-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz jegenye77 #20842 üzenetére
Baratnomek par eve baratokkal mentek sielni. A masik csalad zafirajan futozott gumik voltak. Palyatemponal a bal elso eldurrant, felnire kerult a gep, a darabok elol epp hogy el tudtak huzni a kocsit baratnomek, illetve nem sokon mult hogy a zafira a teljes csaladdal totalkarra torjon.
4 tenyernyi felulet kontakt van az auto es az ut kozott, nincs az a penz hogy en ezen sporoljak
-
veterán
válasz Silent77 #19769 üzenetére
Sziasztok!
Megérkezett a VAG 405.
Működik, rádugva 4 hibából hatot csinált.
Időközben cserélve lett a lamda szonda, és hőgomba.
Kitöröltem a hibakódokat, beindítottam, újra kiolvastam, és csak kettő jött vissza. Az a kettő amihez nem lett nyúlva. Azon kívül, hogy a légtömegmérőt kitakarítottam.
Remélem a többi már nem jön vissza.
Kérdésem pedig az lenne, hogy a 2 hibakód pontosan melyik alkatrészhez vonatkozik.
Az első ha minden igaz a légtömegmérő, de a másodikra hiába kerestem rá magyarul, angolul, nem jövök rá.
17924/P1516/005398 - Intake Manifold Valve (N156): Open Circuit
Változó szívócső, átkapcsoló szelep: nyitott áramkör.
KépLegfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek
-
Melack
veterán
Nah, most épp a KöBe nem értékesíthet több KGFB-t, elvileg ideiglenesen.
Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
-
gaborbol
őstag
válasz DonLaca@ #20846 üzenetére
En osszesen 8 eve elek az USA-ban 8 automata valtos kocsim volt eddig, itteni tapasztalat alapjan irtam amit irtam.
Csak kivancsisagbol kerdezem, hogy melyik az az automata valto amit a Daewoo Lacetti-be is ( itteni neven Suzuki Forenza) pakolnak es a Porsche-Saab-Audi-Volvo is batran szereli az autoiba?200.000 merfoldes bontott valtot se rakatnam be semmibe, mert a posta meg a szerelsi koltseg tobbe lenne mint amit az egesz er. Aztan, ha beszarik akkor mehet vissza ahonnan jott, addig all a kocsi, aztan megint jon a 600-1000 dollaros be es kiszerelsi koltseg.
A helyi bonto (Crazy Ray) konkretan 97 dollarert adja a bontott automatat abbol, ha veszel 5 darabot valamelyik csak kibir 1 evetItt se mind megy el annyit, hogy a konkret tipusnal maradjuk :
[link] A legtobb 50K-60K merfoldnel esett el szinte ritka ami 100K+-t kibirt, viszont ahogy olvasom a valto hazon levo erzekelo NSS vagy annak a csatlakozoja hal be legtobbszor amit parszaz dollarbol lehet javitani.Amerikai szervizhalozatnak meg ugy szarok ahogy vannak. Csak a szopas van veluk, elsore meg semmit nem sikerult megoldaniuk. Azt hiszem bobsys forumtars is tudna mit meselni
-
DonLaca@
senior tag
válasz gaborbol #20856 üzenetére
Ez remek. Akkor az ottani szakemberek is olyanok mint az itthoniak. Tehát idehaza világszinvonalú a szerviz . Ha 100 dollár egy váltó akkor kettőt küzdhetnél nekem hogy legyen néhány tartalékom. Előre utalok . Én ebay-en jóval drágában találtam. Aisin 81-40LE a pontos típusa, ennek variációt használják a felsorolt gyártok. Wikipédia elég jól leírja. Kb ez olyan mint opelnél a rengeteg számú váltó de az alkatrészek, fogaskerekek zöme csereszabatos.
Azt azért hozzáteszem hogy nem értek hozzá csak elhiszem amit ott írtak addig amíg valaki meg nem cáfolja.[ Szerkesztve ]
-
gooool
őstag
Sziasztok!
2007-es Peugeot 206-ba - 1,4 75 lovas benzines - miket ajánlotok és honnan ezekből:
- olaj
- olajszűrő
- légszűrő
- váltóolaj
- fagyálló folyadék
- üzemanyag szűrőJó lenne már kicsit rendbe tenni a vasat, mert 110k km körül van benne és eddig gyertyán kívül, meg az olajcseréken kívül nem sok mindent kapott édesanyámtól...
Lehetőleg olcsón jót kategória legyen, ha van ilyen.
Minden más rendben van rajta, majd tavasszal megejteném a vezérlés cserét is mindenképpen, most arra nem futja sajnos.Köszönöm a segítséget!
Üdv, Balázs
-
-
Skillet
addikt
válasz gooool #20858 üzenetére
én mondjuk a zsu-t tudom ajánlani.
olaj: mannol 5w40 extreme 5L
levegőszűrő: filtron 1800ft körül, de a bosch is csak 2400ft, ahogy nézem
olajszűrő: ha tényleg nagyon olcsón kell, akkor filtron 1200ft
üzemanyagszűrő: filtron 1500ft
pollenszűrő: filtron 1600ft
váltóolaj nem tudom milyen kell bele és hány liter, de itt egy példa:
75w80 vagy 75w90 GL5 1 liter mannol 1600ft
fagyálló: mannol 1L rózsaszín 800ft köröl, mennyiség szintén passza vezérlés tényleg egy lényeges dolog lenne, főleg, hogy már 8 évet ment a vas. időkorlátozás is biztosan van rá. nálam szakadt már el vezérműszíj. nem finom.
ahogy látom, közben más is mondta a csere fontosságát. sajnos ez tényleg így van. ha a dugók szétverik a szelepeket, csúnya vége lesz. akkor már azt kívánod majd, inkább korábban áldoztál volna a cserére, bármiből is...
lehet nem sokat számít, de én inkább hanyagolnám a váltóolajat, hűtőfolyadékot, üzemanyagszűrőt és próbálnám előtérbe helyezni azt a vezérlésta 17e km szerintem baromi sok. olajcserét mindenképpen csinálj!!
de, picit para szerintem na ezt egy pözsó szaki fogja neked megmondani. ő tudja majd, melyik szíjat, görgőt, vízpumpát érdemes belerakni, amivel nincsen baj.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
gooool
őstag
válasz MunezXBK #20861 üzenetére
Jelenleg kb. 17 ezer telt el a legutóbbi olajcsere óta, akkor elvileg volt cserélve minden tudomásom szerint, mármint szűrők.
Gyertyákat augusztusban kapott újakat, vizsga előtt.
A váltóolaj és a fagyálló nem para, hogy még szintén gyári?
Mert akkor maximum vezérlést cseréltetek ezek árán, ha azt tanácsoljátok.
És ha az lesz, akkor honnan tudnám a legolcsóbban megszerezni?Skillet:
Köszönöm a listát, feljegyzem azért ezeket, hátha megoldható minden még idén.
[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
Skillet
addikt
válasz gooool #20863 üzenetére
ahogy nézem, elvileg egy gates vezérműszíj készlet (görgő, pumpa, szíj) kb 25e ft. ami viszont jól hangzik.
érdemes vele foglalkozni.
nálam csak a szíj többe kerül
ja, amit szintén okosabb fog megmondani, hogy esetleg vezérlés oldali szimering garnitúrát kellene-e cserélni. nem tudom, 206-oson, hogy van ez...[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
gooool
őstag
válasz MunezXBK #20864 üzenetére
Rendben, hazafelé ráméretek valamelyik kúton.
Én tudom, hogy sok mindent kellene cserélni, rágom is anyum fülét, de egyszerűen nincs miből finanszíroznia...De persze az autó kell, amit én megértek, de ezekre mind előre lehet azért tervezni.
Skillet:
Igen, néztem, hogy nem borsos az ára a készletnek, szóval lehet megbarterezem vele a dolgot, hogy megcsináltatom, de akkor amíg nem jön a saját vasam addig ingyen járok vele, nem állom a tankolást.
A hsz-edet mentettem a szűrőkről és olajakról, biztos, ami biztos.Még egy dolog maradt függőben:
Ezeket honnan érdemes szerezni, hol a legjobbak az árak?Üdv, Balázs
-
szőröscica
addikt
Azért meg kell nézni, hogy mi az ajánlás a vezérműszíj cserére, a PSA-nál vannak egész hosszú periódusú autók, pl. az 1.4 HDI 10év/240 ezer km.
17 ezer után pedig illik ledobni az olajat és szűrőket. A váltóolaj meg megint olyan dolog, hogy ha a gyártó élettartam töltetűnek adja meg és most van a kocsiban 110 ezer, akkor még elautózhatsz egy keveset, ha nincs most pénz lecserélni.
Beszerzési forrásnak tudom ajánlani a fékmester.hu-t. Korrekt, gyors és olcsó.
[ Szerkesztve ]
-
Skillet
addikt
válasz MunezXBK #20866 üzenetére
patron?? viccelsz velem? valami 35e ft a patron az enyémhez is a szíj volt 28, japóktól kellett rendelni.
a feszítő meg a vezető görgők voltak 10+15e.
pumpa 20e, szimering garnitúra (5db) 7500ft.
erre még jött az ékszíj, olaj, szűrők stb stb. a végé rémlik, 160e volt(#20867) gooool
nem maradt függőben, azzal nyitottam
én a zsu-t írtam. de less körbe, hátha máshol olcsóbban kapod. pl kauffer. én a bárdi/unix kombótól annyira nem vagyok elájulva.
minden esetre én olyan boltot ajánlanék, ahova be tudsz menni, ha gond van. mondjuk valami nem okés és vissza kell vinni. ha postázgatni kell, beleőszülsz.
nem kérdezel hülyéket, de ha szaki csinálja majd, akkor ez a része úgy is rámarad. ha te csinálod, akkor más tészta. szűrő és/vagy olaj cégek oldalán is megtalálhatóak a gyári ajánlások, mennyiségek szerintem[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
gooool
őstag
válasz szőröscica #20868 üzenetére
Látod ezért is vagyok mérges, hogy elhalogatta a dolgokat, mert most minden egyben lenne a jó és szükséges...
Az erre vonatkozó ajánlásokat hol találhatom meg? Periódusok, olaj és fagyálló mennyiségek, stb.
Bocsi a sok hülye kérdésért, de legalább nem unatkoztok.
Skillet:
Jah, hirtelen nem tudtam mire vélni a kezdést. Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz Skillet #20872 üzenetére
Fékek állapota remek, a vizsgán el sem hitték, hogy ezek még a gyárik, anyum mindig motorfékkel dolgozik.
Fékolaj sem volt ebben még sosem cserélve...
Mondom, éppen annyira futja neki, hogy olajat, izzót, ablaktörlőt kapjon. De ha meg egyszer lekönyököl akkor Ő fog a legjobban visítozni, mert munkaeszköz ugye...Üdv, Balázs
-
Skillet
addikt
válasz gooool #20874 üzenetére
talán csúf dolog, de én ezt egy kicsit jobban rábíznám. pont azért is, amit írsz... hogy majd meglátja, mi lesz, ha megáll a technika. ez ilyen. pénz mindig arra van, amire akarunk, hogy legyen. és bizony, mivel neki az autó hozza a pénzt, nem ártana költeni rá combosabban.
mindegy. azért drukkoljunk, hogy jövő tavasz előtt ne álljon meg. elvileg addigra meglesz rajta csinálva minden, ahogy írtad.
110e km gyári fék... betét is? hát. erre nagyon nem tudok mit mondani. perverz kissé[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
gooool
őstag
válasz Skillet #20875 üzenetére
Én is rábíznám, csak tuti az lenne belőle, hogy jönne kölcsönkérni, akkor meg inkább még a nagyobb probléma előtt rakok bele kicsit, mint ha megkotlik a vezérlés mondjuk.
Igen, betét is...én nem tudom hogy megy vele, de tényleg alánéztem legutóbb és még bőven van a betéteken anyag.
Üdv, Balázs
-
TaaT
veterán
Na ennyit a dájzel botrány eladásokra gyakorolt hatásáról
"az Egyesült Államokban, ahol szeptember 18-án kirobbant az emisszió-hamisítási botrány, sikerült 0,2 százalékkal több autót eladni, Kanadával együtt pedig 3,5 százalékkal több VW kelt el. Szakértők szerint az orosz és a brazil piac drasztikus beszűkülése egyelőre ugyanannyi vagy inkább nagyobb kárt okoz, mint a dízelbotrány." [link]
Give them hell Ukraine!
-
bozont
veterán
Gondoltam rá kellene mérni az izzítógyertyákra is, mert nem tudom mikor voltak cserélve, ha voltak egyáltalán a 230e km alatt. Viszont nem sikerült rájönnöm, hogy merre is induljak. Vagyis van egy tippem hogy ezek azok:
Viszont nem tudom azt a műanyag kupakot hogy kellene leszedni, nem nagyon akartam feszegetni.
-
TaaT
veterán
-
bozont
veterán
válasz szőröscica #20880 üzenetére
De lehet, csak benzines után valami gyújtógyertyához hasonlót kerestem, közben megnéztem milyen típus is kell az autóhoz és az adatlap szerint 10mm vastag, szóval biztos nem az. Csak a csatlakozó zavart meg, gondolom az valami érzékelő a vezérléshez.
Viszont találtam egy ilyen videót és nálam is vannak ilyenek, de elsőre túl kicsinek találtam őket. Hát, jól bele kell mászni a motorba, hogy hozzáférjek. Egy 2.0 HDi motorról van amúgy szó.
-
No, sikerult osszefutnom Qru forumtarssal, megkergette kicsit a Subarut, szepen betapad rajtolaskor.
Meglepodtem, hogy milyen csendes. Az enyemrol majd beszamol
-
gooool
őstag
válasz Skillet #20879 üzenetére
Na amiket tudtam ma leelenoriztem. Fagyallo rendben, kicsit utana kell tolteni ionizalt vizzel, de minusz 40-es meg mindig.
Vezerles is boven elfut meg tavaszig, 150.000 km vagy 10 ev a periodusa, 110.000/8-nal jarunk.
Olajakbol es szurokbol mindenkeppen kap ujat, meg fekfolyadekbol is, lejegyzem es onnantol tudni fogom hogy mi ujsag a geppel.
Koszonom az eddigieket mindenkinek!Üdv, Balázs
-
Skillet
addikt
válasz gooool #20887 üzenetére
Jó hírek hétvégére
Szuper. Sokáig elgurul még a gép. Akkor mehetnek az olajak, szűrők.
Nem tudom, mit a gyári ajánlás, de max 10ezrenként cserélném a motorolajat.
Majd a következő vezérlés cserét is nézd meg. Azok már rövidebbek szoktak lenni az elsőnél.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz gooool #20890 üzenetére
Elmebetegek ezzel a 30ezres olajcserékkel.
Évente nem rossz, mondjuk én a 15ezret is soknak találom, de lehet, hogy ez már csak az én hülyeségem.Skacok, újra, hátha valaki tudja a megfejtést. Emiatt nem regisztrálnék be valami déjvú fórumra:
Matiz 800ccm, ha a szíj szakad, borít mindent?
Más: fáradt olajat hol lehet leadni?Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
NoiZz
tag
sziasztok
mitől lehet, hogy tolatva néha elkezd rángatni/remegni a kocsi, közben majdnem lefullad és fura mély hangot ad? ritkábban előre 1esben is csinálja, a kuplung kb 2 hónapja volt cserélve, max 1500km lehet benne
másik tippem a tartó bakok hibája lehet, szerelő megnézte és az egyik váltótartó bak szar állapotú de szerinte inkább a kuplung lesz a hiba, amit nem igazán értek hogy ennyi idő alatt hogy mehet tönkre -
Veron
őstag
Hello!
Érdekes jelenséget tapasztaltam egy 2010-es Ford Fiestán, eddig soha: indítás után egy pillanatra felvillant (2-3-szor is tapasztaltam) az "ESP OFF" felirat, de utána a műszerfalon az ESP lámpa nem világított. Az ESP-t ebben a modellben nem lehet kikapcsolni, de akkor mitől lehet ez a tájékoztatás? Valaki találkozott már ilyennel?
Annyi kiegészítő info, hogy a beltér világítást LED-esre cseréltem, de teljesen rendben világít, pedig nem CANBUS-os verziót vásároltam.Köszönöm!
"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
-
szőröscica
addikt
Családosoknak, aktív életet élőknek de fasza kocsi ez: [link]
Simán elmennék vele Európát bejárni. Micsoda vadkempingezős járgány ez. Erősen kéne.
-
Skillet
addikt
Azt én nem tudom. De azt írtad, nem rég lett bepakolva. Akkor még garis kell legyen, vagy valami. Szerelő, aki bemókolta, csak tud erre a furcsaságra mondani valamit, nem?
Vagy valami anyaghiba, vagy a szerelő nézett el valamit... passz. Érthetetlen. 1500km alatt az autón semmi sem szokott elfogyni (max a benya ), a kuplung főleg nem.Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
EQMontoya
veterán
válasz szőröscica #20898 üzenetére
Ezekből nekem a régi, tárgyalóbusz jellegűek jönnek be, amikben a nagy ülések síkba dönthetők hátul. Ford Econoline-nak vannak ilyesmi verziói.
Same rules apply!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen