- Aliexpress tapasztalatok
- Vírusirtó topic
- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- Windows 11
- DIGI internet
- Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Mozilla Firefox
-
IT café
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
darvinya
titán
válasz diablo1984 #45293 üzenetére
Még így is olcsóbb, mint új 4x4-es.
Az, hogy rohad az autód, a gond inkább neked.
Mert nekem nem rohad.
Felfüggesztés, amúgy is csere lenne, ha menne 4x4.
Vagy hátsó elektromos hajtású lesz, alulra elrejthető jó nagy akku.
Kinek van pénze eF150-re, vagy Expedition-ra, cirka nyitó áron 45mFt.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
diablo1984
veterán
válasz darvinya #45301 üzenetére
nyílván, mert egy bontóbál összetákolt autó az új 4x4es lesz, más nincs is a piacon, csak új 4x4-es.
Azt mondtad, hogy Budapesten laksz(talán), de azt nem hogy a rózsa dombon, vagy a budai gazdag negyedben a hegytetőn, ott kell a 4x4 mindenáron.
Hihetetlenül hangzik, de az én mk 2,5-esem tényleg rozsdamentes, ami alvázvédőzve is lett asszem 2 éve, így nem is rohad le az alváza, de a tiedre amikor megvetted, akkor úgy rémlik, hogy az összes futómű alkatrész vörös volt már, de az eddig általad leírtak alapján teljesen elképzelhetetlen lenne, hogy a focus alá te berakj egy 4 kerék hajtást, sőt elektromos hajtást, mert atomtengeralattjárót, vagy istentudja mit, terveztél te már mindent az autóiddal, de az escortra is egy vedér gitt és sziszegős festék jutott, pedig már az is RS szinten volt becsben tartva, ahogy a csudaritka mondeo is.
Nem bántani akarlak, de ha valaki RS Focus alá akar berakni 4 kerék hajtást, plussz esetleg még a motorhoz is piszkálni akarna, na azt itt a tagok közül bárkiről elhinném, még az újak közül is, de rólad legkevésbé.
Hajlamos vagy nagyot mondani, bár nem tudom az okát hogy miért, de engem annyira nem zavar, nem nekem szoktál hülyeségeket írni, itt már úgyis megkaptad párszor, de mindig beleállsz a szembeszélbe.
Na ez a focus elektromos hátsó tengely is épp olyan, hogy te az mk2-es dolcse masinád meghibridezed, hát ja...
Bocs, ma lehet érzékenyebb vagyok a hülyeségre, ne vedd(nagyon) a lelkedre.... -
troll81
addikt
válasz diablo1984 #45302 üzenetére
Nem kell félre érteni.
Amit én csinálok az hobby autó.
Én a saját Mk2 St Focus t építem meg az elképzelés szerint
Ennek jelentős költsége van , illetve a papír is hozzá lehet egy összeg....
2500€ csak a papír....és legális.
Szerintem senki nincs ilyen bolond mint én de amit megálmodott azt csinálja az ember.
Itt sem sokan vágnak bele mert költsége az sok... -
-
troll81
addikt
válasz diablo1984 #45304 üzenetére
Eddig lassan másfél év meló van abban amit szeretnék.
És sokba vwn de megcsinálom.
Sok idő volt most mire a papír formatum is elérhető lett...
Amúgy megjegyzés épített Mk2 St kombi van pár itt Németország ban.[ Szerkesztve ]
-
troll81
addikt
válasz molnarpeter #45308 üzenetére
Nem
5 ajtós St Mk2 összkerékhajtás és 400+ ez az amit meg álmodtam 2 éve -
darvinya
titán
válasz diablo1984 #45302 üzenetére
Sóskúton lévő teleknél jól jönne a 4x4 néha.
De hagyjuk, mert nem érted.
Bizony, ha az Escort-ot nyáron megtartottam volna, akkor beleöntöttem volna még egy nagyobb pénz magot, hogy hátsó elektromos hajtású legyen.
Már felvettem a kapcsolatot a magyar céggel, akik a TC Porsche -t építették.Csak nehéz egyszerre két autót vezetni, stb
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
diablo1984
veterán
válasz darvinya #45310 üzenetére
Tényleg nem értem, az eddig általad leírtakból nem az jött le, hogy azért fújkáltad az utcán a szétrohadt kigittelt hátsó ívet műszarira, hogy majd 2 millás elektromos szettet rakass bele, legálisan...
De a te dolgod, mondani bármit lehet, nagyot mondani meg pláne, de az elsők között kérek bocsánatot, ha ebből nálad bármi is megvalósul! -
darvinya
titán
válasz diablo1984 #45311 üzenetére
Nem baj hogy azóta már megcsináltam, de sebaj sárvédő ív nem tartott elem.
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
hdanesz
senior tag
Sziasztok!
Focus MK4, 2019, 1.0 Ecoboost (125LE)....úgy érzem gyertyacsere lesz esedékes. Most még csak elszórva...de nagyobb gázzal történő gyorsításnál rángat a motor. Tegnapelőtt produkálta először, tegnap nem volt baja pedig megtapostam párszor....ma megint produkálta néhány alkalommal, de pl. hazafelé úton már nem.
Hidegen sosem kínzom, így a motor hőmérséklete nem befolyásolhatja.
Remélem még csak azért hébe-hóba fordul elő mert nem komoly a gond. Amúgy minden tiptop...indul szépen, minden működik, alapjárat is jó.
A kérdésem az lenne, hogy milyen gyertyát érdemes beletenni? Gyári vagy lehet más márka is jó? Természetesen nem szeretném elhúzni a dolgot, hétfőn viszem is a szerelőhöz...de addig még mennénk 150-200 km-t vele holnap....feltételezem ez nem ártana neki?!
Köszönettel,
DaniUi: Még új vagyok Ford témában, nemrég vettem a kocsit. Íme egy kép róla:
[ Szerkesztve ]
-
sparta2
tag
válasz hdanesz #45323 üzenetére
Szia!
Én gyárit tettem bele. Nekem (MK3.5) 3 év vagy 60e km a csereintervallum. A 3 éves szervizig 34500 km ment bele és semmi baja nem volt. A márkaszerviz nem akarta cserélni, mert kevés km van benne, de én ragaszkodtam hozzá mivel a szervizutasítás része. Gondolták, ha mindenáron cserét akar a paraszt, akkor itt van nesze egy 100e km-t futott garnitúra. Attól kezdve nekem is rángatott erős gyorításnál. Így kétszer fizettem meg a gyertya árát sajnos.[ Szerkesztve ]
-
PACSA75
őstag
Van egy 2006 os 1.6 benzines kombi MK2 es Focusom. A kis kartergáz cső ki volt szakadva, ezért cseréltem. Azóta indításnál 1100 - 1200 az alapjárati fordulatszám. Miután a motor felmekegszik szépen beáll 800 ra, de az 1100 zavaróan magas. Ezen csak teszterrel lehet állítani (kalibrálni) vagy van egyéb módszer?
-
-
PACSA75
őstag
válasz patomi #45326 üzenetére
De nekem nem volt semmi gondom a fordulatszámmal, mielőtt cseréltem a csövet. Csak azért cseréltem, mert észrevettem, hogy ki van lyukadva.
Talán már hosszabb ideje lyukas volt és megszokta / beállt arra az állapotra. És most a csere után....
Amúgy nem ingadozik a fordulatszám alapjáraton, csak egyszerűen magas fordulatszámmal indul, majd kb 5 perc múlva beáll 800 ra, amit tart is szépen.[ Szerkesztve ]
-
-
Joker88
őstag
válasz hdanesz #45323 üzenetére
nemtudom itt hogyan van megoldva, de nálam is hasonló volt cirka fél éve.. 3. sebeségben volt 1-2 megtorpanás, én is akkor gyertyára gyanakodtam. ( mint utólag kiderült és az itteni tanácsok után is ) gyertya volt a hiba..
de az én szerelőm ilyenkor alapból cseréli a gyertyák kábeleit, és esetleg gyújtótrafót.. ha utóbbit nem is ,de szerintem érdemes lehetne meggondolni a gyertyakábelek cseréjét is egy füst alatt..In loving memory of Garrett Lockhart
-
darvinya
titán
válasz sparta2 #45324 üzenetére
Én is most vettem új gyári gyertyákat márkakereskedésnél.
S ráadásul ott volt a legolcsóbb is webshopban rendelve.
Az összes többi, Cromax, Unix, át akart verni valamilyen hasonló alap gyertyákkal.
Máshol rákeresve a gyertya típus számára, amit webshopban feltüntettek, platina anódosnak kellett volna lennie.
Ehelyett valamilyen sima izét adtak.
Mind két helyen NGK volt, szóval ennyit a márkáról.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
sparta2
tag
válasz darvinya #45335 üzenetére
darvinya
Kicserélem én az alkatrészeket, ha úgy ítélem meg, de míg garanciális legyen Ford emblémás. Ha a gyári nem drágább, vagy max. 5-10 %-kal mint a prémium, akkor is hajlamos vagyok a gyárit választani.zoger
Régebben én is 40e kilóméterenként cseréltem a 60e gyertyákat és addig rá sem néztem, de garanciális autónál ragaszkodtam az előírásokhoz. Nem volt sok értelme.
Egyébiránt német fórumon is azt olvastam, hogy nem szabad az 1.0 EB - ban megvárni a 60e km-t a gyertyacserével. Konkrétan a felénél cserét javasolnak. Meg persze a Fordnál is gyakrabban kellene cserélni dolgokat, ha pl. sok rövid városi üzem van, vagy taxiként van használva stb..[ Szerkesztve ]
-
#86883328
törölt tag
1.6TDCI 109LE nektek mennyit fogyaszt városban?
-
senior tag
Úgy alakult, hogy kapnék ingyen egy új akkumulátort (Hagen 57113 71Ah). Jelenleg egy Bosch Silver S3 56Ah van az autómban, melynek mérete 240*175*190mm.
Beleférhet a Hagen a 278*175*175mm méretével, illetve lehet gond a nagyobb kapacitással és indítóárammal? 2008-as Focus mk2.5 1.6 benzinbe kerülne. A benne lévő akksi még nem vacakol, de a hideg beállta óta van egy kis bizonytalanság az indításnál egy fél tizedmásodpercre, illetve emlékeim szerint 3 éve mondták a Bosch szervizben, hogy ez cserés lesz hamarosan. Azóta havonta serényen töltögetem meg vigyázok rá, de ez a lehetőség most elgondolkodtatott.
⭐ Revolut meghívó ajándék 7500 Ft bónusszal | Raiffeisen Bank meghívó változó ajánlói bónusszal ⭐ Kérd privát üzenetben tőlem!
-
#86883328
törölt tag
A nagyobb teljesítménytől nem lesz baja. Az akksi tálcát meg tudod mérni, hogy befér e. Ha már 3 éve azt mondták, hogy cserés lesz én a mínusz fokok előtt kicserélném mert lehet, hogy egyik reggel már nem fog elindulni.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz molnarpeter #45346 üzenetére
Illetve a rögzítő kérdéses, ha alul fogja a peremét, akkor mindegy a magasság.
-
gabor9991
őstag
válasz molnarpeter #45347 üzenetére
A lefogató az egész akkut rögzíti, a 190 magas bosch elvileg nem is fér bele mert nem való oda és elvileg a műanyag akkufedelet sem lehet most így a helyére tenni, a 175 magas jó lesz bele.
-
senior tag
válasz gabor9991 #45348 üzenetére
Köszi mindkettőtöknek. Az a vicc, hogy jelenleg nincs benne lefogató. Műanyag akkufedél sincs, gondolom nem véletlenül.
Ezt majd vennem kell valahol, mielőtt megpróbálom kicserélni.
⭐ Revolut meghívó ajándék 7500 Ft bónusszal | Raiffeisen Bank meghívó változó ajánlói bónusszal ⭐ Kérd privát üzenetben tőlem!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen