-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
gzbotii
veterán
válasz focvis #188289 üzenetére
Nácivágen mellé nem találtál pár rendes bajor sört?
Háromszor voltam Németországban, mindig ámultam az ottani sörtkúltúrán. Rossz sört nehéz azért kifogni ott. Erre a kedvenc nálad kommersz Pilsner.....Tsebacsi: Soproni IPA szerintem az egyik legjobb magyar sör. Ha nem a legjobb. Nagy kedvenc a Kloster Scheyern, Edelweiss és Primator búza.
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
F_Zolee
veterán
válasz szabonagyur #188300 üzenetére
Én tegnap -2 fokban mostam. Igaz utána beálltam a meleg garázsba, +2be.
[ Szerkesztve ]
-
csoki46
senior tag
válasz stickermajom #188299 üzenetére
Nem csak a klímát lehet kapcsolni. Hőfokszabályzó, ablak fűtés, külső-belső befúvás.
Engem is elfogott a prius láz. A műszaki tartalom megfogot, a külsőt-belsőt addig néztem amíg az is megteszett -
Integrale
veterán
válasz stickermajom #188299 üzenetére
Keznel van, nem kell lenyulni semmihez, sem indulasnal, sem kesobb. En a hofokot szoktam allitgatni utkozben, a zasszony is az ô oldalát ha olyan kedve van.
Egyszeruen csak szeretem, ha keznel van minden, nekem intezi automatan a szelvedok es tukrok futeset, paramentesiteset, kulso belso keringtetest, de ahol nem, ott azt is kellhet babralni menet kozben.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
#89309696
törölt tag
válasz rbalint88 #188288 üzenetére
Ennyire jó a P2? Képzeletben lehet még vennék is. Gondolom ugye konnektora nincs még ennek az jó, mert nincs kedvem a narancssárga Somogyis hosszabbítót kihúzni. Automata ectv, menni nem megy gondolom az 1.5 szívó, de azért villanyból meg tud lökni, pályázni úgyse szoktam. Képes menni villannyal tisztán? Bár ha nem tölthető akkor nem lenne jó munkába járni rövid távra.
Nem tudom mekkora csomi, befér egy 50 Kilós kutya? Úgy is csak 2 kutyát vinnék egyszerre, már nem kell nagy kombi. Csak ne kelljen magasra lépnie.
Mondjuk földúton a hasmagasság is gond lehet.
Nem mintha lenne 2-3 millióm rá vagy mennyibe is kerülnek ezek most a zöldőrületben, aztán cserébe még menő zöldrendszámot se kapok. -
CactuS
Arcképgyáros
válasz #89309696 #188306 üzenetére
Befér a kutya, városban simán leelőzöd a lámpánál a forgalmat, egyrészt ecvt, nincs váltás, másrészt a villanymotor az elején többet segít. Apám amikor tesztelte az én P2met, akkor pályán 170 körül ment vele óra szerint. Nem egy szélvész ott, de tud menni. Facelift előtti modellek, főleg ha amcsi, akkor olyan 1.1 milliótól indulnak, a faceliftes, bőrös meg olyan 2.2 körül voltak, amikor utoljára néztem.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
veterán
Vilike, b+, neked mi a mindenre is jó?! (Olcsó poén, hogy a Volánbusz mindenhová is elvisz.)
Egy Honda S2000-rel szeretnéd nyaralni vinni a családot? Arra pl.nem lesz jó. Kramancokat szállítani? Arra se. Autópályán letolni 200 km-t? Szétviszi a fejed.
Hajtűkanyarban csapatnyi? Ideális. Ennyi.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz stickermajom #188299 üzenetére
P2-ben nincs a műszerfalon dedikált gombjai, az érintőképernyő menüjében kéne nyomogatni.
Klímagombok a kormányon:
-Auto A/C
- +/- temp
-belső keringtetés (ez nagyon hasznos, hogy a kormányon van, amikor eléd kerül egy füstokádó)
-szélvédő páramentesítés (ez is hasznos)
-ablakfűtés
Ráadásul a bluetooth-os P2-nél még ott van a hangvezérlés, amit legtöbbször klíma vezérlésre használok."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
#89309696
törölt tag
válasz CactuS #188307 üzenetére
Na akkor annyira nem is elérhetetlen. Bár a Megane árát amit félreraktam abból nem fog kijönni , de nem lehetetlen idővel. Majd mikor 20 éves lesz a P2. Simán vennék egyet amúgy.
Teljesen meg tudom érteni Antit, bár én nem igazán vagyok autóbuzi, de elég keményen változnak az igényeim napi szinten attól függően hogyan keltem épp fel. Így meg sose tud magának jó autót venni az ember, olyat amit egy év múlva is megnéz a parkolóban, hogy na bzdmeg ez az én fasza autóm, és enyhe erekciója lesz.[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz focvis #188309 üzenetére
Én arra válaszoltam, hogy az rwd érzést is adja ha kell. Videók alapján nem lett az a benyomásom, adná, vagy hogy jó lenne egy jót autózni, ennyi.
Auópályán biztos nagyot lép, meg belefér a kiputisztítószett a csomagtartóba, nem kell bele táltos benzin stb. biztos sok előnye van, ismerem a szempontokat -
rbalint88
addikt
válasz #89309696 #188306 üzenetére
Nem konnektoros, de van hozza plugin kit (ertelmetlen).
A gazpedalt ugy erdemes hasznalni, hogy negyedig, ha csak kozlekedni akarsz (emelkedon picit tobb kellhet neki), vagy ha tenyleg gyorsitani akarsz, akkor padlo. Akkor megy. Nem raketta, de kenyelmesen lehet vele orszaguton is elozni, palyan 140-et menni. Hasmagassaga eleg jo a szemelyautok kozott, nem verodik oda olyan konnyen.
Kutyabol nalunk csak egy kozepes termetu “laposkutya” (whippet) van, a csapott csonagterfedel nem annyira praktikus ilyen szempontbol, mert csak menetiranyban fer el a kutya feje. Nagy kutyanal lehet a segge se fer el allva a csomagterfedel alatt. -
Peter.70
őstag
Igaz nem prius, hanem auris, de mikor lepadlózom, azért elég szépen megindul ha fel van töltődve a nagy aksi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Integrale
veterán
En automatan hasznalom nagyreszt, ugy nem kell szelvedo parasodassal es a belso keringtetessel foglalkoznom, megoldja.
De hofokot allitok, (foleg az asszony), az, hogy hova fuj, pedig belso homerseklet (nezi fejnel, kozepen es labnal) es a beallitott hofok fuggvenye.Nekem buta ahhoz, hogy X fok alatt ne kapcsoljon klimat, -10-ben is megy.
"Bad reklám is reklám too"
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #188325 üzenetére
-5-ben ne eroltesd a mosast, vagy ha megis akkor tedd be pl egy plaza garazsba ahol nincs hideg par ora es a nagyjabol leszarad (a mosas utani szarazolas alap persze).
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz stickermajom #188334 üzenetére
Jah, vmivel el kell tudni adni a VW-t.
Skoda tele van ilyen apro de annal bosszantobb hibakkal. Ezeknek nagyresze persze akkor ut igazan ha egy Passatbol ulsz at.Ulesfutest nem nyomkodom sokat, 3-asra allitom amig be nem melegszik az ules aztan 1-esen megy vegig.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
rbalint88
addikt
válasz #89309696 #188336 üzenetére
Motorfek is tolti, meg intezi o maganak ugyesen.
Igen, ha hidegen padlozod, ugyanugy meg lehet olni, mint egy sima benzinest. Hidegben inditja a benzinest is rogton, tolti a nagy akkut vele, meg atmelegiti az olajat, vizet. Kis japok kitalaltak ezt nagyon
De a Priusban annyira nem is kivanod a padlozast, inkabb csak csendben tovabbterjedsz benne bp belvarosi vergodesre csak a villany jobb ennel, teljesen zenbe rak. Agglomeracios hasznalatnal is meg eleg csendes, palyan azert mar zajos. Nem az a kedvence, de megoldja.
Ha meg gyorsan akarsz vele menni, erdemes inkabb lenduletet megtartva, hogy csendes maradjon. Konnyu rafuggeni egyebkent, ha nulla sportcelu ambicioja van az embernek az autozast illetoen, akkor kb a legjobb valasztas a hsd. Ugy, hogy van melle az Audi, nekem abszolut kielegitene a mindennapi jaros autos igenyeimet, de asszonye a Prius a sima szopobenzin-kezivaltos ceges vas helyett is szivesebben megyek ezzel neha es nyulom le asszonytol -
CactuS
Arcképgyáros
válasz #89309696 #188336 üzenetére
Alapvetően induláskor Pben tartva 1-2 perc alaptt üzemmeleg lesz és le is állítja a motort az elektronika, baromi gyorsan melegszik. Hidegen jobban használja a villanyt, persze egy határon túl ráterhel a benzinmotorra is. Ha finoman fékezel, akkor azt hiszem 20 km/h-ig a regeneratív fékkel fékez csak, nem is használja az üzemi féket, szóval feltölt, ha máshogy nem, gázadásra tölt az akkuba is.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
-
-
molnarpeter
nagyúr
Ampera - fa arccal támogatom!
Prius plug-in sem lenne rossz, ha marad a zöld rendszám és annak az előnyei ki lennének használva, illetve elegendő a hatótáv. Ampera esetén azért 1-2 jellemző dologra kellhet költeni, de mondjuk nagyobb akkuval többet is spórol... Nameg félúton ott a C-Max phev ugye Prius lélekkel, több elektromos km-re képesen, meg a GTE-k, ár függvényében. Kinek mi, nekem a D6
Ja, meg a Hoegaarden, csak hogy témánál maradjunk[ Szerkesztve ]
-
dj79
senior tag
válasz molnarpeter #188343 üzenetére
C-max energi sem elvetett dolog
Annak még jobban utána kell olvasnom. -
gzbotii
veterán
válasz molnarpeter #188343 üzenetére
"Ja, meg a Hoegaarden, csak hogy témánál maradjunk :DDD"
Oh, igen. Ha meg kis közértben is kapható verzió, akkor a Blanc 1864 👌
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
GreenGoblin
tag
Mik ezek az új Suzuki árak? Csak lesek mennyit elkérnek ezekért az új hybridekért.
.. ....... .- -- ....... -... .- - -- .- -.
-
tboldi
nagyúr
válasz GreenGoblin #188349 üzenetére
Ezek az új Kizashik.
Egyébként a Vitara és az S-Cross is már elért arra a pontra, hogy annyiért inkább mást vesz az ember. 4,5-5,5 millióért még tök jó ár/érték arányuk volt.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen