-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BigBlackDog
veterán
#Napifogyi
Egyelőre 200 km-nél tartunk, remélem lesz ez még jobb is. Polo ugyanezen a távon max. fél literrel kért volna kevesebbet szerintem. Vízhőfok 3.5 kilométer/7 perc után állt be 90 fokra a kiírás szerint hidegindítás után, viszont az olaj az út végére sem melegedett be (0 fok körüli külső hőmérsékletnél).
-
Integrale
veterán
válasz BigBlackDog #190957 üzenetére
Elég baráti, szemben az én negatív rekordommal. :D
Sok gyartonal mar vizhofok sincs, ennel meg listazható az olaj is. Vizet fokra pontosan mutatja, vagy a szemnek tetszôen?
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
BigBlackDog
veterán
válasz Integrale #190958 üzenetére
Ha követi a VW hagyományokat, akkor nem pontos. De szemmel nézegetve, szépen lassan emelkedett, nem ugrott nagyokat. És meleget is elég gyorsan elkezdte fújni, szóval akár még igaz is lehet.
Ez a 10.3 nem annyira rossz szerintem. Ha jól rémlik, akkor öt henger, benyával. Ez egyébként már érintőkijelző, vagy csak a fizikai gombokkal lehet kezelni?
[ Szerkesztve ]
-
válasz BigBlackDog #190957 üzenetére
Végül is ez egészen korrekt egy be sem melegedett motortól. Viszont rossz belegondolni, hogy ezek az autók az átlagfelhasználásban sosem fognak teljesen melegen futni télen, ellenben a teljesítményük ki lesz használva.
-
BigBlackDog
veterán
-
Integrale
veterán
válasz BigBlackDog #190959 üzenetére
Nem, 1.6 csak. 2.4-es dizel mar nincs meg, az 5 hengeres benzinmotort pedig Vàlyi és Bandi megvették tavaly.
Ez egy adott utszakaszra vonatkozo ertek, pàlya, aztan városi szenvedes.
Nem érintôs, ebben az idôszakban szerintem egy autóban sem volt még olyan (kiveve par japan csodát, Eunos Cosmo pl), gombokkal kezelheto, igazabol csak egy szines kepernyo, hatul video es GPS bemenettel. (Utobbi csak olaszos baromsag, mert plusz penzert volt masfajta fejegyseg, beepitett navival)."Bad reklám is reklám too"
-
veterán
válasz BigBlackDog #190957 üzenetére
Menu nyelve allithato angolra?
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
BigBlackDog
veterán
válasz bandus #190964 üzenetére
Igen, akkor működik a hangvezérlés is (pl. az ülésfűtés vezérlehető a "My ass is cold/hot" mondattal, ha a WeConnect Plus aktiválva van). De a klímán (ezt szerintem csak korlátozott mértékben), navin, telefonon és médián kívül emlékeim szerint mást nem lehet hangvezérelni.
-
momo2828
tag
válasz fradi81 #190918 üzenetére
Anyaghasználatban rendben van, de egy kicsit néha tud zörögni rossz utakon. Viszont nekem az a gondom vele, hogy a szára túl rövid és nem tudom úgy beállítani, ahogy szeretném, mert a telefon sarka nem fér el a szélvédőtől. Nyilván ha műszerfalra lenne rögzítve, akkor ez nem fontos.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #190957 üzenetére
Bejáratás után a Skordé étvágya is lecsökkent. Fog ez még javulni. A start-stop hány fokos olajhőfoknál állítja le a motort először?
#nincsbennetarcsi
-
válasz BigBlackDog #190957 üzenetére
az ibizát még 7,2 alá nem sikerült vinnem, igaz nem is nagyon foglalkozok azzal, hogy bevigyem
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #190969 üzenetére
A Skoda kb úgy röffen be mint a nagyfater Zetorja. Ott azért észrevenni. Most pl 69 fokos olajnál is simán leállította. Amúgy kikapcsolom a S-S-ot, ha nem felejtem el (ha igen akkor meg az első leállás után off).
#nincsbennetarcsi
-
Doki16
addikt
válasz BigBlackDog #190969 üzenetére
Akkor ez már az 1.5 eTSI?
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
nagyúr
Eljárást indítottak a Mannol ellen.
Mindenkinek a figyelmébe, aki úgy gondolja, hogy a Mannol egy lapon említhető bármelyik felsőkategóriás olajjal.
Igen, azért olyan olcsó, mert olcsó alapanyagokat használnak és sok esetben csalnak a specifikációkkal is.
Pl a megfelelő receptura esetén az 504/507 specifikációs olajat előállítani többe kerül, mint amennyiért a Mannolt itthon kapni lehet. Ezért a Verification of Lubricant Specifications eljárást indított ellenük."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
lazac_
tag
válasz Doki16 #190808 üzenetére
Elnézést, hogy ennyire visszakommentelek, de életem egyik legjobb döntése volt a babahordozóhoz megvenni utólag az isofix talpat egy fél disznó áráért. Első gyereket övezgetve kötöttük be (Peg Perego Primo Viaggio SL járt a babakocsinkhoz), a második gyerek ugyanezt használja, de az isofix talppal el nem tudom mondani, hogy mennyivel kényelmesebb a ki-be rakosgatás. Mondjuk a kép elég beszédes...
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
A robotwash-on kívül van még olyan mosó (lehet karcolós is) ahol van alvázmosás?
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #190981 üzenetére
+ 6030D: Köszi, akkor kb bármelyik kút jó lesz.
#nincsbennetarcsi
-
Doki16
addikt
válasz lazac_ #190976 üzenetére
Én erre nem is gondoltam alapból, mert fél éves korára már kinövi és akkor ott marad egy 100k+ Ft-os cucc feleslegesen. Amúgy biztonságban jobb mint bekötni? Mert nekem jelent gondot kötögetni, kb. 15 másodperc az egész, de ha biztonságosabb az minden pénzt megér.
A rendes gyerekülés amit majd 9 kilótól tudok majd használni már isofixes.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
6030D
Ármester
válasz Doki16 #190984 üzenetére
Sok helyen ugye arra hivatkoznak, hogy az átlag Józsi nem biztos, hogy jól köti be övvel, ezért az isofix valamennyire hülyebiztos (persze nem, mert a gyereket akkor is ő köti be a hordozóba, amiből kicsúszhat). Valahol azt mondják, hogy az isofixnél is 3 rögzítési pont kell, ezért van mondjuk a TopTether, itt gondolom ezt a láb váltja ki, amit ha jól állít be, akkor nem tud előre bukni. De ez is olyan, hogy az egyiknél egy öv fogja vissza, a lábnál meg csak támaszkodik.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
lazac_
tag
válasz Doki16 #190984 üzenetére
Megfelelő használat esetén nincs különbség biztonságban (megfelelően megfeszített, csavarodásmentesen vezetett öv), oldalütközés esetén kevesebbet mozog az isofix a kialakítása miatt, de ugye ne legyen baleset, annál nincs biztonságosabb. Az árban igazad van, mondjuk a miénk elvileg 1 éves korig OK, utána lesz VIAGGIO1 DUO-FIX, ami ugyanehhez a talphoz passzol, 3-4 éves korig megint OK, de márkája válogatja.
Én is úgy voltam vele, hogy az a pár másodperc kötögetés belefér alkalmanként (van, akinek 3 ajtós autóba bemászva kötögetni is belefér), de annyival kényelmesebb így, és talppal együtt könnyebb is lesz eladni a komplett babakocsit szerintem. -
Snoop-y
veterán
Nekunk Britax Romer kifordithatos volt. Az Isofix plusz a szek egyben van a base-el es meg egy labon is tamaszkodik. Atomstabil konstrukcio es a legkenyelmesebb hasznalni. A mostani egy Britax Kidfix III S
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen