-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
-
nagyúr
Napifogyi'
S-Max 8,12 - elég papókás tempókkal mostanság...
Giulietta 8,3 - na itt inkább anyóka vezetési stílusa és a hideg miatt... viszont -8 °C-ban is pöcc-röff. 11 hónapja van nálunk és örő'é'bódottá.
B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
szabonagyur
félisten
Egy erdekesseg: JSZP szerint az en scrossom 1240 kg, manualis veriora 1285-t hoz, azt gondoltam forditva lesz
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #292858 üzenetére
JSZP nem tévedhetetlen... Nekem is 1500 kg-ot ír miközben a gyári adat 1390 kg a menetkész tömegre. A slussz poén, hogy nincs is ilyen súlyú Bubu. A szívó 2 liter 1354 kg, WRX 1440 kg, az Sti meg 1580 kg.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
őstag
Mostanában nagyon feltűnt, hogy egyre borzalmasabbak Budapesten a főbb utak amerre napi szinten járok.. Üllői is egy szlalon pálya lett már, óriási gödrökkel.. Gyömrői útról meg ne is beszéljünk.. ezek amúgy kikhez tartoznak? BKK közút? Kerületek? Tudom hogy itt a tél és ezt nem bírja már az aszfalt, de a Toyota futóműve sem díjazza..
[ Szerkesztve ]
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz koxkids #292860 üzenetére
Főútvonalakért Karigeri felelős, az ezen kívüliekért a kerületek.
Mostanában ilyen elcseszett módon javítják a kátyúkat, pl Bécsi úton is nézem mi az a rengeteg aszfalt morzsa az út szélén. És akkor látom hogy ott egy kátyú amiben még van belőle némi.
Egy gép okádja magából a forró granulált aszfaltot, amit rábíznak a gravitációra (nincs döngölés).
Eső és fagy like-olja:
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
HdRew
őstag
válasz koxkids #292860 üzenetére
Lényegében ezt használhatod segítségnek:
Ahol BKV jár, ott a főváros a tulajdonos. Ahol nem jár, ott a kerület.
Egyébként pont ezen gondolkodtam én is pár hete, és mondtam is a feleségemnek, hogy ezekre a magyar utakra tök felesleges bármilyen hiper-szuper autó, 2 millás kocsi ezekre az utakra bőven elég, még sajnálom is.
-
polonic
félisten
válasz koxkids #292867 üzenetére
Igen, az tényleg olyan. Az tűnt fel, amikor legelőször jártunk Hallstatt, Obertraun környékén és ott a hegyi utakon mentünk, össze vissza van toldozva, foltozva az út. Na mondom, szétesik az autó. És nem, suhant reccenés nélkül azon az összevissza színű, toldozott úton is. Jééé, mondtam ezt így is lehet csinálni.
[ Szerkesztve ]
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz polonic #292866 üzenetére
Egészen addig míg csatorna, akármi miatt nem kell megbontani. Utána jön a tákolás.
Én azon vagyok kiakadva, hogy most kiépítenek egy zebrát keresztbe a Szentendrei úton, és keresztbe felvágták az aszfaltot, majd munka végeztével a lerakott aszfalt nincs szintben és terheli feleslegesen a futóművét napi több ezer autónak.
Aztán ez nem csak a futóművet terheli, hanem a szintkülönbségben levő aszfalt egy idő után le fog törni, amiből megint kátyú lesz.⭐ Stella
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz polonic #292871 üzenetére
Azok a foltozások kellenének ide is a kezdődő repedések esetén és akkor nem alakulna ki kátyú. De ilyet csak az autópályákon láttam itthon.
Gyakorlatilag az kellene, hogy egy társaság járja Budapest útjait minden este, amint lemegy a forgalom és foltozza a repedéseket.
De mostanában a kerékpárutak a prioritás.Budapesten kívül nem tudom mi a helyzet, ritkán hagyom el, akkor is csak főúton/pályán.
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
polonic
félisten
válasz radi8tor #292875 üzenetére
A megoldás meg van, igen. Nem kéne vodafonet, repteret, meg anyámkínját megvenni. És az a pénz mehetne utakra, oktatásra, egészségügyre.
A vidéki Magyarország ilyen, most legutóbb erre jártam.
[link]
[link] - itt a víz az út baloldaláról elárasztotta az utat, még csak nem is láttad, mibe mész bele,
És nem csak Borsodban vannak ilyen utak, hanem kb mindenhol találni. Elmegyek mondjuk Pátyra mondjuk Budakesziről., ott is borzasztó. Oké, nem ennyire.
De egyszerűen szánalmas.Aztán az is jó ilyenkor, amikor ilyen helyeken jár az ember, hogy rádöbben arra, valójában mekkora pusztuló ország ez. A vidék mutatja meg igazán, milyen az ország.
Ez csak egy példa. De nagyon sok helyen Nyírség, Borsod, Nógrád, akár Békés megyében ilyen ez a csodaország. Lehetne még sorolni[ Szerkesztve ]
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz polonic #292876 üzenetére
Ez nem egy új keletű dolog Magyarországon. Semelyik érában nem voltak megfelelően karbantartva az utak.
Amint átlépted a határt Ausztria felé mintha egy másik világba csöppennél.Itthon amióta világ a világ dilettáns módon foltozták az utakat. Jóvanazúgy'.
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
HdRew
őstag
válasz radi8tor #292875 üzenetére
Nincs azzal semmi gond, hogy a kerékpárutak is megkapják a kellő figyelmet, főleg annak tudatában, hogy egyes autósok miatt vétlen kerékpárosok halnak meg. Egy kerékpáros miatt nem feltétlenül hal meg egy ember, de egy részeg sofőr miatt már többen. (Nevelőfateromnak vették el úgy a jogsiját, hogy a szülinapján részegen beült a kocsiba, még ki sem ment az útra jóformán, de egy öreg forma jött a robogóval az úttest szélén és meglökte egy picit, az meg beesett a szemközti árokba.)
Érdekes módon a legtöbb élhető városban sokan bicikliznek, én is szívesen tennék így Budapesten, ha az autósok tudnának normálisan vezetni. (Nekem is van jogsim, de inkább leteszem a kocsit mielőtt beérnék a belvárosba akkor, ha épp csúcsidő van, azon kívül persze szívesen bemegyek a városba)
Az egyedüli negatívum ezzel szerintem csak az, hogy nincs elég p+r parkoló a külkerületekben, ahol lerakhatnák az autóikat az emberek, és utána felszállhatnának a tömegközlekedésre. De az elmúlt 30 évet nem lehet behozni 5 év alatt úgy, hogy még a kormány is állandóan gáncsolja Budapest vezetését.
-
veterán
válasz Vismajor01 #292832 üzenetére
(Az az 1 milla az konkrétan 800 000 Ft volt 2019-20-ban, ma simán 1 milla lenne.)
Nem volt benne semmi extra, ennyibe került egy 200 ezer km-t futott D6 nagy szervize, + egy kis szervize, pár esztétikai javítás, némi prevenció, új akksi. Még gumit sem kellett vennem rá.Mellette:
Kellemes, csendes autó autópályára, ott viszont fogyaszt ha normálisan halad vele az ember (6,5-7,5 gázolaj), szép a hangja. Városban el lehet vele villanyból pötyörögni 30 km-t.Ellene:
Mint a fentiekből is kiderül, nem olcsó szervizelni (normális helyre vittem, okosan árazva).
A belmérete egy kompakt autóval vethető össze. Amúgy egy nehéz dög.
Szerintem nem eléggé kiforrott a hibridsége, érzed ahogy üzemmódot vált.(Szerintem az egész PHEV sztori az autóipar kényszercselekvése, vagy legyen rendes autó, vagy elektromos.)
-
-
simonjoe
őstag
válasz radi8tor #292877 üzenetére
...nem kell Ausztriába menni! Átmész Szlovákiába és azt érzed, h valami hypertér ugrást hajtottál végre. Kiválló széles utak, rendezett környezet, ápolt szélek, fák, bokrok stb. Imádok ott autózni, nem véletlenül évek óta oda is veszek éves pályamatricát. Valahogy ott van pénz erre(is).
#292881kisza25:
az a baj ezzel, h aki megnyer egy tendert itthon, köze nincs az "ügyhöz", az ezredik alvállalkozó csinálja meg a munkát, neki meg már nem jut elég pénz, mert a köztes vállalkozások leveszik a semmiért a sápot! Na, ezt kellene itthon megszüntetni!
Érdekes, h mi tízszer annyiért építünk 1km autópályát mint a horvátok a határ másik oldalán, és amikor majd összeér, az övék talán tízszer jobb és tartósabb lesz. Tényleg felháborító![ Szerkesztve ]
Joe
-
szőröscica
addikt
Focvis, itt egy ,,versenykek” Q7: [kép]
Vajon ez ugyanaz mint a Skodae? Az elobb ugyanott allt egy fapad kek Superb is, kar, hogy nem egy idoben parkoltak. -
Hachiko95
aktív tag
válasz Tsebacsi #292848 üzenetére
Alapvetően amikor beköszönt a turbó korszak az volt a marketing, hogy ennek már ilyen-olyan gázreakciója van, közel olyan mint egy szívó.
Ugye egy jó szívónak már 2000-től a max. nyomaték 80+%-a megvan, és ezt kitartja leszabályzásig, mondjuk egy 4000 körüli csúccsal. Gyakorlatilag ugyanezt utánozták le, mégpedig úgy hogy a legtöbb elektronikusan le van szabályozva, nincs meg az a nyomaték csúcsosodás, mint a downsizing/turbo korszak előtti autóknál.
Régen nem azért volt turbós, mert kellett, vagy ez volt az egyszerűbb mód az előírások teljesítésére, hanem mert olyanra akarták megcsinálni és azoknál van meg igazán a turbó karakter érzés. Hirtelen nagy boost feljebb a fordulatszám tartományban, de ennek ellenére jól szabályozható a hosszú úton járó bowdenes gázpedálok miatt. Legutóbb a 288 GTO-nál láttam ezt, hogy egy "vad" 400 lóerő, 500Nm-es, 1200kg körüli, 80-as évekbeli Ferrarinál is megvan. [link]
Ennek ellenére érzetre teljesen más lesz még mindig, mert ha megnézünk egy padlógázas padi mérés, az nem fogja elmondani, hogy részterhelésről a különböző fordulatokon, különböző gázadásokra hogyan fog viselkedni. Egy jó szívó pedig padlógázra azonnal tudni fogja a fordulathoz tartozó max. nyomatékot, csak ez a marketing anyagban nincs benne.[ Szerkesztve ]
-
-
ArthurShelby
addikt
Azt hittem ennyi hozzászólás között lesz majd havas utas/autós kép...
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
Kickass
őstag
válasz ArthurShelby #292891 üzenetére
Autós topikban? Ne viccelj
Fotózzam le a havas út előtt a zárt garázskaput?
-
veterán
válasz szőröscica #292883 üzenetére
Nem hinném.
-
szabonagyur
félisten
válasz ArthurShelby #292891 üzenetére
Itt minimális hó van, az is ráfagyva az autóra, többet nem tudnék adni
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
brumi1024
veterán
Polestar lett, elsőre benyomás alapján jó cucc. Belül sokkal igényesebb mint egy Tesla.
[ Szerkesztve ]
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz ArthurShelby #292891 üzenetére
Majd’ elfelejtettem az elmaradhatatlan havas autós kép:
Szép tiszta, tegnap mostam le.[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
Új hozzászólás Aktív témák
- Fotók, videók mobillal
- Gamepad
- VPN topic
- Ukrajnai háború
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- World of Tanks - MMO
- Samsung kijelző - A vagy S széria kijelzője jobb a szemnek?
- Samsung Galaxy A35 5G - fordulópont
- Kerékpársportok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen