-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Snoop-y
veterán
Mai napi fogyasztas alpok hegyi utak eco 11.6
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
válasz radi8tor #274296 üzenetére
Ezt mondom én is, hanem volt egyértelmű.
Érdekes, hogy a linkelt videó szerint a benzinest hidegen járatni még kontraproduktív is, mert a benzin lecsapódik a hengerfalra és lemossa az olajat, így jobban kopik a motor.
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
Reggie0
félisten
válasz radi8tor #274296 üzenetére
En ezert szoktam allohelyben 2000 korul porgetni a motort. Kevesebb terhelest kap, mintha hajtana az autot, de gyorsabban is melegszik. Az az 50 forint amibe kerul alkalmankent kicsit sem renget meg, motort javittatni mar a fejfajas miatt is sokkal tobbe kerul, mint 15 ev alatt minden nap napi 1 hideginditassal szamolva azt a 273ezer forint amit elegetett.
[ Szerkesztve ]
-
Gergőke88
addikt
válasz sagesz93 #274303 üzenetére
Szerintem áron alul adtam el, egyébként totál halott a piac. Mindenki a behozott törött fosokhoz áraz.
Feleslegesen erős, egyáltalán nem játékos. Hangja jó az tény. Egyszer jó volt, többet nem kéne. Javaslom, hogy bérelj egyet hosszu távra (2-3 hét) és utána jobban látod mennyire is kell neked. -
macilaci78
nagyúr
válasz kenwood #274297 üzenetére
Nem mindig ülök be ugyanúgy, a plüss kárpit meg nem enged az ülés legmélyebb pontjára csúszni. Gyakorlatilag minden beszállásnál állítok a belső tükrön, majd valamennyi idő és fészkelődés múlva megint.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Alusky
aktív tag
válasz Reggie0 #274312 üzenetére
Én a klímát kapcsolom rá télen is, tekerőt addig lerakom hidegre, hogy ne vegye le a langyosat a fűtőradiról közben, meg rákapcsolom a tompítottat, ködlámpát. Kap egy kis terhelést a motort ezzel, magától is emelni fog a fordulaton picit, meg eleve a befecskendezett üzemanyag is több lesz, minimálisat emel az amúgy is hideg miatt magasabb lambda értéken. Ez meg több pazarlás, több hő. Sokkal gyorsabban elindul a mutató. Terhelés meg mégis kisebb, mintha gurulnék vele. Fiatal autók főleg nagyon gigaeco módban tartanak alapjáratot, azokon láthatóan rengeteget gyorsít a klíma/lámpa vagy az ha picit rálépsz a gázra, ha csak 1000-ig nyomod már azzal is gyorsabban melegszik mint a 800-as alapjáratán. Tuti, hogy az ECU mást is módosít nem csak a fordulat lesz több 200-zal.
Nem szoktam túlparázni amúgy, nyáron megvárom amíg a kijelző alaphelyzetbe áll ez Rönónál 30s a narancs kijelzős műszerfalainál, télen ennek 2-3x idejét várom vagy amíg a jeget lekaparom a sörösrekeszen ácsorogva. Hallani a hangján is mikor hagyja abba a hideg miatti karattyolást. Aztán megyek, mivel nincs főút a közelben így a kíméletes bemelegedés adott az utcákon végighaladva, ha meg mennem kell napközben valamennyi langyos mindig marad a blokkban télen is, akkor meg semmit nem várok már, meg ott is végig kell mennem megint utcákon.
Leállításnál meg 10 sec, csak amíg megáll a pörgettyű, ha megküldöm neki főúton, mire végigmegyek a lakotton és megállok már lehűlt. Csak akkor szoktam járatni, ha pályán küldésből ki kell állni kútra, mert ott a lehajtón nincs elég ideje.
Meg én csináltatni szoktam pótkulcsot immo nélkül ami ajtózárásra való, kesztyűtartóba van aztán ha bemegyek a kisboltba két perc péküsti, kávé, citromos sör akkor nem állítom le csak bezárom. Klímagréta meg a német polgárok biztos kezemet törnék érte, de ők miért nem tennék.Aki nem főút mellett lakik közvetlen vagy nem mélygarázsból kell kijönnie vagy nem a pattogós forgalomba azoknak annyira nem bonyolult ez a része. Autós topikban amúgy is ismeri mindenki a motorja mélylélektanát melyik mire érzékeny, annak megfelelően is használja.
Megcsinálta! Megcsináltaaa!!! Starship IFT-4 *WD40-es plazmacsúsztatás*
-
Alusky
aktív tag
válasz brumi1024 #274313 üzenetére
Ha hangyányit meggurulsz vele, hogy mutasson számot a sebességmérő akkor már engedi tiltásig. Azt mondjuk nem próbáltam, hogy ha megint megáll 0-ra a kocsi akkor visszaveszi-e 4000-re padlón tartva.
Megcsinálta! Megcsináltaaa!!! Starship IFT-4 *WD40-es plazmacsúsztatás*
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Alusky #274318 üzenetére
Klimat en is ratolom, sajnos egy bizonyos hofok alatt nem kapcsol be, hogy a paralecsapato ne fagyjon szet. Lampa jo tipp, dlr-nel joval tobbet eszik. Kodlampa nincs, mert pruttya kivitelu a verda.
Hidegen azert nalam 1000 felett van az alapjarat hamar beejti 800-ra klimaval tartja az 1000-et. Meleg meg 650 az alapjarat.
#nincsbennetarcsi
-
grizlisandor
addikt
Vörös Jenő BMW dízel specialista, elmagyarázza hogyan és miért kell hajtani az autódat.
A videó elején elmondja, hogy miért lesz kormos a motorolaj a dízel autókban. -
Gergőke88
addikt
válasz szőröscica #274326 üzenetére
Pontosan. Írtam is amikor veletek történt
-
norbert1998
veterán
válasz MC Pite #274093 üzenetére
Nem, ez még Captur I, utolsó évjárat.
Végül a Xiaomi 12 telefonomról ment a Waze meg a GMaps, de félóránként megszakadt. Viszont közben tudtam nyomkodni a telefont, ha akartam, bár annyira nem akartam, de néhanapján a Spoty-t terelgetni jó volt.Szép lassan lecsorogtunk, após nem egy sietős fajta, úgy fest, 122-nél feljebb nem nyomta a tempomatot
-
Alapvetően jó sofőrnek tartom magam, egy jópár balesetet sikerült elkerülnöm az évek során, de az ilyen autópályas dolgok mikor szembe jönnek, meg átjönnek a korláon elkerülhetetlenek
[link]Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz kisza25 #274332 üzenetére
Ja, van amit nem lehet elkerülni.
Múltkor láttam kamionnál durrdefektet, elég jól keresztbe vágta tőle a szerelvényt.[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
MC Pite
veterán
válasz forceberg #274280 üzenetére
Van annyi eszük (egy két korai japán/olasz S/S volt butább), de 30-40 paramétert néznek -ogy mikor állítsák le. A PUG meg a CIT ki is jelzi (pl hidegben, melegben, stb) hogy most ő offolta a S/S-ot. Én még engedném sokszor, de az autó szigorúbb.
cappa72: Nézz (ha nincs műszered rá akkor OBD-vel) olajhőt. Lakotton belül lehül, felesleges járatni.
Sőt, autópályán mire kisoroksz, 100, kigurulsz a parkolóba, már kétszámjegyű szokott lenni az olajhő, turbó már legalább egy perce csak hül. Itt én már csak 10-20 másordpercig szoktam hagyni, bőven elég.Előmelegítetés nyáron 8-10mp, mínuszokban 20-30mp, kis gázfröccs üresben, olaj körbeért, go.
Több nem kell, sőt, percekig járatádtól (télen) savasodik, vizesedik az olaj - értsd tovább vizes mint kéne ha elindulunk fél perc után.
Utána hogy hogy kéne menni, az a bonyolultabb, de leszarják (kisebb terhelés magasabb fordulat, gyoesítás közben _nem eshet_ 2k rpm alá a furdukat, azaz 3500-300nél kell elváltani árlag benzinest.<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz norbert1998 #274331 üzenetére
Az még szűkösebb, kisautósabb sokkal, de megteszi ha ritkán can hátul felnőtt (futóműve is sokkal bénább, de akkori átlagot hozza).
Megszakadás előfordul...<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
tboldi
nagyúr
Itt ülök apummal a Tóni falatozónál Győrben, várom a kaját, közben jön egy szakadt Swift és megfordul a parkolóban iszonyatosan hangos kerregéssel. Félhalkan megjegyeztem apumnak, hogy tipikus féltengelycsukló, erre kiüvölt a sofőr artikulálatlanul valamit, nem tetszett neki a tény.
Amúgy a mai nap tanulsága, hogy a Jazz-be simán befér egy 160*80-as asztal és egy hozzávaló konténer is velünk együtt.
[ Szerkesztve ]
-
forceberg
veterán
Mindenhol ilyen xarok ezek a kapus rendszerek, hogy nem a rendes forgalomra vannak méretezve?
(#274340) radi8tor : Felhúzott ablaknál!
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
Gergőke88
addikt
Görögország (Szaloniki) autóbérléssel kapcsolatban valaki tapasztalat? esetleg egy bevált nemzetközi bérléssel foglalkozó cég/ ár-összehasonlító oldal?
Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen