- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mozilla Firefox
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Windows 11
- Proxmox VE
- SkyShowtime
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Linux - haladóknak
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz szőröscica #283500 üzenetére
Áh az is csak a fogyasztást növeli mint a klíma. Nem véletlenül állítottad 25 fokra (be ne kapcsoljon)
⭐ Stella
-
cOxeR
Ármester
válasz szőröscica #283500 üzenetére
Tesla? Ki fognak tagadni innen…
-
norbert1998
veterán
válasz brumi1024 #283497 üzenetére
Elhiszem, hogy van jó lágy hibrid, de se a Fiat, se ez nem az. Mondjuk nagyon az értelmet se látom benne. Szükség megoldás fura embereknek. Meg az sz 5%,akinek tényleg jó.
Vállalható a menése amúgy, lehet vele haladni, a fogyasztás se meglepő, csak a gyári adat ordas kamu...
-
szőröscica
addikt
válasz cOxeR #283502 üzenetére
Figyi, en oszinten tudom szeretni az asszony ceges 1.6 dizel Skodajat, innen autozas tekinteteben mar nem nagyon van lejjebb, nem botrankoznek meg, ha csutortok este munka utan a sotetben az autopalyan hazahozna egy Tesla.
Egyebkent teljesen jo igy a taplaleklanc aljan, 115 loval eszembe nem jutna turelmetlenkedni valaki mogott, vagy hogy megmutassam a mogottem tolakodonak. Tiszta chill.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz Hadeska22 #283499 üzenetére
Szerintem ha 20 évente cserélsz autót akkor is jó leszel hibriddel.
Benzint biztos lehet kapni, talán 2050-ig.
Az lutri mennyibe fog kerülni, mennyire sikerül a lobbinak felnyomnia az olaj árakat…
Mert 2035 után is lesznek belsőégésű motorral szerelt kocsik csak azokba az új CO semleges üzemanyag lesz tankolható. Hogy ez hidrogén lesz vagy e-fuel azt még senki nem tudja…⭐ Stella
-
-
cOxeR
Ármester
válasz szőröscica #283504 üzenetére
6 évig közlekedtem egy kombi F astraval szivo Diesel 60le, majd 10 évig 1.4 Gen1 focus 75le, szóval türelemben jó vagyok. A rohadás meg a sorozatos idegesítő hibák és az alacsony biztonsági faktor tette őket lapátra, lehet élni gyenge autókat is.
I3 is türelemre tanít, mert ha sokat akarsz menni nincs rugdosás mert nem érsz oda… úgyhogy bármit is meg lehet szokni, kedvelni meg mindegyiket lehet valamiért, egyiket se bánom, hogy abba ültem. -
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szőröscica #283500 üzenetére
Palyazashoz nagyon jo. Skordeban volt, hasznaltam is.
#nincsbennetarcsi
-
Na ez nem is akkora hülyeség
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
brumi1024
veterán
válasz norbert1998 #283503 üzenetére
Nálam a start-stopot kifejezetten simává teszi, nem is akarom kikapcsolni, illetve 200 Nm-rel be tud segíteni a nyomatékszegényebb tartományban, ez érezhető.
-
válasz brumi1024 #283512 üzenetére
Hála isten az én autóimban még pont nincs start-stop (2013/2014), tpms az a seatban már van (nem örülök), még euro 5 mind a kettő és mpi.
Fater kia niro-ja viszont mindig elektromosan indul és automata váltós, abban egyáltalán nem érzékeled ezt a start/stop dolgot, sokszor csak a kijelzőn látod, hogy éppen mivel hajt[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Ádám16
addikt
Hidegen/üzemmeleg állapotban oké, hogy ennyire alacsony fordulaton van hajtva egy autó?
Mostanában az A6-ot inkább manuálban használom városban, míg hideg, mert folyamatosan baromi alacsonyan tarja a fordulatot (3L szívóbenga). Igyekszem 2-3000rpm közt menni.
Amikor kiérek az országútra, 5.-ben (max fokozat) 1900 rpm-en állok tempomattal, azt már okénak gondolom.Más:
Automata váltóolaj csere, ami volt már kérdésem: Das Welt vezető szervizes nem adott rá ajánlatot, mert az autónál nem előírás a válóolajcsere (élettartamolaj!!!4), így meg sem csinálják, mert felelősséget sem vállalnának rá. Többször olajcsere után szart be a váltó náluk elvileg, úgyhogy hagyjam így!Az autó gyönyörűen vált, de pont 60k km-rel ezelőtt volt az előző gazdi által olajcsere. Ti mit gondoltok erről a mosatós cseréről? Inkább két olajcsere rövid periódusokkal, vagy ez?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Ádám16 #283517 üzenetére
Nem annyira oké, még ha a kenési körét ehhez is igazítják de a gyártót csak az alacsony fogyi/CO2 érdekli. A gari időt így is kibírja bőven.
Mosatós rizikós ott az üzemi nyomás feletti nyomással mossák át ami a tömítéseknek nem tesz jót. Inkább a gyakoribb sima olajcserét nyomnám.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Hachiko95
aktív tag
válasz norbert1998 #283491 üzenetére
Az új autók már nem alacsony fogyasztásra vannak hangolva, hanem alacsony károsanyag kibocsátásra
papíron. Kb. 2000-2010 között volt irányzat az alacsony fogyasztás. -
6030D
Ármester
válasz szőröscica #283489 üzenetére
Dízelből egy literrel kevesebb a limit, nem? [link]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
veterán
válasz BigBlackDog #283523 üzenetére
25 kg/lóerő. 🤷
De egyesben meg lehetett nyikkantani a hátsókereket. Dombról le, hátszélben egyszer 133 kmh-t mutatott. -
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #283523 üzenetére
Amúgy a Punto 850 kg volt ahhoz az 54 euro3-as ló egész oké volt. A Jazz hiába erősebb papíron sokkal hervadtabban megy.
#nincsbennetarcsi
-
válasz MunezXBK #283515 üzenetére
Én is kész vagyok a 110-120- tól pont nem jó a 2*2 sávos autópályán, múltkor a gumik miatt 110 felett el kezdett rázni, kénytelen voltam annyival menni. Külsőbe sok, belsőben kevés.
140 az ideális közepes forgalomban.
Felette az asszony üti a fejemetEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz focvis #283522 üzenetére
A 64 lovas 1100 kg-os skoda fabia kombi sem volt egy bajnok mondjuk jó rövid volt a váltója, de hamar elfogyott a lelkesedése
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
macilaci78
nagyúr
Egy combosabb villanyroller a teljesítmény/súly arány miatt már korlátlan A kategóriába esik. Még meg sem szavazták azt a kreszmódosítást, hogy a villanyroller bizonyos szint felett smkp kategóriába esik, de már elavult.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Qru
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #283533 üzenetére
Tartjuk fixen az 50 éves lemaradást a hanyatló nyugathoz képest. Bár egyes esetekben mostanában ez inkább már a 150-hez közelít.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Hachiko95
aktív tag
válasz norbert1998 #283524 üzenetére
Szerk.: Valahol láttam, ahol erről beszéltek, hogy tudnának alacsonyabb fogyasztást csinálni, de nem az a cél, hanem a kibocsátás és hogy nem esik egybe a kettő.
Majd utána nézek később.[ Szerkesztve ]
-
Hachiko95
aktív tag
válasz Hachiko95 #283539 üzenetére
Egyébként az is valós, hogy mindenféle trükkökkel a kibocsátást csökkentik.
Ugye a kipufogó rendszerekben a részecskeszűrő (DPF, OPF), mindenféle hibrid rendszer és ezekre költik a fejlesztési pénzeket.
Mindeközben az autó ugyanannyit fogyaszt csak megszűrik, vagy pont a vizsgált tartományban javít a motor kibocsátásán. Sőt olyan is van, hogy extra üzemanyagot fecskendeznek be a tisztább égésért vagy felfűteni a katalizátort. -
MasterMark
titán
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Hachiko95 #283540 üzenetére
Trükkök armadáját használják már... Subarunál pl ott van a TGV szelep, az is arra van, hogy hidegindításkor kevesebb legyen a károsanyag kibocsátás.
Aztán ha elromlik akkor meg mehet a tákolás vagy jó pénzért vehetsz bele másikat...
#nincsbennetarcsi
-
veterán
van azzal kapcsolatban tapasztalatotok, hogy a biztositok kiadnak-e valami kartortenet igazolast? kene egy papir, hogy nem volt semmi baleseti esemenyem otthon.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
veterán
válasz rbalint88 #283545 üzenetére
azt vagom, hogy ez a szabaly. de azt mondta ma az ertekesito, hogy egyebkent ha hozok ilyen papirt, illetve egy igazolast a volt cegemtol, hogy nem tortem ossze a kocsit, akkor figyelembe tudja venni a porsche bank. igy kb 50 euroval olcsobb a bizti havonta.
szerk: en is meglepodtem[ Szerkesztve ]
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
avl
aktív tag
válasz MasterMark #283541 üzenetére
van amiben igazat irsz, van amiben nem
emiaat "muszaj" volt irnom: a NOx-ot nem alakit(hat)ja CO2-ve (plane autoban semmi)
-
avl
aktív tag
válasz Hachiko95 #283540 üzenetére
nem hivnam trükköknek, egyszerüen az elöirast kell teljesiteni
ha a törvenyhozo mas elöirast ad, akkor aztpersze: "Sőt olyan is van, hogy extra üzemanyagot fecskendeznek be a tisztább égésért vagy felfűteni a katalizátort"
->a "thermo-management" bizony fogyiba kerül; bövebben #18005
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen