-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz Chereiose #188897 üzenetére
Abszolut igazad van, a megallapitasom a vitarara vonatkozott. Az scross-szal mas problema van Gyakorlatilag kellene faragni ra egy normalis orrot es akkor megvan a tokeletes suzuki, nekem
a hannibal lecter orrot nem vette be a gyomrom, pedig sokkal komolyabb auto, mint a vitara. Es meg olcsobb is volt... akinek bejon a forma, az evszazad vetele volt 4,5 korul a gl+ 1.4t. -
Veron
őstag
válasz rbalint88 #188896 üzenetére
Szomorú vagyok, kell valami mást nézni akkor.
Ez a bicskakulcs-hiány tényleg gáz, a 10 éves Fiestámhoz két bicskakulcsot adtak.
Egyébként az faceliftelt Vitara műszerfalának teteje puha műanyag lett. Legalább az..."Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
-
ngaba
aktív tag
A mai nap tudományos igényű körkérdése:
Ti milyen magasra állítjátok a vezetőülést? A visszapillantó tükör alatt (kicsit) kukucskálni kell, ha arra néztek, vagy nem?
Mert lehet, hogy túl alacsonyra állítom (visszakaptam a szerelőtől, és igen magasra volt elállítva). Az összes hagyományos autóban minimumra szoktam rakni (184 cm vagyok), de a mostani egyterűmben se túl magasra. Oka: Zavar a visszapillantó tükör holttere. Most magasabbra raktam, a lábamnak sokkal jobb, kicsit érzem az egyterű feelinget is, de azt veszem észre, hogy kereszteződésekben kicsit hajoldozom...
Egész pontosan: Hajoldoztok, vagy nem?
Amúgy kuplungcserém volt, pedig 20e km-rel ezelőtt cserélte ki az előző tulaj, csak nem vették észre, hogy rászivárog a váltóolaj. De legalább kiderült, hogy tényleg nincs benne kettőstömegű (és a DPF is rendben van). Remélem, most már egy darabig nem kell a másfél havi fizetésem rákölteni. :)
[ Szerkesztve ]
-
MasterMark
titán
válasz ngaba #188905 üzenetére
A holtereket megnézni mindenképp hajlongani kell.
Én is alacsonyra szoktam. Szerintem attól függ mi a kénylemes, kivéve ha alacsony vagy és nem látsz ki a műszerfaltól, akkor feljebb kell emelni nyilván.
Illetve akkor túl magas, ha a középső visszapillantóban csak a tetőt látod.
[ Szerkesztve ]
Switch Tax
-
Qru
MODERÁTOR
válasz ngaba #188905 üzenetére
Az nem jó ha hajladozni kell, úgy lődd be, hogy anélkül is csak a lehető legminimálisabb holterek legyenek.
Amúgy nekem Bubiban koppon a földön van az ülés, a Skodában meg felemelem mert azzal gyakran kell szűkebb helyekre beállnom és jobb ha látom, hogy hol vannak az autó sarkai.
#nincsbennetarcsi
-
ngaba
aktív tag
válasz MasterMark #188907 üzenetére
Köszi.
(A visszapillantó holtterét kicsit félreérthetően írtam: Úgy értettem, hogy zavar az előrelátásban, ha "alatta akarok elnézni", és ösztönösen kicsit le kell hajolni; ha nincs nagyon alacsonyan az ülés.)Szerk.: Qru, neked is köszönöm. Igen, a magas ülés előnye, hogy jobban lehet "látni" az autó méreteit. Ezért is kérdeztem, hogy ki mit preferál.
[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
válasz ngaba #188910 üzenetére
Jobban szeretem a bunker érzést, földön van az ülés. A tükör mindig takar, max máshol, szóval ez nem mérvadó nálam. Hajlongani balra kanyarodáskor párhuzamos zebra miatt szoktam, de azt is az A oszlop miatt.
Corollában a kormány és a műszerfal is az "ölemben volt", azt nem szerettem.
A BMW 6 GC jó, ott szem magasságba is lehet tenni a műszerfal tetejét.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
rbalint88
addikt
válasz Veron #188902 üzenetére
Hat igen, csak a muszerfalat nem tul gyakran fogdosod, az ajtokarpit meg kokemeny, eltorik a konyokod rajta, ha ki akarnad rakni az ablakba rajosan...
Feher Farkas: meg mindig jobb a bicskakulcs, mint amit adnak a vitarahoz. Persze manapsag mar a kulcsnelkuli is lehetne az alap...
dj79: 2019-re irtam, hogy akkor a gl+ olcsobb volt scrossban, mint vitaraban. Es jobban fel is volt szerelve, abban mar kulcsnelkuli volt es led fenyszoro.
ngaba: nekem a splashben volt ez, kozepso tukor kitakarta a jobbra elore kilatas felet. Pedig lent volt az ules.
-
pit stop
addikt
Új facelift Tipo-ban ült már valaki, annak javítottak belsején? Az még egy alternatíva szvsz.
Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
BigBlackDog
veterán
válasz ngaba #188905 üzenetére
Én 8 és fél húzásnyira állítottam a magasságot a Polóban. Ez érződött hosszú távon kényelmesnek. Új autónál úgy szoktam beállítani, hogy felteszem koppra, a legmagasabb állásba, majd szépen elkezdem leengedni annyira, hogy ne legyen zavaróan mélyen (alacsonyabb vagyok és szeretek kilátni ).
-
Szoszo94
őstag
válasz ngaba #188905 üzenetére
Koppra le, de egyébként autófüggő. SUV-ot ha vezetek, ott magasabbra állítom, azokban az autókban ezt kívánja a szervezetem, valahogy úgy áll össze a kép igazán. Többi autóban meg minél lejjebb, annál jobb.
(#188752) gzbotii:
Gumifüggő, száraz/enyhén nedves aszfalton -7 fokban olyat fog az RS-eken lévő Conti Sportc. 6, hogy elszégyellem a téligumimat. Az pedig már bőven 4-5 fok alatt van Amíg nincs cdapadék, addig nulla fok alatt is jobb tud lenni egy prémium nyári, mint egy közepes téli, ezt tapasztaltam. Ezért tettem fel múltkor a "télire télit, vagy négy évszakost" kérdést. Mivel igazi tél és hó nincs, így értelmét veszti a téligumi lassan.Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
veterán
válasz barnam_ #188918 üzenetére
Én is most magasra állítottam az ülést a Passataban, de nehezen szállok be. Alacsonyan van az A oszlop-tetőél is, és az ülésnek is pereme van mert sportülés. Párszor már bebasztam a fülem. Nem tudm vegyem-e lejjebb, azért is vettem Alltracket mert magasabb, akkor már üljek magasan, de azért nem minden áron vagy mértékben.
Másrészt a régi Mazda6-osom SOKKAL tágasabb. Ezt furcsállom, mert ez azért szerintem egy nagyobb autó.https://tinyurl.com/rasoapro
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #188925 üzenetére
Van de annak a piszkafa kardánnak felesleges vt ekkora alagutat tervezni.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tboldi #188930 üzenetére
Nézd majd meg pls, kíváncsi vagyok, hogy csak a fapadban* nincs rendes állítás vagy mind ilyen.
*: Egyébként kikérem magamnak, nem is fapad a Fűnyíró, hanem már a második felszereltségi szintű. A full fapadban ugyanis klíma sincs, se kalaptartó... bár ezeket itthon nem is forgalmazták csak a nagyon szegény piacokon.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Veron
őstag
konfiguráltam gyorsan i30at meg ceedet is és látom, hogy jó 300e Ft-ot emelkedtek az árak tavalyhoz képest. szép.
ceedből 6,3-6,3m körül volt a szimpatikus, i30ből 6,6-6,7 körülre jött ki 120 lovas motorral, közepes felszereltséggel.
Vitarához képest nem vészes és gondolom a minőség is jobb, abszolút értékben rengeteg pénz."Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
-
Veron
őstag
válasz rbalint88 #188934 üzenetére
csak 1.0 fér bele a keretbe újonnan.
most nem aktuális egyébként, majd nyáron. de hát az autób***k szeretnek ilyennel játszani... nincs itt ilyen, ugye?
mindenképpen valami jó lízingajánlat lesz a döntő."Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
-
tboldi
nagyúr
Na, megnéztem, meg kibányásztam egy 200-ast is a sín alól.
Rendesen emel, nem változik az ülőlap szöge, de előrébb is mozdul, nem csak felfelé. Gondolom, valami Z alakú mechanika lehet.A WagonR-é viszont billen, minél magasabban van, annál jobban lejt. A végállásban le is csúszna a seggem a pedálokhoz.
[ Szerkesztve ]
-
CactuS
Arcképgyáros
Amikor visszanyal a dashcam az autóban. 90-et tartottam, biztosúr!
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
grizlisandor
addikt
válasz MasterMark #188940 üzenetére
Én is azt kérdem.
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz MasterMark #188940 üzenetére
Az eredeti szöveg szerint egy út menti vadat nézett, miközben 90 km/h-val haladt.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
brumi1024
veterán
válasz #89309696 #188946 üzenetére
Egyetertek, gyanus az a 160.
A benezesre meg: uj az ut es szokatlanul hirtelen van az a korforgalom. Nem azt mondom, hogy konnyu ennyire benezni (tabla es figyelmezteto felfestesek is vannak), de csak egy kicsit kell elbambulni, foleg ha 80-100km-t autopalyaztal elotte.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- XGS24 - Megjelenési dátumot kapott a World of Warcraft The War Within
- XGS24 - Bitang jól néz ki a most bejelentett Clair Obscur: Expedition 33
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Formula-1
- Autós topik
- Kompakt vízhűtés
- XGS24 - Befutott a Dragon Age: Veilguard új előzetese
- Bluetooth hangszórók
- XGS24 - Hosszú idő után ismét mozgásban a State of Decay 3
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen