-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-v-
addikt
-
gzbotii
veterán
válasz MC Pite #189500 üzenetére
Nekem az új Sandero Stepway kimondottan tetszik, mint autó. Bár spórlások vannak benne rendesen.
Kollégám volt tesztvezetésen még január elején, szerinte is hatalmas ugrás az előző generációkhoz képest.
14.000€ (5 millió) egy CVT-s, 8" medianavos (AA és Carplay) kivitel, ami egész jól hangzik, a jelenlegi piacon. Akár még a pénzt is kiadnám érteWhen every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
nagyúr
válasz cappa72 #189559 üzenetére
AZ a király
Elindult a harmadik, részemről utolsó mérési teszt, hétvégén remélem ha idő engedi pályateszt lesz. Tessék szorítani és távolról is szívni ki az olajat ebből a szarból (nívó és csavar plombálva van!).Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #189565 üzenetére
De sajnos igazán szét akar hullani, mert hogy egy motorcserén már túl van de ez is szar. Csak hogy a Ford nem akar újra motort cserélni sem kártérítést fizetni.
#nincsbennetarcsi
-
stickermajom
addikt
válasz szabonagyur #189569 üzenetére
Motorcserén már volt, az uncsi.
-
nagyúr
válasz szabonagyur #189569 üzenetére
Ennyi szopás után én már nem csodálom, hogy szabadulna tőle. Pár éves az autó, mi lesz vele ~10 évesen?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #189569 üzenetére
Ezt tőle kérdezd meg ne tőlem.
Én is mit prüszköltem itt a Skoda miatt, pedig az csak a vizet eszi (de az legalább olcsó).
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tboy93 #189574 üzenetére
Ha saját lenne biztos én is verném az asztalt (eltekintve attól, hogy saját lóvéból biztos nem Superbet vettem volna hanem Camry-t és az még olcsóbb is lett volna). Így meg csak lesajnáló mosollyal töltögetem a vizet a tágulásiba és számolom vissza a napokat addig amíg meg nem szabadít a sors ettől a kordétól.
mod:
Bár hiába verném, ugyanúgy nem csinálnának semmit mint a Ford. A VW gari/panaszkezelése híresen sz@r.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
Mindenkinek (aki szereti ):
Már egy motorcsere volt.
Az, hogy eszi az olajat, nem buli (szvsz), az se, hogy a felhasználási szokásaimhoz mérten szerintem sokat eszik. Aztán ez lehet téveszme, majd 1x kiderül.
Sokkal jobb lenne egy PHEV, ez a terv, ha ezt sikerül eladni.
Úgy akarom eladni, hogy a vevő ne jöjjön vissza fél hónap múlva, hogy wtf! Azaz legyen motorcsere vagy javítás, bánomisén.
Amúgy néha kényelmetlenül kemény a futómű ezekre a fos magyar utakra. Ha sima lenne mindenhol, nem lenne panasz.
Igen, a bizalmam nem kicsit csappant meg a Ford-ban. Ez szomorú szerintem a Fordra nézve, tekintve előtte hány ilyen autónk volt a családban.
A Szervizben 1 Hyundai várt a sorára, és 10 Ford, ez szerintem sokat elmond...
A kívülről megnézett Kona, Santa Fe és Tucson belseje minőségben jobbnak tűnt, mint a Fordoké.Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Tsebacsi #189560 üzenetére
Olaj betöltő nincs is lezárva? Műszerfal írja az olajszintet?
Ha pályán ette eddig, akkor irány az Érdi emelkedőErről jut eszembe, pár napon belül lejár az éves matrica, sokan nem vették még meg az ideit [link] (egyelőre én sem tervezem, míg csak vidék van... be is állítom gyorsan a Waze-t hogy kerüljön)
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz molnarpeter #189580 üzenetére
Gondolom ami kell le van plombálva, nem nyitottam még fel a motorteret
Bár azon keresztül nem hiszem hogy le lehet szívni (vagy igen? Nem akarom amúgy)
Műszerfal olajszintet? Hehehehe dehogy[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
szabonagyur
félisten
válasz Tsebacsi #189579 üzenetére
A Szervizben 1 Hyundai várt a sorára, és 10 Ford, ez szerintem sokat elmond...
Kb. semmit szerintem meg. Fordból jóval többet vesznek az emberek, mint Hyundaiból. Mivel nem vagy ott állandóan így nem reprezentatív (nálunk a cégnél az alsó vezetőknek mind Ford van évek óta, jelenleg Kuga és van amelyikbe havi 20-30e km is belemegy és nincs baja - ugyanúgy 1.5 EB - de ez sem jelent még semmit).
A fogyasztás: az előző is többet evett nálad nem, mint az átlagnak?
Ahogy olvasom első motorcsere előtt volt valami tuningod is rajta?--> értem, hogy nem sok köze lehet hozzá, de bizonyítani nem tudod.
Saját vélemény: motorcserével sem lennél elégedett, mert ugye akkor kevesebbet is érne a piacon a vevői előítéletek miatt.
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
Qru
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #189580 üzenetére
Gyorsan én is megvettem mind a két járgányra a megyeit.
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz szabonagyur #189582 üzenetére
Namég1x:
Persze nem reprezentatív felmérés, csak egy pillanatnyi leképezés volt, ettől függetlenül a Ford mint olyan nálam leszerepelt.
Azok 3 vagy 4 hengeres EB-k? Ez 4 hengeres.
Az előző is többet evett, mint szerettem volna. Más hasonló méretű, motorizáltságú konkurens autókhoz képest is.
Mit akarok én bizonyítani?
Miért akarnék elégedett lenni a motorcserével? Nemértem a kérdést.
Már alapban volt egy motorcsere, most már még1 nem tökmind1?
El akarom adni az autót, de úgy, hogy ne legyen ez az olajevős hibája, mert nem akarom, hogy egy "hülye" a nyakamra járjon, hogy "hibás" autót adok el. Ha megint azt mondja a gyártó, hogy ez így jó, akkor lesz 3 papírom, hogy de, ez így jó!
Teccikérteni?Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
ngaba
aktív tag
Napi fogyi, após hibrid RAV4-e, Mátra. Computer szerinti átlag 11 liter. :)
És még mindig eléri a fejem a plafont hátul.
De havat mászni azt tud. :)
10 misiért akkor sem kéne.
-
ziyan
tag
válasz Tsebacsi #189579 üzenetére
Hülye kérdés, de egy kérdést talán megér: ha jól emlékszem, az előző motorral chiptuningod volt, majd amikor széthullott, visszatöltötted a ketyerével a gyári beállításokat, a motorcsere előtt. Kicserélték azt a modult, amelybe a chiptuning mókolt, vagy lehetséges, hogy azóta is el van cseszve ott valami? Persze szerintem még egy rosszul működő szoftverrel sem szabadna ennie az olajat, de ki tudja...
[ Szerkesztve ]
-
ngaba
aktív tag
Fél órányira voltunk tőle. Az volt a B terv, ha feladtam volna. De szerencsére nem adtam fel (a család meleg helyen volt addig + az igazat megvallva satisfying volt, amikor végre sikerült kitolatni).
És ugye az ember előbb navigálja az autót az árokba, mint hogy pont az apóstól kérjen segítséget... Nincs vele bajom, de még a végén rájón, hogy a lánya nem a szemüveges Rambohoz fog hozzámenni. :D
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz ngaba #189590 üzenetére
Akkor legközelebb ha rendeled a szűrőket a kocsihoz csapj a rendelés mellé egy hólánc spray-t. 4S gumi mellé erősen ajánlott.
#nincsbennetarcsi
-
oliwire
őstag
válasz Tsebacsi #189591 üzenetére
Tudom én sem vagyok egyedül reprezentatív példa, de aki gyakran olvassa a topikot, azoknak írom, hogy van pozitív példa is.
Az én autómban ebben a hónapban 112k km lett. 106k-ról indultam vele. 104k-nál van papír, hogy olajcsere megtörtént. Azóta többször is néztem, nem ette az olajat, még mindig a maxnál van.
Fogyasztása azért van neki, 8,51l/100 km, a Sprintmonitorban 107k km óta írom.
80%-ban város 20%-ban országút és pálya.
Szóval ki lehet fogni jó példányt is. Több jó példánnyal találkoztam össze fórumokon, mint rosszal.
Ettől függetlenül megértem a bizalmad romlását a Ford felé. -
tboldi
nagyúr
válasz MasterMark #189596 üzenetére
Ragacsos trutyi lesz belőle, ami ideiglenesen tapadást növel a befújt felületen. Semmi extra.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen