-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szőröscica #274723 üzenetére
Kombi sztem is felesleges nektek. Sima hatchback elég lenne.
#nincsbennetarcsi
-
szőröscica
addikt
válasz rbalint88 #274746 üzenetére
Sokkal nagyobb kedvezmeny van a kombira, olcsobbra jon ki. Ha megerkezne (35-40 hetre vallaljak), akkor szerintem az Octaviat visszaadnank es az Ampera is menne a haztol.
Meg megy a matek, mert igy is a kereten felulre jott ki a kocsi, ra kellene fizetnem, ami onmagaban nem gond, csak meg kell beszeljem a kereskedovel az arfolyamingadozast, hogy ok mikor fixaljak be - rendeleskor vagy mikor legyartottak az autot. Tegnapi MNB kozeppel 280k-t kell radobnom, de ha gyengul a forint kicsit, konnyen 500k lehet belole vagy meg tobb.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szőröscica #274753 üzenetére
Már pedig gyengül... Szóval ennek nagyon nézz utána.
#nincsbennetarcsi
-
Dare2Live
nagyúr
válasz MC Pite #274721 üzenetére
"Azért a hipermillerek sem akarják a technikát sem szétküldeni (a nagyja)."
Fabia. Manualnal én már elméletben se értem mért küldenék szét vele a technikát. Ez szerintem valami urban legend.
Gyakorlatban meg yaris vonalon vmennyire képben voltam hypermilages vonallal ott 500.000-700.000kmes yarisok voltak úgy hogy váltóhoz, motorhoz még nem kellett hozzányúlni.
Tény nem hypermilages vonalnál se volt ritka uez.
(Valahol nagyon szomorú, hogy 2023ban nem tudok olyan toyota motorrol ami ezt tudná. Ja és a hypermilages yaris vonal 90%ban 998ccm 1szfe)don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Kickass
őstag
válasz szőröscica #274744 üzenetére
A Golf8 klímája egyébként is eléggé elbaszott. Én nem tudom úgy irányítani, hogy ne közvetlenül valamimre fújja. Oktávban/T-Rocban simán be lehet ezt állítani, Golfban rossz helyen vannak a rostélyok és szűk tartományban is mozognak.
-
veterán
válasz szőröscica #274744 üzenetére
prbáltam a sima és az ergoactive üléseket is a golfban (előbbit rövid, utóbbit hosszabb távon, amíg nálam volt, talán 8 hónapot), sokkal jobb az ergoactive, megéri a felárat. bár szerintem csak ülést nem tudsz bele configolni, kell hozzá a style felszereltség.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
nagyúr
válasz szőröscica #274744 üzenetére
Alapüléssel vigyázz, mindenképp kell az üléspróba.
Golf variant deréktámaszos ülést nem sikerült beállítani jól sehogysem, és 60km után fájt a derekam. Az ErgoActive az okés volt.
És mindez sajnos egyéni, mindenkinek más lesz a kényelmes, vállalható, vagy épp riasztó kategória.
(Az S-Max alapülése 250km után sem gyötört meg, de még anyóka Giulietta-jának alapülése is jobb volt a Golf-énál).B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
MC Pite
veterán
ha szépen váltogatsz vissza
Tegye fel a kezét aki használja a rev matchinget? (Akinek van rá jó magyar kifejezés, jöhet.)
Most az tegye fel, aki hallott róla, vagy tanították (hogy visszaváltáskor ne vegyük el a gázt). Semmi racsing meg H&T, csak hogy egy irányba változzon a fordulatszám.
Én jelentkezek (2-3 éve használom csak autóbubus létemre, ami ciki, de lehet hogy a topikban sem vagyunk ötnél többen akik használják is).Ha szokásos módon elvett gázzal ráb...engedi az ember a hajtásláncra a kuplungot (azaz ahelyett, hogy pl 2000ről 2500ra emelkedne; előbb leesik 800-1000rpm környékére, és záráskor a 'kerekek' ferántják a motort 2500re), akkor felfüggesztők, bakok, kuplung és kettőtömegű nagyon nem annyit fog elmenni, mintha normálisan használnák, meg persze nem túl smooth így vezetni.
És én soha senkit nem láttam élőben aki ezt használná (max vannak rutinosabbak, akik gyorsan váltanak, és csak 1200ig esik le, és kicsit finomabban kuplungol vissza).
Kickass: Csak a fentiek, vagy bármelyik befúvási pont zavar?
90%ban láb+ablakot használok, amíg meleg van de még nem klímázok, olyankor hagyom fent, kb bármilyen autóban.
A mostani végre mindhárom befúvási lehetőséget egymástól tudja, azaz tudom mindegyikre is irányítani.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MasterMark
titán
válasz MC Pite #274763 üzenetére
Ezt anno úgy oktatták, hogy ahogy engeded a kuplungot úgy nyomod a gázt is hozzá. Arról nem volt szó hogy visszaváltásnál máshogy kéne.
Én szoktam hozzá nyomni előtte egy kis gázt, hogy már ott legyen a fordulat ahol kell ez a rev matching, nem?
Ha meg direkt motorfékezni akarsz akkor meg nem kell gáz, csak lassan kell a kuplungot ráengedni.
Switch Tax
-
veterán
Lesz még az 370.
Ugyanakkor a Vilikével kötött legutóbbi fogadást vélhetően bukni fogom (12.31-ig 360). 🤗
Amúgy pedig a válasz:
"Az ajánlati ár euróban került meghatározásra, de az így meghatározott vételár teljesítéskor forintban fizetendő. A
forintban fizetendő vételár meghatározása a gépjármű gyártója által kiállított gyártói számla kiállításának napján
az MNB által közzétett napi hivatalos EUR-HUF árfolyam alapján történik, illetve amennyiben a gyártói számla
kiállításának napján az MNB nem tett közzé hivatalos árfolyamot, az alkalmazandó árfolyam a számla kiállításának
napját megelőzően utoljára közzétett napi hivatalos EUR-HUF árfolyam lesz." -
MunezXBK
nagyúr
válasz szőröscica #274762 üzenetére
VCDS-ben orvosolható.
-
MC Pite
veterán
válasz MasterMark #274764 üzenetére
Ez is az. Főként a visszaváltás, elektromos gázpedálnál elég egyszerű, mert amíg kb tartom a sebességet, addig csak nem kell felengedni a gázt.
Ha ki kellett venni üresbe, de még gurulok, akkor adok egy kis gázfröccsöt, hogy ne alapjáraton engedjem rá.
Úgy tanítják: Váltáskor engedd fel a gázt. Felfelé ez ok, de visszaváltásnál pont nem jó. Tök logikus, és ha így tanítanának, tök természetes lenne, egyébként pár nap mire megszokja az ember.
Ha direkt motorfékezni akarok, gyorsan kitartott gázzal visszaváltok, és utána jön a motorfékezés.
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
szőröscica
addikt
válasz szőröscica #274766 üzenetére
Megkaptam a választ, az autó beérkezésekor. Akkor most gyakorlatilag beállok 24 ezer eurós shortba ha megrendelem, 40 hétre. Ennyire nem tudom, hogy bízok-e a kormányban.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz szőröscica #274766 üzenetére
1. Egy GM importőr a kereskedő felé a fizikai kiszállítással párhuzamosan állítja ki a számlát - ezt az egyet biztosra tudom mondani. [pont] Tippre ugyanígy működik minden márkánál.
2. Itt "gyártói számláról" esik szó, ami nem elég szabatos. Feltételezésem szerint a VW AG által a PoHu felé kiállított számláról lehet szó, ezt az autó legyártásakor, vagy vonatra rakásakor állíthatják ki.
3. Szinte biztosra veszem, hogy semmi esetre sem a megrendelés leadásakor. Viszont a nagykerár, amit a kereskedő fizet ekkor fixálódik (euróban).
Szóval vagy az 1. vagy a 2. opció, érzésre inkább a 2.
Sok a feltételezés, a kereskedésben kell ezt pontosan megkérdezni. (Ha én esetleg rendelek, le fogom váltani előre az eurót, hogy ne érjen meglepetés.)
-
ArthurShelby
addikt
válasz szőröscica #274772 üzenetére
Minek a beérkezése? A rendelésnek, vagy a kész autónak?
szerk: az autó beérkezése, nem tudok olvasni[ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
-
szőröscica
addikt
válasz ArthurShelby #274775 üzenetére
Jaja. Megbeszélem asszonnyal, mert így belefuthatunk jó kis szopókába is, 1 milliót azért nem borítanék bele, mert azt a pénzt sosem kapom vissza.
-
nagyúr
válasz focvis #274780 üzenetére
Természetesen. Ha lesz horvát kirádulásunk, akkor úgyis mindegy lesz, de Revoluton már betankoltunk korábban, 370-380 közötti árfolyamon.
Amúgy várom, hogy legyen, mert szeretek menni autóval. Aztán meg láblógatás, 1-2 Ozusjko este, ahogy lányom fogalmaz, "chill fater, chill'".
Rákérdeztem, hogy mivel kéne menni, persze hogy S-Max volt a válasz.B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szőröscica #274772 üzenetére
Necces. Maradjon a Skoda meg mellé vmi olcsóbb játszós. Saját lóvét csak akkor tolnék cégesbe, ha a végén maradványértéken megvehetném. Nálunk lehetett anno de már akkor is többre vágytam mint egy 1.6i G Astra.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Zizmand #274774 üzenetére
Ne is mondd, Bubinál is marha mélyen van a gáz és magasan a fékpedál (meg a kuplung is). Egyrészt könnyen beleakad a cipőm orra ha nem a megfelelő szögben emelem a lábam, másrészt meg a H&T kb kivitelezhetetlen bokatörés nélkül.
Persze értem én, hogy azért van így tervezve, hogy a féket és a gázt ne tudd egyszerre nyomni de akkor is... Múltkor kínomban már gázpedálkiemelő toldatokat kerestem az Ali-n.#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szőröscica #274784 üzenetére
Akkor elengedném, így hogy ott a céges Skoda is nincs értelme és a matek sem adja ki.
#nincsbennetarcsi
-
Integrale
veterán
válasz MC Pite #274763 üzenetére
Felváltáskor nem használom, mert gyorsan váltok. Mielőtt benyomom a kuplungot, már kint van sebességből, kinyomással pedig rakom a következő fokozatot.
Gyorsításkor, mielőtt váltasz fel, gázelvétel pillanatában nem terhelt a rendszer, így gond nélkül ki lehet venni fokozatból, kuplung használata nélkül."Bad reklám is reklám too"
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #274787 üzenetére
Szegény Polo.
Amúgy a Passatot még lehet meg is vettem volna ha adnak rá egy jó árat de sajnos csak egyben az összes lejárt autóra lehetett licitálni. Vmi nepper megvette aztán szép haszonnal tovább adott rajta (pár hónapja Nógrád környékén láttam az egyik ex cégesünket, felismertem a rendszámról). Pedig anno volt kollégám aki vett 3 autót, abból 2-t akkora haszonnal adott tovább a piacon, hogy a 3. autó 0-ra kijött neki.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szőröscica #274792 üzenetére
Ennyi, aztán veszel egy a Mustang GT-t és meg is van a vágyott V8.
#nincsbennetarcsi
-
Kickass
őstag
válasz szőröscica #274762 üzenetére
Megadott hőfok + autora van állítva, de lehet ez is összefüggésben van a testalkattal.
MC Pite: csak a fentiek, de eddig minden autón sikerült beállítani úgy, hogy akkor is indirekt legyen a hűtés ha nem csak láb+szélvédő felé fúj.
-
válasz Tsebacsi #274730 üzenetére
Hátra kell ültetni, én azt szoktam, ott nincs mit baszkurálni
Amúgy magától ül hátra, fél autópályan a kicsiban (mindben) 😏Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Új hozzászólás Aktív témák
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen