- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mozilla Firefox
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Windows 11
- Proxmox VE
- SkyShowtime
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Linux - haladóknak
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Skillet
addikt
válasz stickermajom #23090 üzenetére
nekem innen a rendszámfirkálás tetszik ezeken mindig beszarok
(#23091) brickm
meg lehet próbálni annyira, igen. aztán majd kiderül, mennyire megy bele. ha nem, ott kell hagyni. ha nagyon kell neked, vissza tudsz még menni érte.
viszont csak úgy vegyél vasat, hogy szánd rá azt a 10ezrest és vizsgáltasd át valahol.
ha már megvan a hibalista, tudod, mire számíts, meg talán könnyebben tudsz alkudozni is.végül ezt választottam:
KATT
mély, kellően hangos is (paraméterek alapján, többihez hasonlítva)... majd kiderül. remélem kellemesen szól. csak azt a retkes lökhárítót ne kellene leszedni hozzá[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
MunezXBK
nagyúr
válasz runner 125 #23095 üzenetére
Mire gondolsz, foltra?
Idős emberé volt, egyszerűen bestoppoltatta a hibát.
Ez az egy hibája van amúgy.
-
Skillet
addikt
válasz MunezXBK #23103 üzenetére
ezzel kb egy gond lesz, hogy ő valószínűleg nem kombájnt keres, hanem szedánt... vagy ilyesmit
nekem is anno volt egy micu legnum ajánlat, közeli, szerelő ismerőstől. gyakorlatilag patika autó. de kombájn nem kellett. ez van.Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
SzlobiG
félisten
Ezeket az UAZ-okat is még a mai napig kőbunkóval faragják, azok az illesztések, hegesztések.
-
BlacKSouL
addikt
Ide is bedobnám, hátha van ötlet.
Aki behatóbb ismeretségben van a viszonylag modern dízelek lelkivilágával, mondja már meg nekem, hogy mi történik olyankor, amikor az alapjárat melegen kb 100 fordulattal magasabb, mint általában? Hidegen nem, de melegen (mondjuk 70-90°C) minden fogyasztót kikapcsolva a fordulat a szokásos 900 helyett kb. 1000. Mivel ugye alapvetően hidegen is ugyanúgy 900, mint egyébként melegen, ezért nem az üzemmelegséggel van összefüggésben.
Tehát 20 esetből 19x olyan 900 körüli az alapjárati fordulatszám, míg 1 esetben 1000. És ez az 1-1 eset mindig üzemmeleghez közeli állapotban fordul elő.
[...]céges kisbuszról van szó, VW dízel, ami napi 14+14 km-t megy. Vagyis télen soha nem éri el az üzemmeleg állapotot. [...]És speciel olyankor észlelem ezt a magasabb fordulatot, mikor már épp készülök leállítani. És sajnos le is állítom...Nekem van egy tippem, de nem akarok ötleteket adni.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
brickm
őstag
Ezt a gépet eddig nem láttam:
[link]
Erről mi a véleményetek?
A leírásban felsorolt beszerelt eszközök nekem túl sokat nem mondanak, de ezekből arra gondolok, hogy hajtva volt rendesen, nem épp városi kocsikázásra használta, vagy tévedek? -
BlacKSouL
addikt
válasz hroberto #23117 üzenetére
Na pont ez volt a tippem.
Foggalmam sincs, szerintem szűrős. 1968 cm3, 75kW, VW Caravelle.
A kérdés az, hogy regeneráció közben hasznos-e leállítani. Mármint muszáj, mert mikor beérek melóba, nem ülhetek kint még 10-15 percig, amíg befejezi. Viszont így meg általában sosem fejezi be. Ha egyáltalán ér neki akármit alapjáraton regenerálni. Egyáltalán bekapcsol az üzemmód ha nem megy tartósan 2000 fordulat körül?Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BlacKSouL #23120 üzenetére
Regeneráció közben nem mert akkor nem fejezi be a regenerálást. Alapjárat közelében amúgy nem regenerál a motor én úgy tudom, ahhoz tartós magasabb fordulatszám kell.
Nem véletlen tanácsolják, hogy havonta 1x küldje meg akinek dpf-es autója van. Meghálálja.
#nincsbennetarcsi
-
Motion_Blur
félisten
-
hroberto
veterán
válasz BlacKSouL #23120 üzenetére
Ha 2009 szeptember utáni akkor biztos, hogy DPF-es. A sok rövid táv a részecskeszűrő halála. Nem tud megfelelően regenerálni. És még az sem 100%-os, hogy néha meghajtod. Mert ugye ezt akkor kell ha épp regenerál, és azt nem tudod, hogy épp mikor kezd neki.
Leállítani meg abszolút nem ajánlott amíg regenerál. Mikor hallod, hogy csinálja akkor menni kell vele. Lényeg, hogy a fordulatszám 2000 felett legyen.Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
Qru
MODERÁTOR
Most komolyan, mit érez az ilyen aki Knight rider fényt tesz a kocsija orrára?
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
tomiii.
aktív tag
Az autógyárak mit éreznek, amikor ledeket raknak a kocsiba? Ugyanezt, haladnak a korral.
A beltérből nekem az jön le egyértelműen, hogy ezzel amatőr raccsingoltak. Ott pedig évtizedek óta használnak éjszaka plusz fényt.
Csak ez 2015 és így néz ki. Erre azt tudom mondani, hogy bezzeg régen minden jobb volt.
Szóval mókázáshoz alapkellék.
[ Szerkesztve ]
-
TheProb
veterán
Sziasztok!
Punto II-vel van valakinek tapasztalat, hogy hogyan lehet, hogyan célszerű kábelt áthúzni a tűzfalon? Erősítő kábelét akarom a csomagtartóig behúzni, de mind a motortér felől, mind a kormány felől K kevés helyet látok, hozzáférni meg még annyit se. Ráadásul az a lyuk ahol a gyári kábelek vannak áthúzva ott nem is nagyon látok több helyet, hogy ott még 1 kábel elférne.
+1: A nemrég említett váltós gondom valamilyen szinten biztos összefügg azzal, hogy frissen indítom-e a gépet vagy már mentem vele pár km-t, mert minél többet megyek annál nagyobb sikerrel tudom R-be rakni a kocsit.
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
do3om
addikt
Ma a rossz baj rám jött.
Csajjal megálltunk kajálni, kocsi kint előttünk. Várunk egy jó 40 perce (sokan voltak) kinézek.......verda eltűnt
Mondom mi a fasz egy perce még megvolt, bazdmeg eltűnt a kocsi!
Nézzem lejjebb van a patka előtt leparkolva! Kurva élet elgurult, gyorsan kimegyek, kézi behúzva, rántok még rajta hát még volt hova Nem húztam be elég erővel és meglépett a gép. Nem semmi volt, fél méterre egy betonoszlop, elénk nem állt senki, padka megfogta és alacsony volt a lököst nem csapta oda.
Elmehetett volna kitudja hova, na mostantól sebességbe is bennhagyom ha part van, meg megtépem ahogy kellett volna.
Szerencsére nem lett semmi.Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
brickm
őstag
Nekem meg küldtek egy hivataos levelet a VW szervízből, hogy menjek hozzájuk felülvizsgálatra, mert a kocsim el tud indulni magától ha sebességben hagyom....szuperjó.
Van ez a sz r motor leállító funkciója, amit kikapcsolni se lehet csak egy leállításig, aztán az tud hülyéskedni. -
do3om
addikt
Nem húztam be rendesen. Pedig szoktam parton megállni, pl. amikor ki-be állok az udvarra is csak gyorsan berántom és volt már hogy amikor leléptem a fékről megmozdult és utánahúztam. Muszáj lesz jobban figyelni, most kiszálláskor meg sem mozdult, meg ott állt vagy 30-40 percet. Szerencse hogy nem engedte rendesen elindulni. Kicsit vigyázósabb vagyok ezzel mint a régivel, abban feltéptem a kéziféket rendesen. Na itt sem kel másképp, be kel húzni rendesen attól nem lesz baja, főleg parton.
Nagyon durva volt, már láttam magam ellőt: új lökhárító, talán motorháztető Aztán ahogy megyek nézni, még a kőfal előtti padka lestoppolta.
Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
-
Buster17
addikt
Hali!
Ha kivont kocsin lejár a műszaki akkor a következő műszaki újra forgalomba helyezéskor szigorúbb (kpm?) vizsgára kell vinni a mozaik utcába? -
-
stickermajom
addikt
válasz szőröscica #23149 üzenetére
Újra a BMW-k felé kacsintgatsz?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen