- Aliexpress tapasztalatok
- DIGI kábel TV
- Bittorrent topik
- Linux kezdőknek
- Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Outlook topic
- Musk meggondolta magát, mégsem pereli az OpenAI-t
- Az AI miatt vehetnek sokan új iPhone-t
- ASUS routerek
Új hozzászólás Aktív témák
-
Somatom
veterán
válasz DigitXT #21200 üzenetére
A fizikát nem lehet megszexuálni. A bringám, meg én, együtt tudunk mondjuk 1000 Wattot csúcsban. Ez bőségesen elég volt a Táltos utcához. A nagyobb feladat az elkaparás és a hanyattesés közti egyensúly megtalálása volt. Sztem rolleren nem tudnám annyira előre tenni a súlypontot, hogy ne legyen hanyattesés. Elsőkerék hajtással pedig teljesen esélytelen.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Peaceliker
addikt
válasz asuskiddd #21199 üzenetére
Mantis ahol nem visz fel, ott lehet king sem, mert ott már 30-4p fokos emelkedőt képzelek el vagy nem is tudom. De hogy wolf még akkor is kapar majd alattad és egyből megöl az fix
Most kentem régi king el (ez "csak 6,4kw) és nem lehet vele nem kaparva indulni. Oké gt szinuszos szenzoros, tud finomabb lenni. De fokozatok ezen így vannak 1-es: 50 2-es 85... 3as a max ezen7, ecoban 65...mit szedtek ezek, akik ezt így lőtték be?
Amúgy szarabb úton 3as eco mocskos sok, össze vissza kapar elől hátul, hát éreztem, hogy ez konkrétan meg akar ölni. Oké, nincs a kezekben több 10k km rollerrel, de na.Hány kiló vagy amúgy és mekkora emelkedő amire gondolsz?
Mantis dual amúgy 450 alirol 460 ért már szitálás gátolval. Wolf warrior x most itthon 3 év garival 650. Az amúgy egy fasza gép, mantisnál erősebb is picivel, de kellően veszélyes tud lenni kanyarban még ez is amikor úgy dönt, hogy elől kapar egy picitThunderzolee
Na igen. Meg gyökér efék néha maxra van rakva gyárilag, mantis on meg csak ki-be. És amikor be van kapcsolva állat. Szóval warrior x en is kikapcsoltam inkább, mert életveszélyes
[ Szerkesztve ]
"Oh my Goa'uld!"
-
DigitXT
félisten
válasz Somatom #21201 üzenetére
Nem ismerem a konkrét helyet... Ám van egy kardinális különbség a
roller és a bringa között, nevezetesen a bringán van nyomatékváltó,
s vissza tudod úgy pakolni, hogy lépésben haladsz, pörgetve. Na ez
agymotorral nem megoldható, mivel annak hatásfoka kis fordulaton
nagyon rossz. Tehát hiába adja le ott is a nyomatékot, le fog égni.
Ha valamire, hát erre lehet mondani, hogy szenved... (Igen, ez fizika.)A Vihar utca meredek, ám megfelelő lábizomzattal megtekerhető.
Természetesen a váltó használatával: egy fixivel nem sikerülne, LOL.Szerk: brutál emelkedőre nyilván nem ajánlható első kerekes gép, és
a csak hátsó sem az igazi. Mindkét kerék viszont hatékonyabb lehet:
ha a bringán az első kerékben IS lenne motor, jobban húzná felfelé...[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
-
zoltanz
nagyúr
-
Miikee
csendes tag
Sziasztok!
Felkerült az index
Még van egy kis szépészeti munka vele ( elöl valami dobozba kellene tennem a kötést)
Itt egy videó róla: [link]Szerk.:
Én azért elégedett vagyok.
És nyugi, nem fogom elbízni magam, hogy ezt majd biztos észre veszik az autósok[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz zoltanz #21205 üzenetére
Az ilyesmivel az a baj, hogy a hő nem a burkolaton keletkezik...
Az állórész melegszik, ha terheled a motort. Ennek töredéke jut
a forgórészre (felni, mágnesekkel), szóval ha a felni oldalát hűtőd,
csak akkor lehet hatékony, ha van még vmi el is vezeti a hőt oda...Erre a célra ferrofluidot szoktak használni, bár nem pont a "350W"
vasaknál... A forróság relatív. A kezednek 50-60 is fok kellemetlen,
a motornak meg se kottyan. Akkor van baj, ha 100 fok fölé megy...Ilyen szempontból a ferrofluid magában nem a legjobb ötlet, mert
az állórész hőjét közvetíti a mágnesek felé, és aztán leadni necces.
(A mágneseknek árt, ha nagyon felmelegednek... Ez a mókuskerék
talán segít rajtuk, de leginkább csak placebo, vagy megoldás, nem
létező problémára. Megjegyzem alapból sem 350W korláttal megy
a Xiaomi szoftver, a névleges érték egy dolog, a gyári korlát más...) -
PociAti
senior tag
válasz Miikee #21206 üzenetére
Egy kereszteződésben általában egy pillanat alatt kell eldönteni ki merre szeretne menni. A rolleren lévő sárga matricák rontanak az irányjelző beazonosíthatóságán. Valaki ránéz, mintha villant volna valami, de lehet csak a sárga matricán csillant meg a fény. A lassú fényorgona is eltér a normálistól.
Nappali fényviszonyok mellett a hatékonysága 10-es skálán jóindulattal 2-es. -
apollo12
veterán
Helló 300e ft körül milyen rollert érdemes nézni, 120kg kéne elviselnie
-
FireKeeper
nagyúr
sziasztok
ugyan nem e-rolleres, de rolleres kérdésem lenne, és nem találtam jobb topikot talán tudtok nekem segíteni.
sima lábbal hajtós rollert keresnék, egyedüli és egyetlen célja az lenne hogy a hétvégi hazautazásaimnál kicsit gyorsabban hazaérjek a vasútállomásról mint gyalog. végig úton tudnék vele jönni, erre keresnék valami egyszerű, megbízható, lehetőleg olcsó gépet, akár használtan is. tudnátok adni pár tippet hogy mikre érdemes figyelni? talán az fontos info hogy nem vagyok a legkönnyebb fickó, cuccal együtt alsó hangon 90kg, ezt ki kell brínia a cuccnak.
illetve gyors kérdés még, nem tudom valaki tudja-e, vonaton az ilyesmire nem kell külön kerékpárjegy, igaz?
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
DigitXT
félisten
válasz FireKeeper #21212 üzenetére
Szerintem itt előbb tudnak segíteni.
-
pescara
aktív tag
[ Szerkesztve ]
-
pescara
aktív tag
-
pescara
aktív tag
Erdemes a g30 max ra monorim cuccot feltenni elore? Ma voltam az atheni uzletben, 130 eurot mondtak , 1 ora alatt megcsinaljak ha idopontot foglalok. Arra ok is figyelmeztettek, hogy akkor ugrik a gari , de ok is azt mondtak, hogy amire a gari vonatkozik, az kb az\ akksi es motor, ami nem szokott elromlani 2 even belul. Az utakon amiken jarok kb igy is tokeletes, ugyhogy nem elet halal kerdese, de ha tenyleg nagy a kulonbseg, akkor batrabban mennek ismeretlen helyekre is..
-
pescara
aktív tag
válasz Peaceliker #21221 üzenetére
Ezt en se, de tobben megerositettek itt is, hogy igy van. Nem akksi gari ugrik, hanem a gari mindenestul, ha belevakeralnak. Kerdeztem is ma a szervizben, hogy azt honnan latjak, mert a xiaominal ertettem, mindenhol le volt matricazva.., ezen sehol semmi. Azt mondtak, hogy belul van a cucc, csavarok ragasztva..stb, egybol latszik ha belenyultak.
-
pescara
aktív tag
válasz Peaceliker #21221 üzenetére
,,ha mégis kéne gari, akkor vissza gyári és ennyi. " Pont ezt mondtak, hogy a xiaominal ez mukodik, a G30 nal nem.
-
OhYeah
kezdő
válasz Gardaai #21190 üzenetére
Egyetértek a véleményeddel - én is első rollernek vettem az Dualtron Achilleust, és pont a skálázhatóság miatt semmi gondom nem volt vele míg beletanultam. Igaz kellett hozzá 300km mire mindent max-ra raktam, de mostmár azt is normálnak érzem.
Ha a pénz engedi vedd a legnagyobbat max kicsit lecsavarod addig, amíg nem érzed magad komfortosan rajta, aztán után tudsz rajta "erősíteni" anélkül hogy el kellene adni és annak az összes nyűgjét végigjátszani.
Ez is csak egy személyes vélemény, némi saját tapasztalattal mögötte
-
addikt
-
pescara
aktív tag
válasz Thunderzolee #21225 üzenetére
Nem, de megkerdezhetem!
-
Peaceliker
addikt
válasz OhYeah #21224 üzenetére
60v os gépnél fel sem merült volna bennem sem ez a kérdés. és mivel most kezem ügyébe került egy 72v os gép, csak ezért fogalmazódott meg. Mocskosul más.
Egyetlen gépet sem kellett menet közben állítanom, csak kevésbé húztam ha olyan volt az út. King et kisebb fokozatba +eco ba kellett raknom, hogy ne öljön meg fixen.
Persze tudom, hogy P settings van, de azt azért út közben senki nem piszkálja majd. Itt csak viszonyítás képen a 3 sebesség fokozat így fest:
1-es 50kmh 2-es 85kmh 3as ugye az akármennyi.
3+eco az 65... De nem a 65 a baj, hanem ahogy 30ig megy meg ahogy indul. 40 alatt rángat (úgy hogy finoman próbálok vele menni) , kapar, gumi nyikorog stb. Igazi ökör gép, de szerintem veszélyes. 50 fölött már kezelhető, oda már nem sok 7kWPersze lehetne nyomatékot, gyorsulás agressziót állítani sőt teljesítményt is elvenni P beállításokban. De őszintén nem vagyok benne biztos, hogy ez a 72v valóban szükséges-e mindnekinek. Lehet még nekem sem, nagyon kattogok, hogy valóban kell-e. Ha nem az eszetlen menés a cél, akkor szerintem egy normális 60v os gép bárkit kiszolgál.
És 60 fölé meg csak normális géppel mennék, már ezen is olyan a 90,hogy érzed, hogy határon mozogsz.De ez csak az én véleményem
"Oh my Goa'uld!"
-
addikt
válasz Peaceliker #21228 üzenetére
Na ez jó.
"agressziót állítani"[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz Peaceliker #21228 üzenetére
Meg most nézem a 90 a Pro 2-n "a határon" van?
Jesus.
Meg se merek szólalni.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
OhYeah
kezdő
válasz Peaceliker #21228 üzenetére
Elhiszem amit mondasz, annál is inkább mert sem Wolf King GT-vel, sem 72v-os géppel nincs még tapasztalatom
DE én is a 72v-os fele cserélnék (Thunder2/3, Storm Limited, Nami burn-e max), ha eltudnám adni végre az Achilleust, de egyelőre nem nagyon van komoly jelentkező. 1 volt aki vitte volna 800-ért, azt még nem találtam elfogadható árnak tekintve, hogy 1.420.000ért vettem 2023 januárban, újonnan az összes extrával, gyorstöltővel együtt és csak 400km van benne
Nem gondoltam volna hogy ekkora különbség van a 60v vs. 72v "osztály" között, de azt tudom hogy 1x lesz a fentebbiek közül valamelyik
-
Aaron14
őstag
Itthon még F2 Pro sincs, a G2 Max elvileg később fog érkezni. Ennek ellenére a YouTube tele van G2 Max tesztekkel, F2 Pro-ról egy sincs.
Amúgy mi tényleg ennyire kicsi piac vagyunk, hogy ilyen későn érnek ide az új Segway rollerek?
Sony KD-55XF9005 - MacBook Pro M1 Pro 14” - iPhone 15 Pro 128GB
-
PociAti
senior tag
válasz Aaron14 #21232 üzenetére
"Amúgy mi tényleg ennyire kicsi piac vagyunk... ?"
Mi még csak igazi jegyzett piacnak sem számítunk.
Vannak országok, melyek önálló képviselettel rendelkezünk, mi a maradékhoz tartozunk, pontosabban a Közép és Kelet-európai maradék országok közé tartozunk. Ilyen esetekben a szürke import gyakran meg szokta előzni a normál ellátási láncokat. -
Peaceliker
addikt
válasz Thunderzolee #21229 üzenetére
Manual is azt írja gyorulásra, hogy more/less agressive
Ez egy King de igen, 90 sztem necces rajta...pro2-vel meg elhiszem, hogy lehet menni 90-es úgy, hogy nem feltétlen hal meg az ember, de abban biztos vagyok, hogy az 2x túl van minden ésszerű határon azon a vázon
Ha javasolhatom, olyan gépet nézz, amiben nem ez a
szutyoknyers minimotors cucc van, hanem valami értelmes szenzoros-szinuszops cucc. Azzal lehet értelmesen IS közlekedni, de ha megkéred, hogy dobja el az elszét, akkor megteszi. Na ennek a minimotors cuccnak sosem volt esze. De igen, 60V vs 72V nagyon más liga. 40 alatt csak úgy tudok vele menni, hogy rángat össze vissza, nem győzök bólogatni, hogy rohadjon meg"Oh my Goa'uld!"
-
DigitXT
félisten
válasz Thunderzolee #21229 üzenetére
Pedig nem mond hülyeséget, rettenetesen agresszív a gázreakciója!
Konkrétan életveszélyes. Aztán amúgy el van vele az ember: jól meg
lehet küldeni technikás egyenesben, csak ha kanyarodni kell...
Olyankor tényleg életveszély, hogy nem adagolható finoman a gáz...
(Mindezt kombinálva egy nem túl jól tapadó gyári gumival? Van baj.)Ehhez képest a 60V/~4000W Wolf X egy kezesbárány. Kellemes vele
gurulni, tempónál meg már tűzijáték sincs, csak megy nyugodtan.
A King 70-nél már érezhetően gyengül... 64-ről 72-re 5 mp kell neki
az én 103 kg-os habtestemmel (+ a motoros cuccok, sisak, minden).Összeírtam:
0-24 km/h: 2.82 mp (~8 méter), mérési hiba, valójában csak ~2 mp.
24-32 km/h: ~0.8 mp (+7 méter)
32-40 km/h: ~1.1 mp (+12 méter)
40-48 km/h: ~1.5 mp (+18 méter)
48-56 km/h: ~2.0 mp (+29 méter)
56-64 km/h: ~2.9 mp (+49 méter)
64-72 km/h: ~5.1 mp (+97 méter)Tovább nem mókuskodtam, mert elfogyott a jó 300 méter egyenes.
Ui: ha jó a GPS vétel, elég pontos tud lenni a Dragy. Ha viszont nem,
még akkor is használható, csak hajlamos összevissza lejtőt mérni.
Ebben az a legviccesebb, hogy mindkét irányban lejt szerinte az út...[ Szerkesztve ]
-
OhYeah
kezdő
válasz Peaceliker #21235 üzenetére
Köszönöm - még nem próbáltam "sinewave" kontrolleres rollert sem, de azt olvastam, láttam róla hogy "finomabban" adagolható mint a minimotors-os "squarewave" kontroller.
Nekem eddig bejön a minimotors kontroller nyersessége is, kanyarban nem szoktam gázt húzni, ahhoz nem vagyok elég bátor - nem tudom leszek-e bármikor is, egyszerűen nem bízom ezekbe a kis kerekekben hogy tudnak annyi tapadást hogy a kanyarban ráengedett erőt le tudják kezelni
-
Peaceliker
addikt
válasz OhYeah #21238 üzenetére
Warrior X el lehet sebességet tartva kanyarodni vagyis közlekedni. Persze kanyarban rángatni azért azt sem érdemes, mert picit az is kapirgál elől ha olyan van.
Na most king el kanyarban csak gurulok inkább aztán húzom De ez genya szánalmas.
Közúton ma próbáltam (volt annyi tököm) 35 el kanyarban sebességet tartva gázon tartani az ujjam, de tele volt a gatya"Oh my Goa'uld!"
-
DigitXT
félisten
válasz Peaceliker #21239 üzenetére
Tegyük hozzá, hogy ez nem normális. A gázreakció is nagyon ideges, ÉS az
a mutatóujjas gázkar sem egy matyóhímzés... A hüvelykujjasnál jobb persze,
annál minden jobb, de a félmarkolatost sajnos meg sem tudja közelíteni.Ha választanom kéne közülük, gondolkodás nélkül az X-et venném...
Mármint a Tiédet. Amire már rendes gázkar került, és kezesbárányként gurul.
(Azért kis tempónál megrángatva, az is meg tudja forgatni a gumit, meg főleg
kanyarban kell észnél lenni, de a félmarkolatos gázkart nem lehet "véletlenül"
csutkára húzni. Azt konkrétan akarni kell nyelezni... Kanyarban nem akarod.)Szerk: szerintem ez nem a szinusz/négyszögjel vonalon áll, vagy bukik, csak
a vezérlő programozásán, hogy mikor mit reagáljon a gázjelre. (YKZ-n, ha azt
akarod, akkor helyből ráteszi a 230A-t, és behúzott féket is átforgatja, egyből,
de ha nem kapcsolod be ezt, akkor kicsit más a felfutása az áramnak, így az
egész roller finomabban tud megindulni, akkor is, ha véletlenül lenyelezted.
És ennek is fokozatai vannak, értelemszerűen, ahogy a féknek is. Mindennek.
Lehet, hogy csak bele kéne túrni a King menüjébe, mert az előző tulaj valamit
nagyon elbaszott, és amiatt ilyen használhatatlan, disznó. Egy próbát megér.)Szerk2: VESC-en ugye ott a BMI160, tehát tudja, ha döntöd a vasat (EUC-nál
eleve másképp nem menne a szabályozás). Esetleg fel lehetne használni ezt,
hogy kanyarban ne rakja rá az összes elérhető lovat, még nyélgázon sem.[ Szerkesztve ]
-
Peaceliker
addikt
válasz DigitXT #21240 üzenetére
Persze, állítható. Minden maxon van
Nyomaték (3 szint) teljesítmény (1-100%) és gyorsulási habitus (5 szint) is állítható. De ez x-en is. X is maxon van, mégis végtelenül kezelhető. Mentem amúgy King gt vel is. Az is kezelhető. Minimotors vezérlő meg ilyen nyers. Van aki ezt éli. De az nem én vagyok"Oh my Goa'uld!"
-
addikt
válasz Peaceliker #21235 üzenetére
Oppss, összekevertem a kommentelőket.
Azt hittem Casseius íeta azt, amit te, neki meg egy ilyen Pro 2 van valami 4ezer Wattal, meg 60V-al, azt hittem ő tért ár 72Voltra.[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
Peaceliker
addikt
válasz Thunderzolee #21242 üzenetére
Ha jól rémlik épp át is fog vagy már meg is van és az a pro 2 megy 90et...
De ez a tempó King-en is sok"Oh my Goa'uld!"
-
DigitXT
félisten
válasz Peaceliker #21241 üzenetére
Ez részben a vezérlők különbsége, de részben az, hogy az X "sokkal" gyengébb.
Most idézőjeles sokkal, de érted. Pont annyival, hogy tüzijáték, vagy csak megy!
Utóbbi mindig kezelhetőbb lesz. Előbbit viszont vagy visszafogod, vagy szívsz.gyorsulási habitus
Lehet, hogy ott van a kutya elásva.Szerk: az a pro 2 megy 90et
De megy ám... Viszont én valamiért abban voltam, hogy 60V, ahhoz számoltam
vissza a felvett áramot 6300W-nál (105A), pedig akkor csak 80A körül lehetett.
Majd kijavít a kolléga, hogy akkor miért tiltott is a BMS 80A korlát esetén?[ Szerkesztve ]
-
OhYeah
kezdő
válasz Peaceliker #21239 üzenetére
Lehet kicsit félreérthetően fogalmaztam fentebb - én is tudok\merek az Achilleus-al úgy kanyarodni, hogy fixen tartom a gázt, csak kanyarodás közben plusz\nagyobb gázt nem merek adni, inkább megvárom míg felegyenesedik a roller a kanyarból kijövet és akkor húzom oda neki. Kanyarban a csökkent tapadási felület miatt nem merek rá több erőt adni, mikor van hogy egyenesen állva is elpörgeti alattam az első kereket ha nem úgy állok rajta - igaz ezt csak induláskor tudja produláni, menet közben ez nem tud akkorát tolni hogy mondjuk 20-30km/h-nál megnyikkantsa a kereket.
Gyári stock gumik vannak rajta, lehet egy PMT-vel, jobb tapadással bátrabb mernék lenni, de egyelőre még nem éreztem hiányát annak hogy kanyarban nem tudok gyorsulni
-
Peaceliker
addikt
válasz DigitXT #21244 üzenetére
Na ha úgy alakul esetleg, hogy a King és King Gt t egymás mellé tudom tenni, akkor meg fogom mutatni, hogy a még erősebb gt mennyire tud úgy viselkedni, ahogy kéri az ember. Úgy gurultam ki vele az ultimate parkolóból, mintha az x lenne, aztán... Úristen... A kanyarig tekerte az elejét na jó annyira nem, de nagyon ment
OhYeah
Na King el még tartani sem merem itt lakott területen belül szűkebb kanyarokban mert 40ig ha csak ránézel a karra már ránt is.
Lakott területen kívül ahol nagyobb ív volt és 30-40 között mentünk az autókkal ott egyel jobb.
Warrior x el nincs gond, nem kérdés
Az ilyen 20-30 között gurulva ha oda rántom akkor picit ki tud kaparni.[ Szerkesztve ]
"Oh my Goa'uld!"
-
Pano
addikt
Sziasztok!
Egyelőre az elhatározás született meg bennem, hogy szeretnék a mindennapokra egy elektromos rollert a bicikli helyett/mellett. Szerencsére olyan városban lakom, amit még biciklivel is könnyű bejárni, így a roller különösen hasznos lehet.
Nem napi szinten lenne használva, hanem alkalmanként. De lehet, hogy rá függök és naponta.Erre körülbelül 200.000 Ft-ot tudnék rászánni. Ma voltam egy rollereket árusító boltban és ott egy Segway Ninebot F40E-t ajánlottak.
Tetszett is, szép és jó is, de túl megy a keretemen (259.900 Ft).Láttam, hogy van ennek egy "kis testvére", a F40l, ami lényegesen olcsóbb.
Akinek van tapasztalata, vagy ért is hozzá (én kb 2 napja foglalkozom csak a rollerekkel), megéri a 40E a felárat, vagy jobb ár/érték arányú az 40l?Az a baj, hogy a márkákat se ismerem és nem akarok "ráfizetni", mivel nem kevés pénzről van szó. S azért szeretném ha megbízható és biztonságos is lenne a roller, amit veszek.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen