-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tototos
őstag
[link] hogy szakadna a nyakukba egy mázsa...
Plug-in tulajok készüljetek. Április 19-el jár le a műszaki a Priuson, viszem is műszakira márciusban. -
Micsurin
nagyúr
válasz tototos #297251 üzenetére
Ez se a zöld világ miatt van, erősen konghat a malac hasa.
Lesz itt még más is hamarosan, dugódíj++, olajadó++ stb stb.[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
brumi1024
veterán
Konkret villanyautokban hasznalatos motorra nem lattam hatasfokgorbet, de ipari motoroknal az alacsony terhelesen kivul viszonylag konstans a hatasfok.
Egyebkent szazalekosan nezve az az 1-2 liter fogyasztaskulonbseg nem tunik soknak, de abszolut ertekben nezve az. Ha az 1 liter - 8.9 kWh becslessel elunk akkor a 9 liter - ~80 kWh/100km vs 12 liter - ~107 kWh/100km. Abbol a 27 kWh-bol eleg sok villanyauto eljar.
[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz kisza25 #297246 üzenetére
Amikor vettük a sarokkanapét a Mömaxban, a vételárhoz mérten sávosan emelkedő kiszállítási díjak voltak, esetünkben 45k kiszállítási díjra emlékszem. Egy üzlet fel van erre készülve, van saját, vagy bevált külsős fuvarosa, akinek rendszeres megbízást ad, ennél fogva olcsóbb, mintha én eseti jelleggel venném igénybe a szolgáltatását.
Legutóbb egy barátom vett 70k-ért egy nappali szekrénysort, pár éves kiváló állapotú használt bútor. A fuvarja pesti agglomerációból Békásmegyerre (kb 25 km) került 80 ezerbe felhordással. 7. emelet, a liftbe minden elem befért. Ugyanezen bútort a bolt újként eladva 30k-ért szállítja ki, persze a bútor 800k lett volna.Én két kb 40×50×80 cm nyitott polcos szekrényt hoztam el január elején, 9k-ért vettem a kettőt. A fuvarja lett volna kb 30 ezer Ft, plusz egy szabadnap, hogy otthon legyek. Befért a kocsiba, elmentem érte.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
j.bravo
addikt
válasz focvis #297240 üzenetére
Elolvastam a leírást a CentralCar oldalán
Csak hogy jól értsem: ugye nem kannában kéne 1000-szeresre hígítani (mondjuk 5 liter benyához 5 ml adalék), azt betölteni, és még arra rátankolni a 30-40 litert(azaz végeredményben 1:8000-ra hígítani), hanem annyi adalékot kéne betöltsek (valamennyi benyával hígítva esetleg), hogy a teletankolás után saccperkábé 1:1000 legyen a tankban a hígítás, ugye? Azaz egy uszkve 40 literes tankba 40 ml VIF ?macilaci78: amikor apámnak még működött 2T Wartburgja, még óvodás illetve kisiskolás voltam
Anno az előző gépnél és LiquiMoly injektortisztítónálúgy csináltam ahogy írtad (bele a tankba közvetlen a töltőpisztoly előtt), de ott a leírás is egyértelműbb volt.[ Szerkesztve ]
Whatever.
-
macilaci78
nagyúr
válasz j.bravo #297259 üzenetére
Nincs 2T rutinod, igaz?
Ha precízkedni akarsz, akkor tankolj állandó mennyiséget, pl 25 liter és akkor a töltőpisztoly előtt már betolhatod az előre kimért mennyiségű adalékot. Majd az üzemanyag lemossa a betöltőcsőből, elkeveri a tankban.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
cuebler
senior tag
válasz kisza25 #297248 üzenetére
ugyanilyenem van, penésznek nyoma sincs. mondjuk a tetőgerincen a kúpelem nincs tökig ráhúzva csavarral a tetőelemekre, így ott szabadon szellőzik. nekem inkább az okozott gondot, hogy a kész betonalapra dübelezett acélszerkezet alatt néha befolyt az eső, pedig direkt jeleztem a kőművesnek, hogy finom lejtést kérek a szélek felé... sebaj, most lelapoztattam, így már nem jön be a víz sem
#297242 doddencs: én valami lengyel cégtől vettem cégre, fordított ÁFA-val (EU-s adószámra). két srác jött reggel egy platós teherautóra pakolt kész panelekkel, délután négyre állt a 48nm-es garázs + tároló, beszerelt garázsajtó-mechanikával, ablakokkal, ajtókkal. nem tudom, reklámnak minősül-e, mobil garázs boltból vásároltam (.hu )
[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik csak a csúfságot látják a világban... a zűrzavart. Én a szépséget látom..."
-
Micsurin
nagyúr
válasz macilaci78 #297258 üzenetére
Feltételezem ha kijársz akkura figyelni stb télen akkor az is a kör része, hogy cseréled.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
avl
aktív tag
-
Qru
MODERÁTOR
Szerdától +7 Ft-al drágul a benzin. GO ár nem változik.
#nincsbennetarcsi
-
Micsurin
nagyúr
Filtron minőségre milyen? Ha már eldobom a lég és a pollent akkor a gázolajszűrőt is kukáznám, Filtron meg lenne "készletben" polcról tök frankó árban.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tototos #297251 üzenetére
Kari G: Kifejtette: nem örül neki, hogy az általa „kamu zöld rendszámosnak” nevezett autók ingyen parkolhatnak Budapesten, és a lakosságot is megkérdezné erről.
Ma Budapesten minden zöld rendszámos autó ingyen parkolhat. Akkor is, ha nem is teljesen elektromos. Akkor is, ha egy normál autónál sokszorosan nagyobb a mérete. Akkor is, ha tulajdonosa nem is budapesti… - írta a főpolgármester.Mondja ő, aki egy Plugin Prius-al jár.
#nincsbennetarcsi
-
tototos
őstag
A gond, hogy egy bizonyos rétegre ráhúzták, hogy az adókerülés miatt van plugin autójuk(nagy motoros SUV) és ezzel az összes plugin tulaj is bekerült ide. Szóval ha meg is kérdezi Budapest lakosságát, úgyis a többség azt válaszolja, hogy persze vegyék el mert akinek van pénze 20-30 milliós autóra legyen pénze parkolni is. Olyan jogszabályt meg úgysem hoznak, hogy a Toyota, Opel Ampera, Ioniq, Kia Nero tulajok megtarthatják a zöld rendszámot. De vehetném az általad említett diesel hibrid Volvot ami képes 50km-t elmenni tisztán elektromosan és lehet a tulaja pont így is használja.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tototos #297278 üzenetére
Ha súlyhatárt szabnának azzal meg lehetne oldani a dolgot. Nyilván egy Cayenne Turbo E-Hybrid pict nehezebb mint egy Ampera. De nem ez a cél, a "fúj gazdag adókerülők" utálatára ráfűzve a komplett szegmens szívatása. Így egy kicsi politikai veszteséggel lehet az adóbevételt szépen növelni.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
macilaci78
nagyúr
válasz Micsurin #297264 üzenetére
Robogóból szoktam kivenni az akkut. Általában havonta egyszer, ahogy eszembe jut, ráteszem okostöltőre 2-5 napra, ahogy eszembe jut.
A 4 kilónyi szilikagél kb 2 nap alatt telítődik, abban a párás időben viszont úgy egy hét, mire szabad levegőn eléri az egyensúlyi nedvességállapotát, ami magasabb, mint száraz időben.
És kb lószart nem ér. Párás időben egy garázsban (kb 30 m^3) egy lakossági páramentesítő napi 2-5 liter vizet kivesz a levegőből attól függően, mennyire intenzív az utánpótlás.Ha a garázs párásodik, jobban jár, ha egyszerűen fel sem teszi az ajtaját. A motor direkt napfényt így sem kap, nem csapódik ki a pára, ellesz magában. A porral szemben meg egy rossz lepedővel, paplanhuzattal kell letakarni, mert az alatt nem reked meg a pára. Én csak az ülést szoktam letakarni, tavasszal első utam a mosóba vezet.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Micsurin
nagyúr
válasz macilaci78 #297280 üzenetére
Az megvan, hogy egy jó esetben 2*3m-es dobozról beszélünk alábetonozva?
Két volt társbérlőnk használ jelenleg ilyet, nem hasból kaptam elő a macska almot de ha már próbáltátok akkor mea culpa maxima... azt tudjuk eddig mind a Tracer7 mind az SV650A el van mint a befőtt lassan 2 éve lemez mobilgarázsban macskaalom + beltéri ponyva alatt télre behúzott akkutöltővel.Qru Köszi Megy bele akkor a filtron szett plusz ha már neki állok akkor lehet az SCV szelepet is eldobom. Nem nagy összeg és nincs kedvem később meglepihez... utána olvasva 2-3 évente előszeretettel gyengélkedik és szép lassan de gyilkolja a magasnyomásút.
Csak kapnám vissza már azzal a hírrel, hogy 2 csővel megúsztuk a dolgot.--Csatacsip téma:
Beszéltem márka + típus guruval. Erősen ellenjavalt Denso befecs esetén a csatacsip. Ha annyival erősebb kell tessék venni 1.9-es Fiat szökevénnyel szereltet esetleg Insignia csere. Kitudnak kb facsarni ~20-25 lovat és 40-50Nm-ert még de gyakorlatilag nem észrevehető cserébe kódolva van onnantól, hogy előbb utóbb lesznek porlasztó/dpf problémák mert vagy szegényedik vagy túldúsít szép lassan. Z17DTJ-nél* el kell engedni a chippelést, tudja azt amit tud gyárilag és azzal elszalad vígan 3-400 ezret ha karban van tartva.*cseles mert forgalmiban Z17DTR de minden Z17DTR ami 110 lovas az valójában Z17DTJ / A17DTJ és Denso porlasztós.
Ezen kis infó morzsák összegyűjtésével együtt szerencsére meg is lett tervek szerint a szerelőm kb a szomszédban... legalább annyira bejáratott Weisz mint Imi Honda berkekben legalábbis mindenki felé terel Érdre, héten beszélek vele vezérlés végett meg BC visszatanítás okán.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
macilaci78
nagyúr
válasz Micsurin #297282 üzenetére
Innen indultunk: "Nem autónak, hanem motornak szánnám", de egy átlag mobilgarázst autóra méreteznek, amiben több motor is elfér. Lényegesen nagyobb, mint 2×3 méter.
A lakásfelújítós topikban gyakori kérdés a lemezgarázsok párásodása, alulról a betonlemeznél bejövő víz, illetve úgy általában a vizesedés, penészedés, magas páratartalom. Nagyon soktényezős dolog a párásodás, előre nemigen lehet megmondani, hogy valami fog-e párásodni.
De a motortól is sok függ. Egyik srác 3-4 éve vett egy Keeway 125 ccm váltós motort, kimondottan ridegtartáson van, télen, nyáron a lakótelep parkolójában áll. 1-2 helyen van csak rajta felületi rozsda, de egy sem a vázon, csavarokon. Viszont motoros berkekben a kültéri ponyvát mindenki szidja. A fentről jövő vizet nem engedi be, de száradáskor a lentről jövő pára megreked alatta, mert nem szellőzik át. De ugyanez a tapasztalat az autós ponyvákkal kapcsolatban is.
A szilikagél ott segít, ahol a párának nincs utánpótlása. Egy autóban is csak akkor van értelme, ha amúgy nem ázik be. De amikor már a szőnyeg alatti szivacsban áll a víz, akkor az halott seggére a meleg puszi.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #297286 üzenetére
Olajszűrőből nekem Mann vagy Mahle volt eddig. Levegő és pollenből simán berakom a Filtront-t is.
#nincsbennetarcsi
-
Micsurin
nagyúr
válasz macilaci78 #297283 üzenetére
Keress rá a kifejezetten motornak szánt mobil garázsokra és megértesz...
Kültéri ponyváról se beszél senki. De ha már itt tartunk abból is vannak használhatóak... etnies által ajánlott ponyvát használom lassan ~8 éve, köszönik jól voltak alatta a motorok. Kicsit kezdjük túl misztifikálni a témát... nem monszunról meg mediterránról volt itt szó.szőröscica mé akartok engem mindenáron ebbe az irányba terelni? Untig el leszek én azzal amit tud, kb az a dinamika mint a céges 1.6 dízel K / 1.6 i30. Teljesen elég és korrekt az nekem. Inkább csak érdekelt a téma mégis miért van az, hogy szinte csak olyanoktól olvasom a H csoportban, hogy chip chip akik még A., nem vagy B., csak tervezik az íratást. Akinek volt vele dolga / szerelő rögtön közli engedd el még mielőtt megfogalmazódik a kérdésed.
MasterMark olaj filter az más tészta, oda várjuk a Mahle szűrőt meg a 4600-as LM olajat.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Peter.70
őstag
-
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboldi #297291 üzenetére
Megfejeljem ezt azzal, hogy páromnak is jobban tetszett a Bravo GP formára?
Jovanazúgy gyárilag ahogy van, nagyobb ígényem lenne valamire ami kényelmes és meglehet vele indulni kirándulni akár külföldre is... és nem azzal menne el az első és az utolsó napunk, hogy a 2x50l műanyag bőröndöt erőszakoljuk, hogy összetudjuk zárni.
[link] a Dukla hágói tank műemlékeknek is már nagyon sokszor neki akartunk indulni de a CB ahhoz pici.edit.: aki vevő a 2.VH-ra annak érdemes végig futnia: [link] nincs "annyira" messze és messze nagyobb élmény lehet mint itthon akár csak a Pintér művek.
szőröscica
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
grizlisandor
addikt
válasz MasterMark #297286 üzenetére
Purflux olajszűrőnél vettem észre, hogy ez mondom nem hasonlít az eddigi Mann/Gyári olajszűrőkhöz, de minden rendben volt vele.
-
Szada85
aktív tag
A régi direktszürö-talpon volt két furat (a szürö hengeres testén belülre esnek), azon át lett vezetve két menetes szár (hosszában végig a szürö mentén fut), a záró elemnél és a direkszürö-adapternél pedig 2x2 anyával vannak rögzítve.
Remélem jól le tudtam írni, képem sajnos nincs kéznél, ha találok késöbb bedobom majd.
Új hozzászólás Aktív témák
- XGS24 - Bitang jól néz ki a most bejelentett Clair Obscur: Expedition 33
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Formula-1
- Autós topik
- Politika
- Kompakt vízhűtés
- XGS24 - Befutott a Dragon Age: Veilguard új előzetese
- Bluetooth hangszórók
- XGS24 - Hosszú idő után ismét mozgásban a State of Decay 3
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen