-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
BigBlackDog
veterán
válasz aero. #229501 üzenetére
Hmmm, ilyet még nem láttam (mármint az SOS segélyhívó hibát), de regélt róla a szervizvezető, hogy a térképről lejőve, a "digitalizálatlan" területen tud furcsaságot produkálni.
Váltóolaj hőmérséklet szerepel legfelül, a jobb oldalon? Ehhez kellett valamit állítani, vagy Nálad automatikusan megjelenik?
[ Szerkesztve ]
-
válasz BigBlackDog #229502 üzenetére
Váltó igen. Kell neki vagy 30km mire eléri az 50-et. GTI-től van, de OBDelevennel aktiválható, ha jól láttam.
Nekem az SOS heti visszatérő vendég. Van OTA update, de nem indult el, újraindítottam, utána a fejegység se töltött be. Otthagytam a ‘csába -
BigBlackDog
veterán
válasz aero. #229503 üzenetére
OTA updateeket én már elengedtem, szervizből elhozatal után kb. 3-4 napig működtek, aztán utána nem talál frissítést, csak keres végtelen ideig (na jó, csak 40 percet vártam múltkor).
Viszont az OBDelevenes infót köszi, legutóbb, mikor néztem (kb. 1 éve) még nem támogatott semmilyen beállítást. Esetleg próbáltad már, hogy mennyire veszélytelen a használata?
[ Szerkesztve ]
-
Ha lezárult minden vitu körül meg fogom írni mennyi volt az annyi, de akkor majd üljetek le előtte . én éppen vezettem amikor jött a mail, nem történt baleset
-
válasz BigBlackDog #229504 üzenetére
Asszem 2 hete sikerült elérni a kompatibilitást. Tapasztalat még nem sok, de ha úgy megy, mint a régiekkel, akkor gond nem lehet. A weboldalon listázva vannak az aktiválható dolgok.
-
CactuS
Arcképgyáros
-
sutszi
veterán
válasz radi8tor #229510 üzenetére
Ez is jó indikátor... de itt a nagy probléma a követési távolság nem tartása volt.
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
cOxeR
Ármester
válasz sutszi #229500 üzenetére
Indul a szezon… sajnos áldatlan állapotok vannak M7-esen… én kifejezetten nem szeretek rajta közlekedni, pedig alig 1-1,5 órát kell kibírni Bp határától… de ez se megy az embereknek. Z4-el rengetegszer nagy távolságot tartok és állandóan ott nyomulnak néhány méterre mögöttem, a csökött kis agyukkal nem fogjak fel, ha üres előttem, úgy se tud tempót tartani… de azért csak tolakodik. Ezért járok inkább csak hétköznap a Balaton felé… hétvégén csak ha elkerülhetetlen.
-
radi8tor
MODERÁTOR
Beszéljünk egy kicsit a toronymerevítőről.
Van értelme egy SUV-ban utcai használatnál? Mikor érezni ennek az előnyét?⭐ Stella
-
cOxeR
Ármester
válasz radi8tor #229515 üzenetére
Én pont tegnap vettem ki, lefújtam a garázsban az autoval megeggyező színre, pdc-t is kell fújnom mert csak szürkét tudtam venni (első rétegnél tartok) kevésbé legyen tolakodó. SUV-nál én se nagyon látom ertelmét, max ha ültetve van. Nekem a cabrio kialakítás miatt kell igazán.
Nekem sokat ad, ég és föld a különbség…[ Szerkesztve ]
-
Vismajor01
addikt
Karotta leirta nekem, hogy miért veszek SUV-ot :D
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
dethroner
veterán
Srácok, van arról hivatalos Citroen javaslat, hogy 2001-es 1.6 16V Xsara kerékcsavart mekkora nyomatékkal kell meghúzni? Lemezfelniről van szó, ha fontos
[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
Nem találok csak orosz nyelvűt és szar minőségben, még a fordító se ismeri fel.
Most 168 Nm-nál kattan a kulcs, ami biztosan nem egészséges. Felrakom előre a két télit, megnézem a rázkódás azzal is megmarad-e, de akkor már szeretném a gyári ajánlásra húzni. Le ne essen és túlhúzni se akarom.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
cOxeR
Ármester
Nem vettem még meg, de pont a héten kértem rá friss ajánlatot, majd ha beesik valami talált pénz lehet megrendelem azt is. ~220 eur
Mivel műszakira megy és most van sok kiadás, ezért nem virgonckodok. Olaj/szűrők/gyertyák/komplett fék/pdc. Illetve az első lököst meg a lámpákat is rendbe szeretném tenni… van fontosabb. -
dethroner
veterán
válasz tboldi #229527 üzenetére
Ez mennyire lehet tuti? Mert a 19-es swiftet 100Nm-re írja a könyve. Az meg jóval könnyebb autó mint a xsara.
De ebből nem lesz ma kerékcsere. Szinterezett felnik vannak rajta, és úgy rászorult az agyra, hogy nem tudom lerángatni, a bénácska gyári emelő meg annyira instabilan tart, hogy nem merem nagyon ütni se. Ehhez csápos vagy híd kell most. Lehet hogy a túlhúzás és a nagyon durva felülés is ad valamit a rázkódáshoz.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
veterán
válasz dethroner #229531 üzenetére
Bár logikusnak tűnik számomra is, nem csak az autó súlyától függ az érték. Nézd meg a linkelt Continental táblázatot, vagy akár a wheel-size.com oldalon, a legtöbb korabeli Peugeot és Fiat esetében is hasonló, 90 Nm körüli az érték.
Szinterezett felnik vannak rajta, és úgy rászorult az agyra, hogy nem tudom lerángatni, a bénácska gyári emelő meg annyira instabilan tart, hogy nem merem nagyon ütni se.
Megoldás: meglazítod a kerékcsavarokat annyira hogy még nagyjából a helyén tartsák a felnit, de legyen azért mozgástere a felninek (kifelé 1-2 mm, vagy inkább 2-3 fordulat a meneten), majd óvatosan visszaengeded az autót teljes súlyával a talajra, így fellazul a felni. Jobb mint ütlegelni. Nekem bevált.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
-
dethroner
veterán
válasz focvis #229534 üzenetére
Még nem volt alkalmam kalibrálni a nyomatékkulcsom, így hagytam benne egy kis biztonsági tartalékot. A xsara-t 98-ra, a swiftet 110Nm-re húztam. Ez a 10% még csak belefér.
Sajna akkor se mozdult, amikor az autó saját súlyát ráengedtem. Most kicsit fellazítva járok vele pár napot és megpróbálok egy műhelybe beállni, ahol leszedik és megoldják hogy ezentúl ne legyen ilyen tortúra a felniket levenni.229536Qru Ó, a jó Forester. Szerencsére csak fél évig őszitette a hajszálaim a japán csoda
[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
szimi57
őstag
Semmi gond az új autók árával. Jön az elektromos korszak. Nyilván nem az elektromos autók árát fogják lenyomni a hagyományos szintjére, hanem fordítva. Ha már használt sem lesz kapható sokaknak marad a roller vagy a tömegközlekedés.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
veterán
válasz macilaci78 #229541 üzenetére
Ez is jó ötlet!
Csak azért is leszedném saját magam.
dethroner: A felni közepe néhány (kb. 2-3) milliméter mélyen fekszik fel a kerékagy közepén, csak annyit kell legyűrni. Valószínűleg ezen a pár milliméteren is ott a vastag porfesték / "szinter" a felnin, abba ragad bele. Nekem műanyagfólia jellegű "lakkal" lett bevonva a felni, ugyanígy szoptam vele.
A +10% nyomaték szerintem is bele kell, hogy férjen, bár nem vagyok statikus sem gépész. (120 helyett ~125-re húzom VW-n és 95 helyett 96-100-ra Suzuki Ignisen)
[ Szerkesztve ]
-
Szada85
aktív tag
-
Szada85
aktív tag
Gyanítom az F korában más volt a prioritás meg a gyártástechnológia is, ahogy most kerülnek le a csereérett darabok az alvázról sok helyen kibukkan, hogy semmilyen felületkezelést sem kapott olyan helyeken, ahol pedig elfért volna.
Illetve sok a kontár is a szakmában, Opel topikba raktam fel képet, a 30 év alatt egymásra lapolt lemezekröl, nem szép... [itt] .
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen