- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Windows 11
- SUSE Linux
- Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
- Milyen routert?
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Max
- Béta iOS-t használók topikja
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Runner_fxr
Ármester
válasz gergo5991 #14463 üzenetére
Cross trekking, 27.5 MTB vagy 29 MTB amit javasolni tudok. Ha a túrák inkább erdei jellegűek és kevesebb aszfalt akkor inkább a MTB, ha több aszfalt és mérsékelt enyhe terep, akkor a Cross trekking. Annak függvényében, hogy mennyi pénzt szánsz rá, illetve minőség, megbízhatóság terén mik az elvárások, tudunk ajánlani konkrét típusokat.
-
ludsimon
veterán
-
Tomi_Sci
őstag
válasz gergo5991 #14498 üzenetére
De. Nekem vádliban és combban szűkek azok, amik derékban passzolnak.
Amúgy akik tényleg sokat tekernek, azoknak általában nincs ilyen bajuk, mert nádszál vékonyak.
Guggolások nem tesznek jót az ember gardróbjának az biztos Egy fitness fórumban olvastam, hogy mekkora probléma már egyeseknek az, hogy olyan vastag a combjuk, hogy a boxer szára folyamatosan felcsúszikludsimon: Micsoda felsőteste van már egy pályabringásnak
Nem is gondoltam, hogy ilyen izomzat kell a pályán, végülis relative keveset hajtanak kiállva, nyeregben meg rövid sprintekben nem igazán dolgozik a felsőtest. Nem?[ Szerkesztve ]
Hirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/tomi_sci/index.html
-
imyourfriend
őstag
válasz gergo5991 #14524 üzenetére
Velem nem történt még ilyen, remélem nem is fog. Combjaim szoktak bedurranni, de csak ha olyan túrára megyek ami megerőltető és nem készültem fel rá. Viszont ha bedurrant akkor azalatt az idő alatt terhelhetem bármennyire, de utána nem bírok megmaradni egy helyben annyira zsibbad vagy mozog benne valami vagy nem tudom, kellemetlen de elviselhető.
-
glacious
addikt
válasz gergo5991 #14524 üzenetére
Egy korábbira: Felkarban a 10 centivel nagyobb, majdnem kétszer akkorának látszik
Nagyon leegyszerűsítve, a koksz a vizet köti meg az izomzatban és ha az nincs jelen, a sejtek szépen elengedik a felesleges vizet, míg a fehérje beépül az izomszövetekbe, hogy kijavítsa az erőltetés során szerzett mikrosérüléseket. Azt csak úgy lehet elveszteni, ha levesebb tápanyagot viszel be, mint amire szüksége van és/vagy a szervezeted feleslegnek érzi a fenntartását. Ezért van az, hogy ha már korábban eljutottál egy szintre és újrakezded, sokkal gyorsabban el tudod érni, mint először.
Remélem nem kavarodtam bele nagyon és közérthetőre sikeredett
Szakbarbár: mert nem eszel eleget hozzá, hogy hízz
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz gergo5991 #14495 üzenetére
Azért azt ne felejtsd el, hogy a combon elég sok embernek van zsírréteg. Alkati kérdés, de aki nem egy szálkás alkat annak a combján tuti van. Nekem is van olyan ismerősöm aki szerintem egy métert nem kerékpározott gyerekkora óta és biztos van 60 feletti combja, de ha arról lepucolná a zsírréteget mindjárt mást mutatna a mérőszalag. Ilyen Arnold féle profi testépítőkhöz meg ne hasonlítsátok magatokat, mert olyan száraz massza itt szerintem egyikőtöknek sincs a combján, akármennyit tekertek. Ebből kiindulva nem kell annyira a centiken lovagolni, az is számít ebből mennyi az izom és mennyi a zsírréteg.
Ezenkívül egy szálkás comb vagy kar nagyobbnak hat mint egy fedett. És az erő sem a kerület függvénye, ebből kiindulva totál felesleges ez a comb méricskélés, semmit nem jelent!
Anno mikor keményebben foglalkoztam testépítéssel, akkor sem a legnagyobb combkerületű és legvastagabb emberek voltak a legerősebbek, én 62 centis combbal is 3-4 et beleguggoltam 140-150 kilóba, szabályosan. Házi fekve nyomó versenyen a klubban ahova jártam, egyik edzőtársam nyerte 170 kilót nyomott ki fekve és a testsúlya nem érte el a 90 kilót se, olyan 88 körül volt, de az a súly, mega szálkásan volt rajta, szín izom és keresztszálka, erek mindenhol.Legközelebbi méricskélésnél álljatok a tükör elé, feszítsetek rá combra és nézzétek meg, hogy rendesen kirajzolódik e a 3 fejű combizom, esetleg vannak e keresztszálkák és erek, ha nem nagyon tapasztaltok ilyesmit akkor zsíros a combotok és tök felesleges, hogy mit mutat a centi, mert nem az izomvastagságot mutatja. Ez esetben kezdjetek el diétázni és úgy edzeni, majd az lesz a reális combkerület amikor a fentebb írt jelenségek tapasztalhatók a combotokon.
[ Szerkesztve ]
-
Zola007
veterán
válasz gergo5991 #14915 üzenetére
szerintem azért sem érdemes érte pénzt kérni, mert azt le kellene blokkolni nehogy gond legyen belőle
főleg most hogy sok lesz az ellenőrzés a pénztárgépek miatt
egy bringás anyuicira meg nincs ráírva hogy nav-osdebreceni OMV kúton pl raktak ki egy külön kompresszorkivezetést a bringások részére a shop oldalába, a kutak között meg maradt a kis hordozható
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Cathfaern
nagyúr
válasz gergo5991 #20348 üzenetére
Látatlanban, és nem vagyok orvos, de:
- asztma biztos nem, ahogy az orvosom szokta mondani asztmásan lehet sprint versenyt nyerni, maratont viszont nem Szóval az akkor inkább úgy jönne elő, hogy biciklizel 1+ órán keresztül és elkezdene romlani a teljesítményed fokozatosan
- az előzőből kifolyólag az inhalátor legjobb esetben is csak tüneti kezelés lenne
- hirtelen terhelés + mellkasi fájdalom, ez alapján én is szívre tippelek Szóval ez kardiológus, de ha 20-30 lépcső után 5-10 percig lihegsz (és nem 70+ éves vagy), akkor nagyon sürgősen, mert nem igazán normális szerintem. Akkor se, ha esetleg edzetlenebb vagy túlsúlyos vagy. -
Runner_fxr
Ármester
válasz gergo5991 #20354 üzenetére
Én sem vagyok orvos, de ha születési rendellenességed is volt akkor simán lehet összefüggés, a tüneteid nagyon úgy hangzanak mintha valami a szíveddel nem lenne okés. Keress másik orvost, sajnos vannak sz@r orvosok is, ne hidd el az elsőnek azt amit mond, pláne ha nem tud megoldást a problémádra vagy úgy érzed mást mond mint amit érzel.
-
jeri
tag
válasz gergo5991 #20354 üzenetére
Először kérj háziorvostól full labor vizsgálatott: vérkép,vashiány,gyulladás:AST,CRP, pajzsmirigy:TSH,reumafaktor, maj,vesefunkcio,ionok
Hasi:gyomorsav visszafolyas,gyomorfekély,rekeszsérv:Hasi uh, helicobacter kilégzési teszt,
Pajzsmirigy megnagyobbodas:nyaki uh hasival együtt.
Légutak, tüdőgyógyászati beutalo:terhelés indukált astma is van, légzésfunkciüs vizsgálat:ventolin teszt
Szívardiologus: ekg: nyugalmi, de létezik 24oras Holter ekg, terheléses EKG is., szívultrahang: szívbillentyü és szívsövény hibák. -
Runner_fxr
Ármester
válasz gergo5991 #20647 üzenetére
Arra figyelj, hogy 130 fölé ne menjen a pulzusod tekerés közben, ehhez kéne pulzusmérős óra, mert különben honnan tudnád mennyi? 130 fölött nem nagyon lesz zsírégetés. 120-130 körül kéne tartani. Kajára érdemes azért figyelni, lehetőleg ne hizlaló kajákat, italokat fogyassz. Szénsavmentes víz. Persze néha meg lehet inni egy két sört nem azon fog múlni, meg egy kis sült krumpli is belefér. Csak rendszeresen kell tekerni és nem kell nagyon hajtani, mert akkor nem zsírégető lesz az edzés.
-
belaazallat
addikt
válasz gergo5991 #20868 üzenetére
És hosszab tekerés közben, eszel/iszol rendesen, utána lenyújtasz?
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
sssent
senior tag
válasz gergo5991 #20870 üzenetére
Velem szokatlanul nagy terhelés vagy eléhezés esetén szokott megesni, hogy remegek. Igazából az előbbi is az utóbbi egy fajtája abból a szempontból, hogy intenzív izommunkához azonnal "mozgósítható" szénhidrát-készletekre van szükséged, amiből elég gyorsan kifogysz és elmegy az erőd. Két órányi mozgás víz nélkül szerintem sok, még akkor is, ha nem hajtasz és nincs meleg. Próbálj meg gyakran, de csak 1-2 kortyot inni. Ha mozgás közben egyszerre sokat iszok, attól én is rosszul szoktam lenni. Ennyi idő alatt eléhezni még nem szoktam, de próbáld ki, hátha egy müzliszelet/csoki/banán ilyesmi segít. Hamburger nem épp ideális.
(#20871) fraba:
Ha normálisan működik, akkor a kimeneten nem megy befelé a levegő. Szép is lenne, ha a kerék fújná fel a pumpát. Biztos van az a kompresszor, csak azután meg már aligha fog normálisan működni. -
Stauffenberg
nagyúr
válasz gergo5991 #20870 üzenetére
Nekem régen a vádlimban volt ilyen enyhe remegés, én régen sokat túráztam gyalogszerrel, viszonylag nagy távokat tettünk meg egy nap alatt. A legrosszabb viszont az volt, hogy néha olyan görcs állt bele éjszaka alvás közben, mintha valaki húskampóval akarná lenyúzni.
Azt hittem eleget iszom, de egy dolog hinni, megint másik csinálni. Mikor növeltem a folyadékbevitelt, az sokat segített, de teljesen nem szűnt meg. Aztán elkezdtem magnéziumot szedni, na azzal szűnt meg teljesen. Mostanában már nem szedem az étrend kiegészítő bogyókat, csak igyekszem magnéziumban gazdag ételeket is fogyasztani (pl: spenót, bab, tökmag, mandula, zabkorpa).
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz gergo5991 #20878 üzenetére
Gondolom a sípcsonton lévő izom alatt a vádlit (lábikra) érted. Mert akkor ugyan arról a görcsről beszélünk. Az egy kegyetlen dolog, bár nekem már annyiszor volt korábban, hogy tudom mit kell csinálni, hogy a leghamarabb elmúljon, de ez akkor is percekig beszarás kemény.
Ezt az elégtelen folyadékbevitel és a magnéziumhiány okozza. Ha allergiás vagy a magas magnéziumtartamú ételek többségére, akkor lehet szedni étrend kiegészítőt (Magne B6 például ilyen készítmény, persze érdemes előtte orvossal konzultálni, hogy mit szedhetsz). A vízzel meg nem lehet szórakozni, jobb ha hozzászoktatod magad, hogy többet igyál. Számos szerv károsodhat ha nem iszol eleget, például a vese az elsők között van.
Én azért ennél sokkal többet szoktam inni, mondhatni átlagos voltam mindig, csak azzal nem számoltam, hogy sportolásnál fokozzam a bevitelt. Meg is lett az eredménye.
[ Szerkesztve ]
-
sssent
senior tag
válasz gergo5991 #20878 üzenetére
Az rettentő kevés. Nekem egy 2 órás viszonylag laza tekeréshez hidegben is kell egy kulacsnyi víz. A nyugalminál azért jóval szaporább légzéssel elég sok folyadékot veszít az ember izzadás nélkül is. Melegben ez kb. 1 kulacs/órára nő, de megesett már, hogy kiszürcsöltem az egész 1,5l-es ivótatyót.
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz gergo5991 #20902 üzenetére
Jó nagyot kapott a talajtól. Ez is mutatja, hogy egy pro kerékpár még nem tesz alkalmassá arra, hogy végigmenj egy ilyen pályán, ahhoz azért némi rutin sem árt ami fokozatosan szedsz fel.
Mint a fickó aki nyugdíjas korára elég pénzt rakott össze, hogy megvegyen egy batár Harley Davidson motort, 40 évig gyűjtötte a lóvét rá, meg is vette, de a szalontól 2 km-re bebénázta magát egy kamion alá.
-
fpeter07
veterán
-
anorche1
őstag
válasz gergo5991 #21162 üzenetére
Ez a nagyobb lélegzet vételnél köhögés nálam is jelen van/volt, itt többen tanácsolták hogy menjek el vele dokihoz, de mivel az eddig legkomolyabb túrám után (vasárnapi miskolc-eger oda-vissza) nem jött elő, ezért nem megyek el. Lehet csak azért volt mert edződött a tüdőm, és ilyen izomlázféleség miatt volt. Te mióta tekersz?
[ Szerkesztve ]
"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
D.Orion
veterán
válasz gergo5991 #21668 üzenetére
Bocsi, de te eddig melyik univerzumban éltél? Tényleg bocsánat, de ezt nem tudom máshogy kérdezni. Mindenneű sértegetés nélkül ezt most belinkelem, mint Csepel történelmet. Másnak is hasznos lehet. Nem 100%-os és helyenként pontatlan lehet, de a lényeg benne van.
Az első csepeli bicikliket 1929-ben állította elő a Weiss Manfréd, miután 1928-ban 25 ezer schillingért megvásárolta a grazi Steyr-Daimler-Puch művektől a licencet. Tízezer kerékpárt is megvett alkatrész állapotban.
Az első kétszázat még Grazban szerelték össze (Csepel felirattal), a többit itthon. Több mint tizenkétezer darabot gyártottak 1929-ben, 1930-ban pedig harmincötezret. Ekkor még csak egyféle típust dobtak piacra, női és férfi változatban, egészen 1932-ig.
Utána azonban különféle márkanevek és változatok sokaságával álltak elő. A háború végéig körülbelül ötszáz kerékpár-elnevezést védjegyeztettek. A legismertebbek ezek közül a Csepel, a Fecske, a Huszár, a Rakéta, a Merkúr, az Anker, a Turán, a Diadal, a Vitéz, az Adria, a Hangya, a Gazda, a Galamb, a Sport, a Csoda, a Mecsek és a Super volt, de létezett még Ballon, Sárkány és Pajtika is. A Fecske pedig országúti versenykerékpár. A Ballon túrabicikli: “tökéletesen megbízható luxusgép”. Megcsodálhatunk néhány Csodát is: pirosat, kéket, zöldet. Tulajdonképpen fekete volt mindegyik, csak elöl, a címer (pajzs) körül festették a kormánycsövüket pirosra, kékre vagy zöldre. Kormányuk még fafogantyús, fékjük már kontrafék. Nem mindegyiknél volt még általános a kontra, az angol mintára szerelt Superla típus például elöl-hátul abroncsfékes. A biciklik között egy Turán típusú segédmotoros kerékpárt is találunk, a harmincas évektől azt is gyártott a Weiss Manfréd.
A háború után az üzem 1949-ig jóvátételre termelt, majd 1950-ben létrejött az önálló Csepel bicikligyár. A termelőkapacitás ekkor már százharmincezer darab körül volt évente. Új típusok jelentek meg: Túra, Mátra, Robusta (mind 28-as), Tihany, Karika, Toldi, Budapest (26-osok) és a 24-es Úttörő, melyet még e sorok írójának is volt szerencséje tekerni gyerekkorában. Nyugati exportra más típusok mentek: például a Cantilever, ami itthon szinte ismeretlen volt.
A bicikligyár a hatvanas években összeolvadt a ruhaipari gépgyárral és a varrógépgyárral, s tulajdonképpen ebben a felállásban maradt meg a rendszerváltás hajnaláig, 1988-ig, amikor is az amerikai Schwinn vásárolta meg. A gyár legnépszerűbb terméke talán a hatvanas évek közepén megjelent Camping bicikli volt, ebből egymillió darabot adtak el 2000-ig. Keresettek voltak az SR jelzésű versenybiciklik is, az SR 26 és az SR 27. A nyolcvanas években megjelentek a terméklistán a nyugati minták alapján gyártott BMX-ek és az ATB túrakerékpárok.
A háromnegyed évszázadra visszatekintő csepeli bicikligyártást ma a Schwinn-Csepel folytatja, de termékkínálatunkban ma is megvan még a Camping modernizált változata.”Rendszerváltás után:
A rendszerváltást követően a gyárat elsőként privatizálták, majd amerikai-magyar vegyesvállalatként működött, Schwinn-Csepel néven. Több tulajdonosváltást követően, végül biztos anyagi háttérrel rendelkező szakmai befektetők kezébe, magyar tulajdonba került. Így garantálva vevőinknek a tradicionális Csepel kerékpárok gyártását is, a már megszokott kiváló minőségben, innovatív körülmények között. 2012-ben a tulajdonosi kör úgy döntött, hogy nevünkből elhagyjuk a „Schwinn” nevet:„A névváltozással szeretnénk kifejezésre juttatni azt, hogy éppen egy évtizede került a cég amerikai tulajdonból kizárólag magyar tulajdonba, továbbá azt is, hogy sikerült fenntartani Csepelen a közel százéves kerékpárgyártást.
Büszkék vagyunk arra, hogy a cégnek otthont adó Csepel polgármestere hozzájárult a névváltozáshoz.” -Paróczai Iván
Az egykori klasszikus biciklik egy része, mára ugyan némileg átalakultak, természetesen a kor igényeinek megfelelően, ám továbbra is készül néhány, a korabeli formákat felidéző darab is. Emellett számos „modern” bicikli is gyártósorra kerül, például a közkedvelt trekking, mountain bike és országúti versenykerékpár. Jelenleg több mint 50 fajta biciklit gyártunk Csepelen, és minden évben újabb öt-tíz típus jelenik meg a boltokban.
A kerékpárok a hagyományosan kiterjedt szakkereskedői hálózaton keresztül juthatnak el a vásárlókhoz. Lényeges, hogy az évek óta felhalmozott tapasztalatunkat kamatoztatjuk a mindennapi igénybevételnek kitett biciklik gyártása során, így készülnek például a Rendőrség és MOL kerékpárjai.
Cégünk szeretne a biciklikhez teljes körű szolgáltatást nyújtani, ezért működtet egy kiváló szakemberekből álló szervizhálózatot, illetve biztosítja termékeihez az állandó alkatrészellátást. Hogy hiánytalan legyen árukínálatunk, folyamatosan figyeljük a piacon felmerülő igényeket, ezeket figyelembe véve változtatjuk kínálatunkat. A Stringbike-tól az elektromos kerékpárokig igyekszünk minden igényt kielégíteni a legmagasabb színvonalon. Termékeinket folyamatosan fejlesztjük, teszteljük és minőségüket ellenőrizzük. Sportolók tesztelik újításainkat, véleményüket figyelembe véve fejlesztik tovább a termékeket mérnökeink. Cégünk dolgozói több éves, sok esetben évtizedes szakmai tapasztalattal rendelkeznek a kerékpárgyártás területén.
Történelem óra vége.
[ Szerkesztve ]
-
hNp88
aktív tag
válasz gergo5991 #21911 üzenetére
nekem is "jól" sikerült a mai utam - Verpelétnél a dombtetőre való felmászás, megállás, ivás után indultam volna tovább, amikor is a hátsó keréknél reccsent valami egy #@&#@ nagyot, és olyat dobott rajtam, azt hittem, felborulok 5 km/h-val... megálltam, nézem, a nemrég centírozott kerék, mint az ökörhugyozás úgy fut, az első gyanúm az volt, hogy eltört a kerékagy, de nem, annak semmi baja, szép finoman fut, ahogy kell. akkor viszont mi a búbánat lehet ez? küllő pattant-szakadt volna el? ránézésre mindegyik ép, mégis akkora 8as van így a kerékben, hogy annak a négyzete is 512 lenne a 64 helyett...
össz. ~100km-t akartam ma menni, ehelyett sikerült ~20at, azt is úgy, hogy odafele a kétkerekű pirossal mentem, vissza meg a nyolckerekű kék hozott.
[ Szerkesztve ]
Beatam Mortem Expectans. "kötél&diófa - business solutions"
-
Zola007
veterán
válasz gergo5991 #21911 üzenetére
Az aktuális kullancscsípés általában így néz ki: [link]
Nem biztos hogy fertőzött volt, de ha vörös folt marad vagy nő vagy fáradt leszel és belázasodsz, akkor mindenképpen menj orvoshoz.Gyógyszertárban 300-400 ft egy kullacscsipesz
Sokat túrázóknak ajánlott rendszeresíteni, az első csomag antibiotikumon behozza az árátapropó gépek: tegnap láttam egy csajt egy elég komoly Specialized enduroszerűséggel. Mivel elég jól kezelte, gondolom nem családtagé, tehát 2 eset lehetséges:
- vagy nagyon keményen tolja
- munkába járni luxus egy 1 milliós gép (de ilyet is láttam már Debrecenben)[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
SOAD19
addikt
válasz gergo5991 #21915 üzenetére
Ilyen nálam is volt, mikor nagyobb tekerésre mentem el. Az első pár km annyira kemény volt, hogy kicsit elbizonytalanodtam, hogy hogy fogok elérni a célomba, ami durván 70 km-re volt. Igaz volt egy kis szembe szél is, de pár km után túllendültem ezen, és meglepően jól bírtam, meg se álltam félútig egyszer se. Félúton megálltam, utána nem volt jó újra elindulni, kicsit bedurrant a combom. Ezután már nem volt kellemes a hátralévő táv. Ezért legközelebb, mikor ugyanezt az utat "kellett" megtennem, meg se álltam hosszabb pihenőre (10-15 perc), csak az utam vége fele, a céltól kb. 15 km-re, hogy minél rövidebb legyen a kserves, szenvedős táv.
Eladó új Barton tropical óra szíj fekete és fehér színben.
-
Zola007
veterán
válasz gergo5991 #21916 üzenetére
igen, csak a hallgatói jogviszony végéig van, ez a ti esetetekben aug 31, de kérdezz rá
az ilyen "nyálazzuk meg a gyufát és körözzük a Hold felé felemelt lábbal miközben egy leölt kecskét vonszolunk magunkkal " Woodoo dolgokban nem hiszek
konkrétan egy úgy hülyeség ahogy van, a kullancsot nem érdekli a gyufában lévő foszfor, kivéve ha meggyújtod és megsütöd a seggét
Az egyetlen normális megoldás a kullancscsipesz és megtanulni óvatosan kiszedni
#21917) Jorus : ?
[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Zola007
veterán
válasz gergo5991 #21938 üzenetére
ezt ember nincs aki neked megmondja, de pár száz km biztosan kell, hogy igazán hozzászokj
az a gép nem hozzád lett beállítva, nem is biztos hogy a te méreted és totál más a geo-jaMʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
imyourfriend
őstag
válasz gergo5991 #21941 üzenetére
mtb-vel csúsztál el? Én országútival járok már jóideje és lekopogom elcsúszásom még nem volt. Olyan történt hogy nem figyeltem oda és felborultam, de olyan még nem hogy valamin elcsússzon a gép. Persze van mikor megindul a hátulja, meg van mikor esőben megyek. De ilyenkor jobban figyelek és lassabban megyek bele a kanyarokba illetve csak egyenesben gyorsítok.
-
Zola007
veterán
válasz gergo5991 #21941 üzenetére
én is kanyarban csúsztam el anno homok-kavics keveréken egy vízmosásban
szerencsére annyira nem fájt , mert sokkot kaptam , az azt követő műtétek és gipsz már szarabb voltMʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
jeri
tag
válasz gergo5991 #21911 üzenetére
Agyhárgyagyulladás álltalában elég lappangva kezdődik:4-7-14-28 nap nap,influenza szerű tünettekkel.fejfajas.láz, ezt tuléled vagy a masodik fázisban az agyad megbugyan,de ezt is túl lehet élni.
Labor speci IgM ellenanyag kimutatása, és vagy virus rt-pcr:virus dusítás a vérszerumbol.
Lyme kor: itt is ellenanyag kimutatas.
mindkettőt infektologia szakrendelésen képesek kivitelezni.
agyvelögyulladashoz -
Solad
őstag
válasz gergo5991 #21949 üzenetére
Menj el infectologiara, csinalnak egy szerologiat es kesz. nem egy nagy was its das ha nincs szövődmény, egy antibuoitikumkúra és kész.
Nekem sajna eléggé atipusos volt a lymeom, a szövődmény (szívizomgyulladás) hamarabb jelentkezett mint a foltok. (amelyből általában egy van és szivárványos, nekem több volt és homogén)
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts