-
IT café
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sys85
veterán
válasz troll81 #45449 üzenetére
Egy csápos az nagyon nagy királyság,de nekem nem lenne helyem hozzá.Ezért fordult meg a fejemben egy süllyesztett ollós.De olyan ára van,hogy akkor inkább játszok a már meglévő bakolási lehetőségeimmel,ha meg annyira nagy a baj hogy nagyon kell a csápos,akkor szerviz.
Ja biztosítási fejlemények.
Sikerült elintéznem hogy a szerviz és a biztosító egymás között rendezze az anyagi dolgokat.
Ivanics már felvette a kapcsolatot az allianzzal,az allianz elfogadta a dolgot.Ivanicstól hívtak hogy OK a dolog,legközelebb akkor hívnak ha majd vihetem az autót,ez várhatóan leghamarabb január közepe/második fele.
Biztosító is visszajelzett nekem,hogy felőlük is OK a dolog.
Mostmár csak várnom kell az időpontra és a javításra.#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
darvinya
titán
válasz jansky1 #45444 üzenetére
Ne aggódj, nemcsak Te ejtesz be csavart/anyát a motor térbe.
Én az Escort-omnál ejtettem be a szelepfedél csavart, ami szépen landolt a lengőkar préselt mélyedésében.
De ugyanígy jártam stab.rúd rögzítő csavarjával is.
A legdurvább volt, a szelephimba alátétet ejtettem be a hengerfej járataiba.subaruwrc
Grat, hozzá s üdv a csoportban.
Az első SzereledMagad szerelésem volt ilyen, még Óbudán.
Szépen le is öntöttem magam benzinnel.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
#27070592
törölt tag
válasz troll81 #45449 üzenetére
a hely és a műhely a bajom
Ezt minden átlag youngtimeres elmondhatja magáról. ha valaki nem csak használati tárgyként néz az autójára hanem egy elég összetett és alapos karbantartást igénylő gépet lát, ami képes kielégíteni a szerelési hajlamait, ami részben hobbi, és minden nap használja is, akkor szívesen fordít rá pénzt időt és energiát.
És qurvajó érzés úgy használni egy autót hogy te tartod rendben.
(egy frankó ollós emelőt, ami soha nincs útban mert használaton kívül eltűnne a műhely padlójában, azt én is nagyra értékelnék) -
jansky1
senior tag
válasz molnarpeter #45458 üzenetére
Igen, gondoltam rá én is. Van akna, alá megyek ma mindenképp. Kartonpapír?
-
darvinya
titán
válasz troll81 #45462 üzenetére
De lehet, csak legyen hozzá egy családiháznyi pénz mag, hogy papírját el tud intézni.
Ha egy Szaúd-Arábiai autót itthon.1.5 év után sem sikerült bejegyeztetni és forgalmit kapnia.
Szerinted a módosítás mennyi pénz és.időbe telik.Már írtam, hogy Escort hátsó kerék elektormos hajtássá akartam csinálni.
Na eljárást elindítottam, s már céggel is egyeztettem.
Mikor benyőgte bürokrácia, hogy 2 éven belül ne számítsak vizsga időpontra.
Tehát, még csak műszaki vizsgája lenne, ami után még kitudja, mikor lesz belőle forgalmi engedély.
Annyit már sikerült megtudnom, hogy jogi és műszaki vizsgáztatónak nincs, s ennek jogszabályi háttere sincs.
Amire épülne a vizsgáztató oktatása, stb.
Ezt egy TC cikkből tudtam meg, pont az említett Szaúd-Arábiai autóval kapcsolatban.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
bajnokpityu
félisten
válasz molnarpeter #45473 üzenetére
tudsz mesélni mi a difi a 1997 meg a 1995ccm TDCIk között?
eladó Kawasaki j300 robogó
-
molnarpeter
nagyúr
válasz bajnokpityu #45475 üzenetére
Autósban vissza akartam keresni épp az előbb a hsz-ed, de jobb lesz ez a topik
Ugyanaz tudtommal, mint ami a Transitokban, Rangerekben váltotta a 2.2(/3.2) Pumákat, tehát 2.0 Panther/EcoBlue. Suttyomban váltották fokozatosan a saját motorok a PSA-féléket ezekben is akkoriban, Mondeo szintén megkapta, stb, én is csak mostanában vettem észre (mikor kezdték megkapni a személyautó, nem nagyon vettem már át újakat ). Amik hirtelen eszembe jutnak... Olajban futó szíj több odafigyelést igényel, egyrészt a megfelelő olaj alkalmazására értve, másrészt gyári periódust rövidíteni érdemes, harmadrészt olajpumpa szívókosár tisztítás/csere indokolt lehet ha lemorzsolódik (ezen az alapon más olaj járatokat is eltömíthet, vagy ha itt is van kis turbo olaj szűrőcske mint 1.6-nál, azt is érintheti, stb stb). Gyári előírásnak megfelelő olaj, előrehozott szíj csere (vezérlés fedél asszem nem nagyon szeret lejönni épen=$), aztán bírnia kell azért. Drága lehetőség még a porlasztó hiba, szokásos magasabb üzemanyag szint, esetleg prémium nafta, sűrűbb szűrőcsere talán segít, talán nem, részleteket még nem tudok - mondjuk ez is inkább "előfordul", mint gyakori. AdBlue miatt természetesen lehet bármi a rendszerben, tartály/szivattyú, NOx szenzorokat láttam még. Olajpumpa változó szállítású történet, euro5- Pumáknál voltak az ilyenekkel bajok, ott fogaskerekes régi -euro4 beépítése volt a megoldás, olajcserére lehet itt is van idő limit, illetve ha bármikor váratlanul bejelez az olajnyomásra, akkor azonnal muszáj leállítani mindenképp, kb egyelőre ezt tudom rá mondani - más márkáknál is ilyeneket alkalmaznak már, szóval nincs mese (problémásabb Pumákra volt is emiatt szervizakció/visszahívás, szóval észlelték, remélhetőleg tartósabbat is csináltak, máshol nem hallottam még ennyire ezeket a bajokat, lehet csak hibás széria volt). -
bajnokpityu
félisten
válasz molnarpeter #45477 üzenetére
Ez nem psa fele motor? Ajaj...
Ford motorokbol sose sikerült egy se.eladó Kawasaki j300 robogó
-
jansky1
senior tag
válasz molnarpeter #45473 üzenetére
Feltűnő, nagyobb az alátét, meg nem torx, hanem sima fejű, 10-es kulccsal lett behajtva. Megy majd vissza a gyári.
radi8tor, hát igen. Ezért próbáltam előkeríteni mindenképp.
[ Szerkesztve ]
-
atee_13
őstag
Üdv!
Egy ismerősnek ford smax 1.6 benzin 101 ló van. Kulcsot fordít hol indul hol nem, valami sebességkorátozási hiba hol jön hol nem. Valamikor meg karácsonyfaként világít a műszerfal, de megy az autó. Helyi szerelőkkel nézette, gépre rakták hibakód nem volt. De egyikük sem ford szaki.
Heves megyében (lehetőleg ha van) van valaki ford szaki aki jó eséllyel ilyen jelenséggel érdemben tud mit kezdeni?
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz atee_13 #45480 üzenetére
Ha a karácsonyfa világítással párosul az is hogy nem mutatnak semmit a mutatók akkor olyan volt nálam is.
Kontakthibás a műszer. Voltam szakinál vele kétszer is, átforrasztotta az ÖSSZES pontot rajta, de nem segített. Valahol kontakthibás a nyomtatott áramkör.
Én akkor sikeresen vadásztam egy műszert eBay-en, pár ezer km volt csak benne és 8000 Ft-ért kaptam meg, azt a szaki illesztette a korábbi km óra állásra és azóta is szuperül muzsikál. Ennek már vagy 10 éve.De ilyen hol indul hol nem hiba nem volt nálam. Csak a km óra műszercsoport hülyéskedett télen nyirkos időben. Nyáron pl semmi baja nem volt.
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
Jenne
senior tag
Sziasztok!
Aki tudja, kérem írja meg legyen szíves. Kérdésem: az autó egy Ford Fiesta 1.4 TDCi (2006. 05 havi gyártási év)
A turbót azt mi hűti menet közben? A motorolaj?
Bocsi a láma kérdésemért.[ Szerkesztve ]
A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
-
radi8tor
MODERÁTOR
Szerintem semmi, ezeket a búgócsigákat nem szokták hűteni. Sok értelme nem is lenne, mert:
Amit hűteni szoktak az a motorba beömlő levegő: Intercooler
(de lehet a kérdésed is erre irányult - nem a turbóra magára hanem a levegőre)[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
Jenne
senior tag
válasz subaruwrc #45486 üzenetére
Köszönöm a választ. Magam is erre gondoltam, ez a logikus.
Napokban voltam a pécsi Ford FX-ben, más ügyben, nem autót vittem javíttatni. Nem szervizeltetek náluk egyébként sem. Ott, amíg vártam, rákérdeztem erre a témára az ügyfélpultnál. Érdekeset mondott a srác, ezért is kérdeztem meg itt.
Azt mondta, hogy ezeknél a PSA dízeleknél a dízelolaj van odavezetve, az hűti a turbót is, és éppen ez ok miatt nem szabad 7-8 liter alá engedni tank tartalmát, mert akkor már túlságosan is felmelegedhet az a kevés maradék üzemanyag és az veszélyes is lehet akár.A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
-
gabor9991
őstag
válasz radi8tor #45489 üzenetére
A tengelyt inkább keni az olaj mint hűti, a csigát meg maga a levegő is hűti valamennyire ami átáramlik rajta, de szerintem sincs hűtésre szüksége, leállítás előtt is inkább amiatt célszerű visszahűteni a turbót, hogy ne égjen bele a motorolaj meg a megszűnő olajnyomás miatt a tengely se maradjon kenés nélkül.
Ha esetleg ez is baromság lenne az hamarosan kiderül
-
molnarpeter
nagyúr
válasz gabor9991 #45490 üzenetére
Házat hűti a víz vagy a semmi, olaj kenésen felül főleg a csapágy-tengely rész hűtését szolgálja, de kb a szükséges minimum gyakorlatilag, ne legyen kenési probléma a túlhevülő olaj miatt. Összeségében a túloldalon a levegő is hűti valamennyire, de nem igényli, inkább veszteség 🤔
-
TigerCat
nagyúr
válasz bajnokpityu #45493 üzenetére
i30N ugyanilyen. 2x is teszteltem, régit és újat, az új már vizes turbóval van szerelve.
♛ Kanapékirály Bútor és Kanapé Webáruház »»» https://kanapekiraly.hu
-
troll81
addikt
Dél óta havazik
Új hozzászólás Aktív témák
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Politika
- XGS24 - Megjelenési dátumot kapott a World of Warcraft The War Within
- XGS24 - Bitang jól néz ki a most bejelentett Clair Obscur: Expedition 33
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Formula-1
- Autós topik
- Kompakt vízhűtés
- XGS24 - Befutott a Dragon Age: Veilguard új előzetese
- Bluetooth hangszórók
- További aktív témák...
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen