Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • X2N

    senior tag

    válasz hajbel #112 üzenetére

    Nyugaton élő embereknek sajnos fogalma sincs itt en-bloc semmiről, nem h Csernobil-ról. Ez már a HBO-s sorozatnál is látszott, nem 1 reakció videót láttam neten amerikaiakról akik elkezdték nézni a sorozatot és eddig nem is hallottak sose a katasztrófáról...persze most a háború kapcsán azért eléggé figyelem központjában vannak az ukránok. Remélem nem viszik el COD-os irányba a játékot ezzel a rengeteg átvezetővel...azért több fog ide kelleni már mint pár útvonalt követő npc, ezt nem fogod tudni átvezető videókból leszűrni...az hogy a sajtó mit gondol senkit nem érdekel ma már szerintem. Manapság a youtuberek számítanak. A pár napja early acces-ben kiadott Gray Zone Warefare is Unreal engines és nem szerepel túl jól a steam statisztikák szerint.

    Launch code for russian nukes: 97 99 116 105 118 97 116 101 32 100 101 97 100 32 104 97 110 100

  • X2N

    senior tag

    válasz hajbel #112 üzenetére

    Miért is nem csodálkozom az Otherside-os szétváláson, a Phelan-os podcastek miatt néztem csak a csatornát...

    Launch code for russian nukes: 97 99 116 105 118 97 116 101 32 100 101 97 100 32 104 97 110 100

  • M@trixfan

    addikt

    válasz hajbel #112 üzenetére

    Igen, az Planet Taxi. Egyik részben beszélt Phelan arról, hogy az Otherside mint branding hozzá tartozott mindig, tehát az ő részéről a folytonosság biztosított a szétválás után is.

    Nagyon remélem a ballisztika marad és nem COD irány lesz. Az első trailerben tetszett a realisztikus szkóp átnézés shaderekkel, az azért bizakodó. Volt olyasmi is, hogy valós időben tett fel egy kiegészítőt a fegyverre. Apró hangulat elemek vannak szépen. Szerintem az a ballisztika korszakalkotó volt akkor egy nem milsim játékban. A Vintar-t eszméletlen eltalálták a subsonic ammo-val. Ennek stimmelnie kell itt is, sava-borsa a “gunplay”-nek. (De utálom már ezt a szót!)

    Az AI-val kapcsolatban egyedül a gránátvetés volt idegesítő Master fokozaton. A szomszéd faluból lábad alá dobja a gép mindenen át. Már nem emlékszem a trilógiára volt ez jellemző, vagy csak SHOC, illetve patch segített-e. Már rég vettem elő a játékot, de az általános fizika is meglepően jó volt bizonyos objektumokon, úgy emlékszem.

    Említettétek az átvezetők gyakoriságát. Ez szerintem Metro hatás, ott is ingame átvezetők voltak inkább. Eddig egyik sem volt olyan ami behatároltságot sugall a játékmenetben. A régi trilógia is tartalmazott ingame snitteket, sőt videókat is. Szerintem itt csak annyi lesz, hogy elmozdultak ilyen irányba az átvezetőkkel és kevesebb videó lesz.

    twitter: MatrixfanLive | Ősidőktől a PH!-n

Új hozzászólás Aktív témák