- Total Commander
- Windows 10
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Max
- Csinált valamit a Nokia: megváltoznak a telefonhívások
- Milyen routert?
- Milyen program, ami...?
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Windows 11
Új hozzászólás Aktív témák
-
vadasz70
aktív tag
Sziasztok! Tudnátok rollert ajánlani ami legalább 30 km tud egy töltéssel a sebesség az nem lényeges nem állandó használatra kellene csak nyaraláskor és kirándulásra, éve pár alkalomra. És pálcika roller legyen ne foglaljon sok helyet a csomagtartóba
-
pescara
aktív tag
válasz vadasz70 #21402 üzenetére
Ninebot max G30 , 45-km-t is bir siman. Tobb mas elonye, hogy amire neked kell , elviseli a rosszabb utakat , ha radszakad az eg akkor a leg vizallobb rollerek koze tartozik, eros a szerkezet, mint egy tank minimalis a meghibasodas lehetosege, beepitett toltoje miatt csak egy 5dkg-os zsinort kell magaddal vinni adapteres tolto helyett... Ja es ha veletlenul ugy jarsz, hogy szervizre van szukseged, kb mindenhol talalsz, az egyik legjobb alkatreszellatottsaggal biro roller. Lengescsillapitas nincs, de siman vallalhato a ,,kenyelem" viszont emiatt egy hibaforrassal is kevesebb. Emelgetni, lepcsozni mar embert igenyel, gyereknek, idoseknek, atlagos noknek nem javaslom a sulya miatt , kozel 20 kg. De hat valamit valamiert... Atlagos csomagtartoba lehajtva siman elfer, marad hely is csomagoknak. De en nem ertek hozza, ezek csak 3 honapos tapasztalatok, lehet, hogy masok jobb otleteket adnak
[ Szerkesztve ]
-
Dudee
senior tag
Ahogy olvasgatom elég sok rollernél nem sokat törődtek az akksi power korrekt visszajelzésével, és a megjelenítés csak ritkán hiteles, ha egyáltalán. Gondolom csak akkufeszt jelenítenek meg nem valódi kapacitást mondjuk a felvett áram integrálásával vagy hasonlók.
Én eleinte még azt gondoltam, hogy ezek azt is kiírják, hogy a kb megtanult felhasználás mellett még hány km tudsz megtenni (feltételezem egy elektromos autónál nem kérdés, hogy egy ilyen infót kiírjon). Na de úgy látom ilyenről szó sincs...
Létezik valami aftermarket megoldás, ami segít ezen?
-
pescara
aktív tag
Pont ezt kerdeztem tegnap egy masik helyen es azt irtak , hogy ilyenrol nem tudnak( szerviz) . Azt en inkabb a Xiaomiknal olvastam, de az is regebben volt, ezeket a gyerekkori hibakat mar javitottak. Extrem esetek biztos vannak, amikor 120 kilos ember a kormanyba kapaszkodik, akkor az elobb utobb biztos megadja magat, de hat a kormany az nem arra valo.
-
Pano
addikt
Hali!
Szerintetek mi az oka annak, hogy a Segway F40i-t van ahol 2 év, van ahol 3 év garanciával lehet megvenni, ugyan azon az áron?
-
DigitXT
félisten
Ha okos BMS van az akkun, akkor ahhoz általában lehet venni vmi kijelzőt:
az önmagában arra jó, hogy megmondja, mennyi maradt még az akkuban.
Megtett távolságot viszont jellemzően nem tud, így jósolni se tud előre.Másik alternatíva a VESC motorvezérlő, ami pontosan tudja a fogyasztást,
sebességet, távolságot, így jól tudja becsülni a még megtehető km-eket...
(Viszont az akku kezdeti töltöttségét nem feltétlenül tudja tökéletesen.)Ezek eggyel szofisztikáltabb verziója, amikor a VESC kommunikál a VBMS
áramkörrel, így elvileg tökéletesen tud mindent, így a hatótávolságot is.Aftermarket módosításnak viszont overkill az ilyen. (Kérdés, hogy akkor
mi van, ha jelentősen változnak a terepviszonyok: az addig megtett távon
mért fogyasztás nem jó előrejelzés a hátralévő távolságra. Mekkora ablak
szolgáljon a becslés alapjául? Ezek azért is érdekes kérdések, mert ha van
egy pontos fogyasztás adatod a BMS felől, illetve pontos távolság az ECU
felől, akkor csak számítás kérdése, hogy ebből mit írsz a felhasználónsak.) -
Dudee
senior tag
válasz DigitXT #21412 üzenetére
Köszi!
ami az utolsó részre vonatkozik: ezeket azért már rég megoldották a benzines és a villanyos autókon is. Ott is bármikor van olyan, hogy autópályázol 200km-t aztán megérkezel a hegyekbe. Valamilyen csúszóablakos átlagolással változtat az előrejelzésen.
de amúgy nem lenne hülyeség, mert pár teljes merülési ciklus után még arra is ráadaptálódna hogy hány kilós a user, és mást mondana egy 65 kilósnak meg egy 120asnak. Ezek azért ma már elég egyszerű dolgok. És persze csak közelítés, ez is világos.
-
addikt
válasz vadasz70 #21402 üzenetére
Ezek a márkásabb pálcikarollerek, így már eligazodsz:
Xiaomi
8.5"-os kerék
Essential.........250W 20km (max 20km/h)
1S....................250W 30km
Mi 3 Lite..........300W 20km (dobfék)
Mi 3.................300W 30km
Pro 2...............300W 45km
Tömlős gumik
Tárcsafék hátul10"-os kerék:
4 Lite................300W 20km (dobfék)
4.......................300W 30km
4 Pro................350W 45km
Tömlő nélküli, "zselés" gumik
Tárcsafék hátul4 Ultra..............500W 70km (48V)
Tömlő nélküli, "zselés" gumik
Dobfék elöl
Hátsókerék hajtás
LengéscsillapítókKorábbi modellek új nevei:
M187 = Essential
M365 = 1S (kifutott)
M365 Pro = Pro2Segway - 10"-os kerék
F sorozat:
F25.............250W 20km (tömlős gumik)
F30.............300W 30km
F40.............350W 40km
Tömlő nélküli, "zselés" gumik
Tárcsafék hátulF25i..............300W 20km (tömlős gumik)
F40i..............350W 40km
+ IndexF65i..............400W 45km
Dobfék elöl
Hátsókerék hajtás
Index
Szélesített trepniF2 sorozat:
F2...............400W 30km (NFC)
F2 Plus.......400W 45km
F2 Pro.........450W 45km (elöl lengéscsill)
Tömlő nélküli, "zselés" gumik
Tárcsafék elöl
Hátsókerék hajtás
IndexD sorozat:
D18.............250W 18km
D28.............300W 28km
D38.............350W 38km
Tömlős gumik
Dobfék hátulMax sorozat:
G30............350W 65km
G30LE........350W 45km
Tömlő nélküli, "zselés" gumik
Dobfék elöl
Hátsókerék-hajtás
G65........450/600W 65km (Ausztrál)
G2..........450/900W 65km
Lengéscsillapítók
IndexAz árakat az árukeresőn meg tudod nézni.
Hatótáv életszerű használattal általában kb a 2/3-a, fele a feltüntetettnek, ezzel számoljál.
A 10"-os kerekű rollerek jobban csillapítják az úthibákat.
A dobfék is teljesen jó fék, amiatt nyugodtan lehet választani dobfékes rollert, nem sokkal rosszabbak, mint a tárcsafékesek.
A belső gumi nélkülieknél egy hibafaktorral talán kevesebb van, (az nem tud előfordulni, h a nem megfelelő keréknyomás miatt a belső gumi kidörzsölődik a külsőhöz hozzáérve).
Emelkedőkön a nagyobb motoros, nagyobb akksis jobban megy mint a kisebb motoros, kisebb akksis.
Lengéscsillapítót lehet utólag szerelni rájuk, ha szükséges. (Sharkset, Konyk, Monorim)[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz vadasz70 #21402 üzenetére
Ha kicsi kell, akkor a Xiaomi Pro 2 a legkisebb kb, ami elmegy 30km-t.
A 10"-os kerekűek nagyobbak valamivel, ráadásul nem is biztos, h elmegy 30km-t az F40i, F40, D38.
A G30 az rendben van hatótávval, de az meg kb a legnagyobb a pálcikarollerek között.
A Segway új F2 sorozata tud még 30km-t (Plus, Pro), Xiaomi 4 Pro, de ezek is nagyobbak valamivel.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
-
Pano
addikt
válasz Thunderzolee #21418 üzenetére
Az ársávos az stimmt.
Köszi.
Csak fura volt a szórás. De megrendeltem 3 évvel.Gondolom akkura csak 1 év szokott lenni, mint általában minden akkus eszköznél.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Én konkrétan ezt le fogom programozni, mivel a távolság cm pontosan
jön a vezérlőből, az akku meg szintén jelenti a fogyasztást, szóval sima
liba a becslés, meg a riogatás a pillanatnyi fogyasztás extrapolálásával.
(Egy Arduino Due fogadja a jeleket + küldi tovább a Nextion kijelzőnek,
megfelelő feldolgozás után: nekem ez egy ilyen programozós hobbi, és
nagyon nem vmi kész megoldás. Lassan készül, és írom, ahogy akarom.
Általánosságban pedig igaz Peaceliker megjegyzése! Pár feltöltés után
magad fogod tudni a járműved átlagos fogyasztását, és ott van a trip...
(Feszültség alapon elég nehéz becsülni. Pláne, ha ugrál, terhelés alatt.)Pug 307 gyönyörűen jelez jósolt távot, a legkényelmesebb megoldás.*
Pug 306 semmi ilyet nem tud, ott marad a fejben számolás + a mutató.
Azt gondolnád, hogy a mutató pontos, de szart. Ha ferdén parkolsz pl.
teljesen máshová áll be, később lassan korrigál... Amúgy ilyenre létezik
aftermarket megoldás, Universal Trip Computer néven, alias UTCOMP...
De elektromoshoz másképp kéne illeszteni. (Motorom karbis, így éppen
nulla infó van az átfolyó benzin mennyiségről. Magyarán pont ezt a tök
jópofa visszaszámlálás funkciót nem tudná: építettem be áramlásmérőt
a benzincsőbe, mindjárt lett valami jel, lett fogyasztás adat és becslés...
Igen ám, de kiderült, hogy az áramlásmérő messze nem lineáris, sajnos,
szóval ha valahogyan mentél, épp lehetett pontos, ám alapjáraton nem
mért semmit, vagy nagyon keveset, nagy tempónál meg alá mért, LOL:
ezer éves projektem volt, hogy majd linearizálom, de aztán jött a roller.)
Ui: egy pontos áramlásmérő meg 100K fölött lett volna. Elengedtem.
Injektornál a dolog jóval egyszerűbb a befecskendezés időtartama, stb.
(Mellesleg szívtam már meg a motornál, hogy eldugult a mérő, és/vagy
levegőt szívott be a szivattyú, onnantól meg nesze neked belső égés...)*: az üzemanyag szintjelzője viszont rossz, de így + trip bőven elég infó,
viszont ha nagyon változnak a körülmények a szoftvere csak lassan húz
utána, tehát előfordulhat a Palik idézet: termeli az üzemanyagot.
De ezek 20+ éves vasak, modernebbekkel nekem nincs tapasztalatom...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Peaceliker #21420 üzenetére
Az mondjuk igen fasza, amikor kikapcsolás után a trip nullára áll,
és véletlenül sem az utolsó töltéstől számol a következő töltésig.
(Na ezt még biztos bele fogom tenni a programba. Jó az, hogy a
kulcs elfordítása óta mennyi az annyi, de az is, hogy a töltés óta!
Autónál konkrétan a trip tankolástól tankolásig megy nálam, bár
lehet, hogy erre találták ki a trip 1 / trip 2 kijelzést? De valljuk be,
ha az ember nincs nagyon belebuzulva, soha nem váltogatja...)Ui: gyorsan rákeresve, motorosok használják ugyanígy, viszont a
trip 2 meg sokaknál az utolsó lánc olajozástól számol. Magyarán
érezhető, hogy utazásokat mérni vele kb. senki nem szokott, sőt:
inkább fogyasztás mérés/becslés, és karbantartás intervallum.Na mondjuk ilyet pont tud az UTCOMP, hogy szervizemlékeztető
programozható. Meg persze az összes autó is a csavarkulcs ikon
felsobásával. Csak aztán találd ki, hogy épp miért aktiválta?
(Jellemzően az olajcsere miatt szoktak szólni, de ez sem triviális.)[ Szerkesztve ]
-
-
Dudee
senior tag
csak azt nem értem pontosan, hogy pusztán az akksik feszültségszintjéből elég nehéz megmondani a töltöttségi szintet - telefonok, fényképezők etc ezért vannak ellátva ennél sokkal okosabb megoldásokkal.
Ha ez a merülési görbe kb igaz, akkor kb úgy kéne megállapítanom, hogy hány km-t tudok menni egy teli töltéssel, hogy figyelem nyugalmi állapotban mikor esik a cellafeszültség mondjuk 3V alá? Vagy itt már rég lekapcsol a battery management?
-
Freeman007
aktív tag
Sziasztok.
Ősz óta használok egy F40E rollert. Az utóbbi időben egyre többször kellett az 1es csavart meghúzni, hogy megszűnjön a nyekegés. Jelenleg néhány km után megint után kellene húzni - ami felettébb idegesítő. Kitekerve láttam, hogy menetrögítőzve van - kérdésem az lenne, hogy mennyire kell betekerni? Van alatta egy rugó ami némi holtjátékot biztosít a 2-essel jelölt résznek - ennek hány mm-nek kellene lennie?
Ha beragasztottam az 1es csavart, akkor a 3as rész állításával tudom állítani a feszességet - ha jól gondolom.
Köszönöm előre is a segítséget."A mai ember azon a pénzen, amellyel nem rendelkezik, megvesz egy sor olyan dolgot, amire nincs szüksége, hogy iriggyé tegyen vele olyan embereket, akiket nem szeret."
-
BitRider
aktív tag
-
Peaceliker
addikt
Oké 40%. Álló helyzetben. És 300w terhelés alatt vagy 6000w alatt? és mennyi lesz innentől a terhelés a kettő között? King pl pont olyan hogy lehet a hatótáv 40km és 150 is, vezetés függő
BitRider
Wolf king gt t vennék vagy nami blast ot. Esetleg vsett 11(72v super leginkább) ha nem zavar hogy 55 kiló vagy mennyi . Normál c futóműves gépet nem vennék
[ Szerkesztve ]
"Oh my Goa'uld!"
-
PociAti
senior tag
-
PociAti
senior tag
Autóknál sem olyan pontosan mondják meg mennyi a hátralévő hatótáv.
Voltunk már úgy, hogy hazaúton a kézikönyvet lapozgattam hogy megtudjuk, a 0 hátralévő hatótáv után még mennyi km vagy liter marad a tankban. (Emlékeim szerint annál az Audinál még kb. 35 km maradt.)Autóknál talán nagyobb szükség is van a hatótáv megadására. Rollernél talán nem olyan nagy katasztrófa, ha lemerül. Legfeljebb lábbal hajtod, felszállsz vele valami tömegközlekedési eszközere, beteszed a taxiba, stb.
Minél bonyolultabb egy eszköz, annál több extra funkciót elvisel. Rollernél még az sem egyértelmű, hogy a BMS vagy mobil alkalmazás számolja. Ha már a telefon számolja, akkor lokálisan, vagy felhőben, és össze legyen kötve GPS-es adatokkal. Közben sok rollerhez nincs is mobil app, vagy a gyári annyira gyenge, hogy inkább külső programot használunk hozzá.
-
vadasz70
aktív tag
válasz Thunderzolee #21417 üzenetére
A 30 km csak a márkásabb rollerek tudják mondjuk elég a25 km de ez alatt már kevés. Annyi xiaomi pro 2 hasonlító rollert árulnak ugyanúgy 350 w azok milyenek ?
-
DigitXT
félisten
Azért terhelés mellett nem ennyire lapos az a görbe: nézd meg pl.
a Samsung 35E tesztjét különböző terhelő áramok mellett. Annyi,
hogy egy rolleren dinamikusan változik a terhelés, visszapattan a
feszültség, amint leveszed a terhelést, és gyorsításnál nagyobbat
szakad, mint egyenletes haladás közben (ha meg visszatöltés van,
az megint felborítja a képletet). Viszont folyamatos haladásnál jól
lehet becsülni fesz alapon. Átlagos pálcika roller ha 25 km/h körül
közlekedik 300W alatt marad. Mondjuk 36V rendszer, akkor 7-8A.
Ez egy átlagos (kicsi) 10s3p akkunak 2.5A körül van cellánként.
Azaz nem olyan lapos a görbe, nem szakad össze, szépen merül...[ Szerkesztve ]
-
PociAti
senior tag
válasz vadasz70 #21431 üzenetére
Mindenféle kisebb gyártó is össze tud legózni egy rollert, tele van velük a piac.
Marketingeseik a hatótávot illetően sokkal bátrabbak, viszont meghibásodásra is hajlamosabbak, szervizelni nem lehet őket. Tipikusan a "ne vedd meg" kategória.Ezt írtad: "nem állandó használatra kellene csak nyaraláskor és kirándulásra, éve pár alkalomra. És pálcika roller legyen ne foglaljon sok helyet". Ez alapján elvileg még ajánlani is lehetne párat közülük. Nem tartják az árukat, használtan "olcsón" hirdetik őket.
Viszont ahogy én is, úgy nagyon sokan alulbecsültük annak mértékét, milyen sokat fogjuk használni. Rövid távon rendkívül hasznos közlekedési eszköz, és ha kicsit normálisabbat veszel, akkor megkedveled és nem csak évi 1-2 alkalommal fogod használni. Akkor már a noname olcsó példány nem is annyira jó vétel.
-
addikt
válasz vadasz70 #21431 üzenetére
A listában levő 30km-es hatótávú rollerek mindegyike se tud 25km-t, ezzel azért számoljál.
Plusz amikor már merül az akksi, akkor jóval lomhább a roller, 30% alatt pl előfordul, h csak 15-el tud menni, ilyesmiket is vegyél számításba, ezért kell 25-30km hatótáv igényhez nagy akkus roller, h az utolsó km-eket se cammogva tudd csak megtenni.
Sajnos ez nem olyan, mint az autó, h amíg van a tankban benzin, addig 80-al, vagy akár 160-al is lehet száguldani, aztán ha kifogy, akkor hirtelen megáll. Ezért érdemes nagyobb akksis rollert nézni, ha kell legalább 25km hatótáv.A noname rollereket nem ismerem, nem nyilatkoznék róluk, van sok hátrányuk, műszaki értelemben, ami ránézésre nem látszik.
Ami pl a motorerőt illeti, hiába van ráírva 350W, ha az csak egy üres szám, aminél még a 300W-os Xiaomi motor is erősebb.Egyébként hány kilóval terhelnéd a rollert? Mert ettől is függ a hatótáv. Meg attól is, h emelkedőkre is mennél vele, vagy csak sík terepen használnád, de mivel úgy írtad, kirándulásoknál használnád, így a terep gondolom változatos lesz majd, nem lehet előre tudni.
És amúgy mennyit költenél a rollerre? Vagy minél kevesebbet?
Mindenesetre inkább egy használt Pro 2-t vennék, mint egy új, de olcsó klón rollert.
Ezeket 10-15ezer km-re tervezik, néhányszáz km az semmi nekik, és az akksi al is ugyanez a helyzet, néhánytíz töltési ciklus az semmi még. Sokszor hirdetnek Hardveraprón is alig használt rollereket, akár még évekig tartó garanciával, dobozával együtt.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
Somatom
veterán
válasz PociAti #21434 üzenetére
Ennek előnye felhasználófüggő. Én a roller miatt kevesebbet bringázok, amitől egyrészt lelkiismeretfurdalásom van, másrészt így nem javul a bringám kilóméterköltsége. Persze, az élményfaktor fontos dolog, de ha a költségeit nézem, akkor az eddigi 2000Km taxival olcsóbb lett volna.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
RaZ0R
újonc
MAX G2 E -ről mia véleményetek?
Én ma próbáltam egyet a saját overclockolt G30 maxom mellett.
Szerintem sokat dob rajta a csillapítás és 320 ezer forintért magyaroroszágon belülről ingyen van. -
addikt
-
Aaron14
őstag
válasz Freeman007 #21426 üzenetére
Ha van lehetőséged, vidd be a Rollex roller szervizbe. Nekem beállították + valami lithiumos folyadékkal bekenték. Azóta egyszer sem jött elő a nyikorgás és ennek lassan 1 éve (Xiaomi Pro 2).
Sony KD-55XF9005 - MacBook Pro M1 Pro 14” - iPhone 15 Pro 128GB
-
RaZ0R
újonc
+- Szélesebb kormány
+ Nagyobb hasmagasság
+ Úthibákat szépen elnyeli, egyszerűen sokkal simább vele gyorsítani és menni
+ Kúltúrált módon gyorsít
+ Index egész használható, főleg szürküle után
+ Sokkal használhatóbb zár.
+ G30 al ellentétben ha felemelve viszed is csipog.
+ Lehet rá indexel beütött pinkódot tenni.
+ G30-at ha lezárod és Bt távolságon kívül mész, akkor egy scooterhacking appal bárki feloldhatja.
- Dudát nem ismerik fel az emberek ezért nem mennek odébb se
- EU verzióban tempomat le van tiltva
- 25km/h limit
- majd nem 25kg, Vonatra már a G30 Maxot is nehéz felvinni.
- kormány szélesség szintén nehezebben szállíthatóvá teszi ingázóknak.
Azt mondanám, ha G30 egy sport autó lenne akkot a G2 annak az SUV változata. -
addikt
Ha a "negatívumok" valakinek nem szempont (súly, kormányszélesség), akkor kevesebb a hátránya.
Tempomatot nem mindenki használja.
Sebesség pedig rövidesen feloldható lesz.Kb mikor valaki nagy hatótávot keres, de ugyanakkor könnyű is legyen.
Hát a nagy hatótávolsághoz nagy akkumulátor kell, így már eleve csak "nehéz" lehet a roller.[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
Aaron14
őstag
Na igen, aki másodosztályon utazik, azoknak a Xiaomi Pro 2-nél nagyobb roller csak nyűg. Első osztályon még a G2 Max okés lenne, de ott már a kormányszélesség miatt bizonyos folyosókon szűkös.
Én kicsit tartottam az F2 Pro súlyától, de az még simán vállalható. Lépcsőnél össze se hajtom, csak megragadom a kormányrudat és úgy viszem. Egyedül a kormányszélesség miatt bizonyos folyosókon (vonat) oldalazva kell vinnem, ami nem túl kellemes, de a kis Xiaomim-hoz képest ez egy luxus jármű. Szóval ennyi belefér.
[ Szerkesztve ]
Sony KD-55XF9005 - MacBook Pro M1 Pro 14” - iPhone 15 Pro 128GB
-
pescara
aktív tag
válasz Thunderzolee #21438 üzenetére
Zolee A kulfoldi oldalak tele vannak negativ kommentekkel, sokaknak 40-100 km utan lotyogni kezd a kormany, a kisebb gondokrol, mint index nem is beszelek. Azt persze nem tudom, hogy ezek valojaban fillerekbol es gyorsan javithato aprosagok, mert akkor tenyleg mindegy, vagy egy elkapkodott tervezes hibai...
-
Aaron14
őstag
válasz pescara #21444 üzenetére
Nekem az F2 Pro ad lötyögő hangot, mikor pl. villamos síneken megyek át. Először azt hittem a felfüggesztés csinálja, de ha álló helyzetben ugrálok a rolleren, akkor teljesen hangtalan. Lehet nekem is a kormány csinálná?
Sony KD-55XF9005 - MacBook Pro M1 Pro 14” - iPhone 15 Pro 128GB
-
addikt
válasz pescara #21444 üzenetére
Én csak párat olvastam.
De egyelőre nem foglalkoztat, gariba visszavinném, nem fórumon írogatnék miatta.
Tény, h amíg gariban van, nem lehet használni, de nem hinném, h "elkapkodott" tervezés lenne.
Inkább a bérgyártók minőségellenőrzésével lehet probléma, amin viszont nem csodálkozok.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
xmad
őstag
válasz Thunderzolee #21446 üzenetére
az a gond hogy csehországba kell kikuldeni.
kuldenek érte futárt, csak dobozold be.. most aki nem tudja hova rakni a bazi nagy dobozát már az első nap kidobja úgyis -
PociAti
senior tag
válasz Somatom #21436 üzenetére
Működő eszköz esetében a kilométerköltség csak pillanatnyi állapot. Rövid távon teljesen felesleges jelentőséget tulajdonítani neki. Kirándulásra szánt kerékpár esetén a 2.000 km nem számít nagy távnak. Elektromos rásegítéses kerékpárnál pláne.
Élettartam számítás már realisztikusabb, vagy ha amortizációval / pillanatnyi piaci értékkel számolunk.A rollerem első évében én is nagyon elhanyagoltam a kerékpározást. Kb. 100 km-t tettem csak meg vele, míg korábban volt, amikor egy hónap alatt közel 1.000 km-t tettem bele. Viszont ha már letettem a kerékpárt, sokkal több sétára tudtam rávenni magam.
Most újra elővettem a bicajt, úthibáknál folyamatosan hasonlítgatom össze a rollerral. -
Aaron14
őstag
Na rájöttem a csörgő hang egyik (igen, mert úgy érzem több is van ) forrására.
Hogyan tudom meghúzni, jobban rögzíteni azt az alkatrészt, ami a kormányrúd zárszerkezetét lock-olja és OPEN felirat van rajta? Ugyanez van a Xiaomi Pro 2-őn is, de az nem mozgott ennyire, mint most az F2 Pro-n.Sony KD-55XF9005 - MacBook Pro M1 Pro 14” - iPhone 15 Pro 128GB
Új hozzászólás Aktív témák
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Politika
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- Diablo IV
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- RAM topik
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Azonnali notebookos kérdések órája
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Építő/felújító topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen