Új hozzászólás Aktív témák

  • M@trixfan

    addikt

    wjbhbdux:
    Értem, köszi! Nem vagyok képben az aktuális PC gaming dolgokkal jó ideje sajnos, de ha ez a szeptember 5 igaz akkor nagyon, de nagyon visszatérnék!

    Mindenkihez:
    Jó látni, hogy végre pörög a diskurzus Stalker 2 témában! Jókat mosolygok a késéseken, csúszásokon, ez még semmi ahhoz képest mire kijött a SHOC és egyáltalán a Clear Sky! :) Rongyosra néztem minden szivárgott videót, E3 trailert, stb… Az egyes béták közt olyan különbségek voltak, ha jól emlékszem a legendás 1905-ös build volt a legtöbb tartalommal töltve. Nagyon szeretem az Otherside podcastokat Phelan és Sasa host-olásával, de mindig kiráz a hideg amikor a Stalker és Metro sorozatról újságírósan beszélnek, hogy a “gunplay így meg úgy”, “ilyen hiba, olyan hiba”, baromira nem érzik egyikőjük sem a feelinget amiről az egész szól. Jó, én a másik irányban vagyok elfogult, nekem ott van a legnagyobbak közt, “cult classic”.

    Ebben a mostani videóban tetszett, hogy úgy néz ki sok nevezetes pályarász modellezve látszik a távolban mint objektum, valószínű töltés nélkül oda is lehet majd menni. Az mondjuk viszont furcsa volt, hogy mintha kompresszáltabb is lenne a világ érzetre, nehogy túl kicsi legyen! Nekem semmi baj nem volt a felosztott területekkel sem.
    Többen említettétek a grafikát és én is a “don’t care, good enough” táborban vagyok. Sőt, azt mondom bőven történt előrelépés! Az mindig kérdéses vajon konzol buildet látunk-e éppen az aktuális videóban? Nyilván vannak itt a fórumon engine guruk akik jobban képben vannak, de simán el tudom képzelni, hogy PC-n lesz Lumen és Nanite, míg mondjuk konzolon nem. Eddigi UE5 játékok konzolon nem a legjobban futottak és ha itt lesz egy nagyobb egybefüggő világ akkor azért korlátos már az Xbox memóriája. Lehetnek nagyon markáns különbségek a PC és konzol verzió közt.

    twitter: MatrixfanLive | Ősidőktől a PH!-n

Új hozzászólás Aktív témák