- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- DIGI kábel TV
- Az AI miatt vehetnek sokan új iPhone-t
- Windows 11
- Kék halál (BSOD)
- Milyen routert?
- Max
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Csinált valamit a Nokia: megváltoznak a telefonhívások
- Otthoni hálózat és internet megosztás
Új hozzászólás Aktív témák
-
M@trixfan
addikt
wjbhbdux:
Értem, köszi! Nem vagyok képben az aktuális PC gaming dolgokkal jó ideje sajnos, de ha ez a szeptember 5 igaz akkor nagyon, de nagyon visszatérnék!
Mindenkihez:
Jó látni, hogy végre pörög a diskurzus Stalker 2 témában! Jókat mosolygok a késéseken, csúszásokon, ez még semmi ahhoz képest mire kijött a SHOC és egyáltalán a Clear Sky! Rongyosra néztem minden szivárgott videót, E3 trailert, stb… Az egyes béták közt olyan különbségek voltak, ha jól emlékszem a legendás 1905-ös build volt a legtöbb tartalommal töltve. Nagyon szeretem az Otherside podcastokat Phelan és Sasa host-olásával, de mindig kiráz a hideg amikor a Stalker és Metro sorozatról újságírósan beszélnek, hogy a “gunplay így meg úgy”, “ilyen hiba, olyan hiba”, baromira nem érzik egyikőjük sem a feelinget amiről az egész szól. Jó, én a másik irányban vagyok elfogult, nekem ott van a legnagyobbak közt, “cult classic”.Ebben a mostani videóban tetszett, hogy úgy néz ki sok nevezetes pályarász modellezve látszik a távolban mint objektum, valószínű töltés nélkül oda is lehet majd menni. Az mondjuk viszont furcsa volt, hogy mintha kompresszáltabb is lenne a világ érzetre, nehogy túl kicsi legyen! Nekem semmi baj nem volt a felosztott területekkel sem.
Többen említettétek a grafikát és én is a “don’t care, good enough” táborban vagyok. Sőt, azt mondom bőven történt előrelépés! Az mindig kérdéses vajon konzol buildet látunk-e éppen az aktuális videóban? Nyilván vannak itt a fórumon engine guruk akik jobban képben vannak, de simán el tudom képzelni, hogy PC-n lesz Lumen és Nanite, míg mondjuk konzolon nem. Eddigi UE5 játékok konzolon nem a legjobban futottak és ha itt lesz egy nagyobb egybefüggő világ akkor azért korlátos már az Xbox memóriája. Lehetnek nagyon markáns különbségek a PC és konzol verzió közt.twitter: MatrixfanLive | Ősidőktől a PH!-n
-
M@trixfan
addikt
Igen, az Planet Taxi. Egyik részben beszélt Phelan arról, hogy az Otherside mint branding hozzá tartozott mindig, tehát az ő részéről a folytonosság biztosított a szétválás után is.
Nagyon remélem a ballisztika marad és nem COD irány lesz. Az első trailerben tetszett a realisztikus szkóp átnézés shaderekkel, az azért bizakodó. Volt olyasmi is, hogy valós időben tett fel egy kiegészítőt a fegyverre. Apró hangulat elemek vannak szépen. Szerintem az a ballisztika korszakalkotó volt akkor egy nem milsim játékban. A Vintar-t eszméletlen eltalálták a subsonic ammo-val. Ennek stimmelnie kell itt is, sava-borsa a “gunplay”-nek. (De utálom már ezt a szót!)
Az AI-val kapcsolatban egyedül a gránátvetés volt idegesítő Master fokozaton. A szomszéd faluból lábad alá dobja a gép mindenen át. Már nem emlékszem a trilógiára volt ez jellemző, vagy csak SHOC, illetve patch segített-e. Már rég vettem elő a játékot, de az általános fizika is meglepően jó volt bizonyos objektumokon, úgy emlékszem.
Említettétek az átvezetők gyakoriságát. Ez szerintem Metro hatás, ott is ingame átvezetők voltak inkább. Eddig egyik sem volt olyan ami behatároltságot sugall a játékmenetben. A régi trilógia is tartalmazott ingame snitteket, sőt videókat is. Szerintem itt csak annyi lesz, hogy elmozdultak ilyen irányba az átvezetőkkel és kevesebb videó lesz.twitter: MatrixfanLive | Ősidőktől a PH!-n
-
M@trixfan
addikt
válasz Dr. Akula #128 üzenetére
Már ösztönösen vagyok ezzel én is, de ahogy említed Stalkernél ez hatványozottan igaz. Nálam a Division és hasonló “bullet sponge” sebzési rendszerek már nem férnek bele. Stalkernél mindig úgy tekintettem gondolatban, hogy egy vest+exo azért bír megállítóerővel.
twitter: MatrixfanLive | Ősidőktől a PH!-n
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen