Új hozzászólás Aktív témák

  • M@trixfan

    addikt

    válasz hajbel #112 üzenetére

    Igen, az Planet Taxi. Egyik részben beszélt Phelan arról, hogy az Otherside mint branding hozzá tartozott mindig, tehát az ő részéről a folytonosság biztosított a szétválás után is.

    Nagyon remélem a ballisztika marad és nem COD irány lesz. Az első trailerben tetszett a realisztikus szkóp átnézés shaderekkel, az azért bizakodó. Volt olyasmi is, hogy valós időben tett fel egy kiegészítőt a fegyverre. Apró hangulat elemek vannak szépen. Szerintem az a ballisztika korszakalkotó volt akkor egy nem milsim játékban. A Vintar-t eszméletlen eltalálták a subsonic ammo-val. Ennek stimmelnie kell itt is, sava-borsa a “gunplay”-nek. (De utálom már ezt a szót!)

    Az AI-val kapcsolatban egyedül a gránátvetés volt idegesítő Master fokozaton. A szomszéd faluból lábad alá dobja a gép mindenen át. Már nem emlékszem a trilógiára volt ez jellemző, vagy csak SHOC, illetve patch segített-e. Már rég vettem elő a játékot, de az általános fizika is meglepően jó volt bizonyos objektumokon, úgy emlékszem.

    Említettétek az átvezetők gyakoriságát. Ez szerintem Metro hatás, ott is ingame átvezetők voltak inkább. Eddig egyik sem volt olyan ami behatároltságot sugall a játékmenetben. A régi trilógia is tartalmazott ingame snitteket, sőt videókat is. Szerintem itt csak annyi lesz, hogy elmozdultak ilyen irányba az átvezetőkkel és kevesebb videó lesz.

    twitter: MatrixfanLive | Ősidőktől a PH!-n

Új hozzászólás Aktív témák