- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Open Broadcaster Software OBS
- Proxmox VE
- Jelszókezelők
- Kanada feltalálta a Netflix-adót
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
- Linux kezdőknek
- ASUS routerek
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- PHP programozás
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
válasz EQMontoya #143149 üzenetére
Vannak problémák, nagyrészt bosszantó apróságok. De nem mindegy sem a motor, sem az évjárat. Célszerű facelift utániakat keresni, azok a sok változtatáson túl, könnyebbek is (2008).
2.4 JTD-nél hengerfejjel vannak gondok, de azon is változtattak.
Ablakemelő műanyag vezetőpöckei eltörhetnek (érdemes cserélni mind a 4-et egyszerre, 15e Ft körüli összeg + a művelet).
Hallani rugótörésről is, de azon is változtattak X évjárattól már a cserélt rugók vannak (10 cikkszámon vannak rugók, felszereltségtől, évjárattól, hajtástól és motortól függően).
JTS-ek közvetlen befecskendezésesek, mindegyik Opel motor.
M32-es váltó szintén problémás, az is az Opeltől jön.Érdemes olvasgatni az Alfaamoret 159-re szűkítve.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Peter.70
őstag
Sziasztok,
Bizonyára sokaknak van tapasztalata DSG váltóval, a KIA - Hyundai DCT váltó az ugyanaz? Kell félni tőle?
-
veterán
válasz #89309696 #143136 üzenetére
Esetleg elsőhajtású belsőégésű hibrid ami nem a főtengely után használ villanymotort, hanem a hátsó keréknél féltengelyen át, de sok a kompromisszum és az is marha drága lehet. Talán a Hondának van ilyesmije, de az nem pont emiatt.
A PSA (korábbi Peugeot 508, 3008) hibridje ilyen és a korábbi Volvo V60 D6 is; a jelenlegi Volvokat nem tudom, de szerintem azok is így működnek, hogy a hagyományos motor az első tengelyt, a villany a hátsó tengelyt hajtja.
(#143144) EQMontoya: A 300-ban azért több tarcsi van, cserélném. Főleg ha létezik belőle manuális, mert ha jól értem, városban nem használnád.
[ Szerkesztve ]
-
stickermajom
addikt
Tegnap az M6-on hazafele végre én is láttam egy Zoe-t 10 méterre a távolsági busz mögött vitorlázni. Ez az igazi villanyautós életérzés.
-
tboldi
nagyúr
válasz stickermajom #143159 üzenetére
Időnként én is látok az M1-en kamionok mögött vonatozó i3-asokat.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz EQMontoya #143146 üzenetére
IS250 egy kellemes utazóautó semmi több (nem erős és nehéz de legalább belül is kicsi), azt dobnám (bár MX5 mellé akár valid is lehet). A hibridek akksija nem szereti ha sokat állnak (Toyota meg is vonja az akku garit ha 30 napnál tovább áll a kocsi). Szóval a 300h-t is dobnám, max 200t jöhetne szóba de az meg ritka és megint drága.
#nincsbennetarcsi
-
Gsx-rr
veterán
válasz tboldi #143160 üzenetére
En viszont mar 2x lattam Tesla S-t 140 folott a palyan.
Az egyik vette is a lapot toltam 170-180 ig ott mar inkabb visszavett, gondolom a fogyasztas mar durva volt.
Neztem pl az I3 nal 110 es 130-nal 28 szazalekkal tobb a fogyasztas.En is lattam 90 nel sok elektromos-t legtobbszor ahogy lattam 50-60 as korosztaly.
Nekik jo mert nosztalgiazhatnak, ok meg mentek Balatonra ilyen sebesseggel a 120-as Skodaval.En is mentem Kispolskival
-
tboldi
nagyúr
válasz Gsx-rr #143162 üzenetére
Teslát eddig 3 helyen láttam:
- Mosonmagyaróvár, városon belül (ezt viszonylag gyakran, mivel itt lakom )
- Pozsony, Incheba, kiállítás
- Balatonboglár, megelőztem egy Ducati Monster 821 tesztjárművelKözös bennük, hogy egyik sem ment túl nagy sebességgel.
Qru: Ezt talán én is elmondhatom magamról.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz EQMontoya #143158 üzenetére
Azt a váltófület úgy 2-3 napig húzkodja az (átlag-)ember; utána rábízza magát az automatára. Legalábbis én így voltam vele, a DSG-ben is ritkán nyúltam bele. Ha előre rásimítasz a gázpedálra, visszagangol.
(#143161) Qru: Plusz a 300h leszabályoz 200-nál. :/
(#143159) stickermajom: Szintén tegnapi élmény; Tesla Model S 90-nel a busz mögött az M7-en.
Igaz láttam már 180 felett is tolni S-t, elengedtem; pár km múlva elmentem mellette.
(#143166) Peter.70: Vagy fillérb@szók pénzért tölteni? MOL-on a villámtöltőn telerakhatja 3 ezerért.
[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
Az IS250-nel is az a baj, hogy egy egy sima sedan, aminel ott a zsaner, es kicsi a nyilas.
Ha mar lecserelem a 200-ast, akkor vennek valamit, ami legalabb egy hangyabokaval praktikusabb.focvis: a 300 sportcrossnak 230 koruli vege van, de ez oszinten hidegen hagy, nem akarok kupot osztani autopalyan. A teruletikepviselo 1.6 crdi-hez nem is kell amugy se tul nagy vegsebesseg.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tboldi #143164 üzenetére
Ha kóvályog is előtted egy i3 villogd le a g-be bátran, annál a Vmax csak 150 km/h-ra van állítva.
mod:
EQM: Egy WRX hatchback/kombi, veszel mellé egy benzinkutat és kész. Komolyra fordítva: kell egy erős utazós ami prakitkus is, ha jól értem. Arra a kombi IS300 tökéletes szvsz.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz tboy93 #143167 üzenetére
Most nem tudom, hogy ironizálsz vagy sem.
Azért ciki, ha azt írják a hátsókerekes prémium szedán végére, hogy "300valami", aztán Vmax-ra meg lenyom egy 1.4 turbós kompakt az autópályán.(#143168) EQMontoya: A fentiek miatt kell az IS 300 kombi, nem a 300h.
(#143175) Peter.70: De még kerülhet rá! A WRX auspuff felszerelése után, ez legyen az első.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz focvis #143174 üzenetére
Én itt zöldfülű vagyok hozzátok képest, de a 9 évnyi vezetés alatt egy kezemen meg tudom számolni hányszor voltam 200km/h közelében. Elárulom amúgy, pontosan egyszer, Németországba (really ) menet kipróbáltam mit fut a vas. Valahogy sosincs rá igényem, hogy 200 körül autókázzak.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz focvis #143165 üzenetére
+1, bár én néha idegből átteszem manuálba és kavarok vele, de városba nem való. Az egyes marha rövid, ő nagyjából 5-10 körül már kettes tol, te kanyarodáskor a gyári gombokat el se éred (ezért tettem rá a füleket) de még úgy is kín kicsit gangolni. Ha meg hagyod, 3-4ezer körül van mire egyenesbe fordul az autót, feleslegesen bőg. Olyan helyen tudnám élvezni, ahol kevés vagy hosszan elnyújtott kanyar van.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tboy93 #143177 üzenetére
Sofőrként egyszer mentem 210-et még anno az 1.8 tsi-vel, utasként Decide vitt 250-el az OPC-vel. De amúgy nekem sem fáj, hogy 190-nél leszabályoz Bubi (bár még nem próbáltam, lehet nem is igaz ).
mod:
Tsebacsi: Motorfékezéshez használom csak a manuális módot ha lejtőn megyek lefelé, azon kívül max pályán mikor el akarok menni valaki mellett, mert olyankor feleslegesen gangol vissza 5-be a dsg.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
BigBlackDog
veterán
Most nem azért, de nem éppen amiatt vesz az ember egy automatát, hogy ne kelljen váltogatnia?
-
nagyúr
Levegő? A kiszakadó motor-váltó után max, de szerencsére ez intelligens, és nem hagyja addig visszatenni
(#143182) stickermajom: Ez jó, majd ha látok ilyet lehúzom az ablakot és ezt ordítom át: "Van bennünk valami közös!" Szegény hogy fog agyalni a megoldáson
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz BigBlackDog #143180 üzenetére
A kormányról gangolni azért picit más. Furcsa de én is csináltam még az erősebb autóknál is, pl: legutóbb a Stingernél is. Mondjuk ott néha volt, hogy elgondolkozott egy-egy padlónál, így jobb a békesség alapján visszahúztam, hogy 4000 fölötti fordulatról induljunk. Csak, hogy legyen nyomatéka a v6 biturbonak.
Tsebacsi: Nem úgy volt anno egyébként, hogy csak az RS motorosok hullottak, mint a legyek? Most már a kisebbek is? Ráadásul a simák között pont a nagyobb köbcentiseket ajánlotta az egyik Fordos szerviz főnök, hogy azok kevésbé problémásak. :b
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
nagyúr
válasz CactuS #143185 üzenetére
Az RS sem hullott, mint a légy, csak fos volt a hengerfej tömítés vagy mi. Ez az 1.5 ez nemtudom mennyire döglős, 1-2 esetről hallottam csak. De Fordos fórumban volt akinek az 1.6 szívó ment annyira galyra, hogy eladta és vett egy 1.5T mondeo-t, azóta boldog
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Qru
MODERÁTOR
Több ezer autóval a gyomrában borult fel egy óriáshajó.
Pár Hyundai odalett...
#nincsbennetarcsi
-
EQMontoya
veterán
válasz tboy93 #143177 üzenetére
En mondjuk eletemben 5x vezettem mar 200 folott, de ehhez 7 ev IS birtoklas kellett. Ebbol is latszik, hogy milyen gyakran teszem.
Szoval ez nalam sem szempont, a 300 sem a magas vegsebesseg miatt tetszik. Meg a 0-100 sem nagy csoda, mert amugy az is viszonylag nehez (1.5t), amit menetbol muvel, az mar viszonylag komoly.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
-
válasz EQMontoya #143192 üzenetére
Azért kezdtem úgy, hogy drága
Qru: 4000 db autó jaj, de mi borít fel egy ilyen hajót? Ott volt a hurrikán?[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Qru
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #143193 üzenetére
Ha nem is nyomja le erőből, előbb fogy ki a kraft a villanyosból.
mod:
kisza25: Annyit írnak csak a kinti hírekben is, hogy a felborulás okát vizsgálják. De sztem sem a vihar volt, akkor kéne nyomozni. Esetleg ütközés okozhatta...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Mágus2
Közösségépítő
[link] Ez hogy lehet még az úton?
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen