- Windows 11
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mozilla Firefox
- Proxmox VE
- SkyShowtime
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Linux - haladóknak
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz Qtya123 #230849 üzenetére
Terepjáró, utánfutó. Ez a módi, csak aztán vizsgahelynél is vigyázni kell ám.
⭐ Stella
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz radi8tor #230844 üzenetére
Mondjuk még covid előtt asszony vagy fél évet járt Bp és környékén - véda alatt is - lejárt műszakival, mert elfelejtette. Egyszer nem kapott semmi, rendőr se szedte ki.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
-
Qtya123
őstag
válasz BigBlackDog #230856 üzenetére
Lehet. De gondolom ki is vannak már képezve a kiskapukra. Ugye a gyorshajtás objektív felelősség, de egy csomó "védás" észlelés nem az, hanem szabálysértés. Ott meg nem köteles terhelőt tenni közeli hozzátartozóra. Lehet azt használják ki.
Mennyi olyan eset is van, hogy karambol és az orknak az autóján nincs KGFB. És elvileg azt is szűri a véda.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Puma K #230842 üzenetére
Pont az a lényeg, hogy eltűnt.
Felszereltségtől függően 2 féle gumimérettel szerelték a Jazzeket, ennek megfelelően 2 féle matrica is létezik, nincs olyan, amin mindegyik szerepelne. Nekem a 175/65R14 jutott gyárilag, de a nagyobbat, a 185/55R15-öt használom, és a legutóbbi műszakinál bele is kötöttek ebbe pusztán a matricát megnézve, hiába mutattam a kezelési útmutatóban, hogy homológ méret mindkettő.
Amúgy műszaki szempontból semmi eltérés, teljesen ugyanaz a fék és futómű jár mindkét mérethez.[ Szerkesztve ]
-
-
radi8tor
MODERÁTOR
⭐ Stella
-
gaborn1
tag
Ezt a szomszéd mondja, aki a 900 köbös seicentoval 170-nel szokott elmenni alatta a városban öv nélkül, lejárt műszakival és még sosem büntették meg.
-
szabonagyur
félisten
válasz brumi1024 #230871 üzenetére
Pesten az utak egy részét nem akarják levinni a föld alá?
Kb 10 éve amikor egy ottani mércével kisvárosban (200e fő kb)., Magdeburgban laktam már akkor azt tervezték, hogy a főbb utakat leviszik a föld alá, ha jól emlékszem el is kezdték, nem tudom mi lett a vége.
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
dnelb
veterán
válasz radi8tor #230868 üzenetére
megint a tipik karigeri féle grafikon értelmezés, 17% támogatja, 32% csak részben = többség támogatja biciklisavoknal ugyanígy volt értelmezve. remek ötlet ez is, vágjuk el az egyetlen vonalat dél és észak buda között, a szellős rakpart helyett menjenek be az autók a belvárosba és legyen még több szennyezés a lakóknak imádom hogy ebben az országban minden fordítva történik, máshol csinálnak végtelen parkolóhazat, korgyurut, tovább kiero tomeg vonalat, és aztán tiltanak, itt kezdik a tiltással, és nem értik miért nem tetszik a sötétzöldeken kívül senkinek..
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #230872 üzenetére
Simán meg lehetett volna oldani főleg most hogy kicserélték a pesti alsó rakpartnál a főnyomócsöveket. De már kész vannak vele szóval ebből se lesz semmi.
Én a budait is átépíteném ha rajtam múlna. A Lánchíd-Batthyányi térnél levő fel-le hajtó miatt végig torlódik Margit hídig. Már rég meg kellett volna csinálni, hogy a felhajtóknak ne kelljen keresztezni a szembe irányt. Csak hát a szándék nincs meg, mert olcsóbb és zöldebb megoldás kitiltani a kocsikat.[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz dnelb #230873 üzenetére
A tiltás az olcsóbb és a jövedelmezőbb. A fejlesztés pénzbe kerül, az meg már nincs meg, mert a slepp felélte. Brigasávhoz is csak egy kis festék kellett, aztán lehetett mutogatni, hogy hú, mekkora fejlesztések vannak. Az, hogy az autósok, az ott lakók mekkorát szívtak, már senkit nem érdekel, karigerit meg főleg nem. Asszony keresztül megy a városon melóba, amikor irodai napja van, mióta ezek a változtatások vannak, kénytelen reggel 6 körül elindulni, hogy beérjen 8 előtt...
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #230872 üzenetére
Eleg koltseges, minden epitkezest a foldmunka dob meg nagyon. Nezd meg a Hev-Metro osszekotest is ugy oldottak volna meg, hogy leviszik a fold ala. Mikor meglattak mennyibe kerulne dobott egy hatast a polgi. Feluljaro lesz helyette a jelenlegi allas szerint.
Szoval sokkal olcsobb egyszeruen lezarni.
#nincsbennetarcsi
-
Puma K
veterán
válasz brumi1024 #230871 üzenetére
Az elég b@lfasz módon kialakított bringasávok alatt a pár éve kialakítottakra gondolok amik lefojtják az adott útszakaszok áteresztési képességét... gondolok itt a Móricz Zsigmond körtérnél lévő Bartók Béla úti vagy a Villányi út-Alsóhegyi úton lévő bringasávra amit a Villányi út adott szakaszának a végén csináltak...
Én bringáztam sok-sok évig erdőben és városban egyaránt.
De sajnos itt is az van, hogy akinek nem való a bringa vagy bármilyen jármű vezetésének a lehetősége... azoknak akarnak kedvezni. Csak ezzel az a baj hogy még több idióta lesz az utakon. Persze az autósokat is szelektálni kéne...
Nálam az volt eddig a csúcs mikor a Dohány utcát elhagyva mentem az Erzsébet körúton a Blaha Lujza tér felé és azt látom, hogy az előttem lévők a külsős sávban balra kitérnek majd vissza a sávba... hát b+ _szembe_ tekert egy nő péntek este, fekete ruhában és fekete bringával semmiféle fényvisszaverő, lámpa de még bukósisak nélkül és még ő volt felháborodva és ugatott miközben a forgalommal szemben tekert...
Azt már meg sem említem mikor a _mindenki_ számára egyirányú utcában jön szembe a bringás.
Némelyik megáll mikor én is, hogy megkérdezzem tőle, hogy tulajdonképpen mi a f@szt csinál (szofisztikáltabb formában) és miért jön szembe a forgalommal. Ilyenkor az esetek 99%-ban azt mondják, hogy bringával az utcában lehet szembe menni... én meg mondom, hogy nem, mert a behajtani tilos tábla alatt ami az adott utca elején van kitéve, kell lennie egy kiegészítő táblának ami ezt az alapból menetiránnyal szembe haladást engedélyezi...Az a másik kedvencem mikor bringával nem mennek be a zsákutcába, mert az zsákutca... csak alatta meg ott van, hogy kivéve kerékpár számára, mert azzal keresztül tudsz menni... de mivel ezt sem tudják inkább kerülnek...
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz Puma K #230878 üzenetére
Jó, de ilyeneket lehet az autósok között is találni, lásd YT.
Az tény, hogy bátorítja a bicikliseket az, hogy szerintük megtehetnek bármit. Engem speciel az zavar, amikor gondolkodás nélkül áttekernek a piroson. Volt egy időszak, amikor a yardok rájuk szálltak, csak szerintem le lettek állítva.⭐ Stella
-
Reggie0
félisten
válasz Puma K #230878 üzenetére
A villanyin levo bringasav nem fojtja le a forgalmat. Alsohegyin nincs is bringaut.
A moriczon(gondolom a bartok belara gondolsz) levo lefojtja, viszont sokkal elhetobb es kellemesebb lett a kornyek.#230876 CactuS: Nem a varoson at kell menni, vagy elobb/kesobb kell menni. A dugo azert van, mert meg mindig a szocializmusban el a legtobb ceg es a menedzserek verszemet kapnak, hogy mi az, hogy a rabszolga nincs bent 8:00-ra. Ezen kene valtoztatni es akkor idoben is eloszthato lenne a forgalom.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz CactuS #230876 üzenetére
az a baj, hogy az emberek nem változnak. mindenki kocsival akar járni, akkor is, ha semmi értelme, mert neki van, neki jár (én is, de azért próbálkozom ) . ebben az esetben pl. mennyi idő lenne tömegközlekedéssel? mert az tuti, hogy nem autóznék 2x2 órát a munkába amikor ott a villamos, meg a metró
amúgy szerintem rendben vannak ezek a bringasávok is, volt nagy anyázás két éve, de mára megszokták az emberek, ez van. roahadt alkalmazkodók/megalkuvók tudunk lenni, ha nincsen egyéb alternatíva felkínálva. lásd csak a választási eredményeket
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Reggie0
félisten
válasz Petyyyyy #230881 üzenetére
Egyaltalan nem keskeny, amugy csak az elejen van 30-as tabla, a buszfordulotol a margit gimnaziumig(tas vezer utcaig), utana 40-es. Keskenynek csak azert tunik, mert bokros-fas es nehezen belathato, igy azt az erzetet kelti.
Amugy szoktak traffizini is a peto intezet magassagaban, csak a korona alatt leszoktak rola.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #230885 üzenetére
Egyet csinálnak egyáltalán, vagy 50 db a minimum?
-
Puma K
veterán
válasz Reggie0 #230880 üzenetére
Erre gondolok, ez meg lefojtja:
Az meg a másik, hogy ezen a szakaszon alig látni bringást...
Már csak azért is mert ha innen akarsz előre vagy jobbra menni akkor már emelkedik az út... nagyon ritkán bringás futárokat látok akik erre mennek, de amúgy szinte senki mást bringával.Aki meg autóval megy az van hogy paraszt és leszarja és furakodik előre és a terelőtábla mellett centizget, hogy előre menjen vagy sorba álljon mert már áll valaki lámpánál a "külsőben"...
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Reggie0
félisten
válasz Puma K #230888 üzenetére
Nem fojtja le, nagyon ritkan alakul ki hosszu sor, de akkor amugyis hosszu sor van, mert teli van a keresztezodes a karolina utrol erkezo autoval.
Boven jarnak bringasok arra az autos forgalomhoz merten. A villanyi ut ezen szakaszan amugy sem jar sok auto, a forgalmas ut a karolina ut.
[ Szerkesztve ]
-
Puma K
veterán
válasz radi8tor #230889 üzenetére
A Bartók Béla úton is adja magát a 2 sáv miután kiszélesedik a villamos megálló után és utána csak a Móriczon van megint villamos megálló... látszik a régi felfestésből is, hogy 2 sáv volt... de hiába van kitáblázva még a Google térkép autóját vezető sofőr sincs ezzel tisztában és zavaró az egész megvalósítás, mert a pirosnál ahol várta a zöldet ő is ráállt a bringasávra... holott csak 1 sáv van az autósoknak 1 pedig a bringásoknak... pedig adja magát, hogy aki jobbra akar menni az a "külső" sávban vár...
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
-
Reggie0
félisten
válasz Puma K #230897 üzenetére
Azt irja, hogy a lampa ateresztokepessege lecsokkent. Ez igaz. De nem fojtja le, mert alig van forgalom.
A problema pedig az, hogy a karolina a fout, annak van prioritasa, csucsforgalomban pedig nagyon sokszor a villanyirol erkezok miatt jobban dugul a karolina. Az atalakitas elott rendszeres volt, hogy a karolinarol jovok meg a villamossinen is keresztbe alltak, mert a villanyirol feltoltottek a keresztezodest.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Alkoholista nevelde
- Autós topik
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Politika
- Renault, Dacia topik
- XGS24 - Bitang jól néz ki a most bejelentett Clair Obscur: Expedition 33
- BestBuy topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- XGS24 - Remekül néz ki az új Perfect Dark
- XGS24 - Bemutatkozott a DOOM - The Dark Ages
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen