- Vírusirtó topic
- Aliexpress tapasztalatok
- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- Windows 11
- DIGI internet
- Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Mozilla Firefox
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
kenwood
veterán
-
brumi1024
veterán
válasz szabonagyur #282108 üzenetére
Német ár alapján 18 körülre tippelnék.
-
veterán
válasz szabonagyur #282108 üzenetére
Oké, érthető, Neked van egy Honda City-d is.
-
Qru
MODERÁTOR
Budapesten is megmenti a Google az autósokat a rosszul hangolt lámpáktól - [link]
Jo lesz, szeretem a zoldhullamot.
#nincsbennetarcsi
-
kenwood
veterán
válasz Teasüti #282120 üzenetére
Jo lenne definialni mi az AI,mert az en ertelmezesemben meg evtizedekre vagyunk tole.
Persze sokan mar azt is AI-nak tekintik,ha mondjuk egy focis jatekban gepi ellenfel ellen jatszanak.[ Szerkesztve ]
Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben
-
Teasüti
nagyúr
válasz kenwood #282121 üzenetére
Én erre a konkrét feladatra egy Artificial Narrow Intelligence-re gondolnék, valamint egy kezdetleges Reactive Machine elven működőre, esetleg némi memóriával a mintafelismerés tréningjéhez.
Igen, a játékokban lévő gépi ellenfelek is AI-nak számítanak, hisz valósidejű választ tudnak adni külső ingerekre a környezetükben. Amire utalsz, az gondolom az Artificial General Intelligence lesz, ami még kicsit odébb van. Ide nincs szükség általános intelligenciára, hisz nem egy svájci bicskáról van szó, hanem egy célszerszámról egyetlen feladatra.
De a forgalomirányításhoz már egy deep learning-nek is elégnek kellene lennie szerintem, ami már elég régóta kiforrott dolog. Olyannyira, hogy már a közszféra számára is szabadon felhasználható, akár ingyenesen is.
Miért csak most foglalkoznak a forgalomirányítással AI alapon, amikor ennek az alapjai már elég régóta adottak? Már komplett városirányítást várnék, nem csak egy kereszteződést összehangolva.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz szabonagyur #282124 üzenetére
Amíg egy Tesla árában adják a BYD-t, nyugodt vagyok, nem lesz itt sárga veszedelem.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #282124 üzenetére
Az mk5 viszont már vállalható minden szögből.
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
"Tovább csökkennek pénteken a hazai üzemanyagárak. A benzin esetében a nagykerár bruttó 7 forinttal csökken, míg a gázolajért bruttó 10 forinttal kell majd kevesebbet fizetni a kutaknak. "
Azért kérdés, hogy a kutak hogyan reagálják majd ezt le.
Kiteszik az elfogyott táblát, vagy sem...Legutóbb az olcsó kúton már ez fogadott vasárnap; azóta nem jártam arrafelé. McLátjuk.
[ Szerkesztve ]
B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
-
nagyúr
Vagy fordítva.
Kint van a 60-as tábla, de ha annyival mész, akkor tuti pirosat kapsz.
Ha viszont 50-nel, hogy nyugiban meglegyen a zöldhullám, akkor meg tolnak le hátulról (amiben persze van ráció, hisz nem tudja mindenki, hogy szarul van beállítva... csak aki már ismeri... Tatabánya...)B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
tboldi
nagyúr
válasz Teasüti #282041 üzenetére
Nem tudom, csak wannabe vagyok és találgatok.
Az elv szerintem helyes, de hogy a gyakorlatban miért nem mindegy, hogy álló vagy nem álló, nemtom, ez is csak a sajátos logikám szüleménye.A rükiben vagyok csak biztos, az nincs szinkronizálva az esetek ~99,76%-ában, ezért nem veszi mindig elsőre, illetve ezért kell teljesen megállítani a bódét teljesen, mielőtt kapcsolnád.
Ennyivel tudok segíteni, hátha okosabb leszel tőle.
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Teasüti #282120 üzenetére
Olvasgattam kicsit hol tart jelenleg a technológia.
Deep Learning még mindig a legesélyesebb megközelítés, ami önmagában már vagy 10 éve nem új dolog. Viszont a neurális háló tréningjéhez nem állt rendelkezésre kellő mennyiségű és pontosságú adat, hogy érdemi eredményt érjenek el.
Még csak most kezdenek terjedni az IoT alapú forgalomfigyelő szenzorok meg az ITS lámpavezérlés, meg még egy stabil keretrendszerre is szükség lesz ezeknek a hálózatba kötéséhez, ami kiberbiztonságilag is kielégítő védelemmel rendelkezik külső beavatkozásokkal szemben. Szóval nem az AI részével vagyunk elmaradva, hanem a valós idejű monitorozás és adatgyűjtés hiányzik.Felteszem a legideálisabb az volna, ha minden autó publikálná a hálózatra az útitervét és telemetriáját, akár csak a Waze-hez hasonlóan. Amíg nincs valós idejű nagyfelbontású térképünk a forgalomról, addig adaptív forgalomirányítás se nagyon lesz, ahogy látom. Legfeljebb csak napi és óránkénti trendeknek megfelelő becslések legjobb esetben. De még az az adat is lyukas, mint az ementáli.
Viszont ez megint egy olyan terület, ami szembemegy az adatvédelmi és személyiségi jogok érdekeivel.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz focvis #282057 üzenetére
Én már Silver vagyok, de mióta megvan a Passat két teli tanknál is elfelejtettem lehúzni.
Mindenesetre epic a fogyasztás az eddigiekhez képest.
1100 km-t mentem és 6.1-re jött ki az átlag. Ennek igaz 70%-a pálya volt 143-as tempomattal, de akkor is nagyon jó szerintem. Legalábbis nekem az!The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
-
kenwood
veterán
Lesz hetvegen valami tuning&retro osszejovetel Angyfoldon.
Megmondom oszinten, ha 2-3 eve egy ilyen 3000 forintba kerul, gondolkodas nelkul kimegyek.
A mostani 6000 forintos ar lenyegeben ugyanaz, de valamiert megis sokkal jobban faj,es erosen gondolkozom, hogy megeri-e ?Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben
-
cOxeR
Ármester
válasz kenwood #282140 üzenetére
Nagyon drága lett minden, vélhetően küzdenek a szervezők is… megnézed mennyi egy vadaspark belépő, vagy egy múzeum… eszement lett. Kell egy csomó ember levezényelni ezt, nem lepődök meg ezen az áron sajnos.
Egy alkalom pl a babauszodába is 6e fél óra foglalkozás, 7-8 fos csoportokba. -
nagyúr
Most hívtak a Wallistól hogy fékbetét csere esedékes az autón nézzünk-e időpontot. A szemét tütü leadta a drótot a kedvencnek beírt szerviznek.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
BigBlackDog
veterán
válasz Tsebacsi #282146 üzenetére
Ezzel kapcsolatban én is gondolkodtam már; vajon a 5-10 másodpercenként feldobott, majd eltűnő hibaüzenetek után folyamatosan küldi a szerviznek az értesítéseket? Mondjuk volt már ilyen (többször, rövidebb ideig), fél napon belül jött is a telefon, hogy látnak valami hibát. Megegyeztünk, hogy még nem ment az agyamra, így nem terhelném őket feleslegesen, ráér az olajcserénél. Aztán töröltem a "kedvenc" szervizem az mobilappban.
[ Szerkesztve ]
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #282147 üzenetére
Szerintem ez márkánként eltérő.
Mindenesetre, amikor beviszem a kocsit egy olajcserére (vagy már csak időpontot akarok foglalni) már látták az összes telemetriát, még a hibakód tárolót is.
De azt elképzelhetetlennek tartom Fordnál, hogy emiatt telefonáljanak proaktívan.Aztán hogy később mi lesz...
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
Új hozzászólás Aktív témák
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen