- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Aliexpress tapasztalatok
- Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
- ASUS routerek
- Windows 11
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Facebook és Messenger
- Musk meggondolta magát, mégsem pereli az OpenAI-t
- 10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
- Microsoft Excel topic
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
rellif
senior tag
Sziasztok!
Annyiszor volt már szó a G13 hűtőfolyadék cseréről,de számomra továbbra sem egyértelmű,hogy a tartályt is cserélni kell ha G12 evo-ra váltok?
Amúgy az Alza-n most "akciós" a G12 evo 9690Ft -
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #216248 üzenetére
Low cost a projekt, nem akarok 400 lovat bele, elég 399.
-
válasz atos19881101 #216256 üzenetére
Akkor már inkább a leon 2.8v-jét és tényleg egy turbót rá.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
molnarpeter
nagyúr
válasz molnarpeter #203409 üzenetére
Újabb bejegyzés az SDI hajónaplóban Megvan a kartervédő, gondoltam foglalkozom a klímával, amíg nincs felrakva alulra a lemez. Kompresszornál kuplung oldva volt állandóan - diag szerint minden OK és bekapcsolva, rámértem a mágnestekercsre, szakadás, juhú. Na volt is itthon 1 pontosan ilyen és 1 kicsit eltérő kompresszor, egyiken megvolt a tekercs, mérés alapján stimmelt az ellenállás (2.8-4.4 Ohm között). Szíjtárcsán a kopó réteg láthatóan hiányos volt, kompresszorok egyikén az is használhatónak tűnt. Csapágy már fáradt volt mindkettőben (egyik csak kézzel érezhetően, másik hallhatóan is finoman kattogott), így az is csere. Na össze is raktuk, 4°C külső hőmérsékletet látva mondom úgysem kapcsol be... Másnap próba, hát semmi nem változott... Teszt jelleggel adtam akkuról feszt a tekercsnek, de jó forró lett az ujjam alatt a vezeték. Ezt követően 211 Ohm ellenállást mértem, juhú Szóval megint csere, de már a nyomólapban sem bízom, sok a rozsda, nem/nehezen mozog, csapágy meg akkor lehet megy a levesbe, de már harmadszorra szerelni nem akarok.
Ja, és közben volt egy vargabetű, méregetés közben úgy tűnt, hogy a kuplung tekercsnek a venti vezérlő modul sem ad áramot. Na erre vettünk egy bontottat, azzal ugyanúgy egy alacsony feszültség mérhető multiméterrel, teszt lámpa nem világít... Na itt csak túltoltam a biciklit, egyszerűen a vezérlő modul saját magát védi, és nem ad áramot, ha tartományon kívül esik az ellenállás. Feltételezem, hogy a használt csere tekerccsel is emiatt nem akart működni, pedig próba után, a direkt 12V teszt előtt 3.8 Ohmot mértem ugyanúgy - vagy a nyomólap volt beállva, de már mindegy.
While the Fan Control Module (J293) is dumb as dirt, it does monitor amp draw of the A/C Clutch (N25). If the draw is out of factory design (open or short circuit), the Fan Control Module (J293) can cut power to the A/C Clutch (N25). [link]Sanden SD7 javítási leírás pdf a gyártó oldalán: [link]
TDI Club klíma rendszer hibakereséshez nagyon jó összefoglaló pdf: [link] -
veterán
válasz atos19881101 #216256 üzenetére
+1 !!!!
(A V5 is jó lenne, csak műszakin feltűnőbb.)
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz molnarpeter #216258 üzenetére
Ha kevés a gáz benne, akkor sem kapcsolja a kuplungot. Az rendben van?
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Mágus2 #216260 üzenetére
Úgy néztem, VCDS írná, ha kevés a nyomás, vagy rosszul gondolom? Emiatt külön még nem ellenőriztem Ha megvan a kuplung, és nem forog úgy sem, akkor folytatom ezen a vonalon. Köszi a tippet!
A kuplung csatlakozón eddig széthúzva kerestem a feszültséget, szóval az a része jogos, hogy már emiatt sem szabad áramnak ott lenni 😅 -
Mágus2
Közösségépítő
válasz molnarpeter #216261 üzenetére
Digi klímánál beírja a klíma vezérlőbe a nyomás kapcsolót hibásnak ha alacsony a nyomás. Manuális klímánál nem vagyok benne biztos hogy bármit is írna.
-
Shin Chen
tag
Sziasztok!
Holnap megyek Octavia vadászatra, a Milyen autót vegyek csopiba fel is tettem a kérdést, de azért gondoltam nálatok is rákérdezek.
röviden, 3as oktáviát néztem ki a 17es facelift utánit, a topik összefoglaló alapján 1.4 tsi vagy 1.6 cr tdi motorral.
flottás első tulajból sok van, azokra pályázok, max ilyen 150k km-el 4.5 m környékéig.
dsg?
Mit gondoltok, stabil elképzelés, vagy adjak esélyt az 1.0, 1.2 TSI-k nek is?előre is köszönöm az észrevételeket
"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Shin Chen
tag
válasz imyourfriend #216264 üzenetére
Első körben napi 25(város)-50(autópálya) km ingázás, azon felül hétvégente kirándulni 200+ km.
Néha szoktam csak úgy országúton kocsikázni ilyen 70-100km-es köröket.
Második körben viszont lehet munkára, pakolósnak, ilyesmi, város max közút.
Család viszonylag szétszórtan van, 250km-es rádiuszban.
Éves futásnak olyan 10.000km-t számolok"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
426os
őstag
G7 Variantba tapasztalat alapján tudtok ajánlani olyan jó minőségű csomagtértálcát, ami a padló alsó állásában passzol a helyére? Szereztem gyárit, de az sajnos csak a felső poziban jó
Látok pár (Rezaw, carcarpit) opciót, de biztosra mennék[ Szerkesztve ]
.
-
imyourfriend
őstag
válasz Shin Chen #216265 üzenetére
2015-ös 1.6 cr tdi-t hajtok amikor vettem ~60km-re jártam dolgozni arra tökéletes volt, most közelebb van munka cirka 15km ide már lehet jobb lenne a benzin.. viszont meg vagyok elégedve vele, nyáron járok túrázni 200+km oda és vissza is így marad a dízel 25ezer km után is. Szeretem a karakterisztikáját, apunak van egy Karoq abban a 2.0 cr tdi fürgébb, de az 1.6 is bőven vállalható. DPF miatt néha meg kell nyújtanom az utat +5-10km amíg regenerál, ez a legkevesebb.
-
veterán
válasz kleinguru #216215 üzenetére
Ma autópályán, szemerkélő esőben alaposabban figyeltem az ablaktörlőket. 1,5 évesek. A vezető oldalán a Bosch tökéletes, az aliexpresses viszont kicsit csíkoz már, annyira nem vészes, de ha a vezető oldalon lenne ilyen, őszre lecserélném. Maszatolni még nem maszatol.
-
grizlisandor
addikt
válasz imyourfriend #216269 üzenetére
"DPF miatt néha meg kell nyújtanom az utat +5-10km amíg regenerál, ez a legkevesebb."
Persze, akkor a legjobb, mikor a célállomás előtt nemsokkal kezd neki, ahová időre mész!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz grizlisandor #216271 üzenetére
Oo regi szep udok, amikor a Passat a 970 km-es hazaut utan a kapuban kezdett neki a regen-nek...
#nincsbennetarcsi
-
tibbike01
őstag
Srácok ma délután 2kor megyek megnézni ezt a Passatot apósnak falura járkálni (néha M3-on 250km).
CBA motorkódos. Mit nézzek majd rajta? Nincs tapasztalatom dízel téren. Van valami típus hiba, amire figyelni kellene? Esetleg valaki hozzáértő el tudna jönni velem megnézni észak Pesten? (Persze nem ingyen).
[ Szerkesztve ]
-
tibbike01
őstag
válasz molnarpeter #216281 üzenetére
15km naponta a munkába, néha 35km Debrecenbe és 3 havonta Budapestre, de kell a nyomaték, lóerő, szívó benzin kizárt. Néha futózik is, meg tudod ott falun máshogy megy ez.
grizlisandor: igen, a hátulja is sérülve volt, de 2millióért nem várok csodát egy 15éves autótol.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
ez a majom kocsi ugy tunik nem eleg okos, p-be tolva a kart nem kapcsolja be magatol a kezifeket, mindig nekem kell meg pluszban. aprosag, de idegesit a golf utan. ez allithato valahol a menubol, en nem talaltam meg? az alany egy dsg-s 23-as dizel Q3.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
rbalint88
addikt
válasz bandus #216284 üzenetére
Ha van auto hold, akkor leallitaskor huzza a kezifeket magatol. En mondjuk nem szeretem annyira, mert tulzottan fogja az autot es mondjuk parkolaskor nagyot ugrana. Elektromosnal ez kevesbe problema, mert csak rapoccintek akkorat a gazra, hogy elengedje az autohold, de dsgvel problemasabb lehet.
-
Qru
MODERÁTOR
-
Gyula84
veterán
Üdv Vennék ilyen tpms szenzort az össze lehet tanítani az autómmal vagy kellhet még más is? 2018 a4 b9 2.0tfsi hibrid
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
-
veterán
válasz BigBlackDog #216295 üzenetére
nope, sose hasznalom az urest. megallas, P, majd kezi behuz.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Kickass
őstag
válasz BigBlackDog #216295 üzenetére
G*cinagyot csattan néha mivel céges és megvenni se akarok ezért megállás után (autohold aktív mindig) P-be b*szom. Néha szép hangja van. Nem fogok ajtónyitogatással meg gombnyomkodással tökölődni.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen