- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
- ASUS routerek
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- PHP programozás
- Kanada feltalálta a Netflix-adót
- Open Broadcaster Software OBS
- Hálózati / IP kamera
- Milyen switch-et vegyek?
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
polonic
félisten
válasz szőröscica #295649 üzenetére
A 130 lovas 320 nm-es 1,6 dci eltekerte az 1600 kilós grand scenicben a primacy 4-es kerekeket.
-
Atomgeszi
veterán
Új kgfb kötés esetén, ha megkaptam az emailt a netrisk részéről, hogy továbbították az ajánlatot és a kockázatviselés kezdete x dátum
Majd a levél alján a befizetni való összeg. De ez ugye csak az alkuszi dolgok alapján jött, nem konkrét ajánlat a biztosító részéről."Díjfizetés:
A díjfizetés időzítésénél figyelembe kell venni, hogy a fizetési kötelezettség az érintett Biztosító bankszámláján történő jóváírással a jóváírás napján minősül pénzügyileg teljesítettnek, ezért a díjfizetésről legkésőbb nem az esedékességtől számított 60. napon, hanem - a választott díjfizetési módtól függően - már napokkal e határidő előtt kell intézkedni."Akkor jól értem, hogy új kötés esetén is 60 nap van befizetni?
-
válasz F_Zolee #295646 üzenetére
Nekem olyan 300-400ekm van a lábamban.
Erő? A skoda fabia 1,2 64 lónál is egyből feltűnt, hogy túrja az orrát a gyári 165- ös gumikkal, kapott egy mérettel nagyobbat és egyből jobb lett
Első dolgom kipróbálni egy új autó/guminál, hogy milyen amikor látom, hogy csúszhat az út mikor kifordulok a kapun, nyomok egy féket, hogy jól látom -e hogy csúszik és hogy mennyire[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Petyyyyy
addikt
válasz Tsebacsi #295627 üzenetére
Ebben egészen más véleményen vagyunk.
Ha úgy közlekedek ahogy szoktam - napsütéses időben, papásan gurítva - akkor is kiderül számomra az első max. 10km után, ha egy gumi gyengébb minőség. Ég és föld a komfortérzet meg az egész élmény, ha egy alsóbb polcos szettel mész. Saját autóimról tudom, mind kis híján megkövült de jó vagy éppen gyalázatos márkájú/modellű garnitúrán került hozzám és kapott később szerintem elég jót.De baráti körben is jeleztem már aggályaim és a csere után teljes volt a konszenzus, jó döntés volt.
Direkt nem írok márkákat.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
válasz Petyyyyy #295655 üzenetére
A legtöbb gumi első 1-2 évben egész jó, de aztán elkezdenek hirtelen öregedni, főleg a nem prémium márkák, barummal nekem eddig az a tapasztalatom, hogy 3-4 évesen drasztikusan romlik a teljesítménye.
Van tapasztalatom télivel, nyárival és 4 évszakossal is barumból 4 évesen mindegyik kuka futó felület mélységétől függetlenülEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
tboldi
nagyúr
válasz bandus #295643 üzenetére
Annyira nem relevánsak a tapasztalataim, mert 3 (4, 5?) féle autóval és azok különböző típusú, méretű, korú és állapotú gumijaival szerzem azokat, de pl. a bírósági kanyarban kijön, hogy melyikkel milyen kanyarsebességet lehet elérni, hogyan és mikor kezdi túrni az orrát, stb.
És úgy sejtem, egy kicsit bevállalósabban is vezetek, mint te.
Igen, még a 83 nyamvadt pónis Jazz-zel is.Ahonnan indult az egész thread Qru-tól, azt csak megerősíteni tudom, a Jazz 2018-as CC+ abroncsai újkorukban erősebbek voltak télen, mostanra már jóval gyengébbek lettek, viszont nyáriként nem (vagy csak alig) lettek rosszabbak a 40 fokos kánikulában ezalatt a 6 év alatt. És nekem ez bejön, a 4S gumik közül mindig is a nyáriasokat preferáltam.
Az Alfára tavaly májusban került fel egy garnitúra CC2, a téli képességeit nyilván jobbnak találom, mint a 6 éves CC+-okét, nyáriként meg kb. egál a kettő, aztán majd meglátjuk, hogy alakul az évek múltával. Abban bízom, hogy a nyári tulajdonságai ugyanúgy megmaradnak, mint az elődjének.[ Szerkesztve ]
-
tasiadam
veterán
válasz szőröscica #295649 üzenetére
Rs2 a teli, 205 65 15, es 215 55 16 wetproof a nyarim
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
válasz F_Zolee #295663 üzenetére
Én a 86 nyihával is el tudom tekerni az első kereket
Amúgy az 1,1- es trabi még harmadikban is nyikkant, köszönhetően a gatya futóműnek és kis súlynak, mondjuk ahhoz kellett egy kis nedvesség az útonEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz grizlisandor #295657 üzenetére
Én mindig megvárom a hivatalos ajánlatot, mert nem egyszer van eltérés a számokban. Aztán ha túlfizetés van, azt nehézkesen adják vissza.
⭐ Stella
-
tboldi
nagyúr
#hetiJazzfogyi
Az előző tankolás óta kizárólag apum hajtotta, 3 napnyi ingázás + némi Móváron kóricálás, így lett most 6,53 ℓ/100 km. Kicsit rosszabb, mint az előző 6,26.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Petyyyyy #295655 üzenetére
Kérdés itt milyen gumikról beszélünk, friss, 1-3 éves gumikról, amik megütik a mi szintünket (tehát nem linglong, barum és tsai) vagy a teljes piaci merítésből?
Minden gyártónak, még a continak is vannak jobb-rosszabb keverékei, vagy ami csak egy szűk mérettartományban jó igazán, a többiben meg átlagos vagy az alatti is lehet.[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
veterán
válasz tboldi #295658 üzenetére
Az egeszen biztos en a nagypapas stilus nagykovete vagyok, ha neha megyek is gyorsan akkor is palyan es egyenesen
btw movaron szerinrem megallok majd tankolni hazafele. A narancsos mosonal tudok kartyaval fizetni? Lehet lecsapatom a verdat egy kicsit, mar nagyon retkes az elmult 3 honap poratol.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Petyyyyy
addikt
válasz Tsebacsi #295672 üzenetére
Nem is tudom ezek után válaszoljak-e.
Saját autókon felső polcos - ezer évesek, szerintem felső(bb) polcos - vacsiúj gumik.
Más autókon közepes polcos - újak, felső polcos - újak.
Ezeken a vonalakon volt tapasztalat. De ahogy írtad, biztos olyan csillagállás, ami nem a legjobban sikerült modell/méret/stb.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
tboldi
nagyúr
válasz bandus #295675 üzenetére
Melyik narancsos? Van 3 is.
A Halászi útinál biztosan, de régebben csak úgy lehetett, hogy egy általad választott összeget befizettél a 2-3-as box között lévő automatánál, aztán adott helyette zsetont bedobálni, és csak újabban fedeztem fel, hogy lett rendes kártyaterminál a lándzsák mellett, nem kell már a zsetonos bohóckodás.
A többinél viszont (Galéria Center, illetve Ganz Ábrahám utca) nem tudom, azoknál még nem jártam. -
nagyúr
válasz Petyyyyy #295676 üzenetére
Nem akarok én vitázni, de most akkor arról beszélünk, hogy komfortos egy gumi, vagy hogy szar? Mert a kettő egészen mást jelent és gumitípustól függ miben kell jónak lennie.
Pl. egy Pilot Sport-tól nem várok sok komfortot ellenben tapadást igen.
Egy EV gumitól nem várok atom tapadást, cserébe csendes gurulást és alacsony ellenállást igen.
Az megint más, hogy 3 évesen mennyire lesz szar az adott gumi.
Én is arra gondoltam, hogy mondjuk pár jobbnak mondott gumiból, 4 gyártót nézve, legyen mondjuk átlagszedánra szerelt gumi, csak határhelyzetben derül ki, hogy fos és nyúlós, vagy nagyon szarul tapad. A kényelem-komfort megint más, de az nem szól annyira bele abba szvsz, hogy leesel-e vele az útról egy kicsit elnézettebb kanyarban, amibe a felénél belefékezel mondjuk, vagy sem. Aztán ha tévedek, tévedek, és leesek[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
tboldi
nagyúr
Itt az újabb Novoth videó a Shell benzines tesztről: [link]
Ajánlott legalább 1,25-ös sebeséggel nézni.[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
Ha kaptunk plakettet és itt a kocsi lebontom a turbóról a csövet a cooler felé érdekelne mint a tengely lógás mind az mennyire hordja az olajat.
Van erre ököl szabály mekkora tengelylógás az ami megengedett? Gondolom csapágy révén mindenképp lesz valamennyi (egészséges mértékre gondolok nem arra mikor a lapát beleér a falba de na ) gondolom inkább a tengelyhossz irányú kottyanás a vész nem? Olajhordás bármilyen szakit kérdeztem elvileg mindig lesz, valid, hogy amíg nem tocsog csak olajpárás jók vagyunk?
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
-
válasz tboldi #295679 üzenetére
1,5* sebességel is nézhető és érthető volt, ez a nesze semmi fogd meg jól tipikus esete...
Az lett a vége amire számítottamEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
JiMN
tag
Sziasztok!
Ideiglenesen kivont autó vásárlása után mik a teendők? Adásvételi után eredetvizsga? Vagy a biztosítás? Nem volt még dolgom ilyennel. Köszi!
-
-
tboldi
nagyúr
válasz Micsurin #295681 üzenetére
Jaja, valahogy úgy. Vizuális demonstráció
-
tboldi
nagyúr
válasz focvis #295682 üzenetére
Én meg a 100-as OMV-nél.
Gyárilag azzal tudja a max. teljesítményét a kezelési szerint, tehát az előgyújtást hozzá tudja igazítani a magasabb oktánszámhoz, éééés a korai T-Jeteknél elég gyakori probléma a hidegben nehéz indítás, bedadogás, 3 hengerezés, ami a benzin minőségére vezethető vissza (illetve egy szoftverhibára, ami miatt nehezen kezeli a puruttya benzint), de én a 100-as MaxxMotionnel soha egyszer sem tapasztaltam semmi rendelleneset.kisza25: Azt hiszem, már tárgytalan.
[ Szerkesztve ]
-
Hachiko95
aktív tag
Érdemes meghallgatni amit mond [link] , ezekre gondolok én is mindig.
És ezt egy újabb, modern, digitális autókban sosem éreztem.
Egyszerűen minden úgy működik ahogy kell, a fő irányítószervek pontosan akkor és azt csinálják amit te gondolsz hogy fogja csinálni. Instant reakció, adagolhatóság, visszajelzés.
Ahogy egyre több mindent egy elektronikus egység vezérelt (ECU), akkor kezdett elveszni ez. A szoftver ami már úgy van programozva hogy nem közvetlen és figyelembe vesz különböző értékeket, felülírja a parancsokat, így egyre több réteg került a vezető és az autó közé.1.3-as motorból 90 lóerőt kihoztak 1960-ban, nem véletlen gyártották 40 évig ezeket a Twin Cam motorokat, még a 80-90-es években is fejlettnek számított. Igazából nincs gyenge pontja, tartós és nagyon karakteres.
Ma már lehet kevésnek tűnik az a 90 lóerő, vagy lassúnak ez az autó, de ezzel nem kell gyorsan menni vagy driftelni, ez alapból tökéletes közútra: [link]
Pedig volt neki E39 M5 és E92 M3. -
tboldi
nagyúr
Biztosítás rögtön az eladónál (akár telefonon), aztán eredetiségvizsga, okmányiroda. Utóbbinál meg fogják kérdezni, hogy visszahelyezzék-e.
Persze forgalomból kivont autóval nem szabadna közlekedni, de én már 2-t is hoztam haza így lábon.
Ja, és ha ügyintézés közben leolvashatatlanná válna a km-óra, amit az eredetiségvizsgán nem tudnak rögzíteni, akkor viszont előny lehet, ha ki van vonva. -
tasiadam
veterán
válasz Hachiko95 #295693 üzenetére
Regen is keszult eros motor, igen, de a karakter se mindegy. Pl van 200 lovas 3 ezres dizel is, van 200 loeros 9 literes ZiL es van 2000 lovas ezer kobcentis sportmotor is. Tehat az 1.3 literbol a 90 loero egy konnyu autoban teljesen fun, vagy ott kezd elni, ahol egy modern benya mar reg el van valtva. Ketsegtelen, hogy fejlodnek a motorok. Jo pelda meg egy regi es egy uj auto. Pl legyen egy 1.9 tdi es egy BMW 4 hengeres 2 ezres idenrol. Mind a 2 eszik 5 litert, vagy 6-ot, csak az egyik minimum 2x erosebb es masfelszer nehezebb autot visz.
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
Hachiko95
aktív tag
válasz rbalint88 #295690 üzenetére
Szerintem a tisztítás a marketing része. De a magasabb oktánszám előnye viszont valós. Amelyik kocsi tudja kezelni abba jó, vagy amelyiknél csörögnek a szelepek, detonációs égés, stb.
Nekem van egy olyan, ami tartott gázon alacsony fordulaton halkan csörög 95-össel, pedig jó helyen van az előgyújtás. Vakon megmondom, hogy 100-as vagy 95-ös van benne. Üres tanknál azonnal megváltozik a hangja, nem is kell 100% 100-as, elég 50-75%-nyi maradék 95.
Néhány direkt befecskendezésnél is volt ilyen probléma, de azoknál már nem igazán lehet hallani, újabb szigeteltebb autóknál, azt hiszem a speedzone mutatott be ilyen Hyundai-Kia-t. Átlyukadt dugattyú, stb.. -
válasz rbalint88 #295690 üzenetére
Spoiler!!!
Konkrétan 10500 km alatt semmi látható dolog nem történt, ahogy az várható is volt egy közvetlen befecskendezéses autónál.
Viszont modernebb motorok tudjak kezelni a magasabb oktánszámú benzint, így ha megtanulták, mert többször azt tankolod, kicsit nő a teljesítmény és kevesebbet fogyaszt belőle, de kb ennyi[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
veterán
válasz kisza25 #295699 üzenetére
Annyit pontosítanék, hogy közvetlen befecskendezéses motornál az nem volt várható, hogy megtisztítja a szívószelepeket. Viszont elvárható volt - de láthatólag nem történt meg - hogy a dugattyútetőt és az injektorokat tisztítsa.
A Shell pedig - ahogy várható volt - okoskodott.To All: Érdemes megnézni legalább az utolsó 10 percet.
Új hozzászólás Aktív témák
- BMW topik
- Formula-1
- PlayStation 5
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Politika
- Tényleg jön a The Thing: Remastered
- Computex 2024: Ryzen 8840U dolgozik a Zotac kézi konzoljában
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Októberben jön a Starship Troopers: Extermination teljes változata
- Call of Duty: Black Ops 6
- További aktív témák...
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen