-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Reggie0
félisten
-
veterán
válasz tboldi #230292 üzenetére
A viasz megnevezés elbizonytalanít, hogy nem lesz-e csúszós utána.
Pont múlt héten rendeltem ezt-azt a Lederzentrumtól. Telefonon azt az előzetes tanácsot kaptam tőlük, hogy ne az "elefántzsírt" akarjam a kormányra fixáló gyanánt mert fényes (~csúszós) lesz, legyen inkább az impregnáló.
-
nagyúr
válasz Reggie0 #230305 üzenetére
Az az 50k pont egy plusz gumi ára bőven, a Hankook 45k, a Conti 58k. Azért nem szórjuk a pénzt feleslegesen.
Ez a hankook A-A besorolású, a Conti B-A szóval nagyon jó, csak kicsit hangosabb: 70 vs 72dB, szóval nekem a hankook teljesen jó lesz, főleg, hogy most is 5 év után lesz cserélve az Evo2.[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
tboldi
nagyúr
válasz focvis #230306 üzenetére
Ez az egyébként, amim van.
-
Petyyyyy
addikt
válasz BigBlackDog #230283 üzenetére
Azért ez nagyban árnyalja a képet. Látszik hogy ritkán ülök autóban, úgy elszaladt mellettem a technika, hogy csak na.
Qru - Valid, jár a keksz.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
veterán
válasz tboldi #230310 üzenetére
Jó tudni, hogy a Decathlonban kapni ilyent*, a Timberland boltban szoktam venni.
A kormányt nem fogja bántani, de ha az amire *gondolok, akkor nem kenném rá, mert ez tényleg inkább a nem bevonatolt bőr (festett nyers bőr, de nem a velúr) impregnálására szolgál. Kicsit csúszós, ill. nem markolásznám szívesen.
# Matricaeltávolító spray: OBI-ban is kapható. Ahogy Tse írja, a sebbenzin tökéletes lesz erre a célra.
Reggie: Igen, először. Már láttam miként kell jól csinálni, februárban egy kereskedő megmutatta és jófejségből megfestette egyszer. Azóta is elég jól tart, viszont úgy érzem, még egyszer egy alapos előkészítés és festés után lesz perfekt.
[ Szerkesztve ]
-
opr
veterán
válasz Tsebacsi #230302 üzenetére
Egy guminal mi az elsodleges szempont, ha nem a tapadas, ami konkretan a gumi dolga?
A feknel se az elsodleges szempont, hogy lassitsa az autot?"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
nagyúr
Öhkhm.. Itt most ne arra gondolj, hogy ezzel a gumival korizni fogok a betonon, a másik meg olyan, mintha csirizt locsoltak volna eléd.
Ez itt kőkeményen arról szól, hogy a sportosság és a tapadás felé mész el, vagy a kevésbé kopás és alacsonyabb gördülési ellenállás, azaz a jobb fogyasztás felé.
Mivel én városan használom döntően, nem versenyzek vele, nem megyek a mecsekbe csapatni, totál felesleges egy sportos gumit vennem, ami biztos nagyon jól tapad, és hurrá, de 3 év alatt lekoptatom a városban, és vehetek megint újat csilliárdokért.
Na?
Fékből is van kurvajó atomjól fogó, sosemelfogyó, de minek vegyek ilyet az autóra, amikor döntően 50-ről kell megállni, nem 220-ról, és nem félpercenként hanem hetente 1x?![ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
opr
veterán
válasz Tsebacsi #230316 üzenetére
Hat, igy is fel lehet fogni. En ugy szoktam, hogy megnezem a meretemben a legfrisebb gumiteszteket, rendezes fektav szerint sulyozva fektavval nedves uton, aztan a legjobbat megveszem. De persze lehet ugy is nezni, hogy +/- 1-2 meter 50-70km/h-rol belefer, ha cserebe sporolok kiatlagolva havi 2-3000ft-ot, meg egy decit nyerek fogyasztason.
Amikor ilyen gumin meg feken sprolos bolcsessegeket latok, nekem mindig ez jut eszembe:Jo, legalabb nem arrol van szo, hogy x5-re veszel linglongot, annyira nyilvan nem sulyos a helyzet, de gumin es feken sporolast akkor se tudok megerteni. Akkor se, ha egy fostalicska os-swiftre megy, de ha egy nagy bombire, akkor plane. Majom-banan, ilyesmi.
Szerk a szerkre: Jo, nyilvan vannak hatarok, En se rakok karbon-keramia feket az auto ertekenek a bo otvenszereseert a kocsira, a feknek amugy is annyira kell jonak lennie, hogy ne melegedjen el realis felhasznalas mellett, illetve ne legyen szuk keresztmetszet (az mindig a gumi legyen), szoval azert nyilvan esszeru hatarokon belul, de azon belul maximumra torekedunk.
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
BigBlackDog
veterán
Azért a tesztekben elől végzett gumik közötti különbség szerintem sokszor már mérési hiba szinten van. Meg ugyanaz a típus más-más méretben és típuson is eltérő módon viselkedik. Szóval annyira pontos következtetést nem merek már levonni a tesztekből. Volt olyan típus, amivel saját autón teljesen meg voltam elégedve normális közlekedés mellett, de ismerős meg nyúlós, bizonytalan guminak érezte az eggyel nagyobb és szélesebb méretben egy nagyobb kategóriás autón.
Nem beszélve arról, hogy esetleg a tesztelők kaptak-e némi ösztönzést némely gyártótól.
Szerintem, ha mindig a legjobb eredményeket elérő 4-5 gumiból választ az ember, akkor nagyon melléfogni már nem lehet.
[ Szerkesztve ]
-
opr
veterán
válasz BigBlackDog #230319 üzenetére
En azt szoktam latni, hogy fogyasztas, gordulesi zaj, stb-ben igazad van, de valamiert a nedves uton fektav meg aquaplaning, ami kb a legfontosabb (nyilvan nyari guminal), na ott brutalis kulonbsegek vannak. Pl az En meretemben a Bridgestone Turanza T-005 ilyen szempontbol agyonverte a mezonyt ket eve (mikor vettem), cserebe mas teren fos, pl zajszint, fogyasztas, fuves uton tapadas, de nekem ennyi kompromisszumot er az, hogy tudjam, hogy esoben meterekkel hamarabb allok meg mar 50-rol is, amin siman mulhat egy ovatlan pillanatban autok kozul kilepo gyerek elete, aki siet nagyon haza, hogy ne azzon el.
"Szerintem, ha mindig a legjobb eredményeket elérő 4-5 gumiból választ az ember, akkor nagyon melléfogni már nem lehet."
Ez mondjuk igaz.[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
veterán
Halkan megjegyzem, hogy Tse eleve egy BMW specifikációval / jóváhagyással rendelkező, "* jelöléssel" ellátott gumit tesz az autóra.
Mindeközben újabban a Skodák Barummal, egyes VW-k Nexennel, Kumhoval jönnek ki a gyárból, stb. Ez a ciki kategória.
230320: Ó, Turanza T005. Nekem is az van véletlenül (ezzel vettem, vatta új volt, nem volt szívem elkótyavetyélni).
Szerintem csendes, nagyon jól fogyaszt vele az autó, vizes úton is oké.
Kanyarodni ellenben nem szeret, bármikor cserélném S1 Evo3-ra. Kinek mi...[ Szerkesztve ]
-
opr
veterán
válasz focvis #230321 üzenetére
Az mondjuk megint mas szitu, akkor nem szoltam.
Skoda, VW... Fogalmazzunk ugy, hogy nem veletlen, hogy VW konszernes autot nem vagyok hajlando venni. Ez is ciki, meg ezer masik, napi szintu egyeb baromsagaik is, ar-ertek aranyrol nem is beszelve.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
válasz focvis #230321 üzenetére
A tipon lévő Goodyear sem egy nagy was ist das, mondjuk ez egy olcsó autó.
A seatra szerintem lövök, egy nexen 4 évszakost, mert téli nincs hozzá, a nyári meg bár a minta jó, de már öreg, igaz megrepedezve sincsenEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
nagyúr
válasz focvis #230321 üzenetére
Így van, azért figyeltem arra, hogy kompatibilis legyen az autóval. Bálinttal is beszéltem, javaslatára nézem meg ezt is, plusz felhívta a figyelmem, hogy egyes Audi RS és Porsche modellek is gyárilag ilyen gumival vannak szerelve. Nekem ez elég volt (meg az ára).
#230318opr: Szó nincs spórolásról, én inkább ésszerűségnek nevezném. És nem csak 1 szempontot veszek figyelembe (tapadás).
A Focus Goodyear gumija trágya volt, a Civic Pilot Sport 3-asa meg egy álom.Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
macilaci78
nagyúr
-
macilaci78
nagyúr
válasz fant0mi #230274 üzenetére
Egyszer kaptam el egy őzet, délelőtt 9 körül. Az éjjellátó sem segített volna. Rendszeresen járok vidéken, ahol van őz, szarvas, fácán, nyúl, vaddisznó is. Az említett őzet leszámítva egy verebet csaptam még el.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
veterán
válasz focvis #230337 üzenetére
Itt vannak megbízhatóbb helyről, a Continentaltól.
ManufacturerOE-Key
Audi - AO, AO1
Audi S, RS Models - RO1, RO2, RO3
Alfa Romeo - AR
BMW / Mini - *
Jaguar - J
Jaguar Land Rover - JLR
Land Rover - LR
Maserati - MGT
Mercedes-Benz - MO, MO1
Mercedes-Benz Runflat - MOE
Porsche - N0, N1, N2
Tesla - T0
Volvo - VOL -
Hm 2napja néztem nexent akkor volt mindenhol, meg vredestein is
Azt néztem nexen vs Vredestein QuaTrac 20 vs 25 eFt/db ér annyival többet?[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
brumi1024
veterán
válasz syIex #230340 üzenetére
BMW féle csillagos MPS4S pl közel áll egy Cup2-höz, az erősen custom design.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Apple notebookok
- Milyen okostelefont vegyek?
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- XGS24 - Megjelenési dátumot kapott a World of Warcraft The War Within
- XGS24 - Bitang jól néz ki a most bejelentett Clair Obscur: Expedition 33
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Formula-1
- Autós topik
- Kompakt vízhűtés
- További aktív témák...
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen