-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
426os
őstag
Tapasztalataim szerint az új BMW-k (1-2-pár éves - kivéve feketefelnis M pakettes X6-ok) sofőrjei kulturáltak, legalábbis nem rémlik olyan szituáció, hogy anyáztam volna rájuk sőt, éppen ellenkezőleg. Ellenben az idősebb (5-10-15+), sokadik tulajos BMW-ket sokszor már más kultúrkörhöz tartozó sofőr vezeti, így a bunkósági faktor is nagyobb valószínűséggel nő. Persze kivétel mindkét autócsoport tulajából van, de én eddig ezt láttam.
[ Szerkesztve ]
.
-
veterán
válasz EQMontoya #21401 üzenetére
Persze, főleg, hogy nem zsebből tankoltam, szervizeltem.
A 18-as gumikat 30 ezrenként fogyasztotta, 8 liter motorolaj ment bele, tizensokezer volt bele a gázolajszűrő.Ettől függetlenül mostanában sokat gondolkoztam azon, hogy legközelebb egy A6, esetleg E Class V6 dízelt lövök. (parkolás? napi 2x3 km ingázás? szerviz-meglepetések?)
@aero: igen, a hírhedt darab, az első 120 k km-t gond nélkül bírta, pedig kapta az ívet, akkor az objektív felelősségről azt se tudtuk, hogy eszik vagy isszák.
-
EQMontoya
veterán
-
SzlobiG
félisten
válasz szőröscica #21388 üzenetére
Már akartam linkelni nagyon baba lett azzal a dízellel meg bőven elég is és jól is fogyaszt.
-
Buster17
addikt
Smsbe vettem pálya matricát de két számot felcseréltem. Így még mehetek vele?
-
Declare
őstag
Total +1
Jo mondjuk van azert agynelküli olyan is aki a szürkegazdasagbol, vagy szerencseböl meriti a vagyonat es jatsza az eszet a zsir uj feher+vajbör kombos x6 ban (halolom ez a kombinacio ....tipikus focistawagen) , de nyilvan sokan akik megdolgoznak a vagyonukert azoknal intelligencia es esz is tarsul a bmw melle.
Nyilvan nagy az eselye, hogy a nemetorszagbol behozott, kivagott dpf es, ledugozott agr es, Jozsi´s oil-nel tankolo 13 eves, fekete füstöt okado 530d (aminek a hatuljan csak egy M van ), nem tartozik ehhez a körhöz...ellenben azt gondolja, a vilag az öve
-
veterán
válasz EQMontoya #21406 üzenetére
Írtam, hogy Vectra (elsőkerekes), sportos gumik, amik eleve gyorsabban kopnak, kombinálva közel 400 Nm-rel, aminek java már alacsony fordulaton jelen van. Kb. 30 ezret bírnak, cserélgetve a tengelyek közt, tehát 30 ezer után 4 db 225/45R18 cserés. (szerk: talán 35 k km, de nem több)
Mazda 323-ban az 1.7 D van, ez a 3.0 D, állítólag problémás, nekem nem volt gondom vele az első 120 ezer km-en. Sokáig nem gyártották.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szőröscica #21396 üzenetére
Elmentem megnézni az EF-be az új Levorgot. Ott szembesültem vele, hogy 1 az 1 db motorral árulják egy 1,6 turbóval. És kész. Se 2.0 turbót se a dízellel nem kapható itthon. Omg...
Azért odaállítanám az enyém mellé hogy a valóságban melyik eszik többet (mm-re azonos a teljesítményük és a nyomatékuk is (bár nyilván a turbó rugalmasabb)).
golyani: Majd írd meg pls, hogy hogy alakul az olajfogyásod.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Declare #21419 üzenetére
Nem, vezetni nem vezettem, így is szó szerint sorba kellett állnom, hogy beülhessek egyáltalán. A beltere nagyon-nagyon sokat finomodott. Most van kb a Passat B6-unk szintjén, ami elismerés a Subinak.
Az összeszerelés patent de ezzel eddig sem volt gond. Átülve akár a 2015-ös OBK-ba akár a Foriba akár az XV-be sokkal rosszabb minőségű volt a beltér. Szerencsére, a '16-os FL-s modellek hozzánk is hamarosan megérkeznek és akkor mind Levorg belsőt kap. Lőttem két képet is gyorsba:#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz EQMontoya #21421 üzenetére
Tnap voltam olajcserén, pont előttem volt egy H6-os mk4 Lega (konkrétan ez). Azt mondta a tulaj, hogy 10,6-ból eljár vele ami sztem kb parádé, tekintve, hogy az enyém is bekér 9,3-9,4-et. Országúton elvan 9,5-ből ott az enyém 8,5-öt kér, tehát +1 litert kér fixen. Az nem sok/rossz szvsz.
#nincsbennetarcsi
-
-
-
Skillet
addikt
a fáradt olaj leadás van még mindig napirenden nálam.
beszéltem a mol ügyfélszolgálattal telefonon.
átvesznek fáradt motorolajat, de csak a megadott töltőállomásokon. hétvégén útba fog esni az egyik, csepelen, utána beszámolok róla.
hozzám amúgy diósdon lenne egy "közel", de emiatt nem fogok oda kimenni.más. matiz még mindig
végül a kis szar megint megállt az új benzinpumpával is. kiderült, hogy nem a benzin rohadt meg a nagy állásban, hanem a tank. csak ott nem rohadt el, ameddig a benzin állt benne, afölött igen.
szóval a rozsdadarabok beestek a benyába, a pumpa felszívta és megállt.
megoldás a csere lett volna, de 65e ft netto a gyári tank
utángyártott felejtős, egyet kihoztak, sehogy sem stimmelt, teljesen más volt, visszavitettem.
nagy nehezen találtam egy formát, aki többek között üzemanyag tankokat újít fel.
kettévágta, kihomokolta, összehegesztette, kívül lekezelte, belülre meg valami usa műgyantás cuccot töltött, ami direkt tankok felújításához van. 30e ft.
plusz kapott egy bontott micu benyapumpát. végre van benne valami érték is
kapott 4db 2013-as használt gumit. gyanítom a 2002-es szett helyett csak jobb
most a vezérléscsere van soron. felhívtam a sevrolé szervizt. ott a forma azt mondta, 60e km-enként kell cserélni. mondtam neki, hogy nagy király, de ebben 23e van, viszont 13 év
azt mondta, akkor bővebben: 60e km vagy 6 év. szóval már 7 évvel ezelőtt cserélni kellett volna, meg tavaly újra néztem, vízpumpával 23 körül van a gates készlet.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Declare
őstag
Vagy haza is ersz...mint ahogy egyik haverom mondta legutobb..."azert f.sza a bmw, meg minden, de jo hogy nem azzal jöttünk, mert akkor most meg kellene varni a tavaszt, hogy innen kijöjjünk" mindezt egy erös lejtö aljan parkolva több napnyi intenziv havazas, majd olvadas, majd ujra erös fagy es havazas utan....kellett a navara 4 kereke, hogy felcammogjunk a havas jeges emelkedön
[ Szerkesztve ]
-
#30734848
törölt tag
Valaki tudna esetleg ajánlani BP-n olyan megbízható szerelőt, aki ért autóvillamossági problémákhoz is?
Ráadásul pont francia autó -
Bibby
addikt
Nektek hogy alakult a kötelezőtök? Mert én léptem egy bónuszt fel, és így is majdnem 10%-kal több lesz. Ez a jelenlegi biztosítóm ajánlata, de netrisken hiába néztem újat, ez a legolcsóbb (ezt sem nagyon értem hogy lehet).
Ελευθερια η θανατος
-
Ha január végén van a kgfb fordulóm, akkor tudok előtte váltani, vagy nekem is most kell?
-
K Norbi
addikt
-
Declare
őstag
Így javítják a Volkswagen dízelmotorjait
Ugy nez ki megint elmarad a vilagvege....fenebe
-
Declare
őstag
Miert mit kellene csinalni? Adott egy alapbol megfoghatatlan es komolytalan szabalyozas, amit kb mindenki kijatszik es kb mindenki erintett.
Egyszer csak az USA ban (a környezetvedelem es környezet tudatossag fellegvaraban) kirobbant(ottak) egy botrany, amiben egyebkent a dizel autok jelentös resze erintett. ..
Nyilvan most mindenkinek, akinek 10 evnel fiatalabb vw je van, kellene kapnia egy zsir ujat es elet vegeig jaro havi 1 millat, mert hogy at lettek verve fel evvel ezelött az emberek 80% a azt se tudta volna megmondani, hogy az autoja 1g co2 pöfög ki 100km en vagy 1t-át....de azt is megkockaztatom, hogy randonban megkerdezett emberek közül sokan azt se tudtak volna megmondani, hogy a co2 az mi es jön e ki ilyen az autobol.....viszont most hirtelen mindenkinek szivügye lett az ozon reteg es a delfinek
ettöl meg elvitathatatlan, hogy a vw pofatlanul csinalta, amit csinalt es meg is erdemelte azt, amit kapott, de panikolas meg a hangulat keltes es huhogas az megint egyböl sokszorosa annak, mint amiröl valoban szo van....bar teny, hogy jol hangzik
(#21450) lsc ez is egyfajta szemleltmod ...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen