- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mozilla Firefox
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Windows 11
- Proxmox VE
- SkyShowtime
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Linux - haladóknak
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #187486 üzenetére
Hangolás/kivitelezés függő, ahogy írták is előttem. A Skodában is pl mulitlink van mégis csúszkál a segge. Most a guminyomással szórakozom mi lenne az ideális, némi javulást elértem de azért így is foscsi. Nem hogy a Bubi szintje nincs meg de még a Jazz szintje sem.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
MC Pite
veterán
válasz focvis #187419 üzenetére
Én lemaradtam, mindenütt azt olvasom, hogy ha várakozunk, rögzítőfék, ne a pedált masszírozzuk.
Érdekel a technikai része hogyha valaki tudja, hogy ezt most a hidrodinamikusoknál hogy oldották meg (az elmúlt 20 évben)?
brumi1024: Köszi
Akkor 1 kérdés marad: Gondolom egyenértékű(?) a pedál nyomás meg a pöccintés a rögzítéfőken (vagy kézifék ahol még az manuálisan megy)? Feltételezem az ECU és a áltó erről ugyanúgy tud.
Qru: Engem az zavar a PUGban, hogy 2°alatt fixen kikapcsolja a Sart Stopot, akárhányfokos már az olaj meg a víz. Minek?! 3-90sec alatt nem hűlne ki a motor még 2°alatt, és tán a víz sem fagyna be sehová, ha attól félnek (gyanítom igen).
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Kickass
őstag
Nalunk a Fabiabol elfogyott egy henger (az amugy se tul sok 3bol). Nyertem?
rbalint: Igen, szerencsere valami a kuplungnal is elkezdett zorogni igy nem vittek el Dec. 30-an, de igy orulok is neki mert 2 nap mulva hozta volna vissza.... Januar 1en fosta ossze magat.
Bar ez se igaz technikailag, igy is eladom ,csak motorhibasan[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
Futóműbeállítás jó hátul?
Elvittem két éve beállítani, felemelték az autót, első kerék alá berakták a zsámolyokat, négy kerékre a műszert, megforgatták a kerekeket, aztán le a földre. Na ezzel el is lett cseszve az egész, mert ha leengedés után nem gurítod előre hátra az autót, akkor nem fognak normál szögben állni a hátsó kerekei, mert kicsit maga alá fordul a kerék. [kép] [kép]
Pályán elképesztően idegessé vált az autó, instabil lett a hátulja.
Aztán egy helyen jól belőtték, azóta jó, ma felkerültek reggel az új Pirellik, kapott egy futómű állítást, hátha csökken a fogyasztás."Bad reklám is reklám too"
-
veterán
vennék egy rongyot/szivatcsot amivel mosás után letörölném a kocsit, meg egyet, amivel belül letörölgethetem, illetve valami műanyagápolót. tudom h van külön topik, de a legalapabb dolgok érdekelnek, amivel kicsit kicsinosítom a verdát h be tudjam fényképezni a hahu-ra sajna varázsgarázsba nincs most időm, lehetőségem elvinni.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Magnum_
nagyúr
válasz bandus #187514 üzenetére
Mivel egyetlenegy alkalomra kellene es gyorsan, ezert a kovetkezot javaslom. Alaposan lecsapatod kivul, de tenyleg alaposan, elotte 2x habozod (habgeneralis pl). Ha pro vagy, sima ecsettel felniket is tisztitod (ha alufelnid van).
Cseppmentessel oblitesz.
Van az a 2 regi pamut TH polod, amit mar csak alvashoz hasznalsz. Egyikkel kivul ablakot tisztitasz aztan szarazolsz, masikkal belul ablakot tisztitasz es torolgetsz. A megszaradt ecsettel atmehetsz a racsokon, stb. Alapos porszivozas. Mehet a foto hahura. Az ujat meg majd viszed varazsgarazsba.Miert nem viszed el egy sima 3-4k-s kozmetikaba?
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
MC Pite
veterán
Tegnap elaludtam, nemcsak jobban siettem, hanem a reggeli munkabamenős emberek helyett már a hétközbeni vasárnapi sofőrökkel volt teli az út... Így rekord magas lett a melóbamenős benzin fogyasztásom a 208al...[kép]
brumi1024: Hm, feltételeztem lekezelik azért...
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #187486 üzenetére
Szerintem nagyon szarnak kell lennie az útnak, plusz kicsit határhelyzetben vagy forszírozottabban kell ahhoz autózni, hogy kanyarban észrevedd a 2 közötti különbséget.
Meg nem tudom mondani, hogy a Fókában és a Civicben mi volt, de a Civic nekem jobban tetszett stabilitás szempontjából, igaz az idő mindent megszépít. A Fóka is elugrál, és talán a civic is elugrált, de az egyik mintha a keménység miatt, a másik meg csak úgy miértből...
Keveset mentem a mercivel hogy annál ezt igazából tapasztaljam, de szerintem a tömeg is segít kicsit meg a prémiumság. Nem éreztem elugrálást. Nem hinném hogy egy w211és afölötti Merga pl. szar lenne (sőtt a W211-ét még dícsérték is mint a fene) vagy az 530e se volt szar.
A példákra reflektálva: a józan ész azt mondtaná hogy Astra -> Focus -> Golf, de nekem az Astrával se volt a világon semmi bajom az 1 nap alatt, tetszett.[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
Itt is feltenném a kérdést, hátha gyorsabban kapok választ:
Lemezfelninél is lehet szűkítő gyűrűt alkalmazni, ha az agymérete nagyobb a felninek mint az autónak? 64.1 a felni 56.1 az autó.
-
Darko_addict
őstag
Sziasztok!
Felnivásárlásban vagyok és az egyetlen hátráltató tényező, hogy a gumim már megvan, 225/45/R17-es méretben. Előtte egy 7.5J széles felnin volt és nagyon jól feszült, jó megjelenése volt. Találtam magamnak sok szép felnit, de a Keskin KT15 már rég ellopta a szívem, viszont az csak 7J széles. Haveromnak van 225/45-ös gumija 7J felniken és tök ballonos hatása van, a gumi valahogy látszatra elvesz a felni méretéből is.
Nemtom', nincs esetleg megosztásra váró képeket, ahol több mintát láthatnék R17 7 és 7.5J + 225/45 kombóra? Lehetőleg nem távoliak érdekelnek, hanem amik közelről, esetleg oldalról is mutatják a kocsit a felnikkel. Google nem sok jót mutatott, vagy csak szimplán nem a megfelelő kulcsszavakkal kerestem rá... Kezdem én egy mintával: [kép1] / [kép2]
Köszi, ha posztoltok.
Don't give up your dreams. Keep sleeping.
-
csoki46
senior tag
válasz Darko_addict #187525 üzenetére
Ez a te oldalad tyrestretch.com
-
lazac_
tag
válasz tboldi #187494 üzenetére
Nekem Szabó Attila (X. ker., alias Wastegate) cserélte a szilentet és csapágyat a City-n, de látatlanban is belengetett egy stabpálca (kutyacsont) cserét is pluszban, ami végül nem kellett, remélem Neked is sikerül roncsolás nélkül oldani a rögzítését. Érdekes, hogy nekem ezt a KYB szettet nem adja ki a kereső, de pl. Meyle cikkszámra meg ugyanazt dobja, mint a Jazz-hez. Azt gondolnám, hogy automatikus a keresztreferencia képzés az adatbázisokban, de nagyon nem...)
-
ivana
Ármester
válasz ngaba #187484 üzenetére
Gondolom nem Pesten vagy más nagyobb városban vezetsz, ha behúzod a kéziféket minden lámpánál. Én konkrétan embert nem láttam még aki nem a féken áll. Plusz a lámpánál is látszik, hogy kb. mindenkinek ég a féklámpája.
(#187530) Tsebacsi Amikor tanultam vezetni az oktató belémverte, hogy vagy megyünk vagy állunk a féken, vagy kézifék. Köztes állapot nincs. Főleg lámpánál, ahol ha valaki elbambul és meglök simán begurulsz a kereszteződésbe.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz ivana #187528 üzenetére
A kéziváltós autónál csak akkor álltam a féken ha a helyzet megkívánta, a Merciben is imádtam hogy van brake hold, és bevallom ha a kövi autóban lesz auto hold funkció, vélhetően jó barátok leszünk (hacsak nem lesz bugos szar ).
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
tboldi
nagyúr
válasz MasterMark #187531 üzenetére
Benne van, igen. Össze is zsíroztam vele az ujjam, ahogy megforgattam.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz lazac_ #187527 üzenetére
Múltkor én is megdöbbentem kicsit, mennyire össze-vissza van az alkatrészek megfelelősége. Fiathoz nézve a kereső fel sem dob 1-2 dolgot, ott csak a legolcsóbbat néztem meg. 1-2 drágábbra kattintva behozta alternatívaként, méret stb minden stimmelt, és mellesleg ez szintén jó Suzukihoz is Traktor vonalon gömbfejekkel vagy egy órán keresztül gyűjtöttem cikkszámokat, vagy 20 felét találtam is, és mindnek azonos a hossza és a menetei mindeközben kereső a gyári cikkszám szerint dobott kb 2-3 opciót és annyi.
[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
válasz molnarpeter #187511 üzenetére
Volt, kompresszio 1es hengerben 3 (mmint bar, nem 3 henger ).
-
-v-
addikt
-
ngaba
aktív tag
válasz ivana #187528 üzenetére
Attól függ, Szeged nagyvárosnak számít-e. :) De ez Alföld, itt a legtöbb kereszteződésben semmivel nem fékezek.
És nyilván nem minden lámpánál kézifékezek, csak akkor, ha úgy saccolom, hogy itt állni fogunk egy darabig. (Ha előttem vált pirosra, és emelkedő van, akkor felőlem Párizsban is lehetünk, kézifékezek. Budapesten is szoktam.)
Ez nálam nem ilyen dogmatikus, egyszerűen úgy vagyok vele, hogy kézifék = sokáig tartó féktaposás kiváltása.
-
BigBlackDog
veterán
válasz Tsebacsi #187521 üzenetére
+ többiek:
Érdekes, amit írtál. Civickel, többnyire aggloban és pályán közlekedve, keresztbordáknál éreztem, hogy pattog-mászkál a hátulja. A csere 3-as Fókával kevésbé jött elő a jelenség, szar úton is jobban megmaradt az íven érzésre, viszont úgy "hullámzott" (?puha ülés?), mint egy tajtékzó tenger. És nem a lengéscsillapító volt lerúgva. S60 teljesen máshogy viselkedett, de ugye a tömeg + tengelytáv miatt nem nagyon tudom ezekhez mérni. Leonnál, Polonál megint éreztem, hogy megy kifelé az ívről pl. a nagyszerű bakonyi utakon. Összességében a Fóka futóműve jobban úton tartott érzésre, mint a Leoné, vagy Polóé. Pedig papásan vezetek állítólag.
Szóval lényeg, hogy középkategóriában nem kell félni már az egyszerűbb futóműtől sem.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz ngaba #187537 üzenetére
És nyilván nem minden lámpánál kézifékezek, csak akkor, ha úgy saccolom, hogy..
.. úgy adja ki a kanyar. Persze, nem kell feltétlen kézivel, lehet gázzal jobban meg tudod indítani az adott kanyarban
a legtöbb kereszteződésben semmivel nem fékezek
scandinavian flick? Az is jó jah.
[ Szerkesztve ]
-
barnam_
nagyúr
válasz BigBlackDog #187538 üzenetére
Ez egy tök jó út, magyar viszonylatban!
Nekem ez a kedvencem... azért sokat elmond erről az útról, hogy a Google autója is inkább a földúton ment -
#89309696
törölt tag
válasz Tsebacsi #187478 üzenetére
Közlekedni "alapjog". Ezen is lehet vitázni, de ez a valóság igazából, régen is így volt, ma is, a jövőben is így lesz. Mindenki is megy, mindenki is autóval.
Ennélfogva multikulti az autós társadalom, így toleránsnak is kell lenni, mert senki nem fog úgy vezetni ahogy az a másiknak tetszik.
Nekem is el kell viselnem másokat, másnak is el kell viselnie engem. Elviseljük egymást. Én biztos, hogy nem fogok senki miatt leszállni a fékről. Még úgy sem, hogy csak a buzik használnak féket.Inkább olvasgatok Spritmonitort.
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz 6030D #187391 üzenetére
Anno mikor ezt megalkották a szabályokhoz és a józan észhez igazították és nem a valósághoz.
A nappali menetfény a szembejövőre világít, így kevés fényerővel is messziről jól látható miközben mégsem vakít el. A tompított meg lefele világít, nem is látható annyira erősen emiatt, hiába tud 1500 lument az 55W-os halogén.
Hátra nappali menetfényt nem lehet, mert féklámpával keverhető. Az ehhez képest gyenge hátsó helyzetjelző meg nem látszik napsütésben, sötétedéskor meg a szabály és a józan ész szerint is fel kéne kapcsolni a lámpát. Ehhez mérve a nappali menetfény, hogy csak elől világít teljesen jó.
Hogy az autósok nem kapcsolják fel a lámpát mikor sötét van, az már más téma. Pár gyártó reagált is erre, náluk van nappali menetfény mellé hátsó helyzetjelző kapcsolás is. -
-v-
addikt
válasz stickermajom #187545 üzenetére
Nem csak öblöget
Mennyi a fogyi, nem látom rendesen mit mutat a BC[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
válasz molnarpeter #187539 üzenetére
Nemigen foglalkozok vele, motorhibásan eladom.
Bár a teljes piaci ára jól jött volna, de pénzbe nem került, így annyira nem is zaklat fel. Valamennyit így is kapunk érte. -
-v-
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Trollok komolyan
- XGS24 - Bemutatkozott a DOOM - The Dark Ages
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Projektor topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen