközépút. Azért ez nem normális dolog, hogy itthon fékezhetetlenül mehetnek, mert nem mernek hozzáérni a másikhoz, USAban meg felborítanak családostól, ha olyanjuk van és kitalálják, hogy terrorcselekmény gyanús voltál. Két elcseszett véglete a dolognak.Megcsinálta! Megcsináltaaa!!! Starship IFT-4 *WD40-es plazmacsúsztatás*
-
Alusky
aktív tag
válasz MC Pite #274763 üzenetére
Használom, különben idegesítően nagyot ránt. Szerintem ez a legtöbbeknek itt ösztönösen megvan alapból.
Meg amúgy fent is tartja a fordulatot magától is, ez egyrészt fícsör pont emiatt kényelmesebb legyen váltani, másrészt Grétatech, hogy nem fullasztja magát egyből alapjáratra. Valaki pont ezt utálja, én szeretem.
A sarokkal gázfröccsöt nem használom sose, a villanyoszlop vastagságú lábaim nem erre valóak.
Valamikor én is gázelvételre már tolom ki sebességből, akkor tényleg olyan gyors a váltás mintha automata lenne, de nagyon figyelni kell rá így nem szoktam általában úgy vezetni.
Én amúgy ki nem állhatom a kéziváltót, de mivel az ilyen furgonszarokba csak kézi van így kénytelen vagyok, szerencsére a személyautóink automaták.
Én fékezek állóhelyben, automatáknál főleg, de kézissel is. Sajnálom, de a közlekedés ilyen, nekem is el kell viselnem mindenki más bogarát a résztvevők közül, nem alkalmazkodnak hozzám, ez fordítva is így lesz.Egyedül vagyok úgyhogy a szellőző meg klíma meg ablak, meg napellenző, rádió buzerálása, meg jajjdehidegvan, jajjdemelegvan, jajjdehuzatvan, csapja a szemem, jön a lábamra, minek mész így, jajj lemegyünk az árokba és hasonló borzalmak engem elkerülnek hál égnek, csak ritkán fordul elő hogy valaki ül mellettem.
[ Szerkesztve ]
Megcsinálta! Megcsináltaaa!!! Starship IFT-4 *WD40-es plazmacsúsztatás*
-
Alusky
aktív tag
Világít, mert jelzi a mögötte lévőknek, hogy áll és nem pedig lassan gurul.
A vakít a féklámpa hármasban a féket taposó az pont a harmadik tényező csak. Az első a gyártó aki szarul tervezte meg a féklámpát, mert az vakít. Nem vakítana, ha jól csinálnák meg. A második a hiperérzékeny hátsó autós, merthogy az emberek 99%-át nem zavarja. És a harmadik az aki fékez, ez viszont ilyen, neki így kényelmes, meg másoknak is.
Én elengedem az ilyeneket, a refivel jövőkre se szoktam különösebben reagálni csak egy apró villantással, a közlekedés társasjáték, pont úgy el kell viselni a másikat, mint az asszonyt mikor a szellőzőt birizgálja meg a klímát tekergeti.
[ Szerkesztve ]
Megcsinálta! Megcsináltaaa!!! Starship IFT-4 *WD40-es plazmacsúsztatás*
-
Alusky
aktív tag
válasz z123456789 #275068 üzenetére
Menj vele még valamennyit, meg állítsd le és indítsd el megint hátha elfelejti őket. Én is most cseréltem akkut és az ABS, ASR meg a szervó hibajelző világtott még negyed órát mire eltűntek. Nincs is elektromos szervó benne, olajos van. Bár gondolom annak a nyomásérzékelője adta a hibát a semmire. Az ABS meg ugyanúgy működött rendesen.
Szégyen, hogy nem tudnak egy autót úgy megtervezni, hogy az akkucserét ne lehessen már huszonhat diplomás szerelő nélkül megvalósítani. Pláne mivel a mai napig a pár évente megdöglő ólomsavas technológiára épül az egész.
Megcsinálta! Megcsináltaaa!!! Starship IFT-4 *WD40-es plazmacsúsztatás*
-
Alusky
aktív tag
[link]
Én egészen mást csináltam vihar után.Megcsinálta! Megcsináltaaa!!! Starship IFT-4 *WD40-es plazmacsúsztatás*
-
-
Alusky
aktív tag
Az nemhogy nem garis, de még jó érték is. Az kb. két olajcsere között max jelről minimumra esés. Persze, ha előtte semmit nem evett akkor zavaró, de még előbb ki kell derülnie, hogy az olaj tűnt el, vagy csak az üzemanyag/víz belőle.
Korai TSI-k ahol még volt olajlehúzó gyűrű gond, simán megesznek 3 ezer alatt 1 litert. Konkrétan kicserélődik a töltet 10 ezer alatt, elég csak a szűrőt cserélni, olajat nem is kell. És a kati is bírja, gondolom aki normális alacsony hamutartalmút rak bele annál bírja jól.Megcsinálta! Megcsináltaaa!!! Starship IFT-4 *WD40-es plazmacsúsztatás*
-
Alusky
aktív tag
válasz cappa72 #275259 üzenetére
Ott alul megrekedve vastagabb az olajréteg azért látszik sötétebbnek, illetve ahogy kihúzod rögtön lehúzódik a nívó aljára és vastagabb lesz, ami sötétebb. Jó az.
Váltóolajnál szokott lenni, ha ősrégi, hogy leengeded és pár nap állás után az edényben az alja fekete sűrű, a teteje meg aranyló hígabb. Ilyet engedtem le a Masterből is. Ez nem feltétlen fémkopadék, a váltóolaj kiválása is lehet, adalékok, grafitos cucc stb.
De motorolajnál nem nagyon van ilyen. Nagyon minimális finom púder szerű le szokott ülni a motorolajban is 10-15 ezer után, de szín kettéválást nem csinálnak.Megcsinálta! Megcsináltaaa!!! Starship IFT-4 *WD40-es plazmacsúsztatás*
-
Alusky
aktív tag
válasz kisza25 #275571 üzenetére
Igen. Elektromos, gyárilag LPG, CNG, szóval alternatív üzemanyagos autók meg a mentőszolgálat járművei. Hogy a hibridek minek számítanak nem tudom.
Régen is lehetett 3500+750-et húzni utánfutósan, most az utánfutónyi súly beleépült az autóba.Megcsinálta! Megcsináltaaa!!! Starship IFT-4 *WD40-es plazmacsúsztatás*
-
Alusky
aktív tag
válasz MC Pite #275617 üzenetére
Összekeverik a dióda hőpusztulásával a lámpatest barnulást. A halogének nyugodtan elizzottak magukban, mert az volt a működési elve alapból is, a led leolvadna olyan hőtől, műanyag az egész. Azért is kell rommáhűteni. Objektíven kevesebb hőt termel, viszont sokkal rosszabbul is tűri, a tűrőképességi mutatója az ami rosszabb a halogénhez képest. De ettől nem a búra ég szét, hanem csak dióda, azért is van hűtve.
Megcsinálta! Megcsináltaaa!!! Starship IFT-4 *WD40-es plazmacsúsztatás*
-
Alusky
aktív tag
válasz focvis #275687 üzenetére
Mint Kapolcson a völgy napokon vagy minek hívják manapság. Vagy nyáron vasárnaponként a Tóti piac, ott is már van mikor 50 kocsis sor áll, mert balra akarnak kanyarodni, de nem tudnak a szembejövők miatt. Helyi Face csoportokban megy állandóan a nyálfröcsögés, nem is csodálkozom rajta, szoktam én is néha mint szódás a lovát. Fővárosi szemel nézve nem furcsa ez, de a helyieknek gigadugó. 300 fős település 0/24 üres keszeteződésébe beszorul órákra 50 autó. Szorozzuk fel másfél milliós lakosra az 50 autót is és akkor könnyebb elképzelni.
Északi partról nem is beszélve, a 71 pont olyan moslék, mint a déli part. Múltkor Révfülöpnél akartam bemenni a boltba, de már a kereszteződés be volt dugulva, nemhogy a bolt parkolója. Már reccsent is az egyes aztán srsrsrs az első kerék úgy mentem tovább.[ Szerkesztve ]
Megcsinálta! Megcsináltaaa!!! Starship IFT-4 *WD40-es plazmacsúsztatás*
-
Alusky
aktív tag
válasz focvis #275704 üzenetére
Ilyenkor a Kálinak megyek, mert ha nincs szerencsém ugyanannyi idő a biciklisek, 60-nal kígyózók miatt, ha szerencsém van akkor kenhető 100-120-szal és előbb odaérek. Nem is az idő a lényeg, hanem az idegrendszer inkább, engem megöl a toszorgás. Inkább megyek kerülővel, ha az folyamatos és gyors, akkor is ha +10 percbe telik.
Megcsinálta! Megcsináltaaa!!! Starship IFT-4 *WD40-es plazmacsúsztatás*
-
Alusky
aktív tag
Ez ment itt is dögivel, mikor az ársapkás csak autóba mehetett, kannába nem. Kutasok le se szarták, hogy a forgalmiban dízelautóba hogy raktam benzint, se fordítva. Sokan szívogatták az üzemanyagot otthon, nekem egyszerűbb volt, mert a tolóajtó mellett van a B oszlopban a tanksapka is, kutya se vette észre, hogy résnyire megnyitom a tolóajtót.
[ Szerkesztve ]
Megcsinálta! Megcsináltaaa!!! Starship IFT-4 *WD40-es plazmacsúsztatás*
-
Alusky
aktív tag
válasz Brandynew #275786 üzenetére
Semmi, 60-ról megállni gyakorlatilag nulla mutatvány az autónak. Az ABS miatt áll meg ugrálva. Nekem majdnem napi rutinom így közlekedni az égvilágon semmi baja nem lesz, csak nem szoktak 10-15.000-nél többet kibírni a gumik.
[ Szerkesztve ]
Megcsinálta! Megcsináltaaa!!! Starship IFT-4 *WD40-es plazmacsúsztatás*
-
Alusky
aktív tag
válasz z0d1@Ku$ #275782 üzenetére
Ó, szegény hihetetlen értékes és fiatal kombájn.
Nekem egyszer a vasas teherautóról esett le egy csődarab az útra, satu, meg kormányrántás középre fogva, bár simán meg tudtam állni előtte, mert nem szeretek közel menni a másikhoz alapból se.
Sokat kibírnak amúgy, nem feltétlen ment gallyra futómű szinten.Megcsinálta! Megcsináltaaa!!! Starship IFT-4 *WD40-es plazmacsúsztatás*
-
Alusky
aktív tag
válasz macilaci78 #275811 üzenetére
A kettőnek mi köze egymáshoz mackó? Attól, hogy nem megyek a másik valagában még használhatom az autót a szélsőségein, főleg ha nincsenek mögöttem és szoktam is. Szeretem tudni mire hogyan reagál, nem akkor rádöbbenni amikor már helyzet van.
#275810 z0d1@Ku$
Ja, hogy fennakadt és utólag, akkor az szívás, nem igazán lehet számítani rá úgy már.#275809 molnarpeter
Nekem is van tetőklíma a gyári mellett, de a legolcsóbb is 400 rugó, egy ilyen kombájnos aminek ki kell bírnia az irgalmatlan mennyiségű port meg rázkódást, hőt, az biztosan többe kerül.[ Szerkesztve ]
Megcsinálta! Megcsináltaaa!!! Starship IFT-4 *WD40-es plazmacsúsztatás*
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- XGS24 - Befutott a METAL GEAR SOLID Δ: SNAKE EATER legújabb előzetese
- Xbox Series X|S
- Elektromos autók - motorok
- Autós topik
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- XGS24 - Jön a FragPunk, az új 5v5 hero shooter
- EAFC 24
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- XGS24 - Ilyen lesz a South of Midnight
- További aktív témák...
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Erős asztalláb (Steelcase)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen