- Windows 11
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mozilla Firefox
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Proxmox VE
- SkyShowtime
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Linux - haladóknak
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Corsa02
őstag
Pont ma voltam egy megbeszélésen ahol a motorgyári darabszámokról volt szó. 1,5 hónap alatt +50.000 db jött a belsőégésű lehíváshoz, az EA211 márciustól 7/4-be megy, tehát minden nap folyamatos műszakban. (non-stop) Az elektromos hajtásoknál pedig -30.000db (C-Bev, PPE). Szerintem ez sokat elmond...
The Truth Is Out There --->
-
tasiadam
veterán
Tudtok BP-n olyan helyet, ahova odacammogok autoval
es csinalnak nekem tarcsa felszabalyozast? Nincs humorom az 1 eves tarcsat kidobniGyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
válasz szőröscica #296108 üzenetére
Kiraly. Gyari meg kb nincs is. Hatul a textarral semmi gons, de elol...
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
tototos
őstag
[link] Önvezető F1
-
MunezXBK
nagyúr
válasz macilaci78 #296111 üzenetére
Kell. De először ki lesz írva rá pályázat.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szőröscica #296108 üzenetére
Bubin is sajnos. Ha elkopik vmi bikabb cucc kell majd elore nekem is. Az elso szettet en is fel akartam szabalyoztatni de a szervizes lebeszelt, mondvan fekezek 2 nagyobbat es ugyanolyan hullamos lesz.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Sziasztok!
Tervezem, hogy lecserélem a szeretett, 23 éves Scenic-ünket. Elsőre azt gondoltam ki, hogy 3-4mFt-ért nézek valami 10 év körüli, viszonylag kevés km-es csodát, de tegnap megakadt a szemem egy hirdetésen, MG ZS - 7év vagy 150ekm garancia, 6,5m Ft-tól. Gyorsan kiderült, hogy kínai, de gond ez? Annyi jó kínai márka / termék van már. Szimpatikus az 1,5 szívó benzin is, nem tecccenek ezek a "modern csodák", amiket beletesznek manapság az autókba (lehet, hogy ez is egy rossz előítélet).
Szóval, van erről a márkáról / típusról valami vélemény, tapasztalat, előítélet?
Köszi!
[ Szerkesztve ]
Nem szotkam hibázni.
-
őstag
válasz fererencz89 #296116 üzenetére
hát, alkatrész még nincs hozzá annyi, mint egy Suzukihoz, de alapjaiban a szívó egyötös egy egészen kiforrott és amúgy szög egyszerű technika
ha valami megtérdelhet, akkor az inkább szoftveres eredetű lesz
van néhány megkötés, hogy tolatókamera nincs csk a bőrös verzióhoz (ami műbőr) meg ilyesmi, de ha tudsz vele élni, akkor hajrá“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
brumi1024
veterán
válasz cOxeR #296103 üzenetére
Nagyot kellene tolni azon az áron szerintem, hogy érdemi fellendülés legyen ezen a ponton. Ha van állami támogatás mennek, de globálisnak tűnik az érdeklődés visszaesés, túl kompromisszumos az árhoz képest, és (főleg a drágább modelleknél) az értékvesztés is brutál az elején.
[ Szerkesztve ]
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz fererencz89 #296116 üzenetére
Engem a ritkasága inkább olyan téren aggaszt, hogy ha pl neked mennek a parkolóban akkor honnan szerzel mondjuk bontott lökhárítót meg lámpát? Sehonnan... Suzukihoz meg kb bármelyik bontóben lesz, lökösből talán még színazonos is...
Anno én pont ezért nem vállaltam be a Saab-ot.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
tasiadam
veterán
válasz grizlisandor #296112 üzenetére
a kerékcsapágyban kevesebb a km, mint a kárcsában. 2 zsír új van elől. Idővel kezdtek el rázni, nem azonnal.
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
szőröscica
addikt
válasz brumi1024 #296118 üzenetére
Nem csodalom. A Renault Scenic peldaul 18 milliorol indul. Ez a modell regen azert meg a csoro magyar csaladok kozul is egesz soknak kigazdalkodhato volt, most meg szerintem a kozeposztaly se venne ilyet. Es hasznalhatosagban erosen visszalepett. Anyataxinak biztosan kivalo, de egy csaladi autoval azert eljarnak kirandulni is sok cuccal, akar biciklivel a tetejen. Ahhoz pedig egy 60kwh-s akku egyszeruen keves.
80-85kwh kene legyen a kis akku es 110-120 a nagy, legalabb 200kw-os atlagos! toltesi teljesitmennyel (az nem kunszt, h a youtubernel 5%-ra merulve pont idealis 45 fokos akkuhofoknal fel percig tud egy auto gyorsan tolteni, aztan visszavesz), mindezt a belsoegesu verzioval egy aron vagy alig dragabban.
En imadom az elektromos autokat, de teny, hogy sok szivas van veluk, es dragan a nehezseget nem fogjak letolni az emberek torkan. -
Qru
MODERÁTOR
-
polonic
félisten
válasz fererencz89 #296119 üzenetére
Hu, az engem is nagyon felbosszantott. Ezért is választottam én toyotát. Konzervatívak azért. Van egy tablet is, ami szög egyszerű, nincs túlbonyolítva semmi, ráadásul a navija is nagyon korrekt. A klíma meg rendes tekerőgombos.
Ami nagyon felcseszett, az a peugeot 208 klímakezelése. Manuális klíma van benne, de érted basszus, a tapiképernyőn kell állítani és tapicskolni. A manuális klímát....
-
őstag
Kollégák, tud valaki jó mélygarázst Bécsben a Gumpendorfer Straße metró megálló környékén ahova méretesebb autóval (rav4) sem paraszthajszálon múlik a behajtás és a leparkolás valamint isten bocsáss esetleg előre lehet foglalni helyet (5 nap lenne, ha normális ki és behajtanék is párszor nem csak ott pihenne)? Ahogy eddig nézem a jövő heti lottószámok után is érdeklődhetnék A hotelben finoman közölték hogy ott necces lesz náluk (semmilyen felelőséget nem vállalunk, nem minden autónak megfelelő...). B variánsom a Perfektastraße P+R, de annyira nem szeretnék full cuccban metrózni a végekről.
-
nagyúr
válasz Peter.70 #296132 üzenetére
Kötve hiszem. Muterék epp most kotottek cascot a 11 eves jukera, 100k/ev, 100k / 10% önrész. Egy hasznalt nissan gyari lokos 250k + fényezés. De valszeg tudnek meg par egyeb peldat is hozni.
20 éves autonak lehetseges hogy az van amit mondasz, de fiatal autonal szerintem nem realis. Illetve a fenyezes ara is elborult mostanaban...
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz 426os #296128 üzenetére
Köszi! Mondjuk nekem az app inkább visszatartó erő (mikor és hogy fog mükődni, és egyszer használnám könnyen lehet hogy évekig), de keresgélve a környéken a mélygarázsok többsége már appos (gondolom olyan ez mint az automata kutak a franciáknál pl., senkit nem érdekel a kuncsaft, így olcsóbb ). De ez igazából leküzdhető, helyismeret kellene hova mehettek be rav4-el... Münchent is kegyetlenül megszívtam másfél éve (kis hotel, a szerintem jó parkolóradar ami nem visít túl hamar már a lehajtón üvölt, elől hátul jobbról és balról vörös egyszerre...).
Qru: ott abban a szűk utcában ahova megyek kevesebb mint 50/50 az esélye hogy meg tudsz állni csomagot kihajítani anélkül hogy percekre te állítanád meg a forgalmat az út közepén... És egyedül megyek nincs valaki akit kirakok a csomagokkal, szóval sajna nem opció. Mondjuk valahogy biztos lesz, de felszíni parkolásban eddig Bécsben volt a legnagyobb para (már Rav4, családi ebéd különböző kontinensekről erre a helyre beeső rokonokkal, csak az maradt ki nekem hogy pont lezárták a belvárost a helyi pride miatt ).
-
polonic
félisten
válasz tboy93 #296133 üzenetére
Azért na. B5-ben vagyok a kötelezőnél, nem csudapesten. Így a casco 278 ezer lett 200 ezres önrésszel C1-ben. Ettől csak drágábbak lettek volna. Agyrém.
De ott van radi8tor is. Milyen árakat kapott.Aztán kolléga céges autóján kétszer kellett szélvédőt cserélni egy évben. Második csere után felmondták a szerződést.
Elmennek ezek a francba...[ Szerkesztve ]
-
polonic
félisten
válasz brumi1024 #296136 üzenetére
Én is ott. Az még a mai napig sokkol, mikor újból találkozom vele.
Ha már spórolás. Ez aztán igazán szánalom kategória.
Lehet, hogy már volt linkelve, nem figyeltem.Spoiler: ugyanazok a pedálok, mint a skodában. Ugyanaz a hátsó ablaktörlő, mint a skodán. Ugyanazok a kapcsolók, mint egy goflban. Műanyag krómozott cuccok belül. Kamu kis beömlők oldalt. Műanyag hűtőrács. Manuális ülésállítás hátul, egy Bentleyben...
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz szőröscica #296123 üzenetére
Igen. Az egy dolog, hogy akit érdekel, szereti vagy szívesen foglalkozik vele az megveszi, de annak aki használná autóként, menne akár országon belül "hosszabb" utakra is (nem is kell messzire, 150 km/irány már a legtöbb villanyt kilövi töltés nélkül) nehezen tudnám megmagyarázni miért járna jól, ráadásul drágábban.
-
tboldi
nagyúr
válasz polonic #296130 üzenetére
Oh, akkor valami fhansziás hibrid megoldás. Gyanítom, a műszerfal alatt ugyanúgy szervomotorok irányítják a levegőt, mint egy “klasszikus” digitálisnál.
Időnként rácsodálkozok ilyesmikre, jóval öregebb autókhoz vagyok szokva, a flotta legfiatalabb tagja a 15 éves MiTo, amiben véletlenül pont manuális klíma van, és rendesen lehet érezni, hogy mechanikusan mozgatsz valamit a tekerentyűkkel.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz szőröscica #296123 üzenetére
A németek elkezdhették tovább fúrni az elektromos autókat: Felülvizsgálja az unió a belső égésű motorok betiltására vonatkozó döntést
-
Hachiko95
aktív tag
Harry csinált egy videót az elektromos témáról, ő visszaváltott dízelre elektromosról, pedig otthon napelemről tudta tölteni, mert még így sem felelt meg teljesen a felhasználásra. Fele annyi volt lízingelni a dízel változatot, azt hiszem valami 600 font az 1200 helyett. Óriási értékvesztés van a komolyabb elektromos autókon. Magánvevők nem veszik, stb..
Elég széleskörűen beszélt a helyzetről. -
tboldi
nagyúr
válasz Tothgera30 #296142 üzenetére
Ritkább bontott alkatrészek kapcsán én szorosabb barátságot kötöttem az eBay-jel. A Jazz-hez Litvániából szereztem AUX csatit, Lettországból egy eredetileg FR-V-be szerelt, állítható időközös ablaktörlő kapcsolót, illetve Japánból LED-es hátsó lámpát.
szerk.: Ködlámpaszett Írországból (amiről később kiderült, hogy a kábelezés FL előttihez jó, így továbbadtam), ehhez beépítő keret Szlovéniából…
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen