Új hozzászólás Aktív témák

  • Petyyyyy

    addikt

    Múlt hétvégén elégettünk bő fél tank üzemanyagot, mindkét irányba nullázott bc-vel indultunk el. Két személy, néhány csomag. Útvonal és parkettázás mértéke változatlan. 4.7 lett a fogyi a korábbi 5.2 helyett.
    Sőt, kicsivel szebben is jár - persze ez relatív egy dízel traktornál. ;]

    Hengerfej javítás alkalmával a szívósor és az összes elérhető járat ki lett takarítva. Mondanom sem kell, volt benne pár marék anyag. Azóta napi egyszer teljes megállásnál alapjáraton lejátszódik kb 3mp alatt hogy a pillanatnyi leesik 0.5l/h -> 0.3l/h, kis híján lefullad, majd hopp visszaugrik a normál értékre. Élő adatos körön kiderült hogy az EGR szabályzás száll el. Nyilván teljesen más intervallumon kell(ene) dolgozzon a végre tiszta járatok miatt.

    Ez most hétvégén odáig javult hogy 0.4l/h-ra csökken a pillanatnyi, majd azonnal visszaáll 0.5l/h értékre nincs fulladás, rántás vagy egyéb.

    A különbség hogy nem MOL prémiumot kapott, hanem OMV-t. Folytatom a tudományos kísérletet, majd még jelentkezem. :)

    Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star

Új hozzászólás Aktív témák