- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Windows 11
- SUSE Linux
- Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
- Milyen routert?
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Max
- Béta iOS-t használók topikja
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Superman és hangya-boy
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
hoffman_
nagyúr
fent van még valaki? nem tudok aludni életem legcsúnyább vizsgadrukkját taposom épp, nem csoda, egy passzív félév és a külföldi msc felvételi múlik rajta. nem akartok valami fincsi am vagy freeride videót mutatni, amit még nem láttam? de ss/fixi night ride is jöhet
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
gergo5991
őstag
válasz hoffman_ #25352 üzenetére
én fentvagyok még. unalom van egész egy hónapj már így bicikli nélkül
videót sajnos nem tudok mondani, de megengeded megkérdezzem a neved, honnan ered? Néztem discoveryn sorozatot- Aranyláz alaszkában, ott hivtak egy férfit Tod Hoffmann-nakBocsánat a hülye kommentért, általában ez van ha egész nap nem csinál semmit az ember
[ Szerkesztve ]
-
hoffman_
nagyúr
nagyon rá voltam kattanva az fsa-ra, de aztán egy itteni szaki, akit nem nevezünk nevén(Lasali ) mesélt nekem csúnyákat, azóta nem szeretem. persze mindenről hallok jót/rosszat, ez nem kérdés, de ez valahogy a legijesztőbb volt ezért is lesz sram hajtás a fixin! vagy nem. nem tudom
gergo5991:
hirtelen felindulás, aztán azóta viselem... ifjú titán koromban cross country bringám eladván(életem egyik nagy hibája) befektettem egy bmx-be, mert nagyon éreztem a trükkös srácot, street, dirt, gondoltam mit nekem, aztán a választás egy Hoffman Bikes című usa gyártó gépére esett, és ezzel a lelkesedéssel sikerült anno beregelnem a fórumra
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
hoffman_
nagyúr
slk egy mumus, annyi jót, meg rosszat olvastam róla angol oldalakon futólag, hogy már ránézni se merek
szerk.:
ebay-ről veszed? vettél már nagyértékű bringás cuccot onnan? a bianchi-don kívül, inkább alkatrészre értem. arra lennék kíváncsi, hogy mennyire megbízhatóak. hajtókart nézegetek én is, itthon mondjuk 65, onnan 50-ért talán megúsznám, csak félek
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
Solad
őstag
válasz yodamester10 #25333 üzenetére
Van a városi suhanómon egy elég nagy előrenyúlású merev villa, szép íves. Ha ezt kicserélem egy teleszkópos villára ami nyilván egyenes,ergo minimálisan hátrébb keröl az agy, akkor miért kellene nekem rövidebb stucni, hisz a geon semmi nem változott. Ha meg marad a régi, nem fogja kitakarni. Teccikérteni mire gondolok?
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
-
Zola007
veterán
válasz #16729600 #25342 üzenetére
Így ránézésre nem tűnik problémásnak, minden alkatrésze logikus helyen van.
szerintem csak voltak páran akik nem technikai zsenik és felháborodásukban írtak véleményt a termékhezMʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
bigdady
nagyúr
Hali
Ha gerincem fáj a bicajozástól az magas vagy alacsony nyereg miatt lehet?
-
Cadal
őstag
Nos, tegnap megvolt a lánccsere (sram PC 971 lett végül), sajnos a fogaskoszorú két alsó fogaskerekén erősebb nyomásra ugrott a lánc a fogaskerekeken. Így ki kellett cserélni a kazettát is. Egy Shimano CS-HG50-9M került beépítésre (előtte is olyannal volt szerelve). A szerelő azt mondta, hogy a hajtóműt (Shimano Alivio FC-M430) nem kell cserélni "nem szoktak hamar elkopni" jeligével. Viszont ha jól tudom és nem sikerül időben láncot cserélni, akkor mindent cserélni kell! Vagy, hogy van ez most, maradhat az új lánc új kazetta régi hajtómű összeállítás? bocs, ha tök irreleváns a kérdés, de ha hajtóművet is cserélek, akkor az eddigi pénzösszeghez még jön egy "kicsi összeg" és gondoltam inkább kérdezek először.
[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
Kész lett a Courier páromnak, pár alkatrészt átcseréltünk, de már a kész bringán tűnt fel, hogy a rendelt 622×15C helyett 19C-s felni jött. 32es gumi van rajta, szemre még elmegy, csak hát furcsa.
Plusz súlyon kívül egyéb probléma nem lehet vele, talán még masszívabb is?bigdady: Sok dologtól lehet. Állj fal mellé a géppel, szállj fel rá, könyökkel támaszkodj a falnak (segítő nézni nem árt) és a pedál alsó állásában 95%osan legyen nyújtva a lábad (talp vízszintesen, pedál tengelye a talp széles részénél).
Én elsőre kicsi vázra tippelnék. Magasságod/vázméret/bringajellege/stucnihossz? Vagy rólad egy kép a fenti szituációban segít hogy nagyjából megmondjuk kb jó-e a váz méret.Cadal: Amíg nincs elkopva a hajtóművön a fogaskerék, mehet az új lánc/sor kombóval.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Cathfaern
nagyúr
válasz bigdady #25360 üzenetére
Gerinc fájdalom jó eséllyel nem a nyeregmagasság függvénye lesz. A probléma inkább a nem megfelelő vázmérettel és/vagy nyereg - kormány távolsággal és/vagy stucnihosszal lehet. Gerinced akkor fáj, ha túlzottan előre kell hajolnod a biciklin. Ezt elvileg befolyásolhatja a nyereg magasság is, mert attól is túlzottan előre kellhet dőlnöd, de ha a lábaddal nem érzed, hogy nem éred el rendesen a pedált, akkor az nem valószínű.
Illetve adott esetben az is lehet a probléma, hogy ha túl rossz minőségű úton mész, és nem állsz ki a bukkanóknál/gödröknél. Ilyenkor is plusz terhelést kap a gerinced. -
pc-user
aktív tag
Sziasztok!
A bal oldali hajtókar lelazulása ellen tudnátok javasolni valamilyen megoldást?
Tavaly középrészt kellett cserélni, akkor azt vettem észre, hogy a hajtókar nem megy fel annyira a négyszögletű tengelyre, mint amennyire a régi, cserélt darabra felment. Nem tudom, hogy ez közrejátszik-e a lalazulásban... -
Runner_fxr
Ármester
válasz pc-user #25364 üzenetére
A tengelyt ne zsírozd meg, ha már egyszer lelazult akkor sajnos mindig lefog, de van egy megoldás, vágsz egy kis darabot egy sörös dobozból, amivel kiékeled a hajtóművet. Tehát a tengely egyik oldala és a hajtómű között legyen egy kis darab, úgy ráhúzod, nem szokott gond lenni utána, csak ha már nagyon el van nyalva a hajtókar.
-
pc-user
aktív tag
válasz Runner_fxr #25366 üzenetére
Köszi a tanácsokat, kipróbálom!
-
Zola007
veterán
-
válasz bigdady #25360 üzenetére
Leírom az én példám.
120mm-es stucniról váltottam 90mm-esre, a nyerget előretoltam előtte fél centit, és nem fáj a derekam oldala (jobb oldalt szúrt egy idő után (nagyon)), most ez elmúlt. Annyiból egyszerű dolgom volt, hogy outin normál kormányfogáskor nem fájt, viszont amikor a fékváltókaron tehénkedtem, akkor 1-2km múlva már igen.
Továbbá tessék hátizmot fejleszteni, ágyban hasra, és homorítás...Nekem ez vált be.
mod:
18+
Érdekesen néz ki ez a bicaj[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Zola007
veterán
Csepel Torpedo 4 van itt valakinek?
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Laurh
aktív tag
Sziasztok!
Az utóbbi 1-2napban jelentkezett némi nemű térdfájdalom.
Outit használok 60as vázat az 184cm magasságomhoz. (Tudom nem a legideálisabb a méret, de stucnival meg nyereggel picit lehet csalni.)
Ez mitől lehet helytelen nyeregmagasság vagy túl előretolt v. hátratolt nyeregtől.Előre is köszönöm a választ.
I ain't as good as I once was, but I am good once as I ever was.. http://bit.ly/1pxNjZA
-
Szakbarbár
aktív tag
Túl nagy a váz vagy nagyon előre van tolva a nyereg. Tavaly nekem is ezért fájt állandóan a térdem, idén már ideális vázméretű országútit hajtok, nincs is semmi fájdalmam. Nézd meg, hogy vízszintes pedálállásnál a térded pont a pedáltengellyel azonos vonalban van-e.
Országúti kerékpár testre szabása[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Cadal
őstag
válasz MC Pite #25362 üzenetére
Értem, köszi az infót. Meg voltam győződve róla, hogy ha lánc csere nem elegendő, akkor mindent kell cserélni. Azért körülnéztem, mi lenne ha cserélnék és egy kis anomáliába futottam.
Néztem egy FC-M590 -es hajtóművet az egyik oldalon azt írják 10 sebességes lánhoz ajánlják a másik oldalon, meg 9 sebességeshez? Valóban van több fajta is, lánctípushoz igazodva?
amúgy melyik az igénybevételre érzékenyebb középrész csapágyazás fajta a monoblokkos, vagy az integrált csapágyas megoldás?
-
dqdb
nagyúr
Azért körülnéztem, mi lenne ha cserélnék és egy kis anomáliába futottam.
Nem muszáj a komplett hajtóművet cserélni, az FC-M430-hoz lehet kapni külön lánctányérokat is. Amúgy messze a hajtóműtányérok bírják a legtovább és a lánc a legrövidebb ideig, de egy agyonhasznált lánccal a komplett hajtást ki tudod végezni 2000 km alatt, szóval érdemes láncot cserélni, ha megnyúlott, vagy kazettát cserélni, ha elkopott, mert pénzben hosszabb távon megéri.Néztem egy FC-M590 -es hajtóművet az egyik oldalon azt írják 10 sebességes lánhoz ajánlják a másik oldalon, meg 9 sebességeshez?
Van 9 sebességes (FC-M590) és 10 sebességes (FC-M590-10) is belőle.amúgy melyik az igénybevételre érzékenyebb középrész csapágyazás fajta a monoblokkos, vagy az integrált csapágyas megoldás?
Elvileg az integrált bírja a legjobban, utána az octalinkes, aztán a négyszögtengelyes, de a gyakorlat sokszor mást mutat, mert a csapágyazásnak egyre kevesebb hely jut. Ha cserélnél amúgy is (mert elkoptak a lánctányérok és nem akkora különbség árban, vagy gondjaid vannak a hajtóművel), és futja rá, akkor érdemes az integrált felé elmenni, de csak az integrált kedvéért nem érdemes cserélni.[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
MC Pite
veterán
válasz razzorr #25370 üzenetére
117 a rajta lévő cuccok cseréjével, ebből 27 volt a kerékszett, 5 a kazettás 13-26os sor, 9 a pár defektvédős 32-622 city ride. Szilikonos(?) fékbetét van benne, nagyon puha, és kibebaszott hangos . Ez mondjuk annyira nem baj, úgyis állandóan a bringaúton mennek a gyalogosok. Sőt, enyémre így csengő sem fog kelleni; tényleg
Már megrendeltem magamnak az antracit-cián DT-t, hasonló kezelésen fog átesni, már itt várnak rá az Ambrosio Varo kerekek...De ha ilyesmi érdekel, van egy 28mm-es gumis Sprint Whisperem, frissen sor/lánc cserével (nem voltam kibékülve a gyári vacakkal) eladósorban; asszonnyal uniformizáljuk a bringaparkot .
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Coyot
őstag
válasz imyourfriend #25378 üzenetére
Én is gondolkodom a hajtómű cserén, csak nem tudom a nyűgömet megoldaná-e.
Kezdődött azzal hogy ugye a szervizben köszörülték a nagy tányért, merthogy olyan fogak voltak rajta hogy azzal a lábamat 1 perc alatt szétkaszabolja. Most nagyjából jól működik, de mikor legnagyobb fogason van a lánc és tényleg izomból rálépek állandóan eldobja a láncot. Tegnap figyeltem meg hogy hajlik(!) az egész kóceráj Tehát rálépek izomból, az első váltó helyzetéhez viszonyítva a tányér is elmozdul és már le is dobta a láncot a hajtókarra.
Nomeg a középrészem is nyüszög kicsit így mindenképp szétszedem csak nem tudom azt sem hogy milyen középrészem lehet. Ebből meg lehet mondani? [link]
Má' nem
-
MC Pite
veterán
Az emberek általában hajtóművet okolják... 4szögtengelyes, fujj. A cross gépemen olyan volt, brutál emelkedőn nem is akarta az igazságot, kistányérra nem tudtam váltani. Há'mondom, ez tényleg nem túl merev, de nem értem hogy hogy van ez...
Majd elkezdett kattogni a monoblokk csapágy, kukáztam, és normálisat raktam bele: Láss csodát, egyből sokkal merevebb, a tourney úgy pakolgatta brutál meredek emelkedőn a kistányérra a láncot mint a szél...Coyot: Kuka! Nem most, 3 évvel ezelőtt...
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
Nagytényér tuti kuka. Ha nyeklik, akkor a csapágy is. Ez a kettő minimum cserés; de akkor leeht hogy egy komplett integrált hajtóművet is megnézhetnél hogy mennyibe jönne ki hozzá. Mérni kell, gurulj be boltba és mondják meg milyen kell hozzá.
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
imyourfriend
őstag
válasz Because #25384 üzenetére
Toltam 2000km-t négyszögtengelyessel, hát köszönöm.. amennyiért vettem az 52-39-es kéttányéros 105-öst (mint írtam 28 volt középcsapággyal) és kaptam egy merev dolgot a vázamba ami a négyszöghöz képest fényévnyire van.. szerintem 10-15%-nyi energiát megspórolok a korábbiakhoz képest. És ezt nem a km határozza meg hanem hogy milyen gyorsan megyek, 20-25nél nem nagyon vettem észre különbséget, de tegnap 40km-en legurultam 32,6-os átlagot egyedül na ott már 37-40km/h-nál érezhető a különbség de még mekkora.. És acél vázba lett betéve, szóval a következő lépcső a váz. De mikor lecserélgettem az alkatrészeket a hajtómű dobott a legtöbbet az érzésen, meg azon hogy kevesebb erő kell ugyanazon dolog eléréséhez egyszerűen.
-
zoli03
őstag
válasz imyourfriend #25386 üzenetére
Itt most egy MTB-ről van szó, ami kb kétszer annyit ér, mint a legolcsóbb integrált hajtómű. Nekem is négyszöges van, semmi gondom nincs vele, a következő is az lesz. Szerintem MTB-nál sokkal többre megy az ember egy jobb teleszkóppal, minthogy lecserélje a négyszögtengelyes hajtóművét integráltra.
-
MC Pite
veterán
válasz Because #25384 üzenetére
Ha olvasásból jó vagy, két lépcsőt dobtam fel. Nagytányér+csapágy, vagy komlett. A kép alapján nem derül ki milyen állapotú a többi tányér, de gyanítom azok is gagyák, 3 tányér + csapágynál pedig olcsóbb a komplett.
Életbe nem láttam ilyen kopott tányért, plusz ha rálép, elnyaklik a pics@ba. Mit javasoltok ezeken felül/kívül, mit csináljon vele?
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Because
őstag
válasz imyourfriend #25386 üzenetére
lehet a te tempódnál már ez számít, de tényleg nézd meg a bicót??? itt nem lesz 30-40-el száguldás...
(#25388) MC Pite: szerintem félre érted... egy négyszöges hajtás és egy megfelelő monoblokk hozzá (hogy rendesen tudjon váltani is) amire szüksége lehet, főleg azután, hogy nekiálltak köszörülgetni nála
[ Szerkesztve ]
-
Coyot
őstag
válasz MC Pite #25383 üzenetére
Én többet be nem viszem szervizbe az tuti, 2-3 hétig nem tudok tekerni + plus nem kevés szervizköltséget elkérnek. Ergo fizetek azért hogy ne legyen kerékpárom, kihagyom
To all:
A képekhez képest nem kicsit jobb állapotban van a gépsárkány (ez az átvételkor készült képsorozat), azóta kapott új fogassort+láncot, gumikat. Remélem a héten megjönnek a kerekeim is, mert ezek a felnik szimplán nem bírnak el - ebike ül rajta Kaptam ingyen egy truvativ (nemtom ez jó-e) stucnit+kormányrudat, ami annyit emel a kormányon hogy tényleg optimális lesz a tartásom, most egy kicsit túlságosan előre kell hajolnom.
Plus a telóhoz is kaptam végre kemény rugót+tömítést+zsírt, így az is csacsi-ragyi lesz Tárcsafékeket is bekockáztattam kínából abból nem tudom mi lesz, de remélem ideérCsak hogy értsétek a koncepciómat:
Kellett egy viszonylag használható alap, normális méretű vázzal - ez volt a képeken, hogy egyáltalán kiderüljön bírom-e és szeretem-e még a kerékpározást. Na most a válasz igen Ezért szépen feltolom a bringámat egy olyan szintre ami nekem megfelelő, ezért lesznek erős kerekek, tárcsafékek stb.Ehhez hozzájön hogy egy fél szervíznyi eszköz + apróbb alkatrészek rámszakadtak teljesen ingyen így ha már ez is megvan a szervizt is mellőzni fogom.
Cathfaern:
Igen, köszörülték, sejtettem hogy nem lesz jó vége, de mivel úgy is odavolt ha kibír annyit mire kiismerem magam a szerelés+alkatrészek világában az nekem elég. Ezért van most itt a kérdés, hogy mit helyette.Because
Hogyaviharbanelenne száguldozás nem nézegetni van az a bicikliLövök majd képet a tiszta állapotról, mert úgy érzem alul van értékelve a kicsikém
[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
MC Pite
veterán
válasz Because #25389 üzenetére
#25380-ba írtam is, hogy igazából nem a négyszögtengely a gebasz, hanem a mellé alapból rakott gyenge fos csapággyal; tehát rendberakott tányérok és monoblokkal már okés csak lehet hogy itt több tányér esetén már drágábbra jön ki mint egy olcsó octás komplett.
Amúgy meg mihez ha nem montihoz kell pontos, precíz, relatív merev hajtás? Outira mindig a (szinte) legalját rakom, pörfikt. Montira azért sajna picit többet kell fordítani sztem (rendes terepen tekerésnél).[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
lsebestyen
addikt
-
Coyot
őstag
válasz lsebestyen #25392 üzenetére
Ezt olvastam én is, akkor esett csak le igazából hogy nem feltétlen jó ez
Má' nem
-
szjoci
őstag
válasz lsebestyen #25392 üzenetére
Jesszus... Nem tudom hogy sírjak vagy nevessek
szerk.: ez azért már az igénytelenség netovábbja. Azt még elfogadom hogy nincs lóvé és megpróbálja szerencsétlen házilag orvosolni a dolgokat, de azért néha levihetné a patakpartra hogy lelögybölje róla a dzsuvát...
[ Szerkesztve ]
-
Cathfaern
nagyúr
válasz lsebestyen #25392 üzenetére
Igen, nekem is ez jutott eszembe... na de ez sufni tuning, elborult de az ő biciklije azt csinál vele amit akar. De hogy szervízben nekiálljanak köszörülni Igazából nem is az a problémám, hogy megcsinálják, hanem hogy nyilván ha ilyet csinálnak, akkor erre nagy mennyiségű igény van
Coyot:
Ne értsd félre, a fentiek nem neked szólnak, inkább általánosságban. -
Coyot
őstag
válasz Cathfaern #25395 üzenetére
Magamra nem fogom venni, azért vagyok itt hogy okosodjak bringából, mert tényleg mellőzni szeretném a szervizes bajlódásokat.
De visszatérve a hajtásomhoz:
42-32-24 vagy 44-32-22 ami kellhet nekem? Utóbbihoz nyilván hoszabb hátsó váltó feszítő kell, mert azért ott 12 szem a különbség. Bár azt nem szeretnék cserélni ha nem muszáj emiatt feltételezem marad az első áttétel.[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
imyourfriend
őstag
válasz zoli03 #25387 üzenetére
Hát nem tudom, de ha már teleszkóp csere akkor megfelelő villanyakkal, stb.. meg ígyis kell cserélnie a fogaskoszorúkat, egy füst alatt meglenne az egész. De a hajtóműves témát tényleg csak úgy érzi meg az ember ha felül egy négyszög tengelyesre majd átcserélik neki integrált hajtóműre és megy vele akkor is. Ezt máshogy nem nagyon lehet, ha meg költeni szeretne a bringára az illető akkor el kell kezdeni valahol. Persze túrista vagy munkábajáró bringánál édesmind1, nem fog rövidtávon érezhető különbséget kiadni a dolog.
-
Coyot
őstag
válasz imyourfriend #25397 üzenetére
A teló marad, ez biztos. Próbáltam 1-2 telót Suntour felső modelljei, az enyém törött elaszomterrel jobban mozgott
Az integrált hajtásra viszont nyitott vagyok. A célom egy jó kerékpár nem a szarakodás Nyilván épeszű határokon belül.
(#25399) Because :
Biztonságos akkor lesz ha a hajtás rendben lesz, ezért ülök itt a gép előtt és nem tekerek[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
imyourfriend
őstag
Viszont jól fontold meg, hogy megéri e felújítani ilyen dolgokkal a vázat vagy megvenni egy új bringát és azzal kerekezni. Személy szerint úgy jártam, volt egy acél vázas paripa és már csak a váz+villa eredeti belőle, 3 éve 250körül került a gép összeépítése. Lehet megérte volna venni egy használt darabot, de már nem bánkódom.
Új hozzászólás Aktív témák
- Tippmix
- Prohardver app (nem hivatalos)
- NBA és kosárlabda topic
- Tenisz topic
- kraftxld: Diáklaptop - Dell Latitude 3140 - Királyunk ajándéka
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- E-roller topik
- Gaming notebook topik
- Elnéztük a mai dátumot
- További aktív témák...