-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
pit stop
addikt
válasz focvis #216599 üzenetére
Hasonló?
Ennyi erővel tiédre is hasonlít csak színesKöszönöm kérdésed de semmi jó.
2014.03as az autó, de lehet 13as motor van benne, amihez van javító cucc.
Ott tartunk, hogy bele kell nézni, motor eszi meg.
2es gyertya olajos, 3as hengerben kompresszió szar (ha jól mondom), ezekben van valószínű gebasz.
Folytköv. hónap végén.Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
-
veterán
válasz 426os #216591 üzenetére
szerintem nem az. szivesebben hajtanek erosebb autot, aminek nyilvan magasabb a kibocsatasa, de nem akarom megfizetni utana a tobb adot, igy maradt az alap 150 lovas dizel motor es nem a 190-es. szoval mukodik
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Qru
MODERÁTOR
-
Primary92
senior tag
Erről a Terraclean-ről van valami tapasztalatotok? Meg úgy egyébként a kiszerelés nélküli EGR, esetleg DPF tisztításról?
Valószínűleg a termosztát hibás lehet, mert nem hagyja elérni a 90 fokot, ez befolyásolhatta az EGR állapotát?5 hónapja bedobálta az EGR hibajelzést, azóta zömmel Shell V-Power Deisel-t tankoltam, és most vagy tényleg a benne lévő adaléknak köszönhetően nem volt hiba, vagy amúgy sem lett volna azt nem tudom, de most újból besűrűsödött a hiba.
Segít megvédeni az EGR rendszert a lerakódások képződésétől. A hatást a Shell saját tesztjei bizonyítják. A valós hatást és előnyöket több tényező, többek között a jármű típusa, állapota és a vezetési stílus is befolyásolhatja.
Nem feltétlen rohannék EGR-t cserélni, tervek szerint 40-50 000 km-t megyünk még az autóval, utána remélhetőleg úgyis nagyobb kell. 345000 km körül van a CFHC motorban. -
Mágus2
Közösségépítő
válasz Primary92 #216611 üzenetére
Semmi köze az üzemanyagnak az EGR hibához. Nem a lerakódott korom okozza, hanem mechanika szarul van megtervezve. Ha elkezd vacakolni, csak idő kérdése, mikor döglik meg teljesen. Ka beadja a kulcsot, vészmódban gurulsz vele haza, ha be fog indulni.
Be tud szorulni nyitott állapotában, akkor nem fog beindulni a motor.
[ Szerkesztve ]
-
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
atos19881101
senior tag
válasz atos19881101 #216603 üzenetére
Ha esetleg valaki hasonló infót keresne: [link]
90Nm+180fok
Úgyhogy a kedves szerelő cseszett meghúzni./** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
imyourfriend
őstag
Még decemberben jelezte a műszaki vizsgán a szaki, hogy gond lehet a szilentekkel elől idővel.. Mágusnak köszönhetően megkerült a cikkszám és kovacsauto küldi is az új Lemförder szilenteket.
-
426os
őstag
Valószínűleg nem, de az olvasottak alapján szerintem ez nem egyértelműen kijelenthető. Érdemes lekérni az adott autóval kapcsolatos infókat az importőrtől.
Én azt gondolom, hogy a tipikus céges/flottás autóknál (Scala, Octavia, logikus) fordul ez elő első sorban (még), ahol minden gramm CO2 számít a lízingdíj miatt..
-
Primary92
senior tag
válasz Mágus2 #216617 üzenetére
Kértem be árat EGR és vezérlés cserére egy Bosch szerviztől, 482000 Ft a vége. Amiből 228 a szelep, és 44 munkadíj (150 perc).
A Pierburg szelepet 110-140 között látom a legtöbb helyen (Zsu, Autodoc, Kovács auto). Lehet 110-140, vagy valamit félrenézek?
A 150 perces szintidő viszont kevésnek tűnik, tekintve, hogy le kell venni a kardánt. (ha jól tudom)Szerintetek az EGR cserére összkerekes autónál nagyjából mi lehet a reális ár (hogy ne húzzanak le).
-
Primary92
senior tag
A 150 perc reális lehet?
Ez a megfelelő alkatrész nekem, nem?
Csak azt ára miatt kérdezem, mert valószínűleg úgysem én vinném az alkatrészt. -
=WiNTeR=
senior tag
válasz imyourfriend #216634 üzenetére
Egyébként Győrben a DPF tisztítással együtt lehet EGR cserét is kérni ha viszek egy újat magammal?
"I will become a true hardscoping hitmarking sample text legend."
-
imyourfriend
őstag
válasz =WiNTeR= #216635 üzenetére
Körmenden szereltettem ki, EGR-t Szombathelyen tisztították DPF-et Székesfehérváron. Jól ismered a szerelőt/megbeszéled előre miért ne lenne megoldható. Körmenden van egy VAG szerelő aki egész jól ért a dolgokhoz, olajcserét + egyéb kisebb dolgokat szomszéd faluban csináltatom ismeretség miatt vihetek oda alkatrészt igaz akkor szoktam adni + munkadíjat.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Motion_Blur #216637 üzenetére
Duplakuplung csere, mechatronika olajcsereee? Wut???
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
veterán
válasz Motion_Blur #216637 üzenetére
cukik, hogy a probakort is felszamoljak
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Nagyfejű
aktív tag
Sziasztok!kérlek segítsetek ha van ötletetek vagy találkoztatok ílyen hibával!
Alany egy 2006 skoda fabia 1.4 16V benzin BBZ motorkódos.
A hiba p1151 de szkoppal nézve gyújtás kimaradás van az 1es hengerben mil lámpa nem világít,az autó alapjáraton érezhető a gyújtás kimaradás és gyorsításkor apró szaggatás érezhető.
Motor füstel töltve,nincs vákumszivárgás.
4db új ngk trafó
4db új beru gyertya
Új kartergáz szellőztető
Új tankszellőztető szelep
Új map szenzor
Új üzemanyag szűrő
Új lambda a leömlőben gyári
Folytószelep ház kiganézva
Injektorok ultrahangos tiszitózva+ bevizsgálva
Üzemanyag nyomás ellenőrizve
10e km ezelött meghengerfejezve szelepbeégés miatt
Ecu foshatta el magát? Vagy mi szop@t?
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple asztali gépek
- ASUS routerek
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Dragon Age: The Veilguard címmel jön a sorozat régóta készülő új része
- Politika
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- BestBuy topik
- Xbox tulajok OFF topicja
- Milyen routert?
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen