- SamKnows és NMHH internet sebességmérés
- Proxmox VE
- Programozás topic
- Hálózati / IP kamera
- ASUS routerek
- Bittorrent topik
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Videó stream letöltése
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
Új hozzászólás Aktív témák
-
animatrix11
őstag
üdv
Már volt róla szó, de mi is ez? Megrendelék a terméket háztól házig, elfodaom és nem jön visszaigazoló email, van egy 1,5 hónapja befagyot termék, amit törölni sem tudok, iiletve most még egy írjak nekik?
Hardvert vásárolok nagy tételben is!!! Elérhetőség: 18. kerületben.
-
herion
tag
válasz animatrix11 #851 üzenetére
Ha 24 órán belül nem kapod meg a visszaigazoló emailt, akkor rakd fel újra a hirdetést háztól-házig-al. Kicsit módosíts a szövegen és a képeken, hogy a rendszer ne érzékelje duplikált hirdetésnek.
Vagy ha nagyon sürgős akkor rendeld meg te a GLS-t miután a vevő elutalta a költségeket.
Mást nem tudsz tenni mint írni emailt (szallitas@jofogas.hu) a Jófogásnak, hogy szedjék le a beragadt hirdetést.Who Let The Dogs Out?
-
senior tag
válasz animatrix11 #853 üzenetére
Nekem egy 2019.08 havi, rég eladott termék van még ott. Már 2x írtam emiatt a jófogásnak, hogy töröljék onnan, utoljára 2 éve, azt írták majd egyszer sor kerül rá.
"Fejlesztői csapatunk meghatározott ütemterv és prioritások mentén végzi a fejlesztéseket és hibajavításokat. Szeretnénk tájékoztatni, hogy illetékes munkatársaink már tudnak a hibáról és folyamatban van annak elhárítása. Addig is kérjük szíves türelmét. Reméljük hamarosan sikeresen elhárítják azt, és ismét zavartalanul használhatja oldalunkat!"
Ez csak zavaró dolog. Amiért viszont nagyon haragszom rájuk, hogy nem engedik megváltoztatni az email címet. Semmilyen módon, opció sincs rá a beállításokban és külön levelet küldve nekik, azt mondják, hogy nincs rá lehetőség, szüntessem meg a profilt és hozzak létre egy újat. Ezzel viszont az a probléma, hogy akkor újonnan regisztrált felhasználóként jelenek meg és elveszik az összes értékelésem ami eddig volt, és a bizalom is. Én sem veszek semmit új felhasználótól, csak személyes átvétellel.Ráadásul mi van akkor, ha megszűnik az email cím amivel korábban regisztrált valaki (pl. upcmail vagy hasonló). Akkor is bukja a profilját.
Nem tudom van-e valami lehetőség kötelezni őket, hogy biztosítsák az email cím változás lehetőségét?
Apróhirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/ferenck/
-
Athiss
csendes tag
Sziasztok!
Van ugy hogy előreutalás után csomagot feladnak foxposton keresztül. Meg is irta az elado hogy feladta, de emailben, sms ben még nem kaptam értesitést a csomag feladásrol. Még nem telt el 3 nap de frusztrál a dolog. -
herion
tag
Jófogáson keresztül ingyenes (Foxpost) szállítással vetted meg a cuccot?
Vagy magánszemélyként adta fel, a Jófogást mellőzve?
Ha Jófogáson keresztül adta fel, akkor simán benne van a pakliban, hogy nem küldi ki a rendszer az email értesítést.
A hosszú hétvége miatt lehet, hogy csúszott a dolog és ma már megkapod.
Előértesítést emailben a csomagszám létrehozása után pár perccel általában megkapja a címzett, SMS-t nem küldenek csak akkor, ha már az automatában van és átvehető.
Mond az eladónak, hogy küldje el a CLFOX.... azonosítószámot. Ha tényleg feladta, akkor a itt tudod megnézni mi a helyzet.ferenck nekem is volt több bent ragadt hirdetésem az elmúlt években. Igaz hogy jó párszor kellett írnom emailt, de végül mindet leszedték.
Van egy nagyon régi hirdetésem, egy nálunk viszonylag ritkának számító Malaguti robogó, amit anno a Jófogáson (is) hirdettem. Na ezt a motort a mai napig indexeli a Google Jófogás hirdetésként, ha valaki rákeres a típusra. 10+ éve még más volt a Jófogás webes felülete, így a telefonszámomat muszáj volt beleírnom a hirdetésbe, ami ugye még mindig látható a Google találatban. Úgyhogy a mai napig évente 3-4 hívást kapok a motorral kapcsolatban...
Baromi zavaró, hogy sem a Jófogás sem a Google nem csinál semmit, pedig már számtalanszor írtam nekik hogy valahogy szedjék le.Anno ugye a Jófogás felvásárolta a két legnagyobb konkurenciát (Express, OLX). Na azóta egyeduralkodóként kb. bármit megtehetnek, mivel nincs konkurencia így nincs verseny sem a piacon.
Az értékelési rendszerük is egy nagy rakás ürülék. A csillagokon kívül semmilyen más lehetőség nincsen. Persze csillagokat is csak akkor tudsz adni (vagy kapni) ha a Jófogás bevonásával történik az üzlet.
Az én eladásaim 90%-a nem a háztól-házig vagy Foxposttal történik, így gyakorlatilag az értékelési rendszerből teljesen kiesek. Pedig könnyedén megoldható lenne úgy, hogy a vevő kezdeményez egy értékelést, mint a hardveraprón. Csak ugye ahhoz fejleszteni kellene kicsit a rendszert, meg szigorúbban kezelni a regisztrációkat.
De hát minek erőlködni ha úgyis ők vannak egyedül a piacon...Írj nekik újra emailt, hogy xy okból kifolyólag mail címet akarsz változtatni. Mivel sok értékelésed van, az azt jelenti, hogy sok üzletet bonyolítottál a Jófogás szolgáltatásian keresztül, ami ugye sok-sok bevételt jelent a Jófogásnak.
Én ezt is belefogalmaznám a levélbe, hogy régi, sok értékeléssel rendelkező felhasználóként ha nem akarják elbukni ezt a "partnerséget" akkor küldjenek egy linket amin keresztül mail címet tudsz cserélni.
Ha nem reagálnak rá, akkor hetente küld el nekik újra.
Azért vicc, hogy az ukránok meg litvánok tonna szám gyárthatták a kamu scam fiókokat, de egy magyar felhasználó meg nem cserélhet mail címet[ Szerkesztve ]
Who Let The Dogs Out?
-
Elli74
friss újonc
Szia! Mikor "vásároltál" tőle?
-
mirr-murr65
újonc
Sziasztok!
A saját káromon okulva, újabb csaló eladó kilétére szeretnék mindenkit figyelmeztetni. Az illető szerintem főleg vintage hifistákra vadászik. Engem jelen hó 11.-én húzott be egy Marantz Pm-6a erősítővel. Egy órával a megjelenés után rámozdultam. Túl jó ára volt. 55ezer. Gyanúsan olcsó, de gondoltam annyira nem ismert a példány, hátha emiatt benézte az árát. Ködbe is borította az agyam a szenvedélyem és rövid levélváltásban történő egyeztetés után, belementem az előre utalásba. Ennek a megtörténte után eltűnt még a fickó adatlapja is.
A Goór Imre nevet adta meg az átutaláshoz és a 11773449-03006407 otp-s számlaszámot. Elérhetőségnek a 20/5999968-as telefonszámot, ami azóta is: A hívott szám az előfizető kérésére nem kapcsolható -üzenettel fogad.
Békés megye, Lőkösháza volt a hely amit megadott. A szöveg meg, hogy kipróbálás után helyszíni átvétellel. Hozzá szinte mellékesen, hogy a csomagküldés is szóba jöhet, de csak előre utalást követően.
Aztán ahogy ma bogarásztam az internet bugyraiban, találtam a Marantzéhoz hasonló szöveggel egy másik Békés megyei, már szintén két napja lejárt hirdetést egy Accuphase E-301 erősítőről, szintén nagyon olcsón, vagyis már túlontúl olcsón, 50-ért, ami még behúzásnak is durva. Szerintem ugyanaz az ürge áll mögötte. A módszere meg az lehet, hogy meghirdet valami viszonylag ritka holmit, jó áron, jó messze vidéken, azzal a szöveggel, hogy személyes átvétellel vagy esetleg postázva, de akkor... - gondolja oda úgyse utazik el érte senki, de előtte a kipróbálás meg a személyes átvétel szöveggel bizalmat kelt
Írtam a Jófogásnak, az jött vissza, hogy a megadott adatok alapján nem tudják beazonosítani az eladót. De feljelentés után mindenben a rendelkezésére állnak a rendőrségnek.
Tehát, figyeljetek rá, nehogy közületek is bedőljön még neki valaki. -
senior tag
válasz mirr-murr65 #859 üzenetére
Tele van csalóval a jófogás is és a marketplace is. Én mindig kérek egy friss képet a termékről, olyat ami nincs a fent lévő képek között, vagy írja rá egy papírlapra a nevem, tegye a termék mellé és küldjön egy olyan képet. Persze ezzel sem lehet kiszűrni az olyat akinek megvan a termék, csak nem küldi, de az olyat akinek nincs, csak összelopkodja a képeket máshonnan, az olyan ellen beválik.
Apróhirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/ferenck/
-
mirr-murr65
újonc
Igazából a csalást vagy átverést ezeken az online piactereken nagyon nehéz kivédeni. Valamennyire talán a személyes átvétellel lehet. De egy elektronikai készülék esetében még a rövid ideig tartó próba sem garantál mindent. Az utánvétes átvételkor is csak a csomagolás épségét tudjuk ellenőrizni, a lényeget, a beltartalmat azt pedig nem. Egy hifi holmit hiába fotóztatok kívülről körbe, ha itthon meg a tetejét levéve kiderül róla, hogy gányolt az egész belseje. Velem "az a baj", hogy magamból indulok ki. Én nem lennék képes félrevezetni egy olyan embert, aki megadja nekem a bizalmat és egyben megtisztel azzal, hogy ismeretlenül és látatlanul meg szándékozik tőlem venni valamit.
Ez semmi más csak gerincesség kérdése. Szívem szerint, az ilyen ha a kezem közé kerülne és megtehetném, akkor eltörném a gerincét, hogy legyen már méltó arra ahogy a fajtáját hívják. Máris kicsit jobb lenne a világ. -
hanolfe
tag
Sziasztok!
Látom nem vagyok egyedül azzal az anomáliával, hogy foxpost megrendelést követően nem érkezik meg a feladáshoz szükséges kód. Karácsony előtt jártam így kétszer, akkor betudtam annak, hogy talán telítettek az automaták. De az elmúlt két napban két megrendeléshez sem érkezett meg a kód. Írtam először a jófogásnak, ők hárították a felelőséget, miszerint:
"Tájékoztatjuk, hogy a Foxpost megrendelések esetében Társaságunk csak a csomagszámot generálja, a feladási kódot a Foxpost küldi Önnek a fiókjához tartozó e-mail címére.
Amennyiben nem kapta meg az említett kódot, abban az esetben a csomagszám megadásával kérjük keresse fel a Foxpost ügyfélszolgálatát."Írtam ezután a foxpost ügyfélszolgálatnak, onnan válasz még nem érkezett.
"Munkatársunk várhatóan 5 munkanapon belül válaszolni fog, szükség esetén felvesszük Önnel a kapcsolatot telefonon."Évekig nem volt ilyen jellegű probléma. Most meg egy hónapon belül négyszer is. Tudom ilyenkor jó megoldás külön beregisztrálni. De gyanakvóak a vevők, a sok csalás miatt bizalmatlanok.
-
senior tag
-
Oldman2
veterán
Egy sajátságosan működő Jófogás processzre szeretném mindenki figyelmét felhívni, ami saját tapasztalatomon alapul.
Meghirdettem valami használt cuccot, egy érdeklődő írt üzenetet, majd rá egy másik is.
A 2.-nak írtam, hogy kis türelmet, az 1. volt az első, ha visszalép viheti.
Mivel telefonos eszmecserét követően visszalépett, írtam a 2.-nak, aki Házhozszállítással el is vitte.
És most jön az érdekesség:
A Jófogástól, megkaptam a 2. vevő adatait, valamint a GLS oldalt, ahol a saját adataim megadását követően elindult a szállítási folyamat.
Már másnap reggel( ! ) megjött a GLS-től az üzenet, hogy jönnek érte.
Jöttek is, a csomagot elvitte a futár.
És ekkor érkezett egy üzenet a Jó(?)fogás-tól, hogy a 2. vevő törölte a megrendelést.
Bravó!Írtam egy válasz üzenetet, amiben sérelmeztem, hogy a Jófogás minek avatkozik bele egy már elindult szállítási folyamatba? De nem értették meg, hívjam a vevőt, akinek az elérhetőségét megkaptam már.
Nem hívtam, ő "csak azt csinálta", amit az elhibázott rendszer engedélyezett számára.
Szóval óvatosan, mert a "nagy testvér" beavatkozhat látszólag sínen lévő adásvételekbe.
Egy másik csomagküldőnél 1x jártam már úgy, hogy a címzett nem vette át a pakkot, csak két hét után kaptam vissza azt. Emiatt most kellően beparáztam...
A rosszban a jó az lett végül (köszönhetően annak, hogy a futárt azonnal felhívtam), hogy hozza vissza a csomagot, hogy másnap visszahozta.
„Ilyen esetben neki kötelező felvinnie a központba a csomagot, majd onnan már vissza tudja hozni.”
-
eboostr
aktív tag
Bocsánat de szerintem ebben sokkal inkább a vevő felelőtlen...
Elég későn mondta le...ráadásul sunyi módon, inkább hívhatott volna hogy "hé ne add át a csomagot" ezzel veled, a gls-el es a jófogás-al is kib*szott
Azt mondjuk hogy jófogás rendszere miért engedi törölni a rendelést...hát... -
Beni2360
félisten
Ilyenkor ha a vevő megrendelt szállítás után főleg, hogy már úton van lemondja remélem a fuvar költséget behajtják rajta. Vagy mi a szitu?
Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro
-
herion
tag
válasz Beni2360 #866 üzenetére
Jófogás háztól-házig szolgáltatás GLS-el "ingyenes". Ergo ha nem veszi át a címzett akkor a visszakézbesítés nem kerül pénzbe. Mint ahogy a csomagfeladás sem. (Foxpostnál más a helyzet)
Egyébként ha a Jófogáson keresztül van eladva a cucc akkor azt nem az eladó intézi hanem a Jófogás. Ha webshopon rendelsz valamit akkor ott is elállhatsz a vásárlástól, akár a kiszállítás napján is. Szóval itt a Jófogás nem hibázott, mivel a szállítási szolgáltatást ők intézik nem az eladó.
Foxpostnál más a helyzet, mert ott neked kell kifizetni az automatánál a csomagot, plusz ha nem veszi át a címzett akkor még a visszakézbesítést is felszámolják.Who Let The Dogs Out?
-
Beni2360
félisten
Köszi, de közben megtaláltam és nem ingyenes mert ha én rendelem hozzá a GLS szállítást a bekaszírozott összegből le vonják a fuvar díjat és én annyival kevesebbet kapok. Ha ő rendeli meg akkor meg tőle kérik el a vásárolt áru értékén felül. És pont a webshopnál is kérik az esetleges szállítási költséget ha már elvitték tőlük.
Én csak arra akartam kitérni, hogy ne szórakozzanak a rendelésekkel minden hátrány nélkül. Volna egy kis fuvar bánat díj meg gondolnák, hogy rendelgessenek csak úgy habokra vagy esetleg neki is hasonló áruja van és addig én nem tudom eladni amíg vissza nem kerül.
A Foxpost az más téma.Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro
-
herion
tag
válasz Beni2360 #868 üzenetére
Nyilván belekell kalkulálni a háztól-házig árát a vételárba. Ha valamit 10 ezerért akarsz eladni, akkor 12990-ért teszed fel, és ennyi.
"ha én rendelem hozzá a GLS szállítást"
Ha te a Jófogáson keresztül adod el a holmidat, akkor azt a szállítást a Jófogás rendeli meg a vevőnek. Te csak kitöltöd az űrlapot a szükséges adatokkal.
Webshopnál meg ha utánvéttel rendelsz, és nem veszed át akkor nem buksz semmit, erre akartam célozni. Max feketelistára kerülsz és többet nem szolgálnak ki.
A Jófogásnak meg hidd el, bőven belefér az ilyen oda-vissza utaztatás.
Felesleges ezen rugózni, mert semmit nem tudunk tenni az ellen ha sztornózza, vagy nem veszi át 2. kézbesítési kísérlet után sem a csomagot a vevő.
Nekem is volt már az évek alatt számtalan olyan eset, hogy a parasztja nem vette át cuccot háztól-házig szolgáltatással. Anyáztam egy sort, de legalább pénzt nem buktam, csak időt. Sajnos ez benne van a pakliban.
(többek között ezért nem adok már el semmit Foxpost-tal, csak előre utalás után)Sokkal nagyobb probléma, hogy nincs egy épkézláb értékelési rendszer az oldalon. Csak a Jófogáson keresztül létrejött eladásokat lehet értékelni, így teljesen kizárják a személyes átvétel, vagy egyéb szállítási módokkal lebonyolított eladások értékelését.
Who Let The Dogs Out?
-
Guci01
újonc
Sziasztok!
Korábban írt csalási ügyemnek ma kaptam meg a bírósági végzését.
60 rendbeli csalással vádolták az illetőt, kapott 1 év 6 hónapot 4 évre felfüggesztve + a károkozás mértékének megfelelő vagyonelkobzást.
Elvileg van esély,hogy visszakapom a pénzem.
Az érdekes az, hogy nagyon sokan 1-2 ezer forintért jelentették fel.
Az online feljelentés elég jól leegyszerűsíti a folyamatot, és sok kicsi... -
Ronaldohun
tag
Ha nincs a nevén semmi, nincs bejelentett munkahelye, nem sok mindent tehetsz. Még akkor sem, ha végzés van róla, hogy márpedig tartozik. Az én emberemen közel 200 ezer forintot akartam hivatalos úton behajtani, de 1 év után kaptam egy határozatot, hogy nem sikerült és azzal le is zárták. Ja, még nekem kellett fizetni a költségeket a semmiért, de ez már igazán apróság
Mondjuk ez még csak simán behajtási megbízás volt, mert ítélet még nincsen (sőt még az sem biztos, hogy az ügyészségig eljutott), pedig mi már 2021 szeptemberében feljelentettük. És nem kispályás a csávó, mert összesen alsó hangon 5-10 milliót csalhatott ki sokunktól. Röhej!
Na, de a lénye, hogy szerintem az ítélet után is ugyanaz a narratíva. Ha nem tud fizetni - mert mondjuk szándékosan úgy intézi, hogy ne kerüljön a nevére semmi -, akkor sajnos nem sok mindent lehet tenni.
[ Szerkesztve ]
-
Guci01
újonc
válasz Ronaldohun #872 üzenetére
Semmi gond, igazából az enyém szerencsére nem nagy összeg. Az egészet csak azért osztottam meg, hogy ha valakit kisebb összeggel vágtak meg, akkor is érdemes feljelentést tenni, mert több feljelentő esetén legalább megpiszkálják rohadékot. Persze a pénzt általában kis eséllyel lehet viszontlátni.
Esetemben a csávónak van rendszeres jövedelme, csak kereset kiegészítésként nyúlt le másokat. 60 feljelentést kapott, de a kis összegek miatt szerintem sokkal több embernek okozhatott bosszúságot -
Ronaldohun
tag
Ez a felfüggesztett amúgy egy vicc. Ha valaki a boltból egy pillanatnyi rossz ötlettől vezérelve ellop egy telefont, majd a felelősségre vonás után vissza adja, akkor rendben, legyen felfüggesztett. De amikor valaki szisztematikusan hónapokon keresztül rabol meg minimum 60 embert, és akkor azt mondják nem kell börtönbe menni?? Nevetséges!
Az én esetemben is legalább 40 emberről és több milliós csalásról van szó, de a nyomozó azt mondta max. felfüggesztettre lehet számítani, még akkor is ha 100 milliót harácsolt össze. Az ilyen jellegű ügyek, ha nem visszaeső az illető akkor csak felfüggesztettet érnek. Ráadásul én az életben nem fogom látni a pénzemet a fentebb említett okok miatt: nem lehet behajtani és egy idő után elévül. Ezek szerint rohadtul megéri milliós csalás, ha tulajdonképpen nincs is komolyabb következménye -
ArthurShelby
addikt
Miért van az, hogy 1 eladó több felhasználó néven hirdet hasonló terméket:
porszívók (4db), ugyanaz a típus, de másik szín, néha másik felhasználó(2db), de a telefonszám ugyanaz)?A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
prtvlogan
aktív tag
Sziasztok!
Jófogáson jelentkezett egy vevő, hogy megvenné a hirdetett termékemet, az oldalon bekapcsolható gls-es utánvételes megoldással. Nagyon ritkán használom a jófogást, ha jól értem átvétel esetén a GLS utalja a pénzt. Nekem biztonságosnak tűnik, azonban szeretnék rákérdezni, hogy van valami erre ráépült csalási mód, amivel lehúzhatnak? Azon kívűl, hogy esetleg kéri az utaláshoz a netbanki belépésemet, vagy a bankárty adatokat? ..
Erről a szállításról lenne szó pontosan: [link]
-
herion
tag
válasz prtvlogan #876 üzenetére
GLS háztól-házig szolgáltatásnál semmi kockázat nincsen. A Jófogás nem kér semmilyen banki adatokat, csak egy számlaszámot kell megadni az űrlap kitöltésénél ahova majd a GLS utal.
Arra figyelj, hogy a vételárhoz add hozzá a szolgáltatás költségét különben 3000Ft (ennyibe kerül a GLS) mínuszban leszel.Who Let The Dogs Out?
-
Oldman2
veterán
Nem kell hozzáadni, mert azt a vevő pluszban kifizeti ilyenkor.
Viszont van egy szopási lehetőség ilyenkor (is), jómagam ezzel kínlódok már második hete...
A vevő „utolsó pillanatban” is vissza tudja mondani a vásárlási szándékot és a Jófogás ezt minden további nélkül meg is engedi. Hogy mi lehet ebben a szopás?
1. Ha nem figyel az eladó, akkor úgy adja át a GLS-nek a csomagot, hogy az nem fog kézbesítésre kerülni. És ki tudja mikor kapja vissza a csomagot.
2. És én épp emiatt szopok, hogy az Ominózus hirdetésen ilyenkor „beragad” aA termék elkelt!
A termék jelenleg kiszállítás alatt vanüzenet és állapot, nem szabadul fel automatikusan.
3. Ötödik napja képtelen a Jófogás ezen módosítani, ráadásul véletlen vettem ezt észre.
-
herion
tag
Félreérted. Azért kell a 2990Ft-ot hozzáadni a vételárhoz, hogy ne TE fizesd a GLS-t, hanem a vevő.
Szóval ha valamit 10 ezerért kínálsz eladásra, akkor abból csak 7 ezret utal majd a GLS sikeres kézbesítés után, mivel a vételárból vonják a háztól-házig költségét. Amióta van ez a szolgáltatás, mindig így működött.
Egyébként valóban automatikus a szállítás, csak nem mindegy ki finanszírozza a költségeket.Btw én soha nem kapcsolom be se a Foxpost-ot se a GLS-t, és az "Erre a termékre nem szeretnék szállítási igényléseket kapni." rubrikát is kipipálom.
Viszont a hirdetés szövegébe beleírom, hogy igény szerint mehet a GLS háztól-házig ha azzal szeretné. Így mindenképp előbb kapcsolatba kell hogy lépjen velem a vevő, amiből már leszűrhető hogy mennyire gondolja komolyan a vásárlást.
Ha úgy érzem, hogy komolytalan akkor ignorálom és vlsz. megkímélem magam egy sikertelen kézbesítéssel járó mizériától.Foxpostnál ha jól emlékszem, a sikertelen kézbesítés után még 5 munkanapig kötelező tárolniuk a csomagot, ezután küldik csak vissza az automatába.
GLS-nél meg asszem a 2. (sikertelen) kézbesítési kísérlet után visszaviszik a logisztikába, majd rákövetkező 2. munkanapon visszakapja a feladó. Régen volt már olyan, hogy nem vették át a csomagot szóval lehet azóta változott a dolog.Az ilyen szállítás alatt lévő "beragadt" hirdetéssel meg sajnos semmit nem lehet kezdeni. Ez a Jófogás, ezt tudják nyújtani évek óta.
Ha ez miatt nem tudod eladni a portékádat, akkor újra felteszed a cuccot átméretezett képekkel és átfogalmazott leírással, hogy a rendszer ne érzékelje duplikált hirdetésnek.Who Let The Dogs Out?
-
senior tag
2 módon tudod használni a szállítási funkciót:
1. A hirdetésedben bekapcsolod a szállítást, ekkor az ár részben megadott értékből fogja levonni a jófogás a szállítási díjat. Ebben az esetben érdemes ennyivel drágábban hirdetni. Ez esetben a vevő azt látja, hogy megrendelhető a termék ingyenes szállítással.
2. A hirdetésedben nem kapcsolod be a szállítást, ekkor vevő tudja megrendelni szállítással a terméket és ő fizeti a szállítási díjat, ennyivel többet fognak tőle beszedni átvételkor. Te annyit fogsz kapni, amennyit az ár részbe írtál.
Apróhirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/ferenck/
-
8th
addikt
Feladtam volna egy hirdetést egy hegesztőgépről jófogáson. Nyilván a neki megfelelő kategóriában (Jófogás/Otthon,háztartás/Szerszámok,eszközök/Barkács,szerszám/egyéb). Gyanús volt, hogy fél nap elteltével sem jelent meg. Ránéztem és tádáámm... Ja rakd át oda ahová mi mondjuk majd akkor megjelentetjük. Csak azt nem tették hozzá, hogy úgy már fizetős... Ezeöccá'...
Anyátokat. Le fogok szokni arról a putri oldalról teljesen, amúgy is baromi unalmas már botokkal levelezgetni.[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
garga01
senior tag
Tiszta vicc, tele van baromsággal amivel sz.patják a usert. Én is minimálisan használom, eladni csak Hardverapró vagy Vatera. De venni se nagyon merek már én se ezen.
Amúgy is full baromság némelyik kategória csoportosítása. Érdekes mód amikor keresek, így is bekerülnek totál nem oda való dolgok 1-1 csoportba.Az áram alatt lévő alkatrész ugyan úgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt..... csak más a fogása!
-
szabifotos
senior tag
Sziasztok!
Ismerősöm lakásokat nézegetne és feltűnt, hogy nincs "legfrissebb elöl" nevű gomb a sorrendeknél.
Erre van valakinek megoldása, hogy hogyan lehetne mindig csak a frissen feltett hirdetéseket átnézni?
Régebben volt, nem értem miért vették le a gombot. -
Mauzes
őstag
Sziasztok, hogyan lehet kapcsolatba lépni az ügyfélszolgálattal? Már több mint 3 órája jóváhagytam egy foxpost szállítást, látszik is a rendelések között, mikor történt, de azóta sem kaptam kódot, így nem tudom feladni a csomagot. Ez reális, hogy ennyi ideig tart? Ez egy full automata process kellene, hogy legyen, hiszen a vevő már megadta az adatait, én meg jóváhagytam.
-
juhosarpad93
friss újonc
engem is ugyan ez a számlatulajdonos károsított meg. 44700 ft-ot utaltam neki egy termékért cserébe. felszívódott, nem tudom sehogy utolérni. van értelme rendőrségre vinni az ügyet?
-
Ronaldohun
tag
válasz juhosarpad93 #892 üzenetére
Melyik számlatulajdonosra gondoltál? Nem derül ki a hozzászólásból. Amúgy meg simán mennék a rendőrségre. Sokat elkapnak, arra viszont számítani kell, hogy évekig húzódhat az ügy. Mondjuk neked semmi dolgod nem lesz vele ez idő alatt, csak bosszantó maga a tény, hogy eddig tart de az ilyen rohadékokat meg kell fingatni. A mi ügyünk 2 és fél éve húzódik és még mindig nincs bírósági ítélet, még az is lehet, hogy ügyészségi szinten sincs, pedig az elejétől kezdve meg van az ember.
-
juhosarpad93
friss újonc
11773449-03006407 ez volt a számlaszám és már szerepelt korábbi hozzászólásoknál azért jelentettem én is
-
flash-
veterán
Sziasztok!
Ha vettem jofogason maganszemelytol egy dolgot, aztán par nap mulva ir emailt hogy adjam meg neki az adataim, címem mert szamlat kell kiallitania akkor en koteles vagyok megadni? A hirdetesben nem jelezte hogy ezt vasarlasnal meg kellene adnom...Errol kerdeztem a jofogas ugyfelszolgalatot. Ezt irták:
"Tisztelt Felhasználónk!Szeretnénk tájékoztatni, hogy oldalunk csak a hirdetéseknek adja a felületet és arra nincs rálátásunk, hogy egy adott adásvétel milyen körülmények között történik, valamint közvetítő szerepet sem tudunk vállalni.
Javasoljuk, hogy amennyiben lehetséges vegye fel a kapcsolatot az Eladóval telefonon, és egyeztessék a számlakiállítás részleteit, menetét. "
[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
addikt
Sziasztok,
A reg nem hasznalt fiokomba nem tudtam belepni, ezert megprobaltam ujra regisztralni ugyanazzal az email cimmel. Ekkor azt az uzenetet kaptam, hogy "Felhasználói fiókod jelenleg törlés alatt áll."
Ezt a torlest a legjobb tudomasom szerint nem en kezdemenyeztem.
Lehetseges, hogy a hosszabb inaktivitas miatt lett torolve a fiok?
Van mod a fiok visszaallitasara, hogy ujra be tudjak lepni?Irtam az ugyfelszolgalatnak is, de egybol jott a megerosito email, hogy megkaptak meg hogy tulterheltek.
Ezen kivul van egyaltalan ertelme szerintetek megprobalni visszaszerezni a regi fiokot? Nehany vasarlasom volt ott regen, de meg ertekelesi rendszere sincs az oldalnak, ha jol tudom, szoval gyakorlatilag nem sokat szamitana, hogy nem friss reg-gel irok az eladonak.
-
addikt
"Tájékoztatjuk, hogy a jelzett belépési probléma egy azonosított technikai hiba miatt lépett fel. Illetékes osztályunk a hibát elhárította, így rendszerünk adatai alapján már a fiókbelépésnek nincs technikai akadálya."
Na erre nem szamitottam. Fogalmam sincs mi tortenhetett a fiokkal, de most mar ujra hozzaferek. 🎉
-
kimiszandy
csendes tag
Sziasztok!
Van egy "vevőjelöltem" egy termékemre, aki szállítást kérne.
Mivel én eddig csak személyes átvétellel adtam el dolgokat, így megnéztem, hogyan zajlik mind a Foxpost, mind a házhoz-házig szállítás. Mivel előbbi olcsóbb, és annál vevői igénylés esetén a szállítás költségét is a vevő állja, így e körben elkezdtünk egyeztetni.
Igen ám, de nem tud a vevőjelöltem szállítást kérni. Küldött egy képet, ahol a Foxpost és a Jófogás háztól-házig szolgáltatás bejelölése alatt van egy olyan, hogy "Erre a termékre nem szeretnék szállítási igényléseket kapni.", és kérdezte, ez nincs-e nálam bekapcsolva.
Itt kezd az egész nekem gyanússá válni, mert nekem sem az appban, sem a böngészőben nem mutat ilyen opciót. Ez egyáltalán létezik még? Elképzelhető, hogy egy régi képet küldtek, és ezután jönne a csalókra jellemző email-cím és egyéb adatok kérése?
(Eddig nem adott okot a bizalmatlanságra az illető, de alapból óvatos vagyok, Marketplace-en elég sűrűn jönnek a csalóktól megkeresések, akiket tiltok és jelentek egyből.)
-
Mauzes
őstag
válasz kimiszandy #899 üzenetére
Jól mondja a jelölted, van ilyen opció, amit a hirdetés feladásnál tudsz bepipálni.
A hirdetés szerkesztésénél utólag is tudod állítani.Amit pedig a hirdetés adatalpján tudsz bekapcsolni, az kicsit más, ott te magad vállalod a szállítási költséget, erre figyelj oda.
Amúgy számomra ez a jelölt nem tűnik a tipikus csaló "bot" jellegű kamu érdeklődőnek, azok teljesen máshogy kommunikálnak, soha nem is beszélnek a Jófogás valós szállítási megoldásáról.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen