- Vírusirtó topic
- Aliexpress tapasztalatok
- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- Windows 11
- DIGI internet
- Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Mozilla Firefox
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
VegyesTamás
senior tag
válasz [CS]Blade2 #8767 üzenetére
ííííj szeretnéd, hogy visszahúzzon? Kéne egy fordos progi robbantott ábra gyári szám=ööm bodottá, majd szívroham, ilyen drága..basszus. Bontó lesz a vége
AMD Power: tán' nem olvastad a véleményem erről?
Basszus kiesett a szemem Allianz megküldte a biztosítást értesítő indexkart asszongya" ~75k az éves biztosítás baleseti adóval együtt mondom..oké akkor pá
Tiktokpomfrit /VTMDrifting/ Youtubeon és Facebookon és tiktokon - Drift, Vlog, Sztorik Dániából, tiktokon dánul, magyar tiktok - DánKrumpli
-
-v-
addikt
válasz [CS]Blade2 #22758 üzenetére
Alapjarati szelep vagy motor nem lehet? Nem ertek hozza, lehet hulyeseg ... csak azokkal amugy is szoktak lenni bajok a focus1-nel
-
[CS]Blade2
addikt
válasz [CS]Blade2 #22758 üzenetére
Lenne egy elméletem a hibára, amit a napokban ki is fogok tesztelni. Feltételezem, hogy azért nem indul állás után a gép, mert az üzemanyag a csőből visszafolyik a tankba, mert a szivattyúban van valamilyen visszacsapó, ami szerintem nyitva marad, vagy már lehet, hogy sosem zár el.
Ha 1x beindítottam, és megállok itt-ott 1 órára, addig nem folyik vissza annyi üzemanyag, hogy ne induljon rendesen, viszont x óra vagy fél nap alatt annyi visszafolyik, hogy az indítás állásban abban az 1 másodpercben, amíg járatja a szivattyút, nem tölti fel a csövet, ezért hosszú állás után csak teker, de, ha nyomok egy kis gázt a pedállal, akkor elindul. Feltételezem, hogy ezért nincs meg az alapjárat az ilyen gázpedálos indítással, mert így sokkal több üzemanyagot adok, mint amit magától adna. vagy 2 külön hiba van, és a másik az alapjárati-levegő? vagy fojtószelep hiba?
Ha maga a szivattyú jó, de az üzemanyag visszafolyik indítás előtt: az magyarázatot adna arra, hogy onnantól, hogy 1x beindult, bármikor normálisan újraindítható és menet közben nem produkál hibát, valamint nem hoz hibát a hibalistába, amivel a szerelők kezdhetnének valamit.Úgy fogom tesztelni, hogy indítás előtt 0 és 2 között forgatom majd párszor a kulcsot, hogy az üzemanyagpumpa feltöltse a csövet teljesen. Eddig 1x próbáltam 5 óra állás után, és jól indult, holnap reggel jön a 2. alkalom 12 óra állás után.
-
Skillet
addikt
válasz [CS]Blade2 #24213 üzenetére
Szerintem nem üzemanyag pumpa, visszacsapó, cső probléma lesz. Inkább azt próbáld meg, hogy indítózás előtt megnyomod egyszer a gázt. Szerintem a folytószelepnél lesz gond, ha gázadásra indul. Leragad, vagy passz.
Persze az is lehet, hogy fogalmam sincs, miről beszélekMess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
atos19881101
senior tag
válasz [CS]Blade2 #24213 üzenetére
Nekem is ugyan ez a jelenség volt egy más típusnál. Hosszabb állás után nehezen indult, majd ha be is indult lefulladt. Nekem az AC pumpa volt a ludas, meg is adta magát. Nem búg hangosabban a pumpa mint szokott? Én még az egész kezdete előtt észrevettem, hogy kicsit hangosabban búg. Elvittem szervízbe, ahol azt mondták jó az ... nem lesz vele gond. Aztán 2-3 hétre rá megállt pont mikor nem kellett volna.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Qru
MODERÁTOR
válasz [CS]Blade2 #154631 üzenetére
Az EU erőltette ránk, az viszont magyar sajátosság, hogy felárért sem lesz E5 95-ös (Németeknél pl van). Sőt ha minőségromlás felől közelítem akkor ez egy szép áremelés...
Gaben92: Tippre azt mondanám fele-fele lehet, így a már bekevert E5 ETBE-ből könnyű E10-et csinálni a megfelelő piacokra.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
brumi1024
veterán
válasz [CS]Blade2 #154631 üzenetére
20k km-es évi futással, 8 literes átlagfogyasztással számolva évi 32 ezer Ft többlet az Auchan 98-as a 95 helyett. Ennyit szerintem le lehet nyelni. Pláne ha tényleg alacsonyabb terheléssel jár a környezetre.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz [CS]Blade2 #154631 üzenetére
E10 HISZTI UPDATED: AMIRŐLEDDIG MÉG NEM VOLTSZÓ
lényeg, hülyeség a lista"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
szebe
őstag
válasz [CS]Blade2 #154631 üzenetére
Akinek nem fér bele egy üzemanyagpumpa/szűrő csere, vagy 2-3 hónap alatt megy ki egy tank benzin, és sajnálja a prémium felárat, az (kövezzetek meg érte, de) ne tartson autót.
[ Szerkesztve ]
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
brumi1024
veterán
válasz [CS]Blade2 #154693 üzenetére
Ez akkor lenne igaz, ha nem lenne más opció, de van E5 a piacon. De havonta ha havonta ~3 ezer ft nem fér bele egy autó állapotmegőrzésbe, akkor tényleg nem biztos, hogy az autózás jó ötlet anyagilag.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz [CS]Blade2 #154970 üzenetére
Tanúlságos, kb erre számítottam a CO2 egyenleget nézve.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz [CS]Blade2 #154970 üzenetére
Elolvastam, jó anyag, köszönöm!
Egyetlen jelentősebb hibát vélek felfedezni benne. Az abszolút jogos, hogy az EV-knél nem a NEDC norma szerinti kamu hatótávolságot vették figyelembe, hanem a felhasználók által mért eredményeket (USDE). DE - és azt gondolom, ebben egyetértünk - a hagyományos autók esetében sem szabad a full kamu NEDC értékekkel számolni, helyesebb lett volna pl. a spritmonitoron összegyűlt tapasztalatokat alapul venni. (Tippre ez kb. 1,5-ös szorzó lehet.)
Másik hiba, az EV-k fogyasztását is szorozhatjuk 1,1-gyel, a kb. 10%-os töltési veszteség miatt.
-
dugynok
senior tag
válasz [CS]Blade2 #154970 üzenetére
Köszönöm, az utolsó mondatodban összefoglaltad mire is akartam kijukadni Annyit hozzà tennék, hogy az etanolhoz szükséges kukorica termeléséhez a területet mondjuk egy erdőtől (és élővilàgàtól) vesszük el... Ha màr azt mondjàk a zöldek, hogy egyél kevesebb marhàt, mert a legelőik miatt ìrtjàk az esőerdőt.
-
BigBlackDog
veterán
válasz [CS]Blade2 #155047 üzenetére
Az a baj, hogy sokszor még a fogyasztás is magasabb -legalábbis nálam- alacsony fordulaton, magasabb fokozatban.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz [CS]Blade2 #155047 üzenetére
Igen, pont ezért a DSG dízelhez passzol inkább, a nyomatékszegény kis benzinesekhez sztem nem olyan jó választás (nyilván egy GTI-hez már oké).
#nincsbennetarcsi
-
6030D
Ármester
válasz [CS]Blade2 #155331 üzenetére
01.09, Vác: 436,9 Ft/l
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
dj79
senior tag
-
F_Zolee
veterán
-
MasterMark
titán
válasz [CS]Blade2 #156209 üzenetére
Szét lehet feszíteni lapos csavarhúzóval, nem kell a kibontáshoz speciális eszköz. Viszont ez a fajta bilincs egyszer használatos.
[ Szerkesztve ]
Switch Tax
-
MasterMark
titán
válasz [CS]Blade2 #156212 üzenetére
Ha szétszeded vigyél másik bilincset amivel össze tudod utána rakni. Sima aba bilincs is jó, de ne húzd túl annyira hogy eltépje a gumit.
A szelepet pedig EGR tisztítóval tudod kitisztítani.
[ Szerkesztve ]
Switch Tax
-
EQMontoya
veterán
válasz [CS]Blade2 #156217 üzenetére
Olyan megoldásra kellene törekedni ami iszonyatos mennyiségben van jelen, mondhatni korlátlanul.
Jogyerek, az megvan, hogy igy jutottunk el a muanyaghoz?Same rules apply!
-
MasterMark
titán
válasz [CS]Blade2 #156251 üzenetére
Már nem azért, de van különbség aközött hogy lehet valamit, meg aközött hogy most nem költenek erre pénzt.
Az akkut újra lehet hasznosítani, csak egyelőre senkinek nem éri meg. Majd ha lesz rá igény, akkor meg fogja érni és ezzel együtt olcsóbb is lesz és a technológia is fejlődni fog.
[ Szerkesztve ]
Switch Tax
-
Qru
MODERÁTOR
válasz [CS]Blade2 #156251 üzenetére
Nem saját ötlet ugye de mondjuk a hidrogénhajtás?
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz [CS]Blade2 #156313 üzenetére
Az elektromos rendszernél pontosabban lehet látni a fogyasztást.
Hátsó fék megszorulása azoknál jön elő, akiknek 10+ éves autójuk van és még a rögzítőféket sem használják. A sima autónál is rozsdásodik a fék.
A műhelypornóban egy opel ampera volt, amit senkinek nem ajánlanak, mert egy hulladék, tele tervezési hibákkal.
A sárga rész az üzemanyag ellátó rendszer CO2 kibocsátása (tankerhajótól, az olaj Catalytic krkolásától az elektromos hálózat veszteségéig)
Akupakk minimum 300000km és 10év, senki nem tervez alá (70%-os teljesítmény romlás). A tesla idén akarja bemutatni az 1,6 milló kilométeres a akuját."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen