-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
atos19881101
senior tag
válasz Mágus2 #17002 üzenetére
Szia,
Kicsit tanácstalan vagyok. Az autóm valahogy érzi a műszaki vizsga eljövetelét, és előbújt belőle néhány idegesítő hiba. Mitől lehet az, hogy a kuplung benyomáskor nyikorog? Megnéztem, és a kiemelő villánál érzem a nyikorgást. Lehetséges, hogy a 20k km-el ezelőtt cserélt Sachs kinyomócsapágy dögledezik? Illetve mitől lehet az, hogy egy bizonyos fordulaton (kb 2200rpm) álló autónál elkezdi rázni a kasztnit a motor? Utalhat ez a motortartó betegségére? Semmilyen más fordulat tartományban nem csinálja. Alapjárat is szép, nem szaggat ... gyorsításkor sem.
Tudom Te Mágus vagy ezekben és hátha tudod a választ.
Köszi szépen!
Az autó Mazda 6 1.8 benya.[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz Mágus2 #17114 üzenetére
Hidraulikus. Olyan mintha a kiemelő villától jönne a hang. Azt ha jól nézem kellene zsírozni. Van körülötte egy porvédő gumi. Azon keresztül szoktak ilyet csinálni? Vagy le kell venni a váltót hozzá? Valószínű kiszáradt, vagy a kuplungozásnál ez kimaradt ...
A szíjon mit nézzek? Milyen furcsaságot keressek? Pénteken nézettem épp a szíjat egy szerelővel, és azt mondta olyan mint az új ...
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz deicide #19851 üzenetére
Bocsi, hogy bele vau-vau, de ...
Értem én, hogy erős autód van, meg lézerblokkolód meg miegymás. De véleményem szerint nem ezzel kellene egy nyilvános fórumon "menőzni". Menj ki egy pálya napra, aztán ott veresd neki. Ott nem bántasz senkit, ha eldobot az autót az nem fáj senkinek - rajtad kívül. Nem kívánom, hogy egyszer a nagy versenyzői tudásoddal elszámold magad és véget vess valaki(k)nek az életének.[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
-
atos19881101
senior tag
válasz [CS]Blade2 #24213 üzenetére
Nekem is ugyan ez a jelenség volt egy más típusnál. Hosszabb állás után nehezen indult, majd ha be is indult lefulladt. Nekem az AC pumpa volt a ludas, meg is adta magát. Nem búg hangosabban a pumpa mint szokott? Én még az egész kezdete előtt észrevettem, hogy kicsit hangosabban búg. Elvittem szervízbe, ahol azt mondták jó az ... nem lesz vele gond. Aztán 2-3 hétre rá megállt pont mikor nem kellett volna.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
Nem ismeri véletlenül valaki ezt az Audit?
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz Mágus2 #34708 üzenetére
Jelen. Én voltam az említett Superb-s.
Én is féltem kereskedésből autót venni, de szerencsére sikerült egy olyat kifognom, aki nagyon korrektül állt a dologhoz. Érdemes megnézni azt, hogy a kereskedés hány éve van a piacon. A pár évente céget váltó nepper biztosan nem fog semmilyen garanciát vállalni. De aki már 10-20-30 éve csinálja, annak többet ér a hírneve, mint egy pár ezres javítás.
Magánvélemény:
Az a baj, hogy mindenki a hibátlan használt autót keresi. Ez szerintem nem létezik. (Vagy inkább nagyon kis arányban.) Általában azért kerül egy autó piacra, mert költeni kell rá, és a tulaj már nem akar. (Igen tudom, van aki csak megunja, stb. de valljuk be nem ez a reális itt MO-n.)[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
Nincs itt véletlenül valaki, aki a W.E.T-nél dolgozik?
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
Én itt Győrben akartam elvinni egy lakatoshoz a kocsit, hogy az idővel meglógott ajtót állítsa utána. Lebeszéltük, hogy oda viszem, megcsinálja, örülök, és hozom. Mikor oda vittem, akkor mondja rakjam le, majd jöjjek vissza érte. (Le kell szedni a kereket, sárvédőt ... blablabla) Mondom én szeretném megvárni ... Erre Ő, hogy úgy nem dolgozik ha itt a tulaj. Mert mi van ha törik a kárpit stb. Mondom what?
Aztán már nehezen magyarázta ki magát ... köszönés nélkül ott hagytam. Egy másik helyen 10 perc munkával megcsinálták. (Közben még beszélgettünk is.)Sajnos sok a lehúzós par@szt!
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz MunezXBK #35855 üzenetére
Hát igen. Én csak ott hagyom ott az autót, ahol már ismerem a szerelőt, illetve ha tudom több órás műtét lesz. De ha 1-2 óra max, akkor azt szeretem kivárni és látni mi történik. Sokan sajna ezt nem komálják, mert akkor nem tudják elkérni a fél havi fizetésük azért amit fele annyi idő alatt megcsináltak.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
Sziasztok,
Ide is bedobom:
Használ itt valamelyikőtök esetleg után gyártott tolatóradart? Sajnos nincs az autómban (Skoda Superb), és sokszor jól jönne. Valeot dícsérik, 15k-ért tudnák is venni. Érnek ezek valamit?
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
-
atos19881101
senior tag
Nem kell kivenni a motort egy csapágycseréhez. Csupán az olajkartert kell leszedni, és alulról fél-1 órás munka.
stickermajom
Pár napig amíg nem szárad ki teljesen a nedvesség a fólia alól addig foltos lesz. Ne izgulj miatta.[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
Új hozzászólás Aktív témák
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen