- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mozilla Firefox
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Windows 11
- Proxmox VE
- SkyShowtime
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Linux - haladóknak
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz roberto211 #22749 üzenetére
Nekem pont forditva csinaltak.
-
Snoop-y
veterán
válasz roberto211 #22749 üzenetére
Subarun pont forditva irja a szerviz konyv ----> jobb elso bal hatso bal elso jobb hatso.
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz roberto211 #22753 üzenetére
Az atom nehézhez 2 ember,meg notebook is kell diagnosztikai kábellal. Az összes abs/esp vw csoportos autó ilyen.
-
[CS]Blade2
addikt
Látatlanban a következő tünet milyen hibára utalhat?:
Focus (2001) egy 0,5-1 nap állás után nem indul. Tekeri, de semmi, viszont, ha gázt adunk indítás közben, akkor beindul. Onnantól, hogy így beindult, ha 1 perc után lekapcsolom, és újra indítom, akkor már azonnal indul, ahogy kell. Ha olyan körútra megyek helyben, hogy 1-5km-enként le kell állítanom, akkor végig jól indul. Lerakom 10-15 órára, és onnantól csak teker, ha gázt adok, akkor pedig szarul ég el az benzin, büdös.
A legutolsó alkalommal olyan is csinált, hogy 4.-re gázzal beindult, és nem volt alapjárat, tartani kellett a gázt egy darabig, egyébként az szerintem rendben van, szabályoz, 1250-es fordulat szokott lenni indításkor, aztán lemegy 750-800-ra, ami a könyvében is szereplő érték.
A szerelő szerint semmi baja, mert mire odaérünk vele a szerelőhöz, ott már nyilván 10-ből 10x jól indul, és hiába köti rá a gépet, nincs hiba a hibalistában.
Az akku 2009-es, nem tudom, hogy okozhatja-e. Van benne riasztó is, de nem úgy néz ki, hogy az tilt le, kikapcsolt riasztóval is csinálja.
Automata szívató -
-v-
addikt
válasz [CS]Blade2 #22758 üzenetére
Alapjarati szelep vagy motor nem lehet? Nem ertek hozza, lehet hulyeseg ... csak azokkal amugy is szoktak lenni bajok a focus1-nel
-
TheProb
veterán
Visszatérve a motorolajos témára, mire ajánlotok? (Punto II 2000-es 1.2 16v)
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
}{3@Đ$}{0ot
addikt
™MØИ$T€R-EИEЯGY™® || ИVIĐIA® || ᴺᴵѕѕᴀᴺ ᴳᴛЯ The Best ||
-
_ATi_1
senior tag
Sziasztok!
Ma reggel indításkor a Ford Focusomban az egyik xenon lámpa rózsaszínen világított.
Ha jól sejtem ez annak a jele, hogy nemsokára teljesen ki fog égni.
Ki tudom ezt cserélni otthon, vagy szakemberre kell bízni? -
stickermajom
addikt
válasz _ATi_1 #22764 üzenetére
Az én autómban annyi a cseréje, mint egy hagyományosnak, szóval gondolom a Focusnál sem lehet sokkal rosszabb. A kérdés igazából csak az, hogy mennyire van túlbonyolítva ez. Ha ki kell szedni magát a lámpatestet, akkor lehet utána állítanod is kell majd a fényszórókon.
A színeltérés miatt érdemes párban cserélni, illetve ha az egyik megdöglött, akkor hamarosan úgyis meg fog a másik is.[ Szerkesztve ]
-
MunezXBK
nagyúr
válasz stickermajom #22765 üzenetére
Csak lehet, hogy a lámpatesthez meg le kell venni a lökőt.
-
_ATi_1
senior tag
Köszönöm, nagyon úgy érzem, hogy ebből szerviz lesz
-
tomiii.
aktív tag
A zsiguli 2 hete friss műszakit kapott, ki is lett próbálva, hogy minden rendbe lett téve rajta. Szép volt, jó volt.
Mielőtt megszólnának egyesek, ez erdei úton történt, ahol nincs forgalom, a fák között. Ellentétben jó pár topik lakóval, akik mások között gyors hajtanak. --> Legjobb védekezés a támadás. Mondjuk a 60-70km/h nem épp gyors tempó.
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
válasz EQMontoya #22769 üzenetére
Sikerült átpördíteni egyszer. Amint kiszálltunk, az első dolgom volt szidni a rohadt szabályokat, amiért nem lehet az autóba másik ülést és övet tenni, csak millió herce-hurca után.
Kaszni majd rendbe lesz téve, átmeneti kaszni nemsokára előkészítve, ez meg már szét is van lassan kapva. Jön a hó, addigra össze kellene tenni.
[ Szerkesztve ]
-
Veron
őstag
Sziasztok!
Aki tolatóradarban járatos attól kérdezném: miért van az, hogy néha folyamatosan pittyegni kezd és nem jelzi a távolságot?
Korábban arra gyanakodtam, hogy az esős, ködös idő megzavarja. De ma működött jól, majd negyed óra múlva előadta ezt a hattyú halálát, majd rá 5 percre megint normálisan jelezte a távolságot. Száraz, nem túl hűvös idő volt ma.
Egy utólag beszerelt, 4 érzékelős hátsó radarról van szó (már ezzel együtt került hozzám a kocsi.) Van ebben tapasztalatotok?Kösz!
"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
-
TaaT
veterán
Ezt az usa swiftet (geo metro) eléggé megchoppolták
Give them hell Ukraine!
-
Qru
MODERÁTOR
A szalagkorlátba rohant a vagány subarus - van úgy, hogy nem adja ki...
#nincsbennetarcsi
-
Motion_Blur
félisten
válasz Kornel #22777 üzenetére
mai takony retek időben szemtanúja voltam a tetőre rakásnak: [link]
srác sokkot kapott, de pár karcolással megúszta... pontosan nem láttam mi történt mert akkor értem oda amikor már visszacsapódott az árokba. rendes téli gumi volt rajta, enyhe jobbos ívről jött ki egyenesre, gondolom megindult a hátulja, valszeg nem 50-60-nál...
ez akkor tragédia, ha az árok túloldalán járda van és elkaszál valakit..
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #22778 üzenetére
Egyszer sikerult majdnem eldobnom a ladat, de megfogtam, pedig elol nyari volt, hatul teli
Kop kop azota - sajat hibabaol - nem volt semmi. -
-
szőröscica
addikt
Ma én is csináltam egy faszságot, haragudtam is magamra kegyetlenül. Autópályán mentem a külsőben, egy kisteherautót közelítettem meg: nem tűnt úgy, hogy vészesen lassan menne. A belsőben jött egy másik autó balra mögöttem, de alig csökkent hozzám képest a távolsága, 2-3km/h-val jöhetett gyorsabban nálam.
Úgy mértem fel, hogy gázadással simán beférek elé, ellenben ő is rágyorsított: hogy azért, mert rendes akart lenni, és nem akarta, hogy fékeznem kelljen, vagy azért, mert nem akart beengedni maga elé, nem tudom, mindenesetre, hiába padlóztam, nem tudtam besorolni, viszont a kisteherautó jóval lassabban ment, mint ahogy előzetesen felmértem. Marha nagyot kellett fékeznem, hogy ne menjek bele.
Ezután pedig rohadt ideges lettem, és nagyon sokkal a belsőben haladó után mentem, és letakarítottam magam elől. Mivel nem igazán akart lehúzódni, ezért feltételezem, hogy a besorolási próbálkozásom során sem igazán jóindulatból gyorsított rá.
A konklúziót persze levontam, és teljes mértékben magamat tartom hibásnak a balesetveszélyes szituáció okozása miatt. Oldani a tempomatot és lassítani 10-el biztonságosabb, mint padlózva besorolni a belsőbe. A vizet pedig nem szabad felkapni, mert abból is csak a baj lehet, és semmivel nem lett jobb attól, hogy visszaelőztem az illetőt. Sajnos az élet minden területén olyan vagyok, hogy végtelenségig jámbor módon viselkedem, de néha egészen váratlan apróságoktól is elborul az agyam.
Ezen még dolgoznom kell, mert hiába van már néhány százezer km és vezetéstechnikai tréning mögöttem, hülyeséget bármikor csinálhatok. Nem is biztos, hogy megértem már fejben a mostani 150 lovasnál szignifikánsan erősebb autóhoz (az E39 is csak 184 volt), pedig 250 környékén nézelődöm a lehetséges utódok között.
[ Szerkesztve ]
-
F_Zolee
veterán
válasz szőröscica #22782 üzenetére
Autópálya is más világ. Most, hogy újra normálisan lehet haladni az M3-ason sokan még így is tötyögnek a belsőben 105-110-el. Én meg mennék 130-al ha már az is megengedett... -.-
De a mai napon ezt még megkoronázta, hogy voltam ósanba 18 óra körül. Full köd, sötét is van. Álltam ki a parkolóból...mentem volna ki a középső részre ahol keresztbe lehet autózni az egész parkolót de még előtte szabálytalanul szembe jött azon a sávon egy autós és bekanyarodott abba a részbe ahonnan jöttem. Egye fene...de egyből oda akart állni az elejére ahol épp áltam a macisajt végett. Mondom megyek kijjebb, mert úgyse megy el. Erre egy vén fasz még egy kanyi helyzetjelzőt se használva jött a korom sötétben. Persze észrevettem időben aztán még ők néztek, hogy már majdnem kikanyarodtam eléjük... -
Qru
MODERÁTOR
válasz szőröscica #22782 üzenetére
Jaj ez para. Én így egyszer az árokban végeztem. Hát néha engem is elkap a harci ideg, de ez idővel tompul, már pl sokkal kevésbé jellemző rám mint 10 évvel ezelőtt.
Hát az erős autó azért jobb mert azzal befértél volna elé. De amúgy sztem ettől függetlenül bevállaható. Azért alázattal kell kezelni a 250 lovacskát és akkor nem lesz gond. Meg persze a presztizs is számít. Tényleg. Pl pályán h a B6-al megyek sokkel előzékenyebben húzódnak le mintha a Bubu-val pedig egyforma erősek.
És mivel szemezel a 250-es mezőnyben? Ott már vanank finom darabok... Impreza WRX, Lancer RalliArt, Focus RS.
kornelka: Én soha nem kapcsolom ki max ha üres placcon lehet hülyéskedni ahol nem kaszálhatsz le senki. De olyan volt pl múltkor is, hogy a mátrában leesett 4-5 centi hó mondom az smafu és a havas parkolóból nagyobb gázzal fordultam ki, na ott pl éreztem, hogy az esp fogott meg, hogy ne toljak egy piruetett.
mod:
F_Zolee: Az kemény. Valamelyik nap én is láttam este töksötétben lámpa nélkül közlekedni. Gyalog álltam a járdán és egy 1-es Fóka lámpa nélkül. Hogy a francban nem tűnt fel nem is értem, hogy enm világít a műszerfal?!
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
szőröscica
addikt
Igen, én is azért támogatom az erős autót, mert ilyen helyzetekben vagy pl. egy előzésnél lehet vele előre menekülni. Viszont ha egyszer elmérsz valamit, akkor sokkal nagyobbat lehet vele esni.
Egyelőre tényleg csak szemezgetek, még lakást törlesztek, autócsere csak utána lesz. A hot hatch kategória nem igazán a világom, inkább az utazóautók felé húz a szívem. E90 330/335 i és d, W204-es C osztály hasonló motorokkal, Laguna Coupé V6 dízellel, kicsit szabadabbra engedve a gyeplőt 350Z vagy Z4. Aztán vannak olyanok, amibe tuti nem mernék belevágni, pl. az Alfa Brera, pedig az egy csodás autó. És biztos tudnék még mást is mondani, de leggyakrabban ezekre kattintok.
Igazából még egy utolsó évjáratos E39-be is visszaülnék, 530i-be (elég lenne a 30d is, de ott a váltó időzített bomba), de ezzel kapcsolatban olyan magas elvárásaim lennének az előző miatt, hogy aligha sikerülne olyat találni.
-
válasz Kornel #22787 üzenetére
2011-ben 4,25M volt az új akciós ára, majdnem vettem egyet, na nem ennek, hanem az 1,5 109 lovasnak, csak asszonynak nem tetszett a sedan így lett a kia, ezt sem bántam meg, de azt jobban szerettem volna.
Most, hogy megvan a g4 neki lehet lecserélem a kia-tEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Kornel
veterán
válasz kisza25 #22788 üzenetére
Most 4M az 1.5 invite alapara.
Tetszik is, csak full fapad, meg ugye gyengusz.
Vissza csak nem kene lepni.
Szvsz ez akkora sleeper gyarilag, azt hiszik megy mogotted egy 1.5 lancer, ami gyorsulas helyett visszafele gurul, aztan ralepsz a gazra, es 280 hp osszkerekkel...
Fincsi. -
válasz Kornel #22789 üzenetére
ja gyorsan meg is néztem 4,15M ért láttam az újat, azért biztos bele lehet még kérni 1-2 dolgot ebbe az árba, skodánál (fabia kombi) vagy 600eFt extrát beletudtam alkudni az árába (nekem megfelel a felszereltsége, Trabantban nevelkedtem), kia meg 800eFt-al lett olcsóbb a listaárnál
nekem elég lenne az 1,6 115ló, én már lenyugodtam, évek óta nem pördültem meg autóval
jól számoltam jövőre jön az új[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Kornel
veterán
-
Skillet
addikt
Enyémben pl gyújtásra van műszerfal világítás. Volt már, hogy rámvillogtak... akkor kapcsoltam pilácsot.
Nekem nincs esp meg ilyenek... úgy tudom. Nálam az AYC ledjei szoktak vadul villogni, ha kicsit sodrósabban sikerült a kanyar(#22789) kornelka
280hp, összekerék? Hmmm. esküszöm, ismerős valahonnan...[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szőröscica #22785 üzenetére
Nekem dízel fronton a nagy nyomaték amit szoknom kellett a hang mellett. Ha vizes az út vagy akár közepes gázon kanyarodnék akkor már bővészkedni kell, hogy arra menjen az autó amerre akarom. És mivel korán ébred ekkora erő, sokszor ha nem is akarok gyorsan menni vagy kilőni a lámpánál akkor is úgy megindul mint az atom.
Hát havert most próbálom lebeszélni pont egy 330xD-ről de sajnos úgy tűnik falrahányt borsó, hiába beszélek neki.
kornelka: Jó verda, csak az étvágya is megvan hozzá. És a technika az 1:1-ben Evo (jó az awd rendszere kicsit butább). Az evo szoftot fellehet dobni rá simán ahogy erre is feldobták. És dsg váltó van benne azzal szépet léphet.
#nincsbennetarcsi
-
TheProb
veterán
Voltam ma kulcsosnál, hogy megcsinálja a távirányítós kulcsomat, mert egyrészt "eltünt" róla a nyomógomb, meg mint kiderült halott volt a mikrokapcsoló.
Kulcsház+kapcsoló+elem+munkadíj összesen 11.400HUF volt... Igazán csak most estem le a székről, mikor kíváncsiságból megnéztem, hogy máshol mennyi a kulcsház, mert nem értettem mi a szar kerül egy gagyi, utángyártott, sárjás házban 8kiloba. Erre nesze, ugyan az a szar 2ezer neten, de 3ezernél nem láttam drágábban még. Kicsit átbaszva érzem magam most, pedig sokan ajánlották és az ország legjobb kulcsosaként aposztrofálták. nájsz.
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
Qru
MODERÁTOR
válasz TheProb #22795 üzenetére
Ezért kell előbb kérdezni és csak aztán cselekedni.
#tanulópénz
mod:
joamilestoné: Ez mennyire kényes motorikusan amúgy? És a váltó?
Skillet: Ha nálam az esp beavatkozik az már gáz, mert amúgy a computer eléggé jól és gyorsan elosztogatja a nyomatékot a kerekek között.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
Skillet
addikt
válasz Kornel #22793 üzenetére
Megéri én nehezen vágtam bele... de aztán úgy voltam vele, hogy egyszer élünk. Biztos okosabban is el lehetett volna költeni azt a pénzt... de jobban tuti nem és nem bántam meg, pedig 4 év alatt már ez is megeshetett volna.
Előtte mindig fájt minden fillér, amit az autókra kellett költeni. Na ennél a vasnál az elmúlt.
De az biztos, hogy szerelem kell legyen, másképp nem működikMess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen