- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mozilla Firefox
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Windows 11
- Proxmox VE
- SkyShowtime
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Linux - haladóknak
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
-
IT café
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
bajnokpityu
félisten
az adblues dieseleknél a porlasztó állaoptát már nem mutatja a forscan?
Nem tudom mi történt, pár decivel megnőtt a fogyink kb 2 hete, így 80e környékén. Már kértem időpontot. Annyiba be volt betonozva a 120nál 6.3 és 130nál 6.6, hogy a 7.0 már feltűnő...eladó Kawasaki j300 robogó
-
sparta2
tag
válasz bajnokpityu #44408 üzenetére
Kiváncsi vagyok mi lesz az eredmény! A enyém 1.0 benzines, de már a második tankolás óta 7,6-8 literre jön ki a 100-as átlag számolva (azonos felhasználási körülmények mellett) az eddigi 6,7-7 literrel szemben. Én a ki tudja milyen szutyok, hatósági áras benzinre gondolok elsősorban.
-
#27070592
törölt tag
válasz radi8tor #44402 üzenetére
Szerintem padlólemezt kell cserélni.
Fordnál még van raktáron minden Focushoz, vasárban szokták adni.
Ja, nem.#44409 sparta2:
A hatósági áras naftát nem adalékolják mostanában. Ha nem teszed meg magadnak, akkor többet eszik az autó. Ezt tudom ajánlani, nálam bevált. (bár nemrég mocskos módon felment az ára..)[ Szerkesztve ]
-
swoody
senior tag
Sziasztok!
Adott egy Ford Focus 2006 hatchback 1.4 benzin
Pár napja a műszerfalon szinte az összes pirosan jelző hibakód felvillan a képen látható módon (ha rámentek jobb a minősége). Egy kb. fél perc után eltűnnek és csak a bal oldali piros felkiáltójel marad. Utánna 1-es, 2-esbe még szinte semmi baj viszont 3-asba már alig van nyomaték, meg kicsit ugrál is. 4,5-be szintén kicsi a nyomaték.
Szerintetek mi lehet? Szervízes szerint műszeregység lehet a baj, viszont már kicserélt valamit egy 20-asba, ami nem oldotta meg a problémát, aztán nem szeretném, hogy próbálkozzanak én meg csak fizessek.
Illetve az normális, hogy városba és pályán is 10 litert eszik?
[ Szerkesztve ]
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz swoody #44412 üzenetére
Írj emailt neki ezzel a képpel, kérdezd meg mit mond rá: https://automuszer.eu/
⭐ Stella
-
gabor9991
őstag
válasz radi8tor #44411 üzenetére
Nálam a hatóság áras szutyokból stabilan 6.7-6.8 a számolt fogyasztása az 1.6 benzinnek jelenleg, függetlenül attól hogy éppen Lukoil, Auchan vagy OMV/Shell kúton veszem ugyanazt a MOL benzint.
Nyaralás alkalmával kapott jó drága horvát benzint akkor 7 literes volt a számolt átlag úgyhogy én szerencsére nem veszek észre semmit sem a benzin itthon csökkenő minőségéből eddig. -
-
pn4hvq
senior tag
2006-os, 1.6 TDCi, HHDA motorkódú Focus. Induláskor kékes füstpamacs, hidegebb időkben (már most is), ha az alapjárat 750 felett van, akkor kicsit egyenetlenül jár. Ha bemelegszik, semmi probléma, hiba nélkül megy, városon kívül a fogyasztása 4,5 számolva. Óra szerint 250k, szerintem +50k futás.
1. Porlasztóprobléma lesz?
2. Tudom tesztelni OBD olvasóval?
3. Érdemes venni valamiféle csodaadalékot, ami porlasztótisztításra (pl. az előző hozzászólás linkje alapján) van kitalálva? -
pn4hvq
senior tag
válasz subaruwrc #44426 üzenetére
Milyen programot (telefonos, pc) ajánlasz megtekintésre? És melyik paramétert kéne néznem a rengetegből?
Dízelpótlás az olajba: ez felmerült bennem is, mert mintha (de nem vagyok benne biztos) enyhén több lenne a nívón a szint. De a 10e km alatt nem vagyok benne biztos, mert ha nő is, nem szembetűnő, de ismétlem magam, gyanús.
Mellesleg nem hiszem, hogy egészséges az olajban az üzemanyag, milyen problémára utalhat?
Köszönöm a válaszokat. -
Sys85
veterán
válasz pn4hvq #44427 üzenetére
Az üzemanyag 1 helyről juthat be az olajba,az pedig égéstér.
Kopott/letapadt gyűrűk és/vagy kopott henger.Az olajat is emiatt tudja enni.
Olajat fogyaszthat még kopott szelepszár szimmering miatt is,de emiatt az üzemanyag nem juthat be az olajba,ott nem találkozik a 2 anyag.#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
pn4hvq
senior tag
Köszönöm a választ neked is.
"Kopott/letapadt gyűrűk és/vagy kopott henger."
Feltételezem, ez motorbontással kezdődik és milyen mértékű, árú javítással folytatódhat? Igazából az érdekel (persze látatlanban keresem a választ), hogy ér-e annyit a motor felújítása(?), vagy gazdasági totálkárnak tekinthető az autó. -
#27070592
törölt tag
válasz pn4hvq #44429 üzenetére
Reggeli füstpamacsból azért még nem kell feltétlen motorfelujítást vagy egy gtk-t kijelenteni.
Én adnék egy esélyt egy olajcserével összekötött szakszerű motoröblítésnek. Ha saját kezűleg meg tudod csinálni, kevesebb pénzből megvan mint egy szervízdiagnosztika (motorbontásról nem is beszélve)
Ez itt a reklám helye ha letapadt gyűrű a gond akkor van rá esély hogy ez mobilizálja. -
pn4hvq
senior tag
Köszönöm a fenti válaszokat mindenkinek.
Akkor a terv:
Megrendelem a Liqui Moly Engine Flush additive-t, lassan esedékes lesz az olajcsere, mellécsapok egy MANNOL 9980 Dízel befecskendező tisztítót (legalább a szállítást csak egyszer kell fizetni).
Ha lesz időm, megnézem a Forscannel a korrekciós értékeket. Elég a free liszensz vagy az extended kell hozzá? Utóbbit 1 hóra és machine id-re adja, ha jól rémlik és ezt tavaly már használtam. Lehet újra igényleni ugyanarra a laptopra (macaddress alapján adja az id-t?)?
Aztán ujjak keresztbe ."olajcserével összekötött szakszerű motoröblítés"
Erről kérhetnék bővebb információt? Gyors kereséssel nem találtam megbízható információt a fent linkelt öblítő helyes használatára. -
#27070592
törölt tag
-
pn4hvq
senior tag
Na, most jól összezavartatok, hogy mit tegyek .
Vagy eladom a fenébe és marad csak az MK3-as Mondeo
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen