Új hozzászólás Aktív témák
-
OhYeah
kezdő
Sziasztok, érdeklődnék hogy szerintetek hol kéne meghirdetni egy Dualtron Achilleus-t a hardverapro.hu és a jofogás.hu-n kívül ? Az érdekelne hogy van-e valami specifikus csoport, vagy hely ahol az ehhez hasonló nagyobb rollereket meghirdetik ?
-
OhYeah
kezdő
válasz Thunderzolee #19675 üzenetére
Előre is nagyon szépen köszönöm
-
OhYeah
kezdő
válasz Thunderzolee #19700 üzenetére
Nagyon szépen köszönöm!
-
OhYeah
kezdő
válasz gergo5991 #19703 üzenetére
Roller új ára 1.190.000 HUF volt erre jött rá 273.000 HUF extra + 50.000 HUF üzembehelyezési és extra felszerelési díj. Összesen :1.513.000 HUF volt. 350km van benne. Ezt árulom 1.190.000-ért irányárban, alkuképesen. 22% mínusz - Lehet hogy nem sok, de alkuképes. Hálistennek nem kenyérre kell és nem dőlök a kardomba ha nem viszik el 1 héten belül.
-
OhYeah
kezdő
válasz Revolit #19715 üzenetére
gratulálok hogy sikerült eladnond ! Thunderzolee FB megosztása után 1 napon belül 179-re ugrott a megtekintéseim száma HA-n és lett egy jelentkezőm is aki vinné kerek 1 millióért. Kértem tőle 2-3 hetet hogy lássam mennyien érdeklődnek és ha nagyon nincs jelentkező, elképzelhető hogy megkeresem. vagy ha lebeszélem magam a Thunder 3 / Nami Burn-e Max-ról akkor megtartom
-
OhYeah
kezdő
Ezen az irányjelző dolgon én is sokat gondolkoztam, és én is arra jutottam hogy nagyon lenn van, és nem eléggé "fényes" hogy látható legyen - max éjszaka lehet segítség
Ellenben találtam egy ilyet [link] nem tudom mennyire látható, de legalább viselhető az autósnak szemmagasságban is. Valakinek esetleg volt hozzá szerencséje ?
-
OhYeah
kezdő
válasz gergo5991 #19734 üzenetére
no problem - nem vettem magamra, csak reflektáltam az általad írottakra a saját nézőpontomból.
Dualtronban az elasztomer kazetta mint lengéscsillapító meglepően jól működik, bár az original nekem kicsit valóban kemény volt a magyar utakhoz, ezért is volt cserélve "könnyítettre" - asszem originalban kék volt benne és az lett cserélve zöldre.
Nami és Dualtron között anno a Dualtron mellett az döntött hogy ez a cég már 1999 óta foglalkozik rollerekkel, leginkább ők "hozták" létre a nagyteljesítményű dual motoros roller kategóriát és ezáltal jobb minőségűnek tűnt mint az összes többi.
Nami mint roller kb 2-3 éves cég, eddig megbízhatónak tűnik a a külföldi fórumbeszámolók alapján. Mantisról nem tudok nyilatkozni - csak amit a Futureboardban hallottam, az nem volt annyira biztató, de ez annyira nem releváns tekintve hogy ők nem árulják viszont minden szentnek maga fele hajlik a keze
-
OhYeah
kezdő
válasz Peaceliker #19736 üzenetére
Csere okai :
1. Az Achilleus 35ah a Thunder 3 és Nami Burn-e MAX 40ah - nagyobb a hatótávjuk. Télen, mínuszokban 3-4 naponta tölteni kellett az Achilleust kb 60Km-ert tudtam menni úgy hogy azért mindig maradt benne 20%, de azzal már nem mertem elindulni para nélkül a következő napra. Hétvégén meg ha úgy támadt kedvem akkor a 60km-t simán beleraktam egy karikára, mert annyira élvezetes hogy csak mentem és mentem vele. Ezt szerettem volna kicsit kitolni. Jó idő beköszöntével, a megtehető távolság sokat nőtt, mostmár kb 90km-t tudok elmenni vele - így a hatótáv para nem top prioritás csak nice to have.
2. Mind a Thunder 3 mind a Nami rendelkezik IP rating-el - ez nekem selling point. Az a para nem esett jól, mikor elindultam reggel mert az időjárás előrejelzés szerint nem lesz eső, de napközben változott én meg tudtam hogy a roller nem vízálló. Ok felcsapódó vizet simán elbírja, de ha esik, vagy tócsába mész és rossz helyre fröccsen akkor az már kérdéses lehet, és erre nincs garancia Thunder 3-on és Namin van IP rating, ott nagyobb nyugalom.
3. Gyorsan elértem a max beállításokat az Achilleuson, és fentebbiek legalább 2x olyan erősek - és kisördög ott ül a vállamon és mondogatja hogy "kell, kell az erősebb roller "
Röviden ennyi....
[ Szerkesztve ]
-
OhYeah
kezdő
válasz Peaceliker #19738 üzenetére
Igen-igen - a gyorsulás ezeken eléggé lenyűgöző elsőre. Átlagautók nem igazán tudják tartani a 0-50 km/h gyorsulást - pl: ha felraksz minden beállítást maxra (nyomatékot, gyorsulást és akksi savinget minimálisra), ha nem vagy tapasztalt rolleres simán elpörgeti alattad mindkét kereket
Viszont nagyon jól skálázhatóak és még a 14 éves lányom is tudott menni vele a legalacsonyabb beállításokon, majd szép lassan ahogy hozzászokott, a 50%os beállításnál mondta azt hogy ez már sok neki - úgy hogy ő hajtja a város szaladgálós rollereket és van némi tapasztalata rolleren .
-
OhYeah
kezdő
Úgy tűnik akinek a rollere 25 km/h-át meghaladó sebességel képes menni, az a tervezet szerint mehet az autók közé mint a SMKP
-
OhYeah
kezdő
válasz Casseius #19880 üzenetére
Remélem azokkal csak annyi lesz hogy mennek le az közútra, sisak, és jogsi kell rá - az SMKP max elméleti sebessége 45km/h, ettől viszont mindegyik nagyteljesítményű roller többet tud, ha van rajta ecomod talán akkor megy 45-öt....ezt könnyen ellenőrizheti a rendőr ha b@szakodni akar...
-
OhYeah
kezdő
válasz coppola #19892 üzenetére
Ezzel a résszel vitatkoznék - mármint azzal hogy csak a ccm irányadó mert én úgy olvastam hogy a kW is irányadó meghajtásól függően.
"Az SMKP a KRESZ szerint olyan 2, 3 vagy 4 kerekű jármű, amelynek hengerűrtartalma maximum 50 köbcentiméter, elektromos motor esetén pedig legfeljebb 4 kilowattos a névleges teljesítménye."
Nem lehet 4 kw-nél erősebb az SMKP ha elektromos motor hajtja, továbbá meghajtástól függetlenül a megengedett legnagyobb sebessége nem lehet nagyobb mint 40-45km/h.
Szerintem a nagyteljesítményű rollerek peak-en többet tudnak mint 4kW, azonban abban igazad van hogy a sebesség nem csak a teljesítmény függvénye. Szívre tett kézzel, kisdobosi becsületszavadra, őszintén tudnád mondani hogy a 90et menő gilera runner-en minden törvényes és semmi tuning nincs rajta hogy elérje a 90km/h-t ?
-
OhYeah
kezdő
Sziasztok,
Árulok egy alig használt Dualtron Achilleus-t és tegnap rámírt jófogás-on egy ember, hogy Foxpost futárral venné át a rollert adjam meg az emailcimem, hogy tudja intézni. Nekem ez egy kicsit furán hangzik, meg sem néz egy ekkora értékű rollert, ár is úgy jó ahogy van(ezt mondjuk nem bánom)....és csak úgy átvetetné egy futárral, amit gondolom a futár berakna a furgon hátuljába és az úton össze-vissza esne-kelne a roller míg odaér, és tele lenne sérüléssel, karcokkal is(azt hiszem).
Nektek volt már tapasztalatotok ilyen tranzakcióval ? Folyamatosan azon gondolkozom mi lehet benne a "átverés" ?
Foxpost oldalán nem találtam ide vonatkozó leírást hogy ilyenkor hogy garantálják hogy biztonságban odaér, én meg biztonságban megkapom a pénzem stb..stb.. Kíváncsi lennék a véleménytekre!
[ Szerkesztve ]
-
OhYeah
kezdő
válasz Somatom #20383 üzenetére
Köszönöm - ez is majdnem teljesen új 340km van benne még 1 év 8 hónapig garanciális futureboardnál. Viszont dobozom nincs hozzá, így nem tudom hogy lehetne garantálni a sérülésmentességet azt hiszem ejtem a megkeresést, felajánlottam neki hogy ha megmondja hol van helyileg akkor esetleg elviszem valameddig, vagy ha belefér akkor oda ahol van, de az nem kellett, így még gyanúsabb a dolog
[ Szerkesztve ]
-
OhYeah
kezdő
válasz Peaceliker #20384 üzenetére
köszönöm - nekem is valamiért ezt motoszkál a fejemben. Ha elküldi a pénzt előre, akkor minden rendben, intézem a feladást,, de így nem tudom rávenni magam....
[ Szerkesztve ]
-
OhYeah
kezdő
válasz HUNShon #20628 üzenetére
Én is 2x7km napi használatra vettem a Dualtron Achillleust. Ha csak melóba járásra használom akkor elég heti 1x töltenem - annak is "ragacsos" a gumibelseje egyelőre nem tapasztaltam hogy bármi gond lenne vele, bár minden indulás előtt ellenőrzöm a guminyomást.
Zárni én is csak akkor zárom ha nem látok rá - de ha zárnom kell akkor ezt [link] használom.
Szombathelyen annyira nem jellemző hogy lopnának (én "bevándorló" vagyok más városból települtem ide, ahonnan én jöttem ahhoz képest Szombathely "rendőrállam" ) , de az ördög nem alszik
-
OhYeah
kezdő
válasz PociAti #20639 üzenetére
Én is látom\érzem, hogy nem egyformák az anyagi lehetőségek - viszont ugyanezt a lakatot használom, bicajhoz és motorhoz is, így azért osztódik a költsége a járművek között. meg amikor én vettem akkor még nem került ennyibe, igaz nem sokkal volt olcsóbb, de olcsóbb volt.
-
OhYeah
kezdő
válasz DigitXT #20655 üzenetére
Én a Dualtronnal azt csinálom, hogy töltöm kb 99%-ig györstöltővel (66,4V - 6,5A) és a maradékot szoktam rátölteni a normál töltövel 100%.-ra míg fel nem villan a zöld lámpa. Vagy ha nem kell a roller akkor simán van hogy fennhagyom 8 órára a normál töltővel, györstöltés nélkül.
Egyik esetben sem hagyom ott éjszakára egyiket sem....
[ Szerkesztve ]
-
OhYeah
kezdő
Dualtronon a tempomat szerintem meg pont veszélyes. Én azt vettem észre mikor be volt állítva, hogy úgy működik hogy nem állandó sebességre hanem gázkar ugyanazon pozicióban állására aktiválódik - ha jól emlékszem 3 másodperc után. Ezzel annyi volt a gond hogy általában digitálisan gyorsultam vele(full gázon), és mivel full gázon volt egész addig míg gyorsult de elérte a 3 másodpercet a gázkar adott pozicióban, ezáltal aktiválódott a tempomat. Időközben meg felengedtem, a gázkart mert mondjuk már nem akartam többel menni, vagy kanyar jött - de a roller meg nem lassult (e-brake), mert a tempomat időközben bekapcsolt és fix sebességen tartotta a rollert.
Nem annyira vészes, meg gyorsan behúzva a féket azonnal tudtam reagálni - de mégis eltelt 1 max 2 másodperc mire leesett hogy mi van és húzni kell a féket. Bajom nem lett belőle csak kellemetlen volt, kereszteződésnél meg mondjuk ha autó jön az 1-2 másodperc akár életről is dönthet a féktáv miatt, bár az is igaz hogy nem 25km/h-val mentem
[ Szerkesztve ]
-
OhYeah
kezdő
válasz INGJOKE #20996 üzenetére
Enyém motoros sisak, amit Te néztél az meg bicajos sisak. Enyém lehet kicsit overkill rollerre, de úgy voltam vele hogyha 70nel megyek akkor nem tudok eléggé biztonságosan felöltözni, úgyhogy legyen amit amúgy is nagyobb terhelésre terveztek, abból nem lehet baj. Enyémben van sisakrostély + pinlock és beépített napszemüveg, talán ezek és a motoros felhasználási terület az, ami miatt drágább
-
OhYeah
kezdő
Én "biztonság-náci" vagyok ezért azt ajánlanám hogy fullface sisakot, vegyél olyat ami az álladat is védi ha megtörténne a baj.
Pálcika rollerre is ezt venném, nagyrollerre meg szerintem kötelező az ilyen.
Ajánlani nem tudok\akarok mert sokmindentől függ neked mi az ami jó. Nekem ilyen van [link] és hozza amit elvárok tőle.
-
OhYeah
kezdő
válasz Gardaai #21190 üzenetére
Egyetértek a véleményeddel - én is első rollernek vettem az Dualtron Achilleust, és pont a skálázhatóság miatt semmi gondom nem volt vele míg beletanultam. Igaz kellett hozzá 300km mire mindent max-ra raktam, de mostmár azt is normálnak érzem.
Ha a pénz engedi vedd a legnagyobbat max kicsit lecsavarod addig, amíg nem érzed magad komfortosan rajta, aztán után tudsz rajta "erősíteni" anélkül hogy el kellene adni és annak az összes nyűgjét végigjátszani.
Ez is csak egy személyes vélemény, némi saját tapasztalattal mögötte
-
OhYeah
kezdő
válasz Peaceliker #21228 üzenetére
Elhiszem amit mondasz, annál is inkább mert sem Wolf King GT-vel, sem 72v-os géppel nincs még tapasztalatom
DE én is a 72v-os fele cserélnék (Thunder2/3, Storm Limited, Nami burn-e max), ha eltudnám adni végre az Achilleust, de egyelőre nem nagyon van komoly jelentkező. 1 volt aki vitte volna 800-ért, azt még nem találtam elfogadható árnak tekintve, hogy 1.420.000ért vettem 2023 januárban, újonnan az összes extrával, gyorstöltővel együtt és csak 400km van benne
Nem gondoltam volna hogy ekkora különbség van a 60v vs. 72v "osztály" között, de azt tudom hogy 1x lesz a fentebbiek közül valamelyik
-
OhYeah
kezdő
válasz Peaceliker #21235 üzenetére
Köszönöm - még nem próbáltam "sinewave" kontrolleres rollert sem, de azt olvastam, láttam róla hogy "finomabban" adagolható mint a minimotors-os "squarewave" kontroller.
Nekem eddig bejön a minimotors kontroller nyersessége is, kanyarban nem szoktam gázt húzni, ahhoz nem vagyok elég bátor - nem tudom leszek-e bármikor is, egyszerűen nem bízom ezekbe a kis kerekekben hogy tudnak annyi tapadást hogy a kanyarban ráengedett erőt le tudják kezelni
-
OhYeah
kezdő
válasz Peaceliker #21239 üzenetére
Lehet kicsit félreérthetően fogalmaztam fentebb - én is tudok\merek az Achilleus-al úgy kanyarodni, hogy fixen tartom a gázt, csak kanyarodás közben plusz\nagyobb gázt nem merek adni, inkább megvárom míg felegyenesedik a roller a kanyarból kijövet és akkor húzom oda neki. Kanyarban a csökkent tapadási felület miatt nem merek rá több erőt adni, mikor van hogy egyenesen állva is elpörgeti alattam az első kereket ha nem úgy állok rajta - igaz ezt csak induláskor tudja produláni, menet közben ez nem tud akkorát tolni hogy mondjuk 20-30km/h-nál megnyikkantsa a kereket.
Gyári stock gumik vannak rajta, lehet egy PMT-vel, jobb tapadással bátrabb mernék lenni, de egyelőre még nem éreztem hiányát annak hogy kanyarban nem tudok gyorsulni
-
OhYeah
kezdő
válasz DigitXT #21315 üzenetére
Hát én motorral estem 2x akkorát hogy egyikből a mai napig tartó vállsérülésem van ami miatt könnyen kiugrik a vállam - én voltam a hülye nem más miatt történt(fiatal, eszetlen, éretlen voltam és azért taknyoltam)
Én rolleren is fullra vagyok öltözve mindig mikor ráállok - fullface motoros sisak, testpáncél gerinc és vesevédővel, könyökprotektor, térdprotektor, motoros protektoros csúszássegítős kesztyű - láthatóság miatt láthatósági mellény.
Mint a karácsonyfa még nem estem rollerrel, de ahogy írod az ördög nem alszik, és ha ennyivel is hozzájárulok a biztonságomhoz akkor megteszem, mindig
-
OhYeah
kezdő
Nekem ilyen van, ebben benne van minden olyan fontos tulajdonság amiket @Peaceliker fórumtárs is megemlít a #21468-as hozzászólásában - pinlock, sötétítős lecsukható napszemüveg, full-face, nyitható-zárható szellőzők.
Nekem eddig bevált, az én fejemre - de bukót csak próba után vásárolj, nem feltétlenül kell ott megvenni ahol felpróbálod, de próbáld fel mielőtt megveszed.
-
OhYeah
kezdő
Sziasztok,
Kaboo Wolf King GT-t nézegetem és van olyan oldal/videó ahol Wolf King GT-ként hivatkoznak rá [link] / [link] és van olyan oldal ahol Wolf King GT PRO-ként [link] / [link] .
Az lenne a kérdésem hogy tényleg van olyan hogy PRO verzió, és ha van akkor mit nem veszek észre, vagy máshogy kérdezve miben különbözik a "sima" GT-től ?
-
OhYeah
kezdő
válasz Peaceliker #21477 üzenetére
"I think this is beginning of a beautiful friendship"
"Én is szeretlek"
Viccet félretéve, köszi a választ, én is valami hasonló következtetésre jutottam eddig a PRO mibenlétével kapcsolatban
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen