-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz gzbotii #143200 üzenetére
Ma a piros lámpánál majdnem kilőttem, már álltam a kuplungon egyesben, mert egy pilóta úgy próbált megállni a vacak abroncsain a taknyos aszfalton, hogy a két sáv között cikázott/ csúszkált és próbálta összeszedni az autót... Persze fél kézzel, mert a másikkal valamit mókolt. Most szerencséje volt, holnap lehet megcsonkít egy családot.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
#89309696
törölt tag
válasz kisza25 #143246 üzenetére
Nekem sincs TV-m 2012 óta. Mikor a Digi kivette a Discoveryt a listából akkor felmondtam nekik, azóta nincs TV-m. Utána meg mikor visszakerült azért nem lett újra, mert a Discovery is egy fos lett. Brainiac, Mythbusters, Roncstelepi csaták, Flúgos futam, Fából vaskarika, Autókereskedők, Overhaulin stb., én ezeken nőttem fel.
A favágós, aranyásós, licitvadászos, rákvadászos műsorokon már nagyon éreztem, hogy megjátszott, engem az marhára zavart. Az OCC is nekem már túl tróger volt, minden második mondat üvöltözésből állt meg szerszámok egymáshoz dobálásából. Pedig a tartalom jó lett volna. Szóval nem lett TV-m újra és szerintem már nem is lesz.Ha a Discoveryn nem ment semmi akkor TVpaprikára kapcsoltam, mert finomabb volt a vajas szendvics miközben azt néztem vagy Boomerang, Cartoon Network, furcsa ember vagyok ám.
De ezek önmagukban nem érnek annyit, hogy emiatt TV-t újra beüzemeljek. Meg hát ma már mindenre is ott az internet, 2010 előtt még kevésbé volt ez érvényes.
Amúgy nagyon érezni, hogy 2010 környékén volt egy ugrás, egy változás, most nem politikai értelemben. Hanem az okostelók, az internet, a wifi a klotyóból, a fészbúk akkor durrant el és érezhetően megváltoztatta a világot, kicsiny országunkat is.[ Szerkesztve ]
-
válasz #89309696 #143255 üzenetére
Brainiac, Mythbusters, Roncstelepi csaták, Flúgos futam, Fából vaskarika, Autókereskedők, Overhaulin stb., én ezeken nőttem fel.
A favágós, aranyásós, licitvadászos, rákvadászos műsorokon már nagyon éreztem, hogy megjátszott, engem az marhára zavart. Az OCC is nekem már túl tróger volt, minden második mondat üvöltözésből állt meg szerszámok egymáshoz dobálásából.Ohh, hatalmas pacsi.
-
gzbotii
veterán
válasz #89309696 #143255 üzenetére
Akkor te nagyon fiatal vagy, mert amikor én voltam gyerek, akkor még tudományos műsorok mentek, dokumentumfilmek történelm, fizika, kémia témába
Mythbusters, Roncstelepi csaták - na igen, ezek még bőven jó műsorok voltak.
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Richard!
addikt
Kamijon vs. Lexus : [link]
Eladó inverteres, wifi-s hűtő/fűtő Fisher klímám: https://hardverapro.hu/apro/fisher_comfort_plus_inverteres_split_klima/hsz_1-200.html
-
brumi1024
veterán
Volt időm még próbálgatni a Minit (beletekertem egy 100-at itt a hegyekben), bejövős ez a 8 sebességes váltó. 1500 rpm körül van 100-nál 8-asban, de még 140-nél (óra szerint, de keveset csal 2-3km/h) is 2400 alatt marad valamivel.
-
Akula
őstag
Azt valaki tudja, hogy az miért van, hogy lejtőn üresben állok, nyomom a féket és alapjáraton szépen megy a motor (600-700 rpm), majd ha leveszem a lábam a fékről, először csak szépen gurul a kocsi ahogy kell neki,de olyan 10km/h sebesség fölött magától megemelkedik az alapjárat 1000-1100 rpm-re? Nem nyomom neki a gázt, teljesen magától. És ezt bármikor reprodukálja, sőt tolatásban is. Felkészíti a vákuumos fékrásegítőt, vagy mi ez? Feltételezem, hogy ez is valami "kötelező okos feature".
"Akula Sub, ready for the deep!"
-
-
tboldi
nagyúr
válasz Akula #143264 üzenetére
Ilyenkor gyakorlatilag a kerekek és a gravitáció hajtják a motort, és a váltófokozat áttételétől, illetve az ellenállási erőktől függ, hogy mennyire emelkedik meg a fordulatszám, mennyire gyorsul fel az autó.
szerk.: Vagy továbbra is üresben van? Mert akkor sztornó.
[ Szerkesztve ]
-
válasz #89309696 #143268 üzenetére
A tavaly bérelt Transit tudott olyat, hogy váltásnál amikor benyomtad a kuplungot, a fordulat csak addig esett le, ahova a következő fokozat esett. Asszem 5 másodpercig, utána elengedte. Előfordulhat, hogy ez is ilyen fícsör, hogy ne kenguruzz az autóval.
[ Szerkesztve ]
-
Akula
őstag
-
-
Akula
őstag
válasz molnarpeter #143271 üzenetére
Na, megnéztem, feleségem Versoja is csinálja, nemcsak a Rio.
"Akula Sub, ready for the deep!"
-
#89309696
törölt tag
válasz aero. #143269 üzenetére
Nekem is tudhatna ilyeneket a Megane, lehet nem utálnám ennyire a kéziváltót.
Nem tudok szépen váltani, egyesből kettesbe sokszor nem hanem ránt picit vagy ha finomkodok vele annyira lelassul akkor meg kicsit erőlködik mert nagyon lelassul. Meg mikor faluba érek és ötödikből kell harmadikba rakni. Picit bólint az autó. Pedig nyomok gázt, jó a mértéke is, de nem 100% precíz. Érzem, hogy visszafogja a kocsit a motorfék, ha jobban nyomom neki akkor meg meglódul. Sose találom el csak 90% pontossággal. A többi fokozat az rendben van.
Van mikor elindulni se tudok, főleg ha még hideg és gödörben állok, hiába adok neki normálisan gázt és finoman kuplung, megindul és mikor már majdnem leszállok a pedálról akkor bedarál, megrángat, mintha darabos volna a kuplung. Mivel több autó is csinálja alattam, nem az enyém a szar, én vagyok balfasz.De igazából mindegy, mert a kéziváltót sose szerettem, az se szeret engem.
[ Szerkesztve ]
-
válasz #89309696 #143275 üzenetére
Jó funkció, én kötelezővé tenném. 1>2-be ha nem csúsztatsz, mindig rántani fog. Visszaváltáskor meg meg kell találni a pontos fordulatot, ez sok gyakorlással/érzékkel fog csak működni. A 3>5-t nekem sem sikerül mindig eltalálni. Általában 200-zal fölé lövök. Pedig beletettem 40 ezret 1.5 év alatt
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz aero. #143276 üzenetére
Erre a kamionos rokonaim egyöntetűen azt mondták, hogy 100ezer Km-ig nem lesz tökéletes úgysem a vezetésem, majd utána. Most ezt vagy azért mondták, mert igazuk van, vagy csak mert tudják, hogy annyit lehet öregkoromig se megyek és így vigasztalnak, vagy addigra eljutok egy automata autóhoz vagy elektromosig akár.
Bár a múltkor említett buta DSG... Na az nálam ugyanúgy rángatna, mert én szoktam körforgalomban pl, na oda még beférek-et játszani.
[ Szerkesztve ]
-
máyköl
veterán
[link] (fb video)
fék?
-
válasz aero. #143276 üzenetére
Hyundai i20-nál vettem észre, hogy váltásoknál kitartja pár másodpercre a fordulatot, akkor tűnt fel mikor vissza ültem a 4-es golfba és annál egyből leesik a fordulat.
Tiponál annyira nem is figyeltem, viszont a rövid fokozatokat szoknom kellett, legtöbb kanyarban 3-as kell neki, nem kell vissza rakni 2-be, 90 fokos kanyarokra gondolok, az felett kell csak a 2-be visszahúzni, 1-be meg tényleg csak akkor, ha teljesen megállok.Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz máyköl #143278 üzenetére
Ilyenkor már minek? Az ilyen inkább tolja tövig, hátha működik a természetes szelekció a következő betonfalnál..
Fehér Farkas: szerintem itt a súlyon kívül volt még ebben tempó bőven. Ez egy bömbi volt, ahogy nyélgázon elkapott egy teli sóderszállítót (benne volt anno a híreken, legalábbis a környéken biztosan), ahogy megpördült, átrepült a másik oldalra a szalagkorláton keresztül. TK természetesen, de az utascella szinte ép maradt (jobb oldali A oszlopot azért kaszálta a ráfutásgátló), egy pici sérülés volt az utasoknál. A lexusnál gyakorlatilag az egész utascella megsemmisült (még akkor is durva, ha a vágás utáni a kép).
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
-
válasz máyköl #143278 üzenetére
A fék az elég jónak tűnik, tippre 70-80-ra lelassult, mielőtt beért a körforgalomba. Mikor a sebességet mutatta, már satuzni kellett volna, esélyes, hogy nem látta időben. Ennek meszeltek.
(#143277) Fehér Farkas: Ott nem rángat, csak lassan nyit a kuplung, mintha nem lenne felkészülve rá. Nem nyomja fel a fordulatot, mint egy hagyományos automata, nincs csúsztatás, plusz ott a turbólyuk. Nem tart sokáig, de észrevehető egy automata, vagy kézis induláshoz képest.
[ Szerkesztve ]
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz aero. #143282 üzenetére
Ha ez a kép is ahhoz tartozik, akkor biztosan.
Egyébként az egyik handrás videóban volt egy fél szó arról, hogy mennyire veszélyes az, hogy bemész az utcáról és veszel magadnak manapság egy 400-500+ lóerős autót. Villannyal ez még durvább lesz, mert az még durvábban adja le a nyomatékot. Ezzel abszolút egyetértek.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
-
#89309696
törölt tag
válasz CactuS #143280 üzenetére
A nagy sebesség magyarázat lehet a szembe sávba átjutáshoz, ha kilóötvennel mennek akkor egy kis fuvallat vagy kormánymozdulat, kis hupli az úton is átjuttatja oda, nem véletlenül szélesebbek a sávok az autópályán sem és nem véletlenül nem lehet 130-cal menni egy sima főúton, mert még ha üres is túl huplis ha nem kamionba akkor árokba rakja.
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz aero. #143286 üzenetére
Áh, nem. Egész nyáron ez ment, apró zónákban tombol a vihar több pici helyen, ott pusztulás van, ezektől pár Km-re meg semmi se történik.
Mikor a nénik a kocsi tetején ücsörögtek valahol a déli parton, mert az aluljáróba hajtottak, nálunk nem esett egy csepp eső sem, de láttam a felhőket lent. Aztán vagyunk 5 Km-re talán.[ Szerkesztve ]
-
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz CactuS #143283 üzenetére
Asszonynak, Leaf van. Engem már a hányinger elkap, ha ránézek, mert konkrétan semmi nem tetszik belőle. Se a színe (fehér), se a külső, se a belső. De olyat tud lépni még ez is, hogy passzíroz az ülésbe. Arra amire meg vettük, pont jó. Bevásárolni, a gyerkőcöket vinni-hozni pont erre tökéletes, de az első amit mondtam neki, hogy nagyon vigyázzon, mert ez nem golf, ami előtte volt,a pedál lenyomásával.
-
#89309696
törölt tag
válasz Gsx-rr #143295 üzenetére
Vannak, csak a legkisebb is van vagy 350 lóerő, de a Tesla egy "sportkocsi" szóval ott megértem.
A kicsikocsikba már jobb a helyzet valamivel, de lehetne egyedire állítani. Én is hülyeségnek tartom, hogy miért nem konfigurálható jobban az alap 2-3 szintnél jobban, az asszonynak pl. kicsire venni és finomhangolni, hogy padlóra ne ugorjon meg csak fokozatosan emeljen teljesítményt mint egy benzines.
Lesz pár korlátra kent elektromos autó addig. Ezen az ESP sem sokat segít ugye. Ráadásul gumiból sem sokan szeretik megvenni a legdrágábbakat, ami egy belsőégésű 1.6-on tökéletes volt alsóközép kategóriás gumi, az egy villanyoson nem feltétlen.
Elsőkerekesek jobbak, az nem indul meg annyira, meg egyből elvisítja a gumit. Hátsókerekesek már más tészta, azt amúgy is nehezebb vezetni, ha valaki egybitesen kezeli, összeszedni pláne.[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Doki16 #143294 üzenetére
18 októberében vettem, tehát első. Ilyen gagyinak tűnő beltérrel, ami nemcsak annak néz ki, ha nem az is.
-
Doki16
addikt
válasz ΞΔGLΞ #143299 üzenetére
Amit linkeltél képet meg a 18-ból ítélve az már a második, tehát ez az első generációhoz képest teljesen normális autós autó
Nyilván egy Mercihez képest gagyi az egész, főleg a 10 milliós árához viszonyítva. De arra amire vetted a feleségednek jobb autó jelenleg nem is igazán létezik.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen